Ze denkt toch dat ze huursubsidie krijgtquote:Op woensdag 31 december 2025 15:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Sanneke zegt een huurwoning te zoeken voor maximaal 1000 euro per maand en daar komen de overige vaste lasten nog bij. Net als jij, kan ik het me ook niet voorstellen als één-verdiener.
Hahahahaha, goeie 👌quote:Op woensdag 31 december 2025 18:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Sanneke gewoon een bedbank kopen, dan hoeft ze zich nooit meer te verplaatsen
Dat heb ik ook wel een beetje als ik naar haar kijkquote:Op woensdag 31 december 2025 16:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik scroll gewoon door😆Sanneke vind ik , sorry, vies/onprettig om naar te kijken omdat ze steeds zo pulkt in haar gezicht, krijg ik de kriebels van
En boodschappen laten bezorgen, hoeft ze ook niet meer naar buiten 👍quote:Op woensdag 31 december 2025 18:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Sanneke gewoon een bedbank kopen, dan hoeft ze zich nooit meer te verplaatsen
Over een maand of 10 weer he, veel te druk die vrouw.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
De friteuse van Milou kan ook wel een sopje gebruiken 🫣
🤣quote:Op woensdag 31 december 2025 19:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Over een maand of 10 weer he, veel te druk die vrouw.
Dat zij nog niet aan de prowin begonnen is verbaasd me eigenlijk wel.
Zou dat bij haar droomleven manifesteren horen?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Over een maand of 10 weer he, veel te druk die vrouw.
Dat zij nog niet aan de prowin begonnen is verbaasd me eigenlijk wel.
Daar had ze nog recht op van 1e kerstdagquote:Op woensdag 31 december 2025 17:46 schreef Clavis het volgende:
Lekker sushi bestellen, goed voor haar financiën dat ze in die keet niks kan laten bezorgen.
De boodschappen doen Dion, zij zit in de auto te wachten.😝quote:Op woensdag 31 december 2025 18:47 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
En boodschappen laten bezorgen, hoeft ze ook niet meer naar buiten 👍
En van de week had de kat alles ondergeplast ivm vuurwerkangst. En dan evengoed vuurwerk gaan afsteken. Dat snap ik nietquote:Op woensdag 31 december 2025 21:16 schreef Henrike het volgende:
Haha die Dbm
Vanmorgen huisarts, antibiotica.
Nu verjaardag borrelplank vuurwerk de hele mikmak
Voor blaasontsteking niet zo raar toch?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:16 schreef Henrike het volgende:
Haha die Dbm
Vanmorgen huisarts, antibiotica.
Nu verjaardag borrelplank vuurwerk de hele mikmak
Dat heeft ze niet gezegd, wel dat ze mega pijn in de flanken had , ibuprofen en paracetamol niet hielpen, slechte nacht.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Voor blaasontsteking niet zo raar toch?
Dan nog zal niet veel meer zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet gezegd, wel dat ze mega pijn in de flanken had , ibuprofen en paracetamol niet hielpen, slechte nacht.
En toen liet ze antibiotica zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |