Ik herinner me dit ook. Maar die tikkies waren toch ook een soort van inkomen, dat mocht toch ook niet vd bijstand.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:07 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ze klaagde over haar oma, ze vond het een kille, nare, afstandelijke vrouw máár toen ze in de bijstand zat, kreeg ze op een dag een waarschuwingsbrief omdat haar oma al een tijdje haar wekelijks of maandelijks een bedrag op haar rekening stortte. Ik meen iets van 20 euro per keer, voor boodschappen, niets schrikbarend maar ja, in de bijstand is dat niet zo slim. Sanneke wist van de regel, dat dit niet mocht máár Sanneke is Sanneke niet wanneer ze niet klaagt over iets waarvan zij vindt dat het anders zou moeten. In de waarschuwingsbrief werd gesproken over een boete, Sanneke liet er globaal een optelsom overheen gaan en opende op een avond een rits tikkies et voila. Er werd nooit meer gesproken of ze überhaupt de boete heeft gekregen en vragen daarover, werden beantwoord met een blokkade (waaronder moi).
Klopt, forum heette ellegirl centraal. Bestaat nog steeds maar in een andere vorm. Ja Sanne. Wat ik wel weet is dat ze de personen niet meer ziet met wie ze toen omging (Alwin, Teske, Vera, Sofie Roozendaal ook een tijdje) Apart hè. ( of misschien zien we dat niet op beeld?). En dat ze verschillende korte banen had vooral in de verkoop. Ik weet nog dat er een rel was ontstaan omdat iemand een foto van haar nam tijdens haar werk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Pfoe, nou ik denk zelf een jaartje of 8-10? Nee langer. Denk een jaar of 14? De tijd dat ze in ieder geval nog relevant was, maar altijd al een van de grootste zeurpieten van Influencer land. Veel meer met Teske en Vera Camilla optrok. Toen ze relevant waren op toendertijd EGF was.
EGF=Ellegirlforum toendertijd, waar ook zo'n prachtig topic als dit was maar toendertijd nog vooral gericht op de beautybloggers zoals onder andere toendertijd de grote 3: Mascha, Serena en Cynthia.
En soms ook wat kleinere beautybloggers zoals oa Vera Camilla die wel een vlogte met Sanne en Teske. Daarvan ken ik haar dus. Benieuwd wie hier nu zit van die tijd? 😉
Ja echt, sinds Dion is het alleen maar erger geworden. En natuurlijk haar autisme diagnose. Heel vreemd dat ze zichzelf eerst wel kon gedragen en daarna ineens niet meer of de stop eruit ging. Lekker asociaal reageren op alles en iedereen. Sanneke is echt irritainment en niks meer.
Hebben we de mond ook weer zien wiebelen? Vaak een teken dat ze jokkebroktquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie heeft een lekker ozempic bekkie gekregen zeg. Inclusief de hangwangen.
En jullie denk dat Mies aan ZIJN ex denkt. Nee hoor, die is alleen maar met zichzelf (en haar exen bezig). Wat Tim zijn ex allemaal meemaakt zal aan haar reet roesten hoor. De Walks zijn het toppunt van egoismequote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt met deze laatste stories wel alsof Mies de aanval heeft in gezet, met oog op zijn kinderen ex en had het kusje kroel best iets minder gekund.
Ja dat maar vond haar ook wat opgefokte of zo, en die blik.quote:Op zondag 28 december 2025 06:57 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Hebben we de mond ook weer zien wiebelen? Vaak een teken dat ze jokkebrokt
Ach, online ergens een lijstje invullen en een ‘dokter’ schrijft het zo voor.quote:Op zondag 28 december 2025 07:19 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja dat maar vond haar ook wat opgefokte of zo, en die blik.
Ze zal toch niet teveel medicatie slikken?
Dat lijkt me ook. Kreeg wel wat mean girl vibes van de story’s van gisteren.quote:Op zondag 28 december 2025 07:09 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
En jullie denk dat Mies aan ZIJN ex denkt. Nee hoor, die is alleen maar met zichzelf (en haar exen bezig). Wat Tim zijn ex allemaal meemaakt zal aan haar reet roesten hoor. De Walks zijn het toppunt van egoisme
Denk dat we vandaag een filmpje van jvp kunnen verwachten van dezelfde strekking.quote:Op zondag 28 december 2025 07:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Kreeg wel wat mean girl vibes van de story’s van gisteren.
Snap dit ook niet. En bij haarzelf zet ze een gewicht dat echt niet klopt.quote:Op zondag 28 december 2025 01:24 schreef potspots1234 het volgende:
Minibelle gooit nog even het gewicht, lengte etc. van haar dochter(s) online.
Waarom ze denkt dat haar dochters of volgers op deze informatie zitten te wachten?
Ja, dat lijkt mij ook maar we kregen al geen antwoord op of ze überhaupt een boete heeft gekregen, laat staan dat we dit soort vragen konden stellen. Ze deed toen ook al de "stel me een vraag" stickers, maar ging vervolgens dan zeuren "dat mensen nieuwsgierig waren". Nu, vandaag om 08:00, denk ik met mijn slaperige hoofd "wie weet heeft ze de tikkie gegevens van iemand anders haar moeder als link geplaatst". Let wel, het was een waarschuwing (ze zwaaide met de brief maar liet het niet zien) dat ze kreeg en heb nooit een kik gehoord over boete krijgen en betalen. Wie weet was zelfs de brief nep en hing ze een kletsverhaal op. Zij heeft ook een schare trouwe volgers die haar blind vertrouwen.quote:Op zondag 28 december 2025 03:39 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik herinner me dit ook. Maar die tikkies waren toch ook een soort van inkomen, dat mocht toch ook niet vd bijstand.
Ze heeft een Vogue, dat is wel een merk met problemen in ieder geval. Maar zo’n spaak eruit en niet voor het eerst, dat komt denk ik ook gewoon doordat er kinderen achter op die fiets springen. 😅quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die bakfiets van hvk is volgens mij echt gewoon slechte kwaliteit, dat ding is om de haverklap kapot
Die beauty/make-up/veracamilla tijd heb ik niet meegekregen of gevolgd, eigenlijk zag ik het meeste dat ze jeweetwel thuis zat 🫠. Van die foto kan ik me, denk ik, herinneren; was dat niet bij een grote maten lingeriezaak? Ze heeft ook nog bij klantenservice Coolblue (?) en een energieleverancier gewerkt én bij de Ikea samen met Dion. Allemaal blauwe maandagen.quote:Op zondag 28 december 2025 03:51 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Klopt, forum heette ellegirl centraal. Bestaat nog steeds maar in een andere vorm. Ja Sanne. Wat ik wel weet is dat ze de personen niet meer ziet met wie ze toen omging (Alwin, Teske, Vera, Sofie Roozendaal ook een tijdje) Apart hè. ( of misschien zien we dat niet op beeld?). En dat ze verschillende korte banen had vooral in de verkoop. Ik weet nog dat er een rel was ontstaan omdat iemand een foto van haar nam tijdens haar werk.
Er zit ook te veel gewicht in de bak denk ik. 2 6 jarigen, 1 van 4 een baby, hoeveel mag er inquote:Op zondag 28 december 2025 08:19 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze heeft een Vogue, dat is wel een merk met problemen in ieder geval. Maar zo’n spaak eruit en niet voor het eerst, dat komt denk ik ook gewoon doordat er kinderen achter op die fiets springen. 😅
Hoe je er aan komt, raak je het doorgaans ook weer aan kwijt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:35 schreef Linnen het volgende:
MW
Ik ben heel benieuwd hoe het tussen deze twee afloopt. Ik zie twee tieners die elkaar totaal aan het love bomben zijn. Die kaars kan even hevig branden en daarna snel uitdoven. Ik ken daarnaast ook weinig koppels die -om in de termen van Mies te blijven- ‘in die end’ bij elkaar blijven terwijl ze elkaar tijdens een andere relatie hebben ontmoet. Laten we hopen dat omwille van de kinderen, dit verhaal anders afloopt
Ik had mijn vogue 5 jaar zonder enig probleem (op normale onderhouds dingen na) maar het is niet de bedoeling dat er iemand achterop gaat idd maar kan ook dat een kind de spaken als opstap hebben gebruikt...quote:Op zondag 28 december 2025 08:19 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze heeft een Vogue, dat is wel een merk met problemen in ieder geval. Maar zo’n spaak eruit en niet voor het eerst, dat komt denk ik ook gewoon doordat er kinderen achter op die fiets springen. 😅
Ik volg ook iemand die steeds meer haar overleden baby noemt en dat was zo'n 20 jaar geleden. Ik zie nu al jarenlang dat ze haar 3 kinderen minstens 2 keer per jaar meeneemt naar het graf, waar ze hun en haar man filmt en dat ze er naartoe lopen, bij het graf zitten. Zichzelf filmt ze niet, dus het komt wat "dramatisch" over. En nu dus ook steeds vaker benoemen (ik denk mede vanwege de leeftijd) met "all we have is now". Er zit geen limiet aan verdriet maar die kinderen zijn inmiddels puber/jong volwassene en ik zie ze al jaren tentoongesteld worden bij een 20 jaar oude graf, omdat jij jouw verdriet wil projecteren. Kan niet de bedoeling zijn, denk ik dan.quote:Op zondag 28 december 2025 08:41 schreef Beppie12345 het volgende:
Elise joanne is ook best raar met op elke foto van de kinderen die foto van Guusje erbij net of die aanwezig is. Houd dat voor je als ouder. Die kinderen worden er veel teveel mee belast. Zitten ze op een rij, kinderen hond en foto Guusje. Ja het is triest dat sowieso maar elke keer dat weer de kinderen onder de neus wrijven. Ze zijn nog jong.
Wat is precies haar accountnaam, ik zie meerdere met die naam maar geen dansjes?quote:Op zondag 28 december 2025 03:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik kwam zojuist een tweede Ellen (zonder Koen) tegen. Totally in alignment, rare dansjes doen, en ook de borsten mogen niet ontbreken als je in alignment bent blijkbaar; Naomi Hoekman.
Nu maar weer proberen te slapen.
Dat deed ze al vanuit huis; was tijdens de Corona tijd. Heel gedoe met laptop aanvragen, ophalen, aansluiten, cursus dagen etc. Coolblue (zag ik, meen ik, op haar LinkedIn) was een nachtmerrie; alleen maar schreeuwende, boze, klanten wat ze natuurlijk met haar toen al zelf gediagnostiseerde autisme persoonlijk opvatte en energieleverancier idem dito. Ik schat in dat dit verplichte banen waren via de bijstand.quote:Op zondag 28 december 2025 08:58 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik denk dat Sanne het meest gebaat is voorlopig om vanuit huis te werken (om te beginnen). Je hebt toch van die klantenservice banen die je vanuit huis kan doen. Bij Bol bv. Orders invoeren, mensen die kunnen bellen met vragen etc. Geen verstand wat de functie eisen zijn. En Mijan kan naar de opvang. Zij hoeft hem alleen te brengen en halen.
Sanne lees je mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |