abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219698553
Is het huis van Sanneke’s moeder niet groot genoeg om daar te wonen met moeder erbij? In tijden van woningnood ook best een optie.
pi_219698600
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:06 schreef MissBaksel het volgende:
Ik ken die Sanneke niet maar haar oren moeten inmiddels van haar hoofd gerinkeld zijn. Niet normaal zoveel als er hier over haar gepraat wordt!
Maar je leest klaarblijkelijk wél graag mee.
pi_219698633
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:29 schreef Cattolica het volgende:

[..]
In het huis op de hoek.
🤭
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 16:38:04 #29
184769 crew  Deisyy
pi_219698676
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:32 schreef Lostit het volgende:
Is het huis van Sanneke’s moeder niet groot genoeg om daar te wonen met moeder erbij? In tijden van woningnood ook best een optie.
Ik weet niet of haar moeder dat een goed idee vindt :X
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219698710
quote:
Het lijkt me een niet al te groot 2- of 3-kamer appartement. Plus haar moeder heeft een vriend/verloofde/FWB, dus dat lijkt me geen optie.
pi_219698759
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:29 schreef Cattolica het volgende:

[..]
In het huis op de hoek.
Hi. Hi.
pi_219698794
quote:
Ze zijn nu in het huis van haar moeder en dat ziet er anders uit dan eerder. Ik heb het idee dat het grote huis van haar moeder al verkocht is en ingeruild is voor een appartement.
pi_219698860
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:18 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik lees liever over Sanneke dan steeds over de poly, dus ik klaag niet 😉
Ik scroll gewoon door😆Sanneke vind ik , sorry, vies/onprettig om naar te kijken omdat ze steeds zo pulkt in haar gezicht, krijg ik de kriebels van
pi_219698946
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik weet niet of haar moeder dat een goed idee vindt :X
Moeder is continue op reis bijna nooit thuis 🥴. En groot gelijk heeft ze! Ik ben godzijdank niet de (groot)moeder in dit verhaal, maar ik zou niet op mijn gemak een maandlang een verre vakantie kunnen houden wanneer mijn (klein)kind in een maximaal koude, vochtige én piepkleine caravan zouden wonen. Ja, we hebben het over Sanneke maar soms moet je als ouder even "orde op zaken stellen". Dit geldt ook voor Dion's ouders. Of Sanneke is pure rage-bait aan het plaatsen of de mentale armoede groeit deze twee volledig boven het hoofd. Bij het laatste hebben ze dan hulp nodig.
  woensdag 31 december 2025 @ 16:54:44 #36
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_219699124
quote:
Gok niet dat iemand hier van de desbetreffende fluflu gehoord heeft.. 🙈
Da ge zomaar voorbij kent komme fietsen mee zo'n blije bakkes?!
pi_219699133
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze zijn nu in het huis van haar moeder en dat ziet er anders uit dan eerder. Ik heb het idee dat het grote huis van haar moeder al verkocht is en ingeruild is voor een appartement.
Dat denk ik ook. En dit appartement is héél anders ingericht qua sfeer en stijl dan die volgestouwde stoffige huiskamer waar ze hiervoor altijd zaten. Dit is niet per se alleen de smaak van haar moeder en ik denk dat ze misschien wel samenwoont. En ik denk ook dat het huis wellicht (nog) niet zou zijn verkocht, als er niet een speciaal iemand in haar leven zou zijn gekomen.
pi_219699157
Misschien al mosterd, maar Sanne (onsgezinvanhierendaar) heeft een nieuwe liefde. Het is haar gegund, vooral na alle ellende.

Maar eerlijk, ik blijf het wel bizar hoe snel sommige fluflu's weer een nieuwe lover hebben (MW, lotteballijns, Mirthe). Het laatste waar ik zin in had na een stukgelopen relatie is om direct een nieuwe relatie in te duiken. Nouja, zolang zij er maar blij mee zijn.
pi_219699265
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:56 schreef Hannah12345 het volgende:
Misschien al mosterd, maar Sanne (onsgezinvanhierendaar) heeft een nieuwe liefde. Het is haar gegund, vooral na alle ellende.

Maar eerlijk, ik blijf het wel bizar hoe snel sommige fluflu's weer een nieuwe lover hebben (MW, lotteballijns, Mirthe). Het laatste waar ik zin in had na een stukgelopen relatie is om direct een nieuwe relatie in te duiken. Nouja, zolang zij er maar blij mee zijn.
Ik ben het even kwijt. Is zij (Sanne) haar man verloren of was het haar man die vreemdging? Of haal ik nu fluflu's door elkaar?
pi_219699291
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik ben het even kwijt. Is zij (Sanne) haar man verloren of was het haar man die vreemdging? Of haal ik nu fluflu's door elkaar?
Haar man was vreemdgegaan met Curlymomm (geloof ik, er was iig veel speculatie). En daarnaast is ze volgens mij vorig jaar haar moeder verloren, en een paar jaar geleden haar zoontje.
pi_219699310
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Haar man ging vreemd met Curlymomm geloof ik. En van curlymomm is de man dan weer overleden. Als ik m’n flu-flu’s allemaal op een rijtje heb. Toch bizar eigenlijk dat ik dit soort dingen weet van het leven van een ander..
pi_219699436
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:47 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Moeder is continue op reis bijna nooit thuis 🥴. En groot gelijk heeft ze! Ik ben godzijdank niet de (groot)moeder in dit verhaal, maar ik zou niet op mijn gemak een maandlang een verre vakantie kunnen houden wanneer mijn (klein)kind in een maximaal koude, vochtige én piepkleine caravan zouden wonen. Ja, we hebben het over Sanneke maar soms moet je als ouder even "orde op zaken stellen". Dit geldt ook voor Dion's ouders. Of Sanneke is pure rage-bait aan het plaatsen of de mentale armoede groeit deze twee volledig boven het hoofd. Bij het laatste hebben ze dan hulp nodig.
De caravan is niet piepklein. 2 slaapkamers en een best wel ruime woonkamer. Alleen staat alles vol met zooi.

En maximaal koud? Ik zie ze regelmatig daar in een t-shirt zitten/lopen.
pi_219699630
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:55 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. En dit appartement is héél anders ingericht qua sfeer en stijl dan die volgestouwde stoffige huiskamer waar ze hiervoor altijd zaten. Dit is niet per se alleen de smaak van haar moeder en ik denk dat ze misschien wel samenwoont. En ik denk ook dat het huis wellicht (nog) niet zou zijn verkocht, als er niet een speciaal iemand in haar leven zou zijn gekomen.
Wat een aannames in een paar zinnen?

Hoe weet jij wat ‘de smaak van haar moeder’ is? Omdat ze voorheen in een rommelige huiskamer woonde, moet ze al die spullen meenemen naar het nieuwe appartement en zou ze niet met nieuwe spullen kunnen beginnen ofzo?
pi_219699631
Fijne jaarwisseling allemaal!

🥂
pi_219699726
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En waar had haar moeder dan moeten wonen?
Op zich ook gewoon in dat huis. Sanne gebruikt alleen de bank en een bed.
pi_219699802
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:17 schreef Mirp het volgende:

[..]
🤣🤣🤣
pi_219699958
quote:

[..]
En dan kan haar moeder haar bedienen de hele dag met eten en drinken. Ze zou er geen nee tegen zeggen.
pi_219700305
Lekker sushi bestellen, goed voor haar financiën dat ze in die keet niks kan laten bezorgen.
pi_219700644
quote:

[..]
😂
pi_219700656
quote:

[..]
Eigenlijk moet Sanneke gewoon een bedbank kopen, dan hoeft ze zich nooit meer te verplaatsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')