Misschien heeft hij het verdiendquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte. Knettergek. Wat is de meerwaarde van deze uitspraak? KB een trap nageven?
Waarvan ze misschien verwachtte dat hij via haar moeder bij haar zou komen? Oma heeft het niet zelf aan haar gegeven, bij leven of notarieel vastgelegd?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat ging om een erfenis van haar oma.
Creëer je eigen grote tafel. Maak vriendschappen, nodig ze uit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:36 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke voelt zich schuldig dat ze haar zoon geen tafel vol familie kan geven en dat het zo confronterend is dat ze volle tafels ziet. Maar ze ging laatst toch met een hele ploeg (familie van Dion) een weekendje weg en dan nu miepen dat ze geen tafel vol familie heeft. Snap ik niet…
Ik heb ook geen grote (schoon) familie, zal ik dan ook maar ff janken 🤣
Ze klaagde over haar oma, ze vond het een kille, nare, afstandelijke vrouw máár toen ze in de bijstand zat, kreeg ze op een dag een waarschuwingsbrief omdat haar oma al een tijdje haar wekelijks of maandelijks een bedrag op haar rekening stortte. Ik meen iets van 20 euro per keer, voor boodschappen, niets schrikbarend maar ja, in de bijstand is dat niet zo slim. Sanneke wist van de regel, dat dit niet mocht máár Sanneke is Sanneke niet wanneer ze niet klaagt over iets waarvan zij vindt dat het anders zou moeten. In de waarschuwingsbrief werd gesproken over een boete, Sanneke liet er globaal een optelsom overheen gaan en opende op een avond een rits tikkies et voila. Er werd nooit meer gesproken of ze überhaupt de boete heeft gekregen en vragen daarover, werden beantwoord met een blokkade (waaronder moi).quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Jazeker, zoals hier al geschreven is. Er is toen haar oma doodging aan vaders kant blijkbaar een drama geweest omdat Sanneke niet voldoende heeft gekregen. Tja, ze had geen goede band met haar oma en heeft dit meerdere malen gezegd. Wat verwacht ze?
Ik denk dat Dion echt veel te lief is…quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben een zelfbenoemde ervaringsdeskundige, met een aanname sausje, op het gebied van Sanneke aka Schatteke content ✌️. Volgens mij volgde ik haar al op Youtube toen Instagram nog niet eens bestond 🥴. Het was toen al "zwaar op de maag" máár vele malen luchtiger, dan wat het nu al sinds enkele jaren is. Kort door de bocht, sinds de komst van Dion is Sanneke in rap tempo naar beneden gestort en er is geen stoppen meer aan, totdat hij stopt met haar te pamperen (mentaal, fysiek, emotioneel en financieel).
🙄quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou Tim wel al baardgroei hebben?
Kijk, daar durf ik geen uitspraken over te doen, maar doe dat alsjeblieft niet op het internet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het verdiend
Zou Tim wel al baardgroei hebben?
Het lijkt met deze laatste stories wel alsof Mies de aanval heeft in gezet, met oog op zijn kinderen ex en had het kusje kroel best iets minder gekund.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
Kijk, daar durf ik geen uitspraken over te doen, maar doe dat alsjeblieft niet op het internet.
Je hebt 4 kinderen, een beetje moddergooien over je ex doe je lekker met je vriendin aan tafel, maar niet waar iedereen (en je kinderen) het kan lezen
Dus je blijft hier wel zelf actief reageren terwijl je een deel van ons het zwijgen oplegt? Kan er alsjeblieft een andere moderator meekijken en lezen? Want dit is echt niet oke? Iemand anders wordt gewoon via PB benaderd over berichten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt met deze laatste stories wel alsof Mies de aanval heeft in gezet, met oog op zijn kinderen ex en had het kusje kroel best iets minder gekund.
Ik ook vanmiddag, iets van 35 toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:15 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik ook. Heb serieus zn leeftijd even opgezocht
37. Ik schatte hem begin 20……quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook vanmiddag, iets van 35 toch?
37 zelfs, ik schatte hem inderdaad ook zo jongquote:
Dus toch!quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:20 schreef Lovelii2026 het volgende:
Reactie van Maxime bij mb: ik gun jou deze lach na alle ellende die jou is aangedaan ……. Er is daar iets goed mis gegaan
Tja, nou ja, dit dus. En met een klap op de vuurpijl, een verre vlucht en een hele maand weg, wie zal dat betalen. Ik krijg er hartkloppingen van (...) en het is niet eens mijn erfenis 🥴🤣.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarvan ze misschien verwachtte dat hij via haar moeder bij haar zou komen? Oma heeft het niet zelf aan haar gegeven, bij leven of notarieel vastgelegd?
En dat moeder met haar vriend zelf leuke dingen aan het doen zijn?
Ohja, dit was ik alweer helemaal vergeten. 😂 Bizar toch he. Maar wat je zegt Sanneke is een vreselijk mens. En dat hebben mensen pas door als ze haar al héél lang volgen en weten wat ze allemaal al heeft geflikt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:07 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ze klaagde over haar oma, ze vond het een kille, nare, afstandelijke vrouw máár toen ze in de bijstand zat, kreeg ze op een dag een waarschuwingsbrief omdat haar oma al een tijdje haar wekelijks of maandelijks een bedrag op haar rekening stortte. Ik meen iets van 20 euro per keer, voor boodschappen, niets schrikbarend maar ja, in de bijstand is dat niet zo slim. Sanneke wist van de regel, dat dit niet mocht máár Sanneke is Sanneke niet wanneer ze niet klaagt over iets waarvan zij vindt dat het anders zou moeten. In de waarschuwingsbrief werd gesproken over een boete, Sanneke liet er globaal een optelsom overheen gaan en opende op een avond een rits tikkies et voila. Er werd nooit meer gesproken of ze überhaupt de boete heeft gekregen en vragen daarover, werden beantwoord met een blokkade (waaronder moi).
Maar dan had het niet #maximaal geweest...quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt met deze laatste stories wel alsof Mies de aanval heeft in gezet, met oog op zijn kinderen ex en had het kusje kroel best iets minder gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |