abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219628752
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219628764
JvP sneert naar MW:
“Liefde is een optelsom met hier en daar een min.”
pi_219628822
Ergens vind ik het wel beetje dubbel, Debbie kan het nooit goed doen. Nu word er van alles gevonden dat ze is afgevallen.
Ik denk vooral bij mezelf: dat spul werkt in elk geval top. En ik hoop dat ze verder langggggg offline blijft.

En DBM; die doet meermaals per week zo’n 5 likes voor 5 likes post, en verwijderd die post dan weer (anders zou haar tijdlijn heel sneu worden ;))
Maar ik snap gewoon niet waarom, maar dat komt misschien omdat ik zelf in juni voor het laatst wat plaatste, daarvoor in mei, en daarvoor juli ‘24 ;)
pi_219628876
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 11:12 schreef TantePien1990 het volgende:
Ergens vind ik het wel beetje dubbel, Debbie kan het nooit goed doen. Nu word er van alles gevonden dat ze is afgevallen.
Ik denk vooral bij mezelf: dat spul werkt in elk geval top. En ik hoop dat ze verder langggggg offline blijft.

En DBM; die doet meermaals per week zo’n 5 likes voor 5 likes post, en verwijderd die post dan weer (anders zou haar tijdlijn heel sneu worden ;))
Maar ik snap gewoon niet waarom, maar dat komt misschien omdat ik zelf in juni voor het laatst wat plaatste, daarvoor in mei, en daarvoor juli ‘24 ;)
Maar dat is altijd in dit topic. Wat de influencers ook doen het word hier altijd in het negatieve gedraaid. Vreselijk 🫣
pi_219628953
quote:
88s.gif Op zondag 28 december 2025 09:09 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat deed ze al vanuit huis; was tijdens de Corona tijd. Heel gedoe met laptop aanvragen, ophalen, aansluiten, cursus dagen etc. Coolblue (zag ik, meen ik, op haar LinkedIn) was een nachtmerrie; alleen maar schreeuwende, boze, klanten wat ze natuurlijk met haar toen al zelf gediagnostiseerde autisme persoonlijk opvatte en energieleverancier idem dito. Ik schat in dat dit verplichte banen waren via de bijstand.
To be fair, dit was ook echt een kutbaan. Ik ken meerdere mensen die bij Coolblue in de winkel stonden tot corona, en toen moesten zij dus telefonische klantenservice gaan doen omdat de winkels dicht waren. En dit zijn mensen die normaal gesproken ook echt wel eens een kutgesprek in de winkel hebben, maar aan de telefoon was het echt alleen maar gezeik en gescheld.
  zondag 28 december 2025 @ 11:27:21 #6
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219629041
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 11:16 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Maar dat is altijd in dit topic. Wat de influencers ook doen het word hier altijd in het negatieve gedraaid. Vreselijk 🫣
Als artsen en patiënten organisaties hetzelfde denken. Dat kan natuurlijk niet.. Maar heb hetzelfde |:(
pi_219629045
Ja bij kelly kan natuurlijk zijn door de nieuwe pomp ook enzo maar valt gewoon op. Hopelijk gaat verder goed met de suikers/gezondheid.
Dat haar vind ik ook niks hahaha..
pi_219629106
quote:

No offense, maar dat werkt in het echte leven ook zo: als jij vermoedelijk liegt over het een en ander wordt er heel snel negatief gepraat, vooral als je daar ook een of ander afvalmedicijn bij gebruikt terwijl zo ongeveer alles wat anders of niet leukteveel is. Dat is hier niet heel veel anders. Vooral op het wereldtoneel van social media is het gepraat bog veel erger dan in je eigen buurt want werkelijk iedereen kan je doen en laten zien.

Bij AM is de stoorzender het schaamteloos inzetten en niet beschermen van haar kinderen, bij Sanneke het eindeloze niets dien maar wel op alles en iedereen zeuren want ze heeft geen handleiding bij het leven gekregen, bij hvk het op de wereld zetten gan kinderen zonder dat ze überhaupt een ding op orde heeft.
pi_219629460
quote:

Ik vind het offline gaan echt goed van haar, ook al weet ik niet wat er aan de hand is. Denk gewoon dat het beter voor haar is, en voor haar gezin.
Ja en ik vind het mooi dat ze zo slank is, of het gezond is is aan haar de keus.
pi_219629621
Sanneke is weer blij. Mogelijk recht op huurtoeslag! Gratis geld!
pi_219629839
Misschien piekt Kelly der haar ook het flinke blonderen wat ze doet om haar kleur te behouden.
pi_219629870
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 12:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is weer blij. Mogelijk recht op huurtoeslag! Gratis geld!
En straks zeker janken dat ze een ¤1 teveel aan klikjes heeft en dan terug moet lappen😂
Zij zal dan ook wel KGB ontvangen.
pi_219629893
Ik reed van de week langs het nieuwe huis van Janneke.
Staat voor nog flink in de steigers.
Benieuwd hoe het straks is!
pi_219629916
Bob en Flip (zoontje Dbm) zijn dan ongeveer even oud . Dan laat Judith Bob wel veel meer ondernemen . Die schaatst al op Noren, rent , tennist , voetbalde vorig jaar al in een Spaans team. Terwijl Dbm Flip nog steeds op een loopfiets laat gaan en vooral knuffels voor hem koopt . Terwijl Judith fysiek echt wel beperkt is en Flip ook een gezonde vader heeft
pi_219630101
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 12:27 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
En straks zeker janken dat ze een ¤1 teveel aan klikjes heeft en dan terug moet lappen😂
KGB ontvangen ze sowieso.
pi_219630108
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 11:16 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Hoge bomen vangen veel wind...
pi_219630143
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 12:27 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Heb hier gemengde gevoelens over. Wij hebben als gezin nergens rechtop,zelfs minimaal kinderopvangtoeslag. Aan de ene kant een zegen natuurlijk. Maar zon meid wat amper tot niet werkt. Met r toges op de bank ligt te vegeteren, het ene na t andere potje van de staat openbreekt. Ga werken!!!!!
pi_219630194
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 12:43 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Heb hier gemengde gevoelens over. Wij hebben als gezin nergens rechtop,zelfs minimaal kinderopvangtoeslag. Aan de ene kant een zegen natuurlijk. Maar zon meid wat amper tot niet werkt. Met r toges op de bank ligt te vegeteren, het ene na t andere potje van de staat openbreekt. Ga werken!!!!!
Hier net zo. En echt hoor, wij hebben geen reden om te klagen maar het toeslagenstelsel mag van mij flink op de schop. Voor de grap een proefberekening gemaakt, met een gezamenlijk inkomen van 42K en een huur van 1000 p/m zouden ze recht hebben op 345 p/m. Absurd.
pi_219630436
Debbie en haar zuurdesem. Ik zie haar gisteravond bij een open trap (zoldertrap?) en vanmorgen op haar slaapkamer met dat mandje? Ik denk dan; wat ben je allemaal aan het doen 🤣🤣
pi_219630579
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef Pumba2024 het volgende:
Bob en Flip (zoontje Dbm) zijn dan ongeveer even oud . Dan laat Judith Bob wel veel meer ondernemen . Die schaatst al op Noren, rent , tennist , voetbalde vorig jaar al in een Spaans team. Terwijl Dbm Flip nog steeds op een loopfiets laat gaan en vooral knuffels voor hem koopt . Terwijl Judith fysiek echt wel beperkt is en Flip ook een gezonde vader heeft
Nooit bij stilgestaan dat die 2 even oud zijn. Een wereld van verschil idd qua activiteiten en hoe klein/ groot ze worden gemaakt door de ouder(s). Een duidelijk voorbeeld van wat opvoeding met een kind doet
pi_219630640
Iemand zich al door de podcast geworsteld?
pi_219630658
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 12:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hier net zo. En echt hoor, wij hebben geen reden om te klagen maar het toeslagenstelsel mag van mij flink op de schop. Voor de grap een proefberekening gemaakt, met een gezamenlijk inkomen van 42K en een huur van 1000 p/m zouden ze recht hebben op 345 p/m. Absurd.
Zelfde geldt voor HVK natuurlijk. Ga werken.. ik moet mij toch oook in bochten wringen voor oppas. Wie niet.
pi_219630662
Wat een kinderachtig gedoe van Michelle en Sjaak. Over en weer sneren naar elkaar en steken onder water.
Michelle kan beter gewoon 1 keer het hele verhaal vertellen (of nog beter; gewoon stoppen hiermee en zwijgen) want dit slaat wekelijkwaar nergens op.
pi_219630692
Ik ben wel een beetje klaar met het kinderachtige gedoe van JvP en MW. Zelfs mijn kleuter is volwassener. Vecht het lekker uit zonder alles op social media te plaatsen en zieltjes te winnen.
pi_219630843
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 13:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand zich al door de podcast geworsteld?
Niets interessants. Michelle vertelde voor de tweede keer het verhaal dat de huishoudster haar gered heeft toen zij zich heeft verslapen. Iris deed een poging om de nieuwe Oprah Winfrey te worden maar faalde weer. En ze probeerde her en der de boel nog wat op te naaien maar ook dat mislukte.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')