Misschien dat op enig moment de inschrijfduur-regels zijn veranderd?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Naar mijn idee heeft Sanneke regelmatig een ander huis gehad. En als ze steeds naar een huis van een woningbouw is verhuisd zou haar inschrijfduur steeds weer vervallen en begint ze steeds weer opnieuw.
Sanneke is zo'n type dat een bericht krijgt dat er voorwaarden veranderd zijn, deze niet leest en vervolgens gaat zitten klagen dat ze het niet wist.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien dat op enig moment de inschrijfduur-regels zijn veranderd?
Dat is dus blijkbaar veranderd. In een bericht van iemand anders is een stukje tekst van de website gedeeld en daarin staat dat de inschrijfduur vervalt bij een verhuizing. Ook wanneer dat naar bijv. een koopwoning is.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien dat op enig moment de inschrijfduur-regels zijn veranderd?
Sanneke zegt een huurwoning te zoeken voor maximaal 1000 euro per maand en daar komen de overige vaste lasten nog bij. Net als jij, kan ik het me ook niet voorstellen als één-verdiener.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat en beetje grootspraak is. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat je in deze tijd als medewerker groenvoorziening een gezin kunt onderhouden.
Overigens niks mis met medewerkers groenvoorziening!
Ik denk dat Sanneke en Dion meer te besteden hebben dan ze doen voorkomen. En vanaf 2026 zouden ze recht hebben op huurtoeslag🥳quote:Op woensdag 31 december 2025 15:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Sanneke zegt een huurwoning te zoeken voor maximaal 1000 euro per maand en daar komen de overige vaste lasten nog bij. Net als jij, kan ik het me ook niet voorstellen als één-verdiener.
Nog nooit van gehoord, maar ik ga kijken. Ik volg ook een paar accounts die onlangs van klein wonen naar een groter (koop)huis zijn gegaan. Zo leuk, die opwinding en een zee van ruimte opeens.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:04 schreef Jannetje91 het volgende:
Ff wat luchtiger voor mezelf 😅 maar wat fijn voor Nancy (vriendin van Eline Zwitser) dat ze naar een groter huis kunnen. Zal vast fijn zijn na zo lang in zo'n klein appartementje. Ik vond wel dat ze haar huidige huisje altijd heel handig en toch leuk/gezellig had ingericht.
En wederom deel ik je aanname ✌️.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat Sanneke en Dion meer te besteden hebben dan ze doen voorkomen. En vanaf 2026 zouden ze recht hebben op huurtoeslag🥳
Ah, het kwartje valt. Ik heb een woonduur van al zo'n 100 jaar en heb me nooit laten uitschrijven als woningzoekende, dus ik ben aan alle kanten vastgeroest 🥴🤣.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Naar mijn idee heeft Sanneke regelmatig een ander huis gehad. En als ze steeds naar een huis van een woningbouw is verhuisd zou haar inschrijfduur steeds weer vervallen en begint ze steeds weer opnieuw.
Ik kan me niet voorstellen dat een volger dit voorstelt. Dit moet ze zelf bedacht hebben.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
S deelt een vragensticker met ‘kunnen we jullie helpen met het kopen van een huis?!’
Ze zegt ‘ik zou niet weten hoe’ maar misschien dat er opeens een tikkie komt..
Hier net zo. Altijd handig om achter de hand te hebben.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:25 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ah, het kwartje valt. Ik heb een woonduur van al zo'n 100 jaar en heb me nooit laten uitschrijven als woningzoekende, dus ik ben aan alle kanten vastgeroest 🥴🤣.
Ik wilde écht mijn bericht hierboven beginnen met "wie van hier heeft Sanneke gevraagd of ze niet het huis van haar moeder kan kopen?"quote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een volger dit voorstelt. Dit moet ze zelf bedacht hebben.
Er was een reden waarom ik ingeschreven ben gebleven, maar kan me even niet meer herinneren waarom 🥴.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hier net zo. Altijd handig om achter de hand te hebben.
Ik dacht ook dat het wel eens een sarcastische vraag zou kunnen zijn 🤣quote:Op woensdag 31 december 2025 15:37 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik wilde écht mijn bericht hierboven beginnen met "wie van hier heeft Sanneke gevraagd of ze niet het huis van haar moeder kan kopen?"
Hoi Sanneke, ouwe meelezerT!
Ik ben nóg meer autistisch dan Sanneke 🥴, dus ik neem doorgaans alles "zwart op wit" bloedserieus 😑🤣.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het wel eens een sarcastische vraag zou kunnen zijn 🤣
En waar had haar moeder dan moeten wonen?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:32 schreef Cattolica het volgende:
Iemand heeft Sanneke gevraagd of ze niet het huis van haar moeder kon kopen. Was niet mogelijk, zei ze. Ik heb de simpele, tegenstrijdige en dus ook deels onpopulaire mening dat ik niet snap, waarom niet. Het huis was afbetaald en Sanneke had haar moeder huur kunnen betalen, maar als dat was gebeurd, dan had haar moeder niet de financiële vrijheid, die ze nu heeft.
Ik lees liever over Sanneke dan steeds over de poly, dus ik klaag niet 😉quote:Op woensdag 31 december 2025 16:06 schreef MissBaksel het volgende:
Ik ken die Sanneke niet maar haar oren moeten inmiddels van haar hoofd gerinkeld zijn. Niet normaal zoveel als er hier over haar gepraat wordt!
In het huis op de hoek.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En waar had haar moeder dan moeten wonen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |