Maar dat is altijd in dit topic. Wat de influencers ook doen het word hier altijd in het negatieve gedraaid. Vreselijk 🫣quote:Op zondag 28 december 2025 11:12 schreef TantePien1990 het volgende:
Ergens vind ik het wel beetje dubbel, Debbie kan het nooit goed doen. Nu word er van alles gevonden dat ze is afgevallen.
Ik denk vooral bij mezelf: dat spul werkt in elk geval top. En ik hoop dat ze verder langggggg offline blijft.
En DBM; die doet meermaals per week zo’n 5 likes voor 5 likes post, en verwijderd die post dan weer (anders zou haar tijdlijn heel sneu worden)
Maar ik snap gewoon niet waarom, maar dat komt misschien omdat ik zelf in juni voor het laatst wat plaatste, daarvoor in mei, en daarvoor juli ‘24
To be fair, dit was ook echt een kutbaan. Ik ken meerdere mensen die bij Coolblue in de winkel stonden tot corona, en toen moesten zij dus telefonische klantenservice gaan doen omdat de winkels dicht waren. En dit zijn mensen die normaal gesproken ook echt wel eens een kutgesprek in de winkel hebben, maar aan de telefoon was het echt alleen maar gezeik en gescheld.quote:Op zondag 28 december 2025 09:09 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dat deed ze al vanuit huis; was tijdens de Corona tijd. Heel gedoe met laptop aanvragen, ophalen, aansluiten, cursus dagen etc. Coolblue (zag ik, meen ik, op haar LinkedIn) was een nachtmerrie; alleen maar schreeuwende, boze, klanten wat ze natuurlijk met haar toen al zelf gediagnostiseerde autisme persoonlijk opvatte en energieleverancier idem dito. Ik schat in dat dit verplichte banen waren via de bijstand.
Als artsen en patiënten organisaties hetzelfde denken. Dat kan natuurlijk niet.. Maar heb hetzelfdequote:Op zondag 28 december 2025 11:16 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Maar dat is altijd in dit topic. Wat de influencers ook doen het word hier altijd in het negatieve gedraaid. Vreselijk 🫣
No offense, maar dat werkt in het echte leven ook zo: als jij vermoedelijk liegt over het een en ander wordt er heel snel negatief gepraat, vooral als je daar ook een of ander afvalmedicijn bij gebruikt terwijl zo ongeveer alles wat anders of niet leukteveel is. Dat is hier niet heel veel anders. Vooral op het wereldtoneel van social media is het gepraat bog veel erger dan in je eigen buurt want werkelijk iedereen kan je doen en laten zien.quote:Op zondag 28 december 2025 11:12 schreef TantePien1990 het volgende:
Ergens vind ik het wel beetje dubbel, Debbie kan het nooit goed doen. Nu word er van alles gevonden dat ze is afgevallen.
Ik denk vooral bij mezelf: dat spul werkt in elk geval top. En ik hoop dat ze verder langggggg offline blijft.
En DBM; die doet meermaals per week zo’n 5 likes voor 5 likes post, en verwijderd die post dan weer (anders zou haar tijdlijn heel sneu worden)
Maar ik snap gewoon niet waarom, maar dat komt misschien omdat ik zelf in juni voor het laatst wat plaatste, daarvoor in mei, en daarvoor juli ‘24
Ik vind het offline gaan echt goed van haar, ook al weet ik niet wat er aan de hand is. Denk gewoon dat het beter voor haar is, en voor haar gezin.quote:Op zondag 28 december 2025 11:12 schreef TantePien1990 het volgende:
En straks zeker janken dat ze een ¤1 teveel aan klikjes heeft en dan terug moet lappen😂quote:Op zondag 28 december 2025 12:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is weer blij. Mogelijk recht op huurtoeslag! Gratis geld!
KGB ontvangen ze sowieso.quote:Op zondag 28 december 2025 12:27 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
En straks zeker janken dat ze een ¤1 teveel aan klikjes heeft en dan terug moet lappen😂
Zij zal dan ook wel KGB ontvangen.
Hoge bomen vangen veel wind...quote:Op zondag 28 december 2025 11:16 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Maar dat is altijd in dit topic. Wat de influencers ook doen het word hier altijd in het negatieve gedraaid. Vreselijk 🫣
Heb hier gemengde gevoelens over. Wij hebben als gezin nergens rechtop,zelfs minimaal kinderopvangtoeslag. Aan de ene kant een zegen natuurlijk. Maar zon meid wat amper tot niet werkt. Met r toges op de bank ligt te vegeteren, het ene na t andere potje van de staat openbreekt. Ga werken!!!!!quote:Op zondag 28 december 2025 12:27 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
En straks zeker janken dat ze een ¤1 teveel aan klikjes heeft en dan terug moet lappen😂
Zij zal dan ook wel KGB ontvangen.
Hier net zo. En echt hoor, wij hebben geen reden om te klagen maar het toeslagenstelsel mag van mij flink op de schop. Voor de grap een proefberekening gemaakt, met een gezamenlijk inkomen van 42K en een huur van 1000 p/m zouden ze recht hebben op 345 p/m. Absurd.quote:Op zondag 28 december 2025 12:43 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Heb hier gemengde gevoelens over. Wij hebben als gezin nergens rechtop,zelfs minimaal kinderopvangtoeslag. Aan de ene kant een zegen natuurlijk. Maar zon meid wat amper tot niet werkt. Met r toges op de bank ligt te vegeteren, het ene na t andere potje van de staat openbreekt. Ga werken!!!!!
Nooit bij stilgestaan dat die 2 even oud zijn. Een wereld van verschil idd qua activiteiten en hoe klein/ groot ze worden gemaakt door de ouder(s). Een duidelijk voorbeeld van wat opvoeding met een kind doetquote:Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef Pumba2024 het volgende:
Bob en Flip (zoontje Dbm) zijn dan ongeveer even oud . Dan laat Judith Bob wel veel meer ondernemen . Die schaatst al op Noren, rent , tennist , voetbalde vorig jaar al in een Spaans team. Terwijl Dbm Flip nog steeds op een loopfiets laat gaan en vooral knuffels voor hem koopt . Terwijl Judith fysiek echt wel beperkt is en Flip ook een gezonde vader heeft
Zelfde geldt voor HVK natuurlijk. Ga werken.. ik moet mij toch oook in bochten wringen voor oppas. Wie niet.quote:Op zondag 28 december 2025 12:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hier net zo. En echt hoor, wij hebben geen reden om te klagen maar het toeslagenstelsel mag van mij flink op de schop. Voor de grap een proefberekening gemaakt, met een gezamenlijk inkomen van 42K en een huur van 1000 p/m zouden ze recht hebben op 345 p/m. Absurd.
Niets interessants. Michelle vertelde voor de tweede keer het verhaal dat de huishoudster haar gered heeft toen zij zich heeft verslapen. Iris deed een poging om de nieuwe Oprah Winfrey te worden maar faalde weer. En ze probeerde her en der de boel nog wat op te naaien maar ook dat mislukte.quote:Op zondag 28 december 2025 13:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand zich al door de podcast geworsteld?
Daar zijn er zo veel van in nederland , en ik mag niet discrimineren hier want dan krijg ik weer een ban , maar heb ook uit de schulden gekeken daar was ook een fam die wilde gewoon niet werken maar ze kregen zoveel geld per maand dat het ook niet loont om te werkenquote:Op zondag 28 december 2025 12:43 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Heb hier gemengde gevoelens over. Wij hebben als gezin nergens rechtop,zelfs minimaal kinderopvangtoeslag. Aan de ene kant een zegen natuurlijk. Maar zon meid wat amper tot niet werkt. Met r toges op de bank ligt te vegeteren, het ene na t andere potje van de staat openbreekt. Ga werken!!!!!
En dat goedje stond in het ketelhok. Dat is over het algemeen niet de ruimte die grondig wordt schoongemaakt en in Huize Lether verwacht ik dat al helemaal niet. Maar lekker je starter daar neerzetten😋quote:Op zondag 28 december 2025 12:55 schreef TantePien1990 het volgende:
Debbie en haar zuurdesem. Ik zie haar gisteravond bij een open trap (zoldertrap?) en vanmorgen op haar slaapkamer met dat mandje? Ik denk dan; wat ben je allemaal aan het doen 🤣🤣
Er zat wel plastic omheen.quote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dat goedje stond in het ketelhok. Dat is over het algemeen niet de ruimte die grondig wordt schoongemaakt en in Huize Lether verwacht ik dat al helemaal niet. Maar lekker je starter daar neerzetten😋
Ja! MB heeft blijkbaar ook ADHD, ze benoemt een paar keer ADHD gedrag. Ilse is en blijft vooral vol van zichzelf en gaat volgend jaar naar de boerderij. MB heeft kortgeleden iets ontdekt (JvP en KB?). Verder vooral veel onafgemaakte zinnen. En oh ja, op de terugweg van Dubai naar NL gaat MB uren janken.quote:Op zondag 28 december 2025 13:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand zich al door de podcast geworsteld?
Voor HvK heb ik eerder al een proefberekening gemaakt. Die krijgt aan uitkering en toeslagen zo’n 3200 p/m cadeau.quote:Op zondag 28 december 2025 13:09 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor HVK natuurlijk. Ga werken.. ik moet mij toch oook in bochten wringen voor oppas. Wie niet.
Ik vind het gewoon een bijzondere plek om eten te bewaren🤣quote:Op zondag 28 december 2025 13:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Er zat wel plastic omheen.
Maar misschien gaan ze nu samen in bed liggen 🤎
Dit doen ze al sinds het einde van de poly. Het lijkt wel steeds erger te worden. Stelletje kleuters.quote:Op zondag 28 december 2025 13:09 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe van Michelle en Sjaak. Over en weer sneren naar elkaar en steken onder water.
Michelle kan beter gewoon 1 keer het hele verhaal vertellen (of nog beter; gewoon stoppen hiermee en zwijgen) want dit slaat wekelijkwaar nergens op.
Hier had ik niet eens bij stilgestaan. Ik ben wat dat betreft meer team Judith. Ik vind het goed van DBM dat haar zoon mooi mag vinden wat ie mooi vindt. Maar ik twijfel bij haar aan hoe oprecht haar zoon alles echt zelf uitkiest.quote:Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef Pumba2024 het volgende:
Bob en Flip (zoontje Dbm) zijn dan ongeveer even oud . Dan laat Judith Bob wel veel meer ondernemen . Die schaatst al op Noren, rent , tennist , voetbalde vorig jaar al in een Spaans team. Terwijl Dbm Flip nog steeds op een loopfiets laat gaan en vooral knuffels voor hem koopt . Terwijl Judith fysiek echt wel beperkt is en Flip ook een gezonde vader heeft
🤢quote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dat goedje stond in het ketelhok. Dat is over het algemeen niet de ruimte die grondig wordt schoongemaakt en in Huize Lether verwacht ik dat al helemaal niet. Maar lekker je starter daar neerzetten😋
😂 debbie en haar deegjequote:Op zondag 28 december 2025 13:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Er zat wel plastic omheen.
Maar misschien gaan ze nu samen in bed liggen 🤎
Dit zou me dan eigenlijk niet echt verbazenquote:Op zondag 28 december 2025 13:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja! MB heeft blijkbaar ook ADHD, ze benoemt een paar keer ADHD gedrag. Ilse is en blijft vooral vol van zichzelf en gaat volgend jaar naar de boerderij. MB heeft kortgeleden iets ontdekt (JvP en KB?). Verder vooral veel onafgemaakte zinnen. En oh ja, op de terugweg van Dubai naar NL gaat MB uren janken.
😱 echt? Wat een bedrag!quote:Op zondag 28 december 2025 13:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor HvK heb ik eerder al een proefberekening gemaakt. Die krijgt aan uitkering en toeslagen zo’n 3200 p/m cadeau.
En geen sollicitatieplicht zeker omdat dr jongste nog geen 5 is. Ik vind hier echt wel wat van. Bij elk gezin overigens die gewoon kunnen werken. Hopelijk worden dit soort regels nog wel aangepast in de toekomstquote:Op zondag 28 december 2025 13:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor HvK heb ik eerder al een proefberekening gemaakt. Die krijgt aan uitkering en toeslagen zo’n 3200 p/m cadeau.
Waarschijnlijk is het op de ketel warm. Daar gaat je brood van rijzen.quote:Op zondag 28 december 2025 14:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een bijzondere plek om eten te bewaren🤣
Ze is ook echt offline he? 🫣quote:Op zondag 28 december 2025 14:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😂 debbie en haar deegje
Wel vandaag lekker prikkelarm naar de bios
Ze ging sowieso pas na nieuwjaar offline? Ben benieuwd wat er in die offline periode allemaal gaat gebeuren in Barneveld, jammer dat we dat niet te weten zullen komenquote:
Ik denk ook niet dat je zulke afspraken moet maken. Je gaat uit elkaar, wat de ander doet is jouw zaak niet meer. En MW weet alles over maximaal vechten tegen gevoelens…quote:Op zondag 28 december 2025 14:29 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mw
In de podcast kon je wel tussen de regels doorlezen dat er afspraken gemaakt zijn rondom de poly waar achteraf de rest zich niet aan heeft gehouden ofzo. Dus ik denk met z’n alle afgesproken we stoppen met z’n 3en, niemand gaat verder met elkaar. En dat andere twee dachten nou wij voelen nog genoeg voor elkaar wij gaan het toch samen weer proberen ofzo. Dat haal ik er uit. Maar met veel woorden dus dus het is een beetje vatbaar voor eigen interpretatie.
Daar moest ze mee stoppen omdat ze de grote vraag niet aankon met haar ziekte 🫣quote:Op zondag 28 december 2025 14:35 schreef Noek het volgende:
Maar even. Als je allerlei toeslagen moet ontvangen en in een keet woont dan ben je toch geen influencer. Wat doet zij hier eigenlijk?
Een influencer verdient haar geld met het beinvloeden van gedrag en verkoop. Die Lether idem trouwens met haar stempelproductie en DBM die het druk heeft als ze 2 wassen weg moet zien te werken.
Ze horen hier niet en ze moeten terug naar hun eigen land. Land van subsidies en toeslagen. Land van nul ambities maar wel janken en focussen op ziek zijn, slachtofferschap en nul aantrekkelijkheid hebben
Is er ook maar één moeder die zij kunnen beinvloeden?
Volgens mij hebben we de verkeerde mensen op de verkeerde positie gezet hier.
Ten onder aan haar grote succes. Zul je altijd zienquote:Op zondag 28 december 2025 14:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Daar moest ze mee stoppen omdat ze de grote vraag niet aankon met haar ziekte 🫣
Zoiets denk ik ookquote:Op zondag 28 december 2025 14:29 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mw
In de podcast kon je wel tussen de regels doorlezen dat er afspraken gemaakt zijn rondom de poly waar achteraf de rest zich niet aan heeft gehouden ofzo. Dus ik denk met z’n alle afgesproken we stoppen met z’n 3en, niemand gaat verder met elkaar. En dat andere twee dachten nou wij voelen nog genoeg voor elkaar wij gaan het toch samen weer proberen ofzo. Dat haal ik er uit. Maar met veel woorden dus dus het is een beetje vatbaar voor eigen interpretatie.
Nog zo'n account verbouwd nog door tijdens/na verhuizen; Sowiesohomequote:Op zondag 28 december 2025 12:28 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik reed van de week langs het nieuwe huis van Janneke.
Staat voor nog flink in de steigers.
Benieuwd hoe het straks is!
Ik ga volgende week naar Barneveld misschien hoor ik wel het een of anderquote:Op zondag 28 december 2025 14:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze ging sowieso pas na nieuwjaar offline? Ben benieuwd wat er in die offline periode allemaal gaat gebeuren in Barneveld, jammer dat we dat niet te weten zullen komen
Maar Michelle huilt niet zo snel hoor... dat stond ook nog in haar stories gisteren of eergisteren.quote:Op zondag 28 december 2025 13:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja! MB heeft blijkbaar ook ADHD, ze benoemt een paar keer ADHD gedrag. Ilse is en blijft vooral vol van zichzelf en gaat volgend jaar naar de boerderij. MB heeft kortgeleden iets ontdekt (JvP en KB?). Verder vooral veel onafgemaakte zinnen. En oh ja, op de terugweg van Dubai naar NL gaat MB uren janken.
Ieder normaal mens moet toch ook werken ook al is zijn kind nog geen 5? Zij blijft kinderen krijgen en dan is ze al zo lang uit het arbeidsproces...quote:Op zondag 28 december 2025 14:11 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
En geen sollicitatieplicht zeker omdat dr jongste nog geen 5 is. Ik vind hier echt wel wat van. Bij elk gezin overigens die gewoon kunnen werken. Hopelijk worden dit soort regels nog wel aangepast in de toekomst
Ohh had ik even niet meegekregen. Dacht gelijk stoppen. Maar dat gaat ze toch niet volhouden of er moet een oorzaak achter zitten. Ik ken die blik die zij in haar ogen heeft jammer genoeg, kan dat het daarmee te maken heeft. Maar dat zijn aannames (sorry)quote:Op zondag 28 december 2025 14:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze ging sowieso pas na nieuwjaar offline? Ben benieuwd wat er in die offline periode allemaal gaat gebeuren in Barneveld, jammer dat we dat niet te weten zullen komen
In de bijstand heb je een regeling dat je geen sol plicht hebt tot kind 5 jaar is of iets in die richting. Heel erg dubbel si dat..... En ja mensen die echt niet kunnen werken prima joh. Maar ik denk als een gehandicapte nog snoep kan inpakken kan 95% van de bevolking werkenquote:Op zondag 28 december 2025 15:11 schreef popje het volgende:
[..]
Ieder normaal mens moet toch ook werken ook al is zijn kind nog geen 5? Zij blijft kinderen krijgen en dan is ze al zo lang uit het arbeidsproces...
Het is echt een rare! 🤣 Dorpsgek van Barneveld?quote:Op zondag 28 december 2025 12:55 schreef TantePien1990 het volgende:
Debbie en haar zuurdesem. Ik zie haar gisteravond bij een open trap (zoldertrap?) en vanmorgen op haar slaapkamer met dat mandje? Ik denk dan; wat ben je allemaal aan het doen 🤣🤣
Ja dat vind ik ook , pas nog een man op tv die al 30 jaar afgekeurd was op slechte knieen , er is toch ook nog wel zittend werk te vinden?quote:Op zondag 28 december 2025 15:25 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
In de bijstand heb je een regeling dat je geen sol plicht hebt tot kind 5 jaar is of iets in die richting. Heel erg dubbel si dat..... En ja mensen die echt niet kunnen werken prima joh. Maar ik denk als een gehandicapte nog snoep kan inpakken kan 95% van de bevolking werken
Wat is dat voor blik volgens jou?quote:Op zondag 28 december 2025 15:11 schreef Earring het volgende:
[..]
Ohh had ik even niet meegekregen. Dacht gelijk stoppen. Maar dat gaat ze toch niet volhouden of er moet een oorzaak achter zitten. Ik ken die blik die zij in haar ogen heeft jammer genoeg, kan dat het daarmee te maken heeft. Maar dat zijn aannames (sorry)
Flip is ook nog eens ruim een jaar ouder, die was in jan vorig jaar al 7 geworden.quote:Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef Pumba2024 het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden haar betraande ogen vaker gezien dan die van mezelf in de afgelopen 20 jaar. Want ook dat mag er zijn! En dat moet dan gefilmd en gedeeld worden🙄quote:Op zondag 28 december 2025 14:55 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Maar Michelle huilt niet zo snel hoor... dat stond ook nog in haar stories gisteren of eergisteren.
Die berekening klopt. Het kan inmiddels zelfs meer zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 15:35 schreef Miepje77 het volgende:
Dan zal er wel weer een baby bij komen bij HvK. Dan hoeft ze weer vijf jaar niet te werken. Ze heeft nog meer inkomen dan ik met al die toeslagen, als de eerder benoemde berekening klopt.
Dat zal wel kloppen. Ik ben alleenstaande moeder van 2 kinderen in de basisschool leeftijd en heb het echt LANG niet slecht.quote:Op zondag 28 december 2025 15:35 schreef Miepje77 het volgende:
Dan zal er wel weer een baby bij komen bij HvK. Dan hoeft ze weer vijf jaar niet te werken. Ze heeft nog meer inkomen dan ik met al die toeslagen, als de eerder benoemde berekening klopt.
Maar jij werkt gewoonquote:Op zondag 28 december 2025 15:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat zal wel kloppen. Ik ben alleenstaande moeder van 2 kinderen in de basisschool leeftijd en heb het echt LANG niet slecht.
Dat is dan wel weer correct haha. Maar ik ging ook vooral even in dat ik denk dat dat plaatje bij haar prima klopt.quote:
Wat ik ervan heb begrepen:quote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik volg haar niet maar hier wellicht iemand wel? Ik kwam op het account van dehuismuts terecht en zij zegt dat ze bijna alles van de afgelopen 10 jaar kwijt is geraakt, hoezo dan?
Door het failliet gaan van het wylde pad, dat bungalowpark wat ze kochten met een vriend. Ze kregen het niet verkocht of zoiets en ze waren ook met hun mooie woonboerderij aansprakelijk. Weet niet of ik het goed uitleg maar zo ongeveer is het verhaal.quote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik volg haar niet maar hier wellicht iemand wel? Ik kwam op het account van dehuismuts terecht en zij zegt dat ze bijna alles van de afgelopen 10 jaar kwijt is geraakt, hoezo dan?
Fijn! Verhelderend ook om een alleenstaande ouder te horen zeggen dat het financieel niet slecht gaat.quote:Op zondag 28 december 2025 15:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat zal wel kloppen. Ik ben alleenstaande moeder van 2 kinderen in de basisschool leeftijd en heb het echt LANG niet slecht.
Is het huis waar ze nu wonen tijdelijk? Dat lijkt me wel naar zeg.quote:Op zondag 28 december 2025 15:56 schreef Earring het volgende:
[..]
Door het failliet gaan van het wylde pad, dat bungalowpark wat ze kochten met een vriend. Ze kregen het niet verkocht of zoiets en ze waren ook met hun mooie woonboerderij aansprakelijk. Weet niet of ik het goed uitleg maar zo ongeveer is het verhaal.
De huurwoning waar ze nu in zitten moeten ze ook binnenkort uit. Maar volgens Rachel gebeurt alles met een reden.
Ze zitten nu gesponsord jn Lapland, ze maakt prachtige content moet ik zeggen.
Ik wilde haar ontvolgen maar blijf hiervoor nog even hangen 😉
Ja, maar dat wisten ze toen ze het huis huurden.quote:Op zondag 28 december 2025 15:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is het huis waar ze nu wonen tijdelijk? Dat lijkt me wel naar zeg.
Kinderbijslag tikt ook lekker aan..quote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Nieuwe proefberekening HvK voor 2026 uitgaande van een huur van 700:
Huurtoeslag 428
KGB 1359
Zorgtoeslag 129
Is aan toeslagen al ruim 1900 p/m
Tel daar de uitkering bij op en andere tegemoetkomingen voor sport, onderwijs, bijzondere bijstand etc. Kassa.
😂quote:Op zondag 28 december 2025 14:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ten onder aan haar grote succes. Zul je altijd zien
Dat geloof ik direct. Maar lijkt me wel stressvol. Zeker wanneer je niet de middelen hebt om duur te huren en dus echt heel veel geluk moet hebben.quote:Op zondag 28 december 2025 16:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja, maar dat wisten ze toen ze het huis huurden.
Helemaal vergeten, ook nog eens zo’n 1600 p/kwrt.quote:Op zondag 28 december 2025 16:03 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Kinderbijslag tikt ook lekker aan..
Bedankt voor de samenvatting!quote:Op zondag 28 december 2025 15:56 schreef Earring het volgende:
[..]
Door het failliet gaan van het wylde pad, dat bungalowpark wat ze kochten met een vriend. Ze kregen het niet verkocht of zoiets en ze waren ook met hun mooie woonboerderij aansprakelijk. Weet niet of ik het goed uitleg maar zo ongeveer is het verhaal.
De huurwoning waar ze nu in zitten moeten ze ook binnenkort uit. Maar volgens Rachel gebeurt alles met een reden.
Tja, sinds de moeder van Maarten op Facebook ergens reageerde over de familie ellende (echt netjes geformuleerd, rake tekst) is zij ook uit AM haar leven verbannen. Ze kwam er al nauwelijks maar nu helemaal niet meer. Oma wordt ook niet meer opgehaald voor HeT gRoTe FaMiliEfEeSt en er wordt niet meer gezamenlijk gegeten bij het pannenkoekenrestaurant.quote:Op zondag 28 december 2025 16:08 schreef Cattolica het volgende:
AM laat onder andere op haar abo kanaal weten "dat Maarten en de kinderen aankomende week langsgaan bij zijn moeder". AM gaat niet mee; zij blijft thuis.
Verder lekker uitgerust gewoon verder gefilmd afgelopen week.
De jongste twee zijn vandaag in bad gegaan (hallelujah).
Ik weet niet of ze slim genoeg is.... Want het is absoluut niet gemakkelijk maar wegens diagnose hier dubbele kinderbijslag door extra zorgvraag kind. Dit zou ze voor Z ook aan kunnen vragen...quote:Op zondag 28 december 2025 16:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, ook nog eens zo’n 1600 p/kwrt.
Ik blijf het apart vinden dat maarten zon sul isquote:Op zondag 28 december 2025 16:26 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Tja, sinds de moeder van Maarten op Facebook ergens reageerde over de familie ellende (echt netjes geformuleerd, rake tekst) is zij ook uit AM haar leven verbannen. Ze kwam er al nauwelijks maar nu helemaal niet meer. Oma wordt ook niet meer opgehaald voor HeT gRoTe FaMiliEfEeSt en er wordt niet meer gezamenlijk gegeten bij het pannenkoekenrestaurant.
Geloof me, mensen als zij komen niet snugger over maar als het om geld gaat weten ze er alles uit te slepen.quote:Op zondag 28 december 2025 16:35 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze slim genoeg is.... Want het is absoluut niet gemakkelijk maar wegens diagnose hier dubbele kinderbijslag door extra zorgvraag kind. Dit zou ze voor Z ook aan kunnen vragen...
Zij leeft absoluut riant hoor.
Houd meer over dan een huishouden met twee verdieners.
Bij Mies moet alles gedeeld worden, vooral hoe zwaaaaaar het is. Vrees voor de nieuwe foto/filmpjes dump vanuit Dubai. Kijk ons gelukkig/verliefd zijn. (Ze kan het beter gelijk op OnlyFans gooien)quote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen maanden haar betraande ogen vaker gezien dan die van mezelf in de afgelopen 20 jaar. Want ook dat mag er zijn! En dat moet dan gefilmd en gedeeld worden🙄
Ja, dat is wat ze wil.quote:Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef Babbelaertje het volgende:
Snap niet waarom MW boos zou zijn dat hun samen verdergaan.. als je nog gevoelens voor elkaar hebt.
MW is degene die stond te bekken in het stadion en er was met dat fluflu reisje in moraira ook sprake van dat ze bij de lift met een man stond te zoenen waardoor de anderen moesten wachten op haar.
Dat er 1 blijkbaar al 20 jaar een andere grote liefde heeft betekent niet dat de anderen ook geen gevoelens meer voor elkaar mogen of kunnen hebben.
MW had liever gehad dat hun achterbleven alleen en ongelukkig? terwijl zij maximaal geniet van de nieuwe liefde met snoepreisjes,aan de wijn sippend en opnieuw de lach gevonden en dat allemaal terwijl al der volgers veren in der reet steken hoe zwaar ze het heeft
Ik kan me best voorstellen dat het zeer doet dat 2 mensen verdergaan waar je eerst met 3 was. Kan best voelen alsof je misschien buitenspel (pun intended😉) gezet voelt.quote:Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef Babbelaertje het volgende:
Snap niet waarom MW boos zou zijn dat hun samen verdergaan.. als je nog gevoelens voor elkaar hebt.
MW is degene die stond te bekken in het stadion en er was met dat fluflu reisje in moraira ook sprake van dat ze bij de lift met een man stond te zoenen waardoor de anderen moesten wachten op haar.
Dat er 1 blijkbaar al 20 jaar een andere grote liefde heeft betekent niet dat de anderen ook geen gevoelens meer voor elkaar mogen of kunnen hebben.
MW had liever gehad dat hun achterbleven alleen en ongelukkig? terwijl zij maximaal geniet van de nieuwe liefde met snoepreisjes,aan de wijn sippend en opnieuw de lach gevonden en dat allemaal terwijl al der volgers veren in der reet steken hoe zwaar ze het heeft
AM werkt langzaam maar zeker de hele familie de deur uit.quote:Op zondag 28 december 2025 16:26 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Tja, sinds de moeder van Maarten op Facebook ergens reageerde over de familie ellende (echt netjes geformuleerd, rake tekst) is zij ook uit AM haar leven verbannen. Ze kwam er al nauwelijks maar nu helemaal niet meer. Oma wordt ook niet meer opgehaald voor HeT gRoTe FaMiliEfEeSt en er wordt niet meer gezamenlijk gegeten bij het pannenkoekenrestaurant.
Er zat vast een windje vast bij Flapje 😫quote:Op zondag 28 december 2025 15:35 schreef Post-its het volgende:
[..]
Flip is ook nog eens ruim een jaar ouder, die was in jan vorig jaar al 7 geworden.
En waarom was flap nog te jong om mee te gaan?
Huurwoning uit? Ze wonen er net en het is helemaal opgeknapt!quote:Op zondag 28 december 2025 15:56 schreef Earring het volgende:
[..]
Te triest gewoonquote:Op zondag 28 december 2025 16:26 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
En je ziet het bij haar steeds terugkomen, het is al vaker gezegd. Het zal wel een diagnose zijn die Debbie liever niet deelt, wat ik snapquote:
Jaaaaaa! Eens. Ook hier het kwartje gevallenquote:Op zondag 28 december 2025 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
MB: steeds wanneer ik Tim zag deed hij mij aan iemand denken. En opeens weet ik het: Nino, de zoon van Melisa (van Andy en Melisa).
En dan te bedenken dat ze "tegen de overheid" is 🙈quote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Huurtoeslag 428
KGB 1359
Zorgtoeslag 129
Tel daar de uitkering bij op en andere tegemoetkomingen voor sport, onderwijs, bijzondere bijstand etc. Kassa.
Ik krijg de kriebels van haar én haar man. Ze is precies Sanneke maar dan omgekeerd; altijd zó blij en hieperdepiephoera maar zó nep op een bijna trieste manier. Heeft ook een "vrijheid blijheid, Brabantse nachten zijn lang" relatie met haar (ADHD) man. Dat geleur met die kinderen van de ene zakelijke misère naar de andere, geen vaste honk kunnen creëeren, máár reis samenwerkingen ten overvloede. Haar bestie cowiththeflow is geëmigreerd naar Curaçao en dat is bijvoorbeeld een account waarbij ik het meest denk "waar doen ze het van?!".quote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef meesterinbreekster het volgende:
Dat denk ik ook. Zou het beste zijn als ze goede hulp kreeg.quote:Op zondag 28 december 2025 17:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
En je ziet het bij haar steeds terugkomen, het is al vaker gezegd. Het zal wel een diagnose zijn die Debbie liever niet deelt, wat ik snap
Maar wel raar vind omdat ze normaal al haar diagnoses graag tentoonstelt.
Daarom denk ik dat er instanties/ artsen haar hebben geadviseerd even te stoppen met social media.
Ik denk dat er achter die deur meer speelt dan we denken.
Ja precies hetzelfde heb ik ook.quote:Op zondag 28 december 2025 18:13 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van haar én haar man. Ze is precies Sanneke maar dan omgekeerd; altijd zó blij en hieperdepiephoera maar zó nep op een bijna trieste manier. Heeft ook een "vrijheid blijheid, Brabantse nachten zijn lang" relatie met haar (ADHD) man. Dat geleur met die kinderen van de ene zakelijke misère naar de andere, geen vaste honk kunnen creëeren, máár reis samenwerkingen ten overvloede. Haar bestie cowiththeflow is geëmigreerd naar Curaçao en dat is bijvoorbeeld een account waarbij ik het meest denk "waar doen ze het van?!".
Ach, ze hebben genoeg kinderen....ze calculeren dat risico in.quote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
AM werkt langzaam maar zeker de hele familie de deur uit.
Ik vraag me wel echt af hoe zij zou reageren mochten haar kinderen dit ook bij haar doen vanwege de onveilige jeugd die zij gehad hebben.
Volgens mij niet zó opgeknapt, wat je zou doen, als het je vaste onderkomen is. Maar ze heeft een leuke, warme, stijl en er een knus huisje van gemaakt.quote:Op zondag 28 december 2025 17:31 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Huurwoning uit? Ze wonen er net en het is helemaal opgeknapt!
Dat zeker, ik vind het een rare kwibus maar ik gun haar en haar gezin het beste.quote:Op zondag 28 december 2025 18:14 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zou het beste zijn als ze goede hulp kreeg.
Ik volgde Co (ook uit het Zuiden des lands én *wel of niet voormalig* KLM stewardess, ik zie een rode draad) nét voordat Corona begon en ze veelvuldig op Youtube vlogde. Ik heb door de jaren heen dingen gezien waar bij mij toch een paar vraagtekens zijn ontstaan.quote:Op zondag 28 december 2025 18:18 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja precies hetzelfde heb ik ook.
Ben gestopt met het volgen van Co want ik irriteerde me teveel. Daarom wilde ik ook stoppen met Rachel maar deze Laplandreis vind ik heel gaaf. En daddyhox? Tja dat is echt n raar mannetje.
Ik zit nou werkelijk de hele tijd te denken hoe die meiden elkaar ook alweer noemen.quote:Op zondag 28 december 2025 18:29 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik volgde Co (ook uit het Zuiden des lands én *wel of niet voormalig* KLM stewardess, ik zie een rode draad) nét voordat Corona begon en ze veelvuldig op Youtube vlogde. Ik heb door de jaren heen dingen gezien waar bij mij toch een paar vraagtekens zijn ontstaan.
En alles gratis want ze heeft het zo slechtquote:Op zondag 28 december 2025 18:37 schreef brilduiker1973 het volgende:
En Hvk weer in het theater met de kinderen . Ik zou geen moment rust/ ontspanning hebben totdat het schimmelprobleem wordt aangepakt! Echt zo slecht voor je gestel.
Boezemquote:Op zondag 28 december 2025 18:33 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik zit nou werkelijk de hele tijd te denken hoe die meiden elkaar ook alweer noemen.
Ligt op puntje van mn tong maar ik kom er niet op
Ja dit leek me vooraf ook meteen het grootste probleem van de poly. In een relatie met twee personen zijn er twee verbindingen:quote:Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef Babbelaertje het volgende:
En kwijtscheldingen. Veel gesponsorde kleding, een photoshoot waar haar kinderen voor nodig zijn her en der. Jongste was model voor een Wibra-campagne, dat zal geen tientjes-werk geweest zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Huurtoeslag 428
KGB 1359
Zorgtoeslag 129
En vergeet de Hollandsche stamppot niet. Vind haar op de een of andere manier altijd een beetje wereldvreemd overkomen. Genoeg supermarkten in Oostenrijk en ook geen heel vreemde producten.quote:Op zondag 28 december 2025 18:26 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zit wat te scrollen (geveld door koorts) en ik verbaas mij wat over de wintersportvakantie bij de4vanKim. Verwachten ze nu echt dat de jongste van amper 2.5 een skiles gaat doen? Je hebt kinderen, die het aankunnen, maar ik zie op die leeftijd het eigenlijk altijd mislukken. Wij zijn ook altijd met de jonkies op wintersport gegaan, maar dan ging een van de ouders gewoon wandelen en spelen met de jongste (en baby) en wisselden we elkaar af. Skiles vanaf 4 en liever nog vanaf 5 jaar.
En afbakbroodjes meenemen naar Oostenrijk, waar je in zo ongeveer elke accommodatie broodjes kunt laten bezorgen 's ochtends? Met hun inkomen zou ik het wel weten.
Maar niet wanneer ze voordeel heeft van diezelfde overheid. Daar zijn er veel van!quote:Op zondag 28 december 2025 18:12 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze "tegen de overheid" is 🙈
Precies, Lidl, hofer , spar enz. Prima supermarkten en de prijzen beetje gelijk met hier.quote:Op zondag 28 december 2025 18:47 schreef Maremare het volgende:
[..]
En vergeet de Hollandsche stamppot niet. Vind haar op de een of andere manier altijd een beetje wereldvreemd overkomen. Genoeg supermarkten in Oostenrijk en ook geen heel vreemde producten.
Dat ze hebben afgesproken dat niemand met elkaar verder zou gaan heb ik niet uit de podcast gehaald. Lijkt mij ook geen haalbare afspraak. MB verder met Tim maar KB en JvP mogen niks?quote:Op zondag 28 december 2025 18:45 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ja dit leek me vooraf ook meteen het grootste probleem van de poly. In een relatie met twee personen zijn er twee verbindingen:
1. MB met KB
2. KB met MB
Maar door de poly aan te gaan zijn er zoveel bij gekomen:
3. MB met JvP
4. JvP met MB
5. KB met JvP
6. JvP met KB
Maar wat als 1 van de verbindingen verbroken wordt omdat diegene niet meer verliefd is/niet meer wil? In een relatie met twee personen is het simpel. Als een van beiden niet meer wil houdt het op. En ook dan zal het soms zo zijn dat verbinding 1 en 2 allebei min of meer tegelijk wegvallen dus dat het prima is om uit elkaar te gaan, maar gebeurt het ook best vaak dat er slechts 1 verbinding verbroken wordt en de ander daar helaas dan de dupe van is.
Maar in zo’n poly is de kans dat alle zes de verbindingen min of meer tegelijk wegvallen toch nihil? Blijkbaar hebben ze afgesproken dat niemand met elkaar verder zou gaan, maar dat lijkt me nogal onrealistisch als 5 en 6 nog wel bestaan. Ben sowieso benieuwd naar welke verbindingen er nou precies zijn weggevallen en in welke volgorde. Was MB op allebei niet meer verliefd? Of slechts op een van hen niet meer? Waren KB en JvP allebei niet meer verliefd op MB?
Ik krijg Barbie visioenen 🥴, maar je bedoelt vast niet dat soort sabbels schnabbels?quote:Op zondag 28 december 2025 18:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
En misschien misschien doet ze zelf ook nog ergens een betaalde sabbel schnabbel. Ik ga er niet op googlen.. 🫣
Ja en daar gaat het dus echt fout! Ik vind dit echt heel stom geregeld hier in NL. En als je een stel bent met kinderen en je partner valt tijdelijk uit door ziekte dus niet voor definitief moet je het maar zelf uitzoeken. En dit soort mensen krijgen meer geld dan dat er dus bij andere met een normale baan binnen komt.quote:Op zondag 28 december 2025 16:35 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze slim genoeg is.... Want het is absoluut niet gemakkelijk maar wegens diagnose hier dubbele kinderbijslag door extra zorgvraag kind. Dit zou ze voor Z ook aan kunnen vragen...
En dan krijg je 1x per jaar ook nog een extra bedrag 🤑🤑🤑quote:Op zondag 28 december 2025 16:35 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ja, wel.quote:Op zondag 28 december 2025 18:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik krijg Barbie visioenen 🥴, maar je bedoelt vast niet dat soort sabbels schnabbels?
😆😆😂😂😂 Ik lig dubbel 🫣quote:Op zondag 28 december 2025 18:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En kwijtscheldingen. Veel gesponsorde kleding, een photoshoot waar haar kinderen voor nodig zijn her en der. Jongste was model voor een Wibra-campagne, dat zal geen tientjes-werk geweest zijn.
Ben benieuwd of dat netjes opgegeven wordt en dat gekort wordt op haar inkomen. (Retorische vraag hoor).
En misschien misschien doet ze zelf ook nog ergens een betaalde sabbelschnabbel. Ik ga er niet op googlen.. 🫣
Kijk naar de mannen van de fluflu’s die hier besproken worden. Allemaal van die gebakjes, stuk voor stuk.quote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vinden dat maarten zon sul is
Gebakjes😂quote:Op zondag 28 december 2025 19:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kijk naar de mannen van de fluflu’s die hier besproken worden. Allemaal van die gebakjes, stuk voor stuk.
Ik snap dat je dit zegt. En toch vraag ik me af hoe het kan dat ze alleen manisch lijkt/is als het om iets voor haarzelf gaat. Nooit wanneer het om de kinderen gaat. Selectief manisch? Net als al haar diagnoses aan en uit te zetten wanneer het haar uitkomt?quote:
Zijzelf heeft dat manische niet in de gaten. Ik hoop dat haar omgeving heeft ingegrepen.quote:Op zondag 28 december 2025 19:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap dat je dit zegt. En toch vraag ik me af hoe het kan dat ze alleen manisch lijkt/is als het om iets voor haarzelf gaat. Nooit wanneer het om de kinderen gaat. Selectief manisch? Net als al haar diagnoses aan en uit te zetten wanneer het haar uitkomt?
Ik denk dat er helemaal niet zoveel aan de hand is. Op het liegen, draaien en bedriegen na dan. En ik heb het idee dat ze daarmee flink onderuit is gegaan. En dat ze daarom even offline gaat. Zogenaamd om aan herstel te gaan werken, wat natuurlijk helemaal niet nodig is, en dan ‘beter’ terugkomen en hopen dat niemand haar aan haar leugenachtige verleden zal herinneren.
Als dit namelijk op advies van behandelaren zou zijn, waarom dan wachten tot na de feestdagen? Nee, ik geloof geen woord van wat Debbie zegt.
Vind ik echt. Er zit geen mannelijke man bij. En begrijp me niet verkeerd, mannen zijn niet meer dan vrouwen maar bij de fluflu’s die hier besproken worden is er geen enkele gelijkwaardigheid. Die vrouwen walsen allemaal over hun man heen en die mannen laten het gebeuren.quote:
Ik heb haar een tijdje gevolgd maar ik vond haar gescheld op een chauffeur/het verkeer/de buurvrouw/de mensen van het zwembad/een winkeleigenaar/een ambtenaar/een kind op school/een dokter/en nog heel veel meer en dat vele posts lang, zo irritant worden.quote:Op zondag 28 december 2025 19:23 schreef Cattolica het volgende:
Voor wie haar niet volgen, maar het wel willen weten; Mel van familie.dogan is zwanger. Wat een feest. Ze was al enkele maanden vaag aan het doen, "had het over iemand die ernstig ziek was maar waar ze vanwege privacy niet over kon praten"; kreeg vragen of ze ging scheiden en of ze nog wel gelukkig was. In tussentijd diverse reels opgenomen (het o.a. vertellen aan haar drie kinderen). En nu dan ein-de-lijk hét nieuws. Leuk voor haar, en haar gezin, natuurlijk maar ik krijg toch altijd een beetje het gevoel dat het allemaal zo berekenend overkomt (niet de zwangerschap natuurlijk) maar wel het hele "circus" eromheen. En dat filmpje met haar kinderen is ook zó spontaan én liefdevol en pa zit erbij alsof ie zich geen raad weet 🥴.
Maar kan dat dan alleen wanneer het om haarzelf gaat? Dat vraag ik mij af. Ze vertoont nooit manisch gedrag wanneer het om haar kinderen gaat.quote:Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef Earring het volgende:
[..]
Zijzelf heeft dat manische niet in de gaten. Ik hoop dat haar omgeving heeft ingegrepen.
Ja komt me wel bekend voor ergens.. ov natuurlijk ook prima te doen waarschijnlijk maarja die auto staat er ook..quote:Op zondag 28 december 2025 19:27 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik denk Sliedrecht maar dat is een halve aanname.
De man van miniliefde heeft ook ineens zijn eigen insta, zag ik vandaag voorbij komen. Vind ik ook bijzonder.quote:Op zondag 28 december 2025 19:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kijk naar de mannen van de fluflu’s die hier besproken worden. Allemaal van die gebakjes, stuk voor stuk.
Een man die wel sterk is zal ook zeggen tegen zijn vrouw dat ze normaal moet doen , en die zal ook niet overal aan meewerken.quote:Op zondag 28 december 2025 19:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vind ik echt. Er zit geen mannelijke man bij. En begrijp me niet verkeerd, mannen zijn niet meer dan vrouwen maar bij de fluflu’s die hier besproken worden is er geen enkele gelijkwaardigheid. Die vrouwen walsen allemaal over hun man heen en die mannen laten het gebeuren.
Ik zou ook absoluut niet willen ruilen. Korting op belastingen voor werkenden en ondernemers zou ik wel toejuichen. Maar iedereen gaat natuurlijk voor dat waar hij het meeste voordeel van heeft. Helaas lijkt het er nog niet op dat wij de komende jaren ergens voordeel van gaan hebben🤣quote:Op zondag 28 december 2025 19:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik zou niet willen ruilen met al die toeslagen.
Ons belastingstelsel is zo ingericht. In andere landen krijg je extra korting op de inkomstenbelasting dat zou hier ook motiverend kunnen werken… dan kun je de kindgebonden budget schappen 😉
Ik vind haar irritaintment nog nét niet een allergie maar ik weet niet of ik het nog 5-6 maanden volhoud met lieftallige zwangerschapscontent, want ze is allesbehalve lieftallig. Ja, het is een ruzie-maker en als ze geen ruzie maakt, dan zoekt ze het op of lokt het uit.quote:Op zondag 28 december 2025 19:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb haar een tijdje gevolgd maar ik vond haar gescheld op een chauffeur/het verkeer/de buurvrouw/de mensen van het zwembad/een winkeleigenaar/een ambtenaar/een kind op school/een dokter/en nog heel veel meer en dat vele posts lang, zo irritant worden.
Het lag nooit aan haar/hen. Altijd aan een ander.
Maar nu dus nog een kind. Oké.
En andersom ook hoop ik. Maar het zijn hier natuurlijk vooral vrouwen die besproken worden. Op Joost na dan. Maar dat is ook een gebakje.quote:Op zondag 28 december 2025 19:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Een man die wel sterk is zal ook zeggen tegen zijn vrouw dat ze normaal moet doen , en die zal ook niet overal aan meewerken.
Volgens mij gaan de oudste twee al met de bus, zijn ieder geval in of na de oefenfase. De jongste weet ik niet maar dat zal pa (tijdelijk) moeten oppakken of ze vinden een andere oplossing.quote:Op zondag 28 december 2025 19:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze moet 3 kinderen met de auto naar school brengen en weer ophalen. Hoe gaat ze dat straks doen, einde zwangerschap/newborn? Gaan de kinderen dan met de bus ofzo?
Ik weet niet wat erger qua OV bereikbaarheid; Sliedrecht of Hellevoetsluis 🥴.quote:Op zondag 28 december 2025 19:32 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ja komt me wel bekend voor ergens.. ov natuurlijk ook prima te doen waarschijnlijk maarja die auto staat er ook..
Owhhh ov toch nog wel anderhalf uur…
Geeen idee ik woon in noorden waar trouwens bijna wel altijd waait hahahahquote:Op zondag 28 december 2025 19:54 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger qua OV bereikbaarheid; Sliedrecht of Hellevoetsluis 🥴.
Jaaa idd hij lijkt op John Travolta! En volgens mij is hij idd klein. Past wel bij MWquote:Op zondag 28 december 2025 20:02 schreef Cattolica het volgende:
Iemand zei dat Tim van MW op iemand lijkt, maar ben vergeten wie. Hij doet me qua haar en babyface denken aan John Travolta in Saturday Night Fever óf Grease. Het is ook best wel een klein manneke óf lijkt dat zo vanwege de manier waarop ze hem half wel en half niet filmt/fotografeert?
Ben blij dat jij de overeenkomst ook ziet 🥳! Ze passen inderdaad bij elkaar, ik vind ook best wel dat ze op elkaar lijken had wel een tweeling kunnen zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Jaaa idd hij lijkt op John Travolta! En volgens mij is hij idd klein. Past wel bij MW
Je bedoelt dat zij "Duitse woorden" gebruikt? Zal dan wel complex worden met "het Engels" van Iris.quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef Hyacinth het volgende:
Volgens mij is Michelle geen hele domme vrouw maar die podcast……wat een leegheid. Zowel de inhoud als de woorden die ze gebruikt. Nog nicht vielleicht
Ja dat verwacht ik ook. Maar ik denk dat Tim het ook maar paar jaar uithoudt. Volgens mij is het als partner van Michelle, psychisch erg zwaar om met zo’n psychisch labiel, maar zeer dominant persoon samen te zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 19:49 schreef lila01 het volgende:
MW
Ik zie Tim, net als voor hem Koen en JvP, het leven van Michelle leiden
Haar familie, haar kinderen (in het geval van Tim), haar vriendinnen, haar vakanties.
Hij drinkt zelfs al wijn, terwijl hij normaal gesproken cola dronk.
Je ziet het ook in de filmpjes. Michelle loopt voorop, hij sjokt erachteraan.
Wat is dat toch, dat ze alledrie hun eigen leven/ identiteit op lijken te geven zodra ze een relatie met MW aangaan?
Het is een patroon.
Ik verwacht dat Tim ook in het gareel van de Walkies gaat lopen.
Ik heb het idee dat het met JVP en KB nu ook allemaal spannend is/niet alleen willen of kunnen zijn/troost zoeken bij elkaar.quote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Kaatjepuk het volgende:
Bij Tim en Michelle was het spannend omdat het geheim was. Nu het out of the open is verwacht ik dat ze de zomer niet gaan halen.
Tja Debbie, ze gaat niet vrijwillig weg van social media. Een opname wel of niet vrijwillig is helemaal niet raar gedacht.
Ik vind het echt heel raar bedacht: een opname.quote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Kaatjepuk het volgende:
Bij Tim en Michelle was het spannend omdat het geheim was. Nu het out of the open is verwacht ik dat ze de zomer niet gaan halen.
Tja Debbie, ze gaat niet vrijwillig weg van social media. Een opname wel of niet vrijwillig is helemaal niet raar gedacht.
+ ze doet rare dingen, maar niks waarvan ik denk: nou die zit dicht tegen een opname aan.quote:Op zondag 28 december 2025 20:39 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel raar bedacht: een opname.
Haar content bracht het laatste jaar niet zoveel op, dus een paar maanden van de socials af als merk Theletherfamily gaat haar niks kosten.
Ook als fluflu?quote:Op zondag 28 december 2025 19:35 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
De man van miniliefde heeft ook ineens zijn eigen insta, zag ik vandaag voorbij komen. Vind ik ook bijzonder.
Dat heeft hij al een tijdje. Erin heeft verschillende keren een oproepje gedaan om hem te gaan volgen.quote:Op zondag 28 december 2025 19:35 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
De man van miniliefde heeft ook ineens zijn eigen insta, zag ik vandaag voorbij komen. Vind ik ook bijzonder.
Een opname denk ik niet. Dan zijn er wel ergere gevallen die buiten lopen.quote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Kaatjepuk het volgende:
Net zo gek als mensen attenderen op hoe ze je content moeten delen of doorsturen naar anderen. Waarom wil je dat ik je kinderen doorstuur naar iemand.quote:Op zondag 28 december 2025 20:49 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat heeft hij al een tijdje. Erin heeft verschillende keren een oproepje gedaan om hem te gaan volgen.
Jaaa dit. Ze is geen gevaar voor zichzelf of omgeving (lijkt zo van wat wij meekrijgen) dus er valt weinig op te nemen of te behandelen, in iedergeval niks waar interne opname noodzakelijk voor is.quote:Op zondag 28 december 2025 20:40 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
+ ze doet rare dingen, maar niks waarvan ik denk: nou die zit dicht tegen een opname aan.
Ik bedoel niet het Duits persé, maar al die lege woorden die zij gebruikt. Als in, zeg maar, een soort van, nog nicht vielleicht. Het klinkt allemaal zo popi jopi maar het is gewoon heel triest.quote:Op zondag 28 december 2025 20:14 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zij "Duitse woorden" gebruikt? Zal dan wel complex worden met "het Engels" van Iris.
JvP wilde natuurlijk MB zijn dus die vond het maar wat mooi om te doen wat MB doet.quote:Op zondag 28 december 2025 19:49 schreef lila01 het volgende:
MW
Haar familie, haar kinderen (in het geval van Tim), haar vriendinnen, haar vakanties.
Wat is dat toch, dat ze alledrie hun eigen leven/ identiteit op lijken te geven zodra ze een relatie met MW aangaan?
Het is een patroon.
Dat weten we natuurlijk niet zeker. Zij laat zien wat ze wil laten zien. En we kunnen denken dat er meer aan de hand is maar misschien is dit ook gewoon hoe ze is.quote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Een opname kan ook vrijwillig zijn. En hoeft niet meteen in een GGZ kliniek. Ik denk dat Debbie echt wel gebaat is bij intensieve psychische hulp. En daar is veel meer aan de hand dan dat zij laat zien.
Denk het ook met MW. Ze vond het wel fijn met de poly thuis en zij aan het fladderen. Nu is veel kaler voor haar.quote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Kaatjepuk het volgende:
Tim moet eerst door de spraytan 😂quote:Op zondag 28 december 2025 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
JvP wilde natuurlijk MB zijn dus die vond het maar wat mooi om te doen wat MB doet.
De jongens van JvP werden kopietjes van de jongens van de klaver. De dochters van Tim zullen dan straks wel kopietjes van de dochter van MB worden. Mood 2 en Mood 3.
En Tim binnenkort truitjes aan met kraagjes eronder, een chino met hoog water en loafers. Want MB gaat natuurlijk zijn kleren kopen net als dat ze voor KB deed.
Het zal gebakje Roy niet zijn geweest, daar zijn we het vast over eens, toch?quote:Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef Earring het volgende:
[..]
Zijzelf heeft dat manische niet in de gaten. Ik hoop dat haar omgeving heeft ingegrepen.
Wie is ook al weer haar schoonzoon?quote:Op zondag 28 december 2025 21:12 schreef Cattolica het volgende:
Mijn hoofd tolt van de poly info, wat ik hier allemaal lees 😳.
En Debbie zie ik zolangzamerhand, door wat ik hier lees, met een witte jas aan met de mouwen op haar rug vastgeknoopt 🥴🤣.
Volgt iemand de schoonzoon van Vanessa Connie Witteman?
rickfoxerquote:Op zondag 28 december 2025 21:19 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wie is ook al weer haar schoonzoon?
👀quote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Kaatjepuk het volgende:
Iris is een slangquote:Op zondag 28 december 2025 20:46 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik heb me door de podcast geworsteld. Mijn mening: Mies vind ik nog vrij leuk om te beluisteren. Iris probeert Jomanda te zijn met haar opmerkingen. “It takes a village” ect.
En verder is het slap geouwehoer en herhaling want we weten nu wel 10x dat iedereen O&N viert op de boerderij.
Oh en iris probeert veel gesprekken te sturen naar Mies haar scheiding en dropt de bommetjes
Dit dus jaquote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Een opname kan ook vrijwillig zijn. En hoeft niet meteen in een GGZ kliniek. Ik denk dat Debbie echt wel gebaat is bij intensieve psychische hulp. En daar is veel meer aan de hand dan dat zij laat zien.
Zit serieus net een stukje taart te eten... ineens minder lekker 😭quote:Op zondag 28 december 2025 19:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft straks alle tijd om haar techniek bij te schaven, want offline. Nouja, soort van. Niks zelf op insta plaatsen. Nouja, soms.quote:Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣 dat brood van Debbie 🤣😂 hopelijk smaakt het beter dan het eruit ziet
Sorry…quote:Op zondag 28 december 2025 21:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zit serieus net een stukje taart te eten... ineens minder lekker 😭
Ja zou je haast denken hè maar ze gaan ook uit eten en stappen dus dat lijkt me dan nietquote:Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef Parasolletje89 het volgende:
Zijn de (zeer jonge) kinderen van Tim mee?! Wie zijn die kinderen in MB haar laatste post? Ziek wel hoor, als dit zo snel moet. En zo ver, hou die kinderen lekker in hun veilige bubbel thuis.
Ze lijkt me ook wel weer zo’n persoon om daar een nanny voor mee te laten vliegen. Maar het verbaast me ook niets als ze dit weer doet om mensen te laten speculeren. In mijn geval is dat gelukt. 😵💫quote:Op zondag 28 december 2025 22:00 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ja zou je haast denken hè maar ze gaan ook uit eten en stappen dus dat lijkt me dan niet
Nee hoor, ze heeft denk ik even ergens een baby van iemand geleend. Leuk voor op Insta.quote:Op zondag 28 december 2025 22:00 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ja zou je haast denken hè maar ze gaan ook uit eten en stappen dus dat lijkt me dan niet
Ik heb nog nooit zuurdesem gemaakt, maar het ziet eruit alsof het langer de oven in moet. Maar volgens mevrouw is het perfect.quote:Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik heb nog nooit zuurdesembrood gemaakt maar die binnenkant is inderdaad niet droog.quote:Op zondag 28 december 2025 22:17 schreef Maremare het volgende:
Dat brood van Debbie is echt niet goed gaar. Buitenkant echt nog veel te bleek en de binnenkant ziet er klef uit. Het is het allemaal weer net niet, as usual.
Als ik de meeste (zuurdesem) broden zie, hebben ze een lekker bruine knapperige korst. Bij Debbie is hij nog helemaal niet gekleurd? En je ziet hele compacte plekken in het brood. Net alsof de gist (?) nog niet goed zijn werk had gedaan ofzo.quote:Op zondag 28 december 2025 22:17 schreef Maremare het volgende:
Dat brood van Debbie is echt niet goed gaar. Buitenkant echt nog veel te bleek en de binnenkant ziet er klef uit. Het is het allemaal weer net niet, as usual.
Ziet er inderdaad niet echt lekker uit. Zoals met alles, het is het weer net nietquote:Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wel wat ervaring met zuurdesem brood en ik ben blij dat zij hem perfect vind... 😂🤣 ik zou balen als dit mijn eind resultaat zou zijn 🤷 te compact niet lekker luchtig.. idd nog niet helemaal gaarquote:Op zondag 28 december 2025 22:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zuurdesem gemaakt, maar het ziet eruit alsof het langer de oven in moet. Maar volgens mevrouw is het perfect.
Volgens mij is het wel oefening baart kunst bij zuurdesembrood maken.
Ik heb dus laatst voor het eerst in mijn volwassen leven een pyjama gekocht, want in de zwangerschap heb ik het ijskoud. Maar ik liep er dus heel erg tegen aan dat heel veel van de betaalbare pyjama's van die lelijke, kinderachtige dingen zijn. Ik wil dat ding al eigenlijk niet aan, maar al helemaal geen takkie of nijntje, ik ben geen 4 meer 🙈.quote:Op zondag 28 december 2025 22:29 schreef Nieve het volgende:
Los van dat half gare brood valt het mij vooral op dat ze alleen nog maar in pyjama lijkt te leven..
Nu weer in een kleuterige Takkie variant, ik zie eigenlijk niet meer anders. Denk ook dat daar meer speelt.
Dit snap ik ook niet. Niet dat je dat zelf wilt, maar ook je partner wil toch weleens iets anders zien dan jou in je pyjama. En je kinderen.quote:Op zondag 28 december 2025 22:29 schreef Nieve het volgende:
Los van dat half gare brood valt het mij vooral op dat ze alleen nog maar in pyjama lijkt te leven..
Nu weer in een kleuterige Takkie variant, ik zie eigenlijk niet meer anders. Denk ook dat daar meer speelt.
Maar als ze zich doucht en fatsoenlijk aankleed dan oogt ze niet ziek genoeg meer en gelooft niemand meer dat ze ziek is.quote:Op zondag 28 december 2025 22:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet. Niet dat je dat zelf wilt, maar ook je partner wil toch weleens iets anders zien dan jou in je pyjama. En je kinderen.
Och ja, ik weet nog dat ze dat een keer letterlijk zei. Helemaal de weg kwijt. Douchen en aankleden deed mij juist goed toen ik ziek was. Maar ik hoefde ook niet mijn best te doen om er ziek uit te zien.quote:Op zondag 28 december 2025 22:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar als ze zich doucht en fatsoenlijk aankleed dan oogt ze niet ziek genoeg meer en gelooft niemand meer dat ze ziek is.
Echt bijzonder hoe mensen naar deze filmpjes kijken. Of ik ben niet positief genoeg. Dat zal het zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 22:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Weer allemaal positieve 'wat straal je' 'de liefde doet je goed' opmerkingen onder Michelle haar reel.
Ik vind het allemaal te gemaakt en te perfect weer.
Ten tijde van de ellende van de poly straalde ze volgens iedereen net zo hard en was ze zo gelukkig.
Ja daar heb je ook een punt, gadverdarrie hè dat dit weer zo'n vraagstuk is.quote:Op zondag 28 december 2025 19:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap dat je dit zegt. En toch vraag ik me af hoe het kan dat ze alleen manisch lijkt/is als het om iets voor haarzelf gaat. Nooit wanneer het om de kinderen gaat. Selectief manisch? Net als al haar diagnoses aan en uit te zetten wanneer het haar uitkomt?
Ik denk dat er helemaal niet zoveel aan de hand is. Op het liegen, draaien en bedriegen na dan. En ik heb het idee dat ze daarmee flink onderuit is gegaan. En dat ze daarom even offline gaat. Zogenaamd om aan herstel te gaan werken, wat natuurlijk helemaal niet nodig is, en dan ‘beter’ terugkomen en hopen dat niemand haar aan haar leugenachtige verleden zal herinneren.
Als dit namelijk op advies van behandelaren zou zijn, waarom dan wachten tot na de feestdagen? Nee, ik geloof geen woord van wat Debbie zegt.
En het is ons hier al zo vaak opgevallen, de manier van praten, het wegkijken, het klakken met de mond. Dat doet ze gewoon niet altijd.quote:Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef Earring het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 28 december 2025 19:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vind ik echt. Er zit geen mannelijke man bij. En begrijp me niet verkeerd, mannen zijn niet meer dan vrouwen maar bij de fluflu’s die hier besproken worden is er geen enkele gelijkwaardigheid. Die vrouwen walsen allemaal over hun man heen en die mannen laten het gebeuren.
Liegen wordt dat ook wel genoemd.quote:Op zondag 28 december 2025 23:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
En het is ons hier al zo vaak opgevallen, de manier van praten, het wegkijken, het klakken met de mond. Dat doet ze gewoon niet altijd.
Ik moet ook nog zien of dat stand houd.quote:Op zondag 28 december 2025 20:34 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het met JVP en KB nu ook allemaal spannend is/niet alleen willen of kunnen zijn/troost zoeken bij elkaar.
Ik vond iris eerder ( lang geleden) wel leuk, als ondernemer dan hè, ik vind haar nu te commercieel, alleen maar kleding make up en uiterlijk vertoon. Jammer vind ik dat.quote:
Kan ik me haast niet voorstellen, waar zijn ze dan als ze uit gaan. En hij had toch dochters? Kindje wat mb aan de hand houd lijkt me een jongetje. Er was ook een vriendin in Dubai, misschien haar kinderen?quote:Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef Parasolletje89 het volgende:
Zijn de (zeer jonge) kinderen van Tim mee?! Wie zijn die kinderen in MB haar laatste post? Ziek wel hoor, als dit zo snel moet. En zo ver, hou die kinderen lekker in hun veilige bubbel thuis.
2 januari dus weer kassaaaaa!quote:Op zondag 28 december 2025 16:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, ook nog eens zo’n 1600 p/kwrt.
Ben wel benieuwd wat de reactie van de schoonmoeder van AM was op dit hele gedoe. Wouter (de broer van) heeft zelf een keuze gemaakt). Las ook een reactie van iemand die ouders AM kent en die zei dat haar ouders kapot gaan hierdoor.quote:Op zondag 28 december 2025 16:26 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met Mood 2 en Mood 3?quote:Op zondag 28 december 2025 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
JvP wilde natuurlijk MB zijn dus die vond het maar wat mooi om te doen wat MB doet.
De jongens van JvP werden kopietjes van de jongens van de klaver. De dochters van Tim zullen dan straks wel kopietjes van de dochter van MB worden. Mood 2 en Mood 3.
En Tim binnenkort truitjes aan met kraagjes eronder, een chino met hoog water en loafers. Want MB gaat natuurlijk zijn kleren kopen net als dat ze voor KB deed.
sanneke89quote:Op zondag 28 december 2025 23:59 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach Sanneke is weer zieltjes aan het winnen op Threads.
Ik weet nog wel dat ze in Blijdorp kinderen ging wegsturen uit haar buurt omdat haar zoontje moest slapen.
Tot zover de acceptatie van andere kinderen. Echt deze vrouw.
En dan zeggen dat ze niet de luxe heeft van een oppas bij boodschappen doen... ze doen altijd met elkaar boodschappen?ze kan ook thuis blijven?
Geen idee, de enige reden dat ik om een oppas zou vragen voor boodschappen is als t kind heel ziek is.quote:Op maandag 29 december 2025 07:38 schreef brilduiker1973 het volgende:
Waarom zou je een oppas nodig hebben om boodschappen te doen? Dat hebben miljoenen ouders toch ook niet en doen ook boodschappen. M is nu een dreumes, hup in de kinderwagen en hem meenemen in het proces. Kijk es M wat is dit? Een appel! Dat is toch leuk.
Ook zonder kind want #autisme he?quote:Op maandag 29 december 2025 07:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Geen idee, de enige reden dat ik om een oppas zou vragen voor boodschappen is als t kind heel ziek is.
Kinderen vinden de supermarkt machtig interessant. Maar Sanneke zal het zelf wel allemaal te veel vinden met een kind erbij.
#opkarakter. 💪💪💪💪quote:Op maandag 29 december 2025 08:00 schreef Mirp het volgende:
Ik heb het toch meegemaakt jongens. Ik was vannacht dus hardstikke ziek hè. Maximaal buikpijn, ik denk dat het buikgriep was. Maar ik ben toch lekker naast mijn man blijven liggen en heb net lekker ontbijt voor mijn dochter gemaakt. Maakt niet uit toch, als ik anderen aansteek? Hou ik Flup gewoon thuis van de BSO, gaan we in plaats daarvan lekker op pad.
Was wel even spannend hoor, ik voelde al een belletje naar de HAP aankomen als in, straks droog ik uit you know. Gelukkig kon ik thuis uitzieken, scheelde niks. Maar die sportschool gaat niet lukken vandaag, ben zo effing moe.
Het kwam denk ik doordat ik teveel verschillende dingen van de lekkere dingetjes winkel heb gegeten, waarom had niemand mij verteld dat dat niet slim is? Zo oneerlijk, het had misschien dus voorkomen kunnen worden.
Ik heb het ook nog eens heel druk vandaag; moet mijn nagels doen en er ligt 1 was, niet te doen. Maar daarna duik ik mooi mijn bed weer in. Meenstal voel ik me daarna wel beter.
Jullie snappen het, ik heb een maximaal vervelende nacht gehad, als in, like dit was echt vervelend. Maar kop op en door. Heb net lekker deeg kunnen kneden met mijn zwakke handen, voor een lekker brood. Dat zet ik zo even 5 minuten in de oven om te bakken en dan hebben we met de lunch heerlijk vers brood. Ik zou jullie als mijn allerliefste BFF (BesteFokForumsters) graag uitnodigen, maar dan ben ik denk ik zó overprikkeld. Dus wat er over is van het brood zet ik op Vinted.
Oh, en heeft iemand nog een linkje voor een fijn horloge?
#buikgriep #kantjeboord #bijslapen
Wat een zwaar leven 😱 wat een held ben je, dat je toch gewoon door gaat, uiteraard op karakter! 😆quote:Op maandag 29 december 2025 08:00 schreef Mirp het volgende:
Ik heb het toch meegemaakt jongens. Ik was vannacht dus hardstikke ziek hè. Maximaal buikpijn, ik denk dat het buikgriep was. Maar ik ben toch lekker naast mijn man blijven liggen en heb net lekker ontbijt voor mijn dochter gemaakt. Maakt niet uit toch, als ik anderen aansteek? Hou ik Flup gewoon thuis van de BSO, gaan we in plaats daarvan lekker op pad.
Was wel even spannend hoor, ik voelde al een belletje naar de HAP aankomen als in, straks droog ik uit you know. Gelukkig kon ik thuis uitzieken, scheelde niks. Maar die sportschool gaat niet lukken vandaag, ben zo effing moe.
Het kwam denk ik doordat ik teveel verschillende dingen van de lekkere dingetjes winkel heb gegeten, waarom had niemand mij verteld dat dat niet slim is? Zo oneerlijk, het had misschien dus voorkomen kunnen worden.
Ik heb het ook nog eens heel druk vandaag; moet mijn nagels doen en er ligt 1 was, niet te doen. Maar daarna duik ik mooi mijn bed weer in. Meenstal voel ik me daarna wel beter.
Jullie snappen het, ik heb een maximaal vervelende nacht gehad, als in, like dit was echt vervelend. Maar kop op en door. Heb net lekker deeg kunnen kneden met mijn zwakke handen, voor een lekker brood. Dat zet ik zo even 5 minuten in de oven om te bakken en dan hebben we met de lunch heerlijk vers brood. Ik zou jullie als mijn allerliefste BFF (BesteFokForumsters) graag uitnodigen, maar dan ben ik denk ik zó overprikkeld. Dus wat er over is van het brood zet ik op Vinted.
MB en JvP noemden het dochtertje van MB altijd een mood. Ze is een mood. Dit vanwege haar kledingkeuzes en haar gezichtsuitdrukkingen. Met de dochtertjes van Tim erbij hebben ze dan vast 3 x een mood in huis.quote:Op maandag 29 december 2025 04:00 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met Mood 2 en Mood 3?
Precies dat. En dan straks weer maximaal de dankbare bonusmama van de kinderen van Tim uithangen. Net zoals bij die jongens van Jacqueline. Die ze nu overigens nooit meer ziet (arme kinderen).quote:Op zondag 28 december 2025 19:49 schreef lila01 het volgende:
MW
Het is een patroon.
Waarom is het zielig dat de kinderen van Jacqueline Michelle niet meer zien?quote:Op maandag 29 december 2025 08:47 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Precies dat. En dan straks weer maximaal de dankbare bonusmama van de kinderen van Tim uithangen. Net zoals bij die jongens van Jacqueline. Die ze nu overigens nooit meer ziet (arme kinderen).
Ik mag hopen dat die ex van Tim daar een stokje voor gaat steken.
Heftig zeg! En niemand had jou verteld dat je soms griep krijgt? 😆quote:Op maandag 29 december 2025 08:00 schreef Mirp het volgende:
De kinderen hechten ook aan een bonusmoeder. En zeker na zoveel jaar, die kleinste al vanaf de geboorte.quote:Op maandag 29 december 2025 08:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Waarom is het zielig dat de kinderen van Jacqueline Michelle niet meer zien?
De situatie vind ik zielig en sneu, maar vooral omdat ze constant van hot naar her worden gesleept.
Exact, ik vind haar zo onzeker en door haar rare fratsen en dansjes moet ze heel wat lijkenquote:Op maandag 29 december 2025 08:45 schreef Die_van_verderop het volgende:
Bij Ellen zonder Koen maar in badjas bij ex in de slaapkamer staat bij de laatste post een zeer rake reactie. En dat is wat ik ook zie. Iemand die zich heel sterk probeert voor te doen, maar in mijn ogen vooral heel desperate is.
Ja maar dat vind ik voor alle 7 sneu, jvp was ook gek met de 4 van m en k.quote:Op maandag 29 december 2025 09:07 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
De kinderen hechten ook aan een bonusmoeder. En zeker na zoveel jaar, die kleinste al vanaf de geboorte.
Maar zijn kortsnuitige honden niet verboden?quote:Op maandag 29 december 2025 08:55 schreef huisjehier121 het volgende:
Curlymom ook een nieuwe puppy. Frans Bulldogje
Lijkt mij geen reden om het contact in stand te houden. Er komen vast nog meer bonusouders voorbij. En naar mijn idee was er al een flinke afstand ontstaan tussen MB en de rest.quote:Op maandag 29 december 2025 09:07 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
De kinderen hechten ook aan een bonusmoeder. En zeker na zoveel jaar, die kleinste al vanaf de geboorte.
Als in, ik praat heel veel maar zeg eigenlijk niks?quote:Op maandag 29 december 2025 08:43 schreef Paardrijden123 het volgende:
Als in als in als in als in.
Dat is het enige wat ik Michelle in al die podcasts hoor zeggen. Wat een irritante, nietszeggende uitspraak. 😬
Nou daar heb je zeg maar wel een soort van gelijk inquote:Op maandag 29 december 2025 09:23 schreef Linnen het volgende:
[..]
Als in, ik praat heel veel maar zeg eigenlijk niks?
Nee niemand!quote:Op maandag 29 december 2025 09:05 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Heftig zeg! En niemand had jou verteld dat je soms griep krijgt? 😆
Ik lig in een deuk om jouw reactie. Geweldig!quote:
Voor haar gezondheid vast beter om wat af te vallen. Ze kan zich er vast fitter door voelen .quote:Op zondag 28 december 2025 11:12 schreef TantePien1990 het volgende:
Lief van je, ik maak er zelf liever geen gewoonte van haha.quote:Op maandag 29 december 2025 09:58 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk om jouw reactie. Geweldig!
Dat je nog maar veel slechte nachten mag hebben (grapje)
Ja ANDERE mensen moeten glimlachen als zíj weer eens moppert en zucht, dat zou een heleboel oplossenquote:Op maandag 29 december 2025 10:16 schreef Earring het volgende:
Sanneke op threads: En vaak zijn dingen sneller opgelost met een glimlach dan gemopper en gezucht.
Dit zegt Sanneke dus! Zijzelf zucht en moppert alleen maar!
Zen blijven lijkt me ook lastig met de lat zo hoog leggen voor jezelf. Als je vanaf 4 weken postpartum jezelf al 3 keer per week oplegt te sporten, het huis netjes wil (maar toch niet, maar toch wel want ze blijft het er maar over hebben), perfecte gesprekjes met je oudste dochter wil en ook al met je jongste (was alweer een perfect filmpje over gepost natuurlijk), elke dag naar buiten wil (want dat is tenslotte 1 van haar watermerken), gelijk alweer reisdrang hebt, borstvoeding wil geven en dat ook graag regelmatig aan de wereld wil laten weten…mijn god ik krijg het er benauwd van en dat al in het benauwd ogend nieuwe huis.quote:Op maandag 29 december 2025 00:10 schreef Harper het volgende:
Pfff, het geneuzel van Junoordzij over dat "Maart" weer aan het werk is. Zooo dankbaar voor de tijd die ze samen hadden en nu helemaal zen proberen te zijn met alleen zorgen voor de dochters (en honden). Volgens mij is van binnen helemaal niet zo zen. Maar ja, er moet weer content komen.
Het oog kijkt altijd van zich af. Sanneke bevestigt dat maar weer eens.quote:Op maandag 29 december 2025 10:16 schreef Earring het volgende:
Sanneke op threads: En vaak zijn dingen sneller opgelost met een glimlach dan gemopper en gezucht.
Dit zegt Sanneke dus! Zijzelf zucht en moppert alleen maar!
Jij word zeker door haar getriggerd 🫣😂😂quote:Op maandag 29 december 2025 09:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Exact, ik vind haar zo onzeker en door haar rare fratsen en dansjes moet ze heel wat lijken
Ohh nou respect. Lijkt me best lastig als je alleen bent met 3 kinderen én dan nog een hondje neemt. Je kunt nooit ‘s avonds als de kinderen slapen even met de hond weg, want dan is er niemand thuis. Ik heb 2 kinderen en wel een partner en zie een hond echt niet zitten, vind het nu al allemaal super druk whaha.quote:Op maandag 29 december 2025 08:55 schreef huisjehier121 het volgende:
Curlymom ook een nieuwe puppy. Frans Bulldogje
Ik vind haar verre van zen overkomen. Om diverse redenen. Wat overigens heel begrijpelijk is, want 2 kinderen is gewoon anders dan 1 en een verbouwing tijdens de zwangerschap lijkt mij totale ellende en ze is geen hele jonge moeder meer (ik bedoel dit niet rot, maar begin 30 deed ik de dingen fluitend, waar het mij op mijn 40e beduidend meer moeite kostte).quote:Op maandag 29 december 2025 10:39 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Zen blijven lijkt me ook lastig met de lat zo hoog leggen voor jezelf. Als je vanaf 4 weken postpartum jezelf al 3 keer per week oplegt te sporten, het huis netjes wil (maar toch niet, maar toch wel want ze blijft het er maar over hebben), perfecte gesprekjes met je oudste dochter wil en ook al met je jongste (was alweer een perfect filmpje over gepost natuurlijk), elke dag naar buiten wil (want dat is tenslotte 1 van haar watermerken), gelijk alweer reisdrang hebt, borstvoeding wil geven en dat ook graag regelmatig aan de wereld wil laten weten…mijn god ik krijg het er benauwd van en dat al in het benauwd ogend nieuwe huis.
Zeker maar ze worden verkocht onder het mom lange neus anders gefokt. Heel duur en dit zijn niet de officiële bulldog kleuren! Zit iets doorheen om deze kleur te krijgen. En daar betalen mensen een vermogen voor of via de broodfok.quote:Op maandag 29 december 2025 09:21 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Maar zijn kortsnuitige honden niet verboden?
Verder een knapperd, aandoenlijk en die oogjes…
Oh werkt dat zo 😂😂😂😂quote:Op maandag 29 december 2025 10:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ANDERE mensen moeten glimlachen als zíj weer eens moppert en zucht, dat zou een heleboel oplossen
Als iedereen inderdaad gewoon vriendelijk is en ja knikt op de juiste momenten dan zijn al Sanneke haar problemen opgelost. Makkelijk toch? 😆quote:Op maandag 29 december 2025 10:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ANDERE mensen moeten glimlachen als zíj weer eens moppert en zucht, dat zou een heleboel oplossen
Mensen zullen vast eens zuchten als mijn kinderen (of ik) een slechte dag hebben in een winkel. Maar over het algemeen reageert iedereen gewoon normaal, dus geen idee waar zij t over heeft. En volgens mij is Mijan een kei rustig kindquote:Op maandag 29 december 2025 11:32 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke; overal waar ze komt hoort ze mensen zuchten en steunen omdat zij daar is met haar kind. Ten eerste; waar komt ze dan? Supermarkt en af en toe een lunch tentje, meer plekken kan ik niet bedenken.
Ten tweede; ik kan me echt totaal niet herinneren dat OVERAL waar ik kwam toen mijn kinderen dreumesen waren mensen liepen te zuchten en steunen. Is haar kind dan zo irritant of zo?
Ze zal zich wel weer vervelen in die caravan en een online discussie willen uitlokken om zichzelf wat te doen te geven.
Miss is ze toch niet zo alleenquote:Op maandag 29 december 2025 11:10 schreef Leesje het volgende:
[..]
Ohh nou respect. Lijkt me best lastig als je alleen bent met 3 kinderen én dan nog een hondje neemt. Je kunt nooit ‘s avonds als de kinderen slapen even met de hond weg, want dan is er niemand thuis. Ik heb 2 kinderen en wel een partner en zie een hond echt niet zitten, vind het nu al allemaal super druk whaha.
Ik herken het ook niet! En ik kwam vroeger overal met de kinderen. Nou niemand die zat te zuchten hoor. En trouwens er zijn overal kinderen, dan zitten die mensen de hele dag te zuchten en te steunen?quote:Op maandag 29 december 2025 11:32 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke; overal waar ze komt hoort ze mensen zuchten en steunen omdat zij daar is met haar kind. Ten eerste; waar komt ze dan? Supermarkt en af en toe een lunch tentje, meer plekken kan ik niet bedenken.
Ten tweede; ik kan me echt totaal niet herinneren dat OVERAL waar ik kwam toen mijn kinderen dreumesen waren mensen liepen te zuchten en steunen. Is haar kind dan zo irritant of zo?
Ze zal zich wel weer vervelen in die caravan en een online discussie willen uitlokken om zichzelf wat te doen te geven.
Ik erger me vooral aan mensen met kinderen, waarvan de kinderen dan zoals vanmorgen in de Action een heel schap leegtrekken en op de grond gooien, en pa erbij staat te kijken en er niks van zegt. Ik erger me dan aan de ouder. Maar zuchten en steunen als ik mensen met kinderen zie? Nee. Maar waar komt zij en wat doet haar kind dat mensen gaan zuchten, ze zit alleen maar in de hoek van de bank. Al zou ik wel van Sanneke en Dion samen en het getrut en gezeur van hun wat ze laten zien kunnen gaan zuchten, ik heb echt weinig geduld met zulke mensen. Maar dat is meer in de zin van 'kom op beetje meer pit erin jongens'.quote:
Is er al een oplossing voor het schimmelprobleem? Denk het niet.quote:Op maandag 29 december 2025 12:39 schreef Weerikier het volgende:
Welja, hvk gaat gewoon nog een keer naar Amsterdams Winter Paradijs. Het mag wat kosten he..
Maar get waait in Hellevoetsluisquote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke wil oppas voor als zij (..) boodschappen gaat doen? Huh 😂😂 Heeft zij waanbeelden of zo? Heb haar werkelijk nog geen een keer alleen in een supermarkt gezien sinds ze moeder is. Juist op deze leeftijd is het voor Mijan super leuk om naar de winkel te gaan, goed voor de taalontwikkeling ook. Ik vond het echt heerlijk op die leeftijd met mijn kinderen 🥰 Regelmatig ook lekker met de wandelwagen, gelijk een wandeling gehad en frisse buitenlucht 🤗
Ja sneu he. Maar met het positieve sausje mag het allemaal ; moeilijke buien maar dat hoort er ook bij. En heel veel ontploffingen maar grenzen moeten er ook zijn blablabla het meteen recht lullen wat krom is. En vaders heeft nu dus ook een account met info over hoe pittig ze samen botsen.quote:Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Ramonkel het volgende:
Sanneke kan beter lekker van Social media af, en haar frustratie op het leven en onkunde omzetten in actie.
Vraag gezins begeleiding aan, hoe je een dag het beste kan indelen, ga naar een diëtiste, ga in therapie, neem dat mannetje lekker mee naar buiten en probeer wat van je leven te maken.
Het lukt niet op deze manier en dat kleine mannetje is de grote verliezer.
Ik heb gisteren uit nieuwsgierigheid ook weer eens bij Miniliefde gegluurd, maar dat is ook allemaal moeilijk en zwaar en de diagnose van haar zoontje all over.
Wat ontzettend heftig lijkt mij dit om ook later allemaal terug te lezen als kind.
Gaat ze dan met de bakfiets, die er echt moest komen want dan kon ze eropuit met haar kind? Straks gaat ze nog blaten dat ze daar recht op heeft, omdat ze het zo zwaar heeft en nooit tijd alleen heeft. Meid, je man is 3 dagen in de week thuis, dan kun jij ook prima iets voor jezelf gaan doen. Onee, dat heeft niemand haar verteld.quote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke wil oppas voor als zij (..) boodschappen gaat doen? Huh 😂😂 Heeft zij waanbeelden of zo? Heb haar werkelijk nog geen een keer alleen in een supermarkt gezien sinds ze moeder is. Juist op deze leeftijd is het voor Mijan super leuk om naar de winkel te gaan, goed voor de taalontwikkeling ook. Ik vond het echt heerlijk op die leeftijd met mijn kinderen 🥰 Regelmatig ook lekker met de wandelwagen, gelijk een wandeling gehad en frisse buitenlucht 🤗
Maar dit heeft niemand haar verteld he 🤭quote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Jenn1806 het volgende:
Zijn puber broer zat er ook op 👌 en hij mocht ook weer herkenbaar in beeld.. lijkt wel of ze sinds ze offline moet gaat ze de andere voorwaardes dingen negeertquote:Op maandag 29 december 2025 12:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie laat Liejum alleen op het aanrecht als ze de deur open gaat doen 🫣 niet echt slim, een ongelukje zit in een klein hoekje
Ik vind een oppas thuis ook wel wat voor Sanneke. Kan zij lekker op de bank blijven zitten en van een afstand haar kind roepen en speelgoed gooien.quote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Jenn1806 het volgende:
Je kunt op instagram anoniem kijken doe ik ook bij sannekequote:Op maandag 29 december 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Ik moet bekennen dat ik hier soms wel even mee lees om te zien wat Sanneke nu weer doet. Ik ben al heel lang geblokkeerd op Instagram omdat ze altijd al zo is geweest en enige vorm van commentaar is meteen een blok.
Misschien kan iemand haar het ebook van Debbie aanraden 🫣quote:Op maandag 29 december 2025 13:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind een oppas thuis ook wel wat voor Sanneke. Kan zij lekker op de bank blijven zitten en van een afstand haar kind roepen en speelgoed gooien.
Je kan andermans post niet wijzigen/aanvullen.quote:Op maandag 29 december 2025 14:00 schreef proud_mami het volgende:
Stond er voor de samenvoeging van de topics niet een lijst met alle fluflu’s in de OP? Dat vond ik in ieder geval wel handig. Is het een idee om dat weer te doen? Maar dan in de 2e post zodat iedereen het kan aanvullen? Dan moet bij het openen van een nieuw volgnummer ook de tweede post worden gekopieerd.
Ik denk eerlijk gezegd dat Sanneke de inspiratiebron voor die bestseller is geweest.quote:Op maandag 29 december 2025 13:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kan iemand haar het ebook van Debbie aanraden 🫣
Het ziet er beter uit, maar je ziet echt nog wel duidelijk dat het extensions zijn (kleurverschil)quote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef Loveischocolala het volgende:
Kelly heeft haar weer wat korter zit nu veel mooier mag ook gezegd worden
Is ze eindelijk uit huis, lacht er niemand naar haar en Mijanquote:Op maandag 29 december 2025 14:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke ‘bewijst’ maar even dat niemand naar haar kind wil lachen. Gauw naar huis Sanneke! Weg uit de rare grote boze mensen wereld!
Snel weer naar huis de bank!quote:Op maandag 29 december 2025 14:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Is ze eindelijk uit huis, lacht er niemand naar haar en Mijan
Heb ook het idee dat haar eigen haar gortdroog en stijf is en extensions zacht. Maar is wellicht gewoon de structuur van haar haar. Zie je bijna de jongste ook.quote:Op maandag 29 december 2025 14:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het ziet er beter uit, maar je ziet echt nog wel duidelijk dat het extensions zijn (kleurverschil)
Zo te zien heeft KB een prima woning! Ook fijn!quote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Loveischocolala het volgende:
Aaah alle 7 kindjes samen in de vakantie ik vind dat zo ontzettend fijn voor ze
Wat bedoel je daarmee? Ik vind haar gewoon echt vreemd .quote:Op maandag 29 december 2025 10:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Jij word zeker door haar getriggerd 🫣😂😂
Dat is het standaard antwoord van wanhopige Ellen, zie haar reactiesquote:Op maandag 29 december 2025 15:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ik vind haar gewoon echt vreemd .
Ongeveer 90% van de nieuwbouwhuizen heeft die standaard sad beige look met visgraat pvc.quote:Op maandag 29 december 2025 15:55 schreef Henrike het volgende:
Het huis van Koen lijkt veel op hun woning van voor de boerderij, of lijkt dat zo
En als er wel iemand had gelachen, dan had ze er vast van gemaakt dat mensen (die normaal zuchten en steunen met kinderen in de buurt, je weet wel..) hen nu uitlachen.quote:Op maandag 29 december 2025 14:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Is ze eindelijk uit huis, lacht er niemand naar haar en Mijan
O haha ik vatte m ff niet. Volg haar nog niet zo lang maar moet lachen om haar fratsen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:55 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat is het standaard antwoord van wanhopige Ellen, zie haar reacties
Ja maar de wijk ook leek mijquote:Op maandag 29 december 2025 16:01 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Ongeveer 90% van de nieuwbouwhuizen heeft die standaard sad beige look met visgraat pvc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |