Misschien heeft hij het verdiendquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte. Knettergek. Wat is de meerwaarde van deze uitspraak? KB een trap nageven?
Waarvan ze misschien verwachtte dat hij via haar moeder bij haar zou komen? Oma heeft het niet zelf aan haar gegeven, bij leven of notarieel vastgelegd?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat ging om een erfenis van haar oma.
Creëer je eigen grote tafel. Maak vriendschappen, nodig ze uit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:36 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke voelt zich schuldig dat ze haar zoon geen tafel vol familie kan geven en dat het zo confronterend is dat ze volle tafels ziet. Maar ze ging laatst toch met een hele ploeg (familie van Dion) een weekendje weg en dan nu miepen dat ze geen tafel vol familie heeft. Snap ik niet…
Ik heb ook geen grote (schoon) familie, zal ik dan ook maar ff janken 🤣
Ze klaagde over haar oma, ze vond het een kille, nare, afstandelijke vrouw máár toen ze in de bijstand zat, kreeg ze op een dag een waarschuwingsbrief omdat haar oma al een tijdje haar wekelijks of maandelijks een bedrag op haar rekening stortte. Ik meen iets van 20 euro per keer, voor boodschappen, niets schrikbarend maar ja, in de bijstand is dat niet zo slim. Sanneke wist van de regel, dat dit niet mocht máár Sanneke is Sanneke niet wanneer ze niet klaagt over iets waarvan zij vindt dat het anders zou moeten. In de waarschuwingsbrief werd gesproken over een boete, Sanneke liet er globaal een optelsom overheen gaan en opende op een avond een rits tikkies et voila. Er werd nooit meer gesproken of ze überhaupt de boete heeft gekregen en vragen daarover, werden beantwoord met een blokkade (waaronder moi).quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Jazeker, zoals hier al geschreven is. Er is toen haar oma doodging aan vaders kant blijkbaar een drama geweest omdat Sanneke niet voldoende heeft gekregen. Tja, ze had geen goede band met haar oma en heeft dit meerdere malen gezegd. Wat verwacht ze?
Ik denk dat Dion echt veel te lief is…quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben een zelfbenoemde ervaringsdeskundige, met een aanname sausje, op het gebied van Sanneke aka Schatteke content ✌️. Volgens mij volgde ik haar al op Youtube toen Instagram nog niet eens bestond 🥴. Het was toen al "zwaar op de maag" máár vele malen luchtiger, dan wat het nu al sinds enkele jaren is. Kort door de bocht, sinds de komst van Dion is Sanneke in rap tempo naar beneden gestort en er is geen stoppen meer aan, totdat hij stopt met haar te pamperen (mentaal, fysiek, emotioneel en financieel).
🙄quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou Tim wel al baardgroei hebben?
Kijk, daar durf ik geen uitspraken over te doen, maar doe dat alsjeblieft niet op het internet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het verdiend
Het lijkt met deze laatste stories wel alsof Mies de aanval heeft in gezet, met oog op zijn kinderen ex en had het kusje kroel best iets minder gekund.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
Kijk, daar durf ik geen uitspraken over te doen, maar doe dat alsjeblieft niet op het internet.
Je hebt 4 kinderen, een beetje moddergooien over je ex doe je lekker met je vriendin aan tafel, maar niet waar iedereen (en je kinderen) het kan lezen
Dus je blijft hier wel zelf actief reageren terwijl je een deel van ons het zwijgen oplegt? Kan er alsjeblieft een andere moderator meekijken en lezen? Want dit is echt niet oke? Iemand anders wordt gewoon via PB benaderd over berichten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt met deze laatste stories wel alsof Mies de aanval heeft in gezet, met oog op zijn kinderen ex en had het kusje kroel best iets minder gekund.
Ik ook vanmiddag, iets van 35 toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:15 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik ook. Heb serieus zn leeftijd even opgezocht
37. Ik schatte hem begin 20……quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook vanmiddag, iets van 35 toch?
37 zelfs, ik schatte hem inderdaad ook zo jongquote:
Dus toch!quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:20 schreef Lovelii2026 het volgende:
Reactie van Maxime bij mb: ik gun jou deze lach na alle ellende die jou is aangedaan ……. Er is daar iets goed mis gegaan
Tja, nou ja, dit dus. En met een klap op de vuurpijl, een verre vlucht en een hele maand weg, wie zal dat betalen. Ik krijg er hartkloppingen van (...) en het is niet eens mijn erfenis 🥴🤣.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarvan ze misschien verwachtte dat hij via haar moeder bij haar zou komen? Oma heeft het niet zelf aan haar gegeven, bij leven of notarieel vastgelegd?
En dat moeder met haar vriend zelf leuke dingen aan het doen zijn?
Ohja, dit was ik alweer helemaal vergeten. 😂 Bizar toch he. Maar wat je zegt Sanneke is een vreselijk mens. En dat hebben mensen pas door als ze haar al héél lang volgen en weten wat ze allemaal al heeft geflikt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:07 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ze klaagde over haar oma, ze vond het een kille, nare, afstandelijke vrouw máár toen ze in de bijstand zat, kreeg ze op een dag een waarschuwingsbrief omdat haar oma al een tijdje haar wekelijks of maandelijks een bedrag op haar rekening stortte. Ik meen iets van 20 euro per keer, voor boodschappen, niets schrikbarend maar ja, in de bijstand is dat niet zo slim. Sanneke wist van de regel, dat dit niet mocht máár Sanneke is Sanneke niet wanneer ze niet klaagt over iets waarvan zij vindt dat het anders zou moeten. In de waarschuwingsbrief werd gesproken over een boete, Sanneke liet er globaal een optelsom overheen gaan en opende op een avond een rits tikkies et voila. Er werd nooit meer gesproken of ze überhaupt de boete heeft gekregen en vragen daarover, werden beantwoord met een blokkade (waaronder moi).
Maar dan had het niet #maximaal geweest...quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt met deze laatste stories wel alsof Mies de aanval heeft in gezet, met oog op zijn kinderen ex en had het kusje kroel best iets minder gekund.
Dit is een grap! Toch? Dit moet een grap zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:07 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ze klaagde over haar oma, ze vond het een kille, nare, afstandelijke vrouw máár toen ze in de bijstand zat, kreeg ze op een dag een waarschuwingsbrief omdat haar oma al een tijdje haar wekelijks of maandelijks een bedrag op haar rekening stortte. Ik meen iets van 20 euro per keer, voor boodschappen, niets schrikbarend maar ja, in de bijstand is dat niet zo slim. Sanneke wist van de regel, dat dit niet mocht máár Sanneke is Sanneke niet wanneer ze niet klaagt over iets waarvan zij vindt dat het anders zou moeten. In de waarschuwingsbrief werd gesproken over een boete, Sanneke liet er globaal een optelsom overheen gaan en opende op een avond een rits tikkies et voila. Er werd nooit meer gesproken of ze überhaupt de boete heeft gekregen en vragen daarover, werden beantwoord met een blokkade (waaronder moi).
In haar ogen misschien. Maar dit doe je niet, gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het verdiend
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:07 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Krijg nog steeds het gevoel dat Michelle enorm het slachtoffer aan het uithangen is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:20 schreef Lovelii2026 het volgende:
Reactie van Maxime bij mb: ik gun jou deze lach na alle ellende die jou is aangedaan ……. Er is daar iets goed mis gegaan
MB ziet er ouder uit dan hijquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook vanmiddag, iets van 35 toch?
Ik ben echt benieuwd naar het echte verhaal, van alledrie de kantenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:20 schreef Lovelii2026 het volgende:
Misschien heeft haar ex haar een extraatje toegestoptquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:24 schreef Danielle_ het volgende:
Ellen was vorige maand nog bijna failliet maar is tegenwoordig zo dankbaar dat ze gewoon met haar kind naar een pretpark kan. Debbie en DBM onthouden niet altijd wat ze zeggen, maar deze meid kan er ook wat van hoor 😂
Ja dat laatste viel me ook al op genoeg mensen die niet de hulp krijgen die zij heeft, maar dat niet kunnen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Beertjeteddy het volgende:
Debbie is wel flink afgevallen met haar spuitjes.
En voor iemand die zo zo ziek is kan ze wel flink lang blijven staan ná het douche.
Dan heeft ze hem verwijderd want story is 24u te zien?? Deze stond er vanmorgen pas op 🙈quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik werd nu toch wel nieuwsgierig naar dat vest, maar geen vest te zien? En verder neem ik deze troela met een enorm vat zout. “Al die ziekenhuisopnames” van het meisje; toen we in dm een gesprek hadden bleek het een enkel nachtje te zijn geweest. Zelf een kind wat weken lang in het ziekenhuis ligt met regelmaat, dus ik dacht een lotgenoot te hebben gevonden. Ze dikt het graag erg aan. Maar dat wisten we al.
Is het heel fout dat ik bij haar meteen ‘voor wat hoort wat’ denk met die mantelpakjes en alle dates?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien heeft haar ex haar een extraatje toegestopt
Ik dacht precies zo ongeveer hetzelfde "voor niets gaat de zon op" 🤗. Niets extraatjes, gewoon werken voor je geld 🥴😉.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:00 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Is het heel fout dat ik bij haar meteen ‘voor wat hoort wat’ denk met die mantelpakjes en alle dates?
Met al het geld wat hvk bespaard op boodschappen voor de kinderen kan er makkelijk een nieuwe bakfiets vanaf....quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:04 schreef Danielle_ het volgende:
Ik ga trouwens ook chinezen influencen lieve mensen! Vorige maand een andere auto bij familie Hofmeester en vandaag nog ‘even’ een urban arrow splinternieuw! Dit triggert mij. Jaloe(r)zie enzo. (Oke, wel een beetje, al heb ik een hele fijne tweedehands driewieler bakfiets die ik pimp en stiekem vind ik dat toch leuker voor mezelf). Milou verdient ‘m wel meer dan Sanneke, want Milou fietst er tenminste mee en heeft ook geen Tikkie gedaan.
Oh en tot slot: bakfiets drama bij hvk! Gelukkig schijnt ze prima met de auto dingen te kunnen ondernemen.
Eens, maar het leven als alleenstaande moeder van 6 is zwaar he! Het is haar allemaal ook maar zomaar overkomen natuurlijk…quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:18 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Met al het geld wat hvk bespaard op boodschappen voor de kinderen kan er makkelijk een nieuwe bakfiets vanaf....
En dat schoonmaken bij de exquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:00 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Is het heel fout dat ik bij haar meteen ‘voor wat hoort wat’ denk met die mantelpakjes en alle dates?
Die bakfiets van hvk is volgens mij echt gewoon slechte kwaliteit, dat ding is om de haverklap kapotquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:04 schreef Danielle_ het volgende:
Ik ga trouwens ook chinezen influencen lieve mensen! Vorige maand een andere auto bij familie Hofmeester en vandaag nog ‘even’ een urban arrow splinternieuw! Dit triggert mij. Jaloe(r)zie enzo. (Oke, wel een beetje, al heb ik een hele fijne tweedehands driewieler bakfiets die ik pimp en stiekem vind ik dat toch leuker voor mezelf). Milou verdient ‘m wel meer dan Sanneke, want Milou fietst er tenminste mee en heeft ook geen Tikkie gedaan.
Oh en tot slot: bakfiets drama bij hvk! Gelukkig schijnt ze prima met de auto dingen te kunnen ondernemen.
Nee, ze zei dat anderen dat zeiden. Ze bevestigde het nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Krijg nog steeds het gevoel dat Michelle enorm het slachtoffer aan het uithangen is.
Ze is wel gewoon vreemdgegaan, dat gaf ze toen in die podcast toch?
Waar (in dit geval) 3 vechten, hebben er 3 schuld. Vind het nu vooral lijken alsof ze het allemaal zo wil doen voorkomen dat zij geen blaam treft en vooral Jacqueline en Koen de boosdoeners zijn.
Terwijl het een half jaar geleden, op sociale media, nog 'hi schatje' etc was.
Volgens mij hierquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:55 schreef SterreKaatje het volgende:
Even off topic maar kan iemand mij even helpen rondom melden van onterecht gedrag en handelen? IN welk topic kan ik dit melden?
Ik ben bang dat we dit nooit te horen krijgen. Ik denk zelfs dat het echte verhaal niet eens zó spannend is, maar dat het controversieel zijn, gewoonweg té lucratief is om te weerstaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar het echte verhaal, van alledrie de kanten
Het is echt schandalig hoe ze over haar oma praatte. Ze zette destijds op TikTok/Instagram een filmpje dat ze haar oma ging vertellen dat ze zwanger was. Waarbij ze heeeel veel reacties kreeg wat een lieve oma het was. En toen vond ze het nodig om te verkondigen dat oma helemaal niet lief was, maar vooral opgelucht dat Sanneke niet alleen over zou blijven. Want het was maar een zure en verbitterde vrouw. Blijkbaar vallen de genen niet ver van de boom…quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:07 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Feedback topic, of een tr plaatsenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:55 schreef SterreKaatje het volgende:
Even off topic maar kan iemand mij even helpen rondom melden van onterecht gedrag en handelen? IN welk topic kan ik dit melden?
Ik ben blij dat jij het ook van haar oma kan herinneren, want ik moest even in mijn geheugen graven. Dat kan ik me ook nog herinneren, dat ze naar haar -toen al verzwakte- oma ging om te vertellen dat ze zwanger was en volgens mij is ze kort voor M's geboorte overleden (?). Hoe ze over haar sprak was zeer pijnlijk; het is haar mening, ik ken de vrouw niet maar ze had het niet op deze manier met de wereld hoeven delen en tegelijkertijd wel haar geld aannemen.quote:Op zondag 28 december 2025 00:11 schreef LALAA het volgende:
[..]
Het is echt schandalig hoe ze over haar oma praatte. Ze zette destijds op TikTok/Instagram een filmpje dat ze haar oma ging vertellen dat ze zwanger was. Waarbij ze heeeel veel reacties kreeg wat een lieve oma het was. En toen vond ze het nodig om te verkondigen dat oma helemaal niet lief was, maar vooral opgelucht dat Sanneke niet alleen over zou blijven. Want het was maar een zure en verbitterde vrouw. Blijkbaar vallen de genen niet ver van de boom…
Ik vind ook dat Sanneke haar eigen ongenoegen en wensen erg op haar zoon projecteert. Ze gunt hem een grotere auto om hem veilig in te kunnen vervoeren, ze gunt hem opvang zodat hij met andere kinderen kan spelen, ze gunt hem een tafel vol familie met Kerst. En ga zo maar door. Dat kereltje is net een jaar, en het enige wat ze hem zou moeten gunnen is een moeder die hem lekker meeneemt naar buiten en met hem op de grond speelt in plaats van roept vanaf de bank.
En gelukkig had ze geen tafel vol familie met Kerst, want die waren nu allemaal doodziek geweest, omdat zij met haar virushanden zo nodig toch het eten moest klaarmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |