Dit hoeft niet zo te zijn. Stel dat haar moeder een huis zou kopen met iemand anders dan hangt het er helemaal vanaf hoe deze zaken vastgelegd worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik denk dat Sanneke ontzettend baalt van het feit dat haar moeder een nieuwe vlam heeft. Eenieder zou blij zijn voor zijn ouder en zij ziet volgens mij vooral haar erfenis aan zich voorbij gaan. Laat die vrouw eens genieten joh! Ze is al een kind kwijt en haar man. En haar overgebleven dochter is een ontzettende zeur. Ik ben juist blij voor haar moeder dat ze eens eindelijk voor haarzelf kiest. En Sanneke zit denk alleen maar te kniezen en zichzelf zielig te vinden. Daar gaat het huis en haar snoepreisjes met haar moeder. Ik bedoel maar, als haar moeder uit het huis gaat en misschien verkoopt en samen met haar nieuwe vlam een huis koopt is maar 50% voor Sanneke, of misschien zelfs minder als die man meer inbrengt of meer kinderen heeft. (?)
Komop Sanneke, waar is de GroenLinks mentaliteit als het om jezelf gaat?! 😂 50% afstaan van je erfenis is toch niks!
En dat eeuwige mantelzorg... volgens mij mantelzorgde haar moeder veel meer haar als andersom. Toen ze nog in Rotterdam woonde kwam ze inderdaad vele malen vaker bij haar moeder. Nu nog amper tot niet. Dit speelt al sinds ze daar woont en überhaupt een relatie met Dion heeft. Vanaf dat moment zag zij haar moeder minder staan.
Dus dat haar moeder voor zichzelf kiest doet ze goed! Ik gun haar fijne en heerlijke rustige vakanties toe! Sanneke was al boos dat haar moeder met de cruise geen internet kocht om met haar te praten. Nou als ik zo'n kind zou hebben zou ik het ook niet doen!
Ik roep zelf altijd tegen mijn ouders dat ze vooral moeten genieten. Ik hoef geen erfenis. Ik wil dat mijn ouders gelukkig zijn en alles doen wat ze kunnen doen.
Nou, dit dus, amen en een slotje erop 🤗.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik denk dat Sanneke ontzettend baalt van het feit dat haar moeder een nieuwe vlam heeft. Eenieder zou blij zijn voor zijn ouder en zij ziet volgens mij vooral haar erfenis aan zich voorbij gaan. Laat die vrouw eens genieten joh! Ze is al een kind kwijt en haar man. En haar overgebleven dochter is een ontzettende zeur. Ik ben juist blij voor haar moeder dat ze eens eindelijk voor haarzelf kiest. En Sanneke zit denk alleen maar te kniezen en zichzelf zielig te vinden. Daar gaat het huis en haar snoepreisjes met haar moeder. Ik bedoel maar, als haar moeder uit het huis gaat en misschien verkoopt en samen met haar nieuwe vlam een huis koopt is maar 50% voor Sanneke, of misschien zelfs minder als die man meer inbrengt of meer kinderen heeft. (?)
Komop Sanneke, waar is de GroenLinks mentaliteit als het om jezelf gaat?! 😂 50% afstaan van je erfenis is toch niks!
En dat eeuwige mantelzorg... volgens mij mantelzorgde haar moeder veel meer haar als andersom. Toen ze nog in Rotterdam woonde kwam ze inderdaad vele malen vaker bij haar moeder. Nu nog amper tot niet. Dit speelt al sinds ze daar woont en überhaupt een relatie met Dion heeft. Vanaf dat moment zag zij haar moeder minder staan.
Dus dat haar moeder voor zichzelf kiest doet ze goed! Ik gun haar fijne en heerlijke rustige vakanties toe! Sanneke was al boos dat haar moeder met de cruise geen internet kocht om met haar te praten. Nou als ik zo'n kind zou hebben zou ik het ook niet doen!
Ik roep zelf altijd tegen mijn ouders dat ze vooral moeten genieten. Ik hoef geen erfenis. Ik wil dat mijn ouders gelukkig zijn en alles doen wat ze kunnen doen.
Nou de eerste luisteraar en fangirl hebben jullie hoor!!quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:49 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou, dit dus, amen en een slotje erop 🤗.
@:SterreKaatje we hebben een bestie erbij voor de podcast 🥳!
Dacht ook aan een opnamequote:Op zaterdag 27 december 2025 19:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
.
[..]
ik vind haar een beetje een opgejaagde blik hebben.
En net dacht ik even; zou ze opgenomen worden ergens dat ze offline gaat?schoot even door me heen.
Ik vind dit wel erg veel (negatieve) aannames rondom Sanneke. Heeft ze überhaupt ooit gezegd dat ze in het huis van haar moeder wil? Of dat ze aast op de erfenis?quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Zij zit nog niet zo op mijn netvlies; heeft ze gezegd dat ze dit soort injecties gebruikt om af te vallen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:02 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Debbie is inderdaad veel afgevallen, zou die prikken bijna zelf overwegen 😂
Zal ze beseffen dat er werkende moeders zijn die hun kinderen soms 32 uur (of iets meer) per week moeten missen? Of nouja missen: het is het leven 😂quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:08 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM die haar jongste zoon ontzettend heeft gemist. Ze is even naar de stad gegaan, ze is niet op wereldreis geweest. Denk dat ik dan toch in de categorie loedermoeder val🤣
Bereid je voor op roddelpraat, achterklap, juice en heul veul aannames 😉!quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:53 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Nou de eerste luisteraar en fangirl hebben jullie hoor!!
Vooral medelijden met zijn kinderen, die vanwege een of andere (vermoedelijk geile, als je de podcasts mag geloven) affaire van hun vader hem nu parttime moeten missen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:59 schreef Shuri het volgende:
Ik weet dat die Tim overal zelf bij is/was, maar heb toch een beetje meelij met hem. Hij is overduidelijk de rebound. Straks is ie echt alles kwijt (ja, hij was er zelf bij, I know).
Nou dat weet ik niet, ze dook in ieder geval op in een reclame campagne (UGC) voor afvalspuitjes maar ging het eerst semi ontkennen, maar haalde dat ook weer offline. Heeft iemand een beter geheugen dan ik?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:08 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Zij zit nog niet zo op mijn netvlies; heeft ze gezegd dat ze dit soort injecties gebruikt om af te vallen?
Jazekers. Een hele tijd geleden een hele tirade over erven. En dat ze onterft was. En dat een ander er vandoor zou gaan met haar erfenis.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:59 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ik vind dit wel erg veel (negatieve) aannames rondom Sanneke. Heeft ze überhaupt ooit gezegd dat ze in het huis van haar moeder wil? Of dat ze aast op de erfenis?
Ja en toen kwam er een verhaal dat ze het wel gebruikte. En toen kwam er ook.nog een story langs van de vragende dokter over die spuitjes en legde toen uit dat zij overgewicht had, niet kon sporten en daarom dit ging spuitenquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, ze dook in ieder geval op in een reclame campagne (UGC) voor afvalspuitjes maar ging het eerst semi ontkennen, maar haalde dat ook weer offline. Heeft iemand een beter geheugen dan ik?
Ik heb geen idee hoe groot Uden is, maar met deze saga van zes volwassenen, drie scheidingen, negen kinderen onder de 9 jaar, een webshop, een ontslagen voetbaltrainer en een boerderie, wordt Uden al snel té klein. Wat een chaotische chaos en ik raak er steeds meer door gefascineerd 🥴😑.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:59 schreef Shuri het volgende:
Ik weet dat die Tim overal zelf bij is/was, maar heb toch een beetje meelij met hem. Hij is overduidelijk de rebound. Straks is ie echt alles kwijt (ja, hij was er zelf bij, I know).
Ik moest even nadenken maar goed geteld! Wat een shitshow.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:32 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe groot Uden is, maar met deze saga van zes volwassenen, drie scheidingen, negen kinderen onder de 9 jaar, een webshop, een ontslagen voetbaltrainer en een boerderie, wordt Uden al snel té klein. Wat een chaotische chaos en ik raak er steeds meer door gefascineerd 🥴😑.
Uiteraard, dat spreekt voor zich dat het voor de kinderen het ergst is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:22 schreef Lostit het volgende:
[..]
Vooral medelijden met zijn kinderen, die vanwege een of andere (vermoedelijk geile, als je de podcasts mag geloven) affaire van hun vader hem nu parttime moeten missen.
Dat was inerdaad een paar maanden na het overlijden van haar oma (de moeder van haar overleden vader).quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:27 schreef Gerdalien het volgende:
[..]
Jazekers. Een hele tijd geleden een hele tirade over erven. En dat ze onterft was. En dat een ander er vandoor zou gaan met haar erfenis.
Die herinner ik me ook nog. En toen kwam later nog een tirade toen dacht ik dat ik dat ze het over dichterbij had. Maar ik kan fout zitten 😊quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:00 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Dat was inerdaad een paar maanden na het overlijden van haar oma (de moeder van haar overleden vader).
Je hebt gelijk! Ik wilde nét dit komen zeggen. Ik moest het in eerste instantie even laten marineren maar dacht opeens aan "oma".quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:00 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Dat was inerdaad een paar maanden na het overlijden van haar oma (de moeder van haar overleden vader).
Dat dit wel ware liefde is … ik volg haar al zo lang en het leek helemaal perfect Koen was haar alles had haar overal doorheen geloosd . En nu is hij alleen nog maar de papa van haar kindjes . Mb kan niet alleen zijn en is zeer onstabiel voor haar kids helaasquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:16 schreef Parasolletje89 het volgende:
Wat een verschrikkelijk nep en overdreven gedoe weer bij MB zeg. Wat wil ze bewijzen?
Ik volg MB sinds haar zwangerschap van Morris (al onze kinderen hebben ongeveer dezelfde leeftijd) maar ik vraag me echt af waar ik in godsnaam naar aan het kijken ben dit afgelopen jaar. Arme kinderen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:22 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Dat dit wel ware liefde is … ik volg haar al zo lang en het leek helemaal perfect Koen was haar alles had haar overal doorheen geloosd . En nu is hij alleen nog maar de papa van haar kindjes . Mb kan niet alleen zijn en is zeer onstabiel voor haar kids helaas
Jazeker, zoals hier al geschreven is. Er is toen haar oma doodging aan vaders kant blijkbaar een drama geweest omdat Sanneke niet voldoende heeft gekregen. Tja, ze had geen goede band met haar oma en heeft dit meerdere malen gezegd. Wat verwacht ze?quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:59 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ik vind dit wel erg veel (negatieve) aannames rondom Sanneke. Heeft ze überhaupt ooit gezegd dat ze in het huis van haar moeder wil? Of dat ze aast op de erfenis?
Jullie volgende Sanneke ook al erg lang he? 😂 Ik ook. Echt al jaren maar zoals de de laatste jaren is, is wel echt niet oké.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:49 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou, dit dus, amen en een slotje erop 🤗.
@:SterreKaatje we hebben een bestie erbij voor de podcast 🥳!
Ze heeft er 20 jaar tegen gevochten maar kon het niet langer tegenhouden 🫣quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:12 schreef Lostit het volgende:
MW die in haar stories schrijft dat ze 20 jaar nadat ze wolf ontmoet heeft samen zijn. Zou ze nu gaan doen alsof hij haar grote liefde is? Zo’n onvermijdelijke liefde die je maar 1x tegenkomt in je leven ofzo…
Ze heeft er flink reclame voor gemaakt en bleef volhouden dat ze ze niet gebruikte, wist uiteindelijk deze story en geeft aan dat ze het wel gebruikt en volgens mij wist ze ook deze story weer. Kortom: we weten het niet zeker maar de meid is flink afgevallen met in bed liggen. Ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:08 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Zij zit nog niet zo op mijn netvlies; heeft ze gezegd dat ze dit soort injecties gebruikt om af te vallen?
Misschien heeft Sanne hier ook een "vriendin" die meeleest en duidelijkheid kan geven?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:08 schreef Gerdalien het volgende:
[..]
Die herinner ik me ook nog. En toen kwam later nog een tirade toen dacht ik dat ik dat ze het over dichterbij had. Maar ik kan fout zitten 😊
Overigens vond ik het typisch al die tirades. En haar eeuwige slachtofferrol
Ja dit ja! Oh ze was zo boos omdat ze daardoor geen grotere auto kon kopen. Schaamteloos was dat!quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:33 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Misschien heeft Sanne hier ook een "vriendin" die meeleest en duidelijkheid kan geven?
In haar hoofd had ze het geld in ieder geval al uitgegeven aan een grotere auto voor haar gezin.
Ik ook niet. Ik heb eigenlijk alleen mijn ouders en schoonouders. Dankbaar hoor dat mijn beide ouders nog leven maar jeetje mina als ik moet gaan lopen janken omdat mijn man en ik vrijwel geen familie hebben en misschien wel nooit een kind kunnen krijgen ben ik volgend jaar kerst nog bezig. Ze kan ook wel eens dankbaar zijn aka Michelle W met alles wat ze wél heeft. Ze heeft een gezonde zoon en een vriend die haar op handen draagt. Volgens mij lieve schoonfamilie die haar ondanks haar nare gedrag accepteert en een moeder die al zoveel overleefd heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:36 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke voelt zich schuldig dat ze haar zoon geen tafel vol familie kan geven en dat het zo confronterend is dat ze volle tafels ziet. Maar ze ging laatst toch met een hele ploeg (familie van Dion) een weekendje weg en dan nu miepen dat ze geen tafel vol familie heeft. Snap ik niet…
Ik heb ook geen grote (schoon) familie, zal ik dan ook maar ff janken 🤣
Ik ben een zelfbenoemde ervaringsdeskundige, met een aanname sausje, op het gebied van Sanneke aka Schatteke content ✌️. Volgens mij volgde ik haar al op Youtube toen Instagram nog niet eens bestond 🥴. Het was toen al "zwaar op de maag" máár vele malen luchtiger, dan wat het nu al sinds enkele jaren is. Kort door de bocht, sinds de komst van Dion is Sanneke in rap tempo naar beneden gestort en er is geen stoppen meer aan, totdat hij stopt met haar te pamperen (mentaal, fysiek, emotioneel en financieel).quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Jullie volgende Sanneke ook al erg lang he? 😂 Ik ook. Echt al jaren maar zoals de de laatste jaren is, is wel echt niet oké.
Ik vind het ook too much, vooral dat naakte gerollebol. Is natuurlijk voor Koen en Jacq bedoeld, maar er kijken ook anderen mee (ex van Tim en misschien de kinderen van Mies ook wel). Krijg er ook totaal geen romantisch idee bij. Denk niet dat het de forever love is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:16 schreef Parasolletje89 het volgende:
Wat een verschrikkelijk nep en overdreven gedoe weer bij MB zeg. Wat wil ze bewijzen?
Vre-se-lijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef Tweetheelepels het volgende:
maar het blijft toch zo awkward om dan tijden een knuffel weer je telefoon te pakken om het te filmen. Dat kan je als man toch ook niet serieus nemen, weg dat ding we zijn net verliefd en samen weg!
Zal het een samenwerking zijn of betaalt ze ook elke maand daar nog een vermogen voor naast nagels, fillers en botox😂quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie heeft een lekker ozempic bekkie gekregen zeg. Inclusief de hangwangen.
Dat ging om een erfenis van haar oma.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:27 schreef Gerdalien het volgende:
[..]
Jazekers. Een hele tijd geleden een hele tirade over erven. En dat ze onterft was. En dat een ander er vandoor zou gaan met haar erfenis.
Dat was ook mijn gedachte. Knettergek. Wat is de meerwaarde van deze uitspraak? KB een trap nageven?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:12 schreef Lostit het volgende:
MW die in haar stories schrijft dat ze 20 jaar nadat ze wolf ontmoet heeft samen zijn. Zou ze nu gaan doen alsof hij haar grote liefde is? Zo’n onvermijdelijke liefde die je maar 1x tegenkomt in je leven ofzo…
Hear hear. Ik zie ook geen verliefdheid bij haar. Tim is denk ik blij dat hij haar binnen heeft gevist. Kan zomaar zijn dat zijn nieuwe baan bij Jolie is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik geloof het bij mb gewoon totaal niet. Ze straalt niet. Die filmpjes en foto’s met Tim lijken puur om de exen hun ogen uit te steken. Ze deelt ineens alles? Hoe ze aan elkaar zitten te plukken, benen in smeren, handjes vast, kusjes in de lift. Zo nep. Toen het net aan was met jacqueline sprankelde ze veel meer. En ik weet dat het het leven van een influencer is maar het blijft toch zo awkward om dan tijden een knuffel weer je telefoon te pakken om het te filmen. Dat kan je als man toch ook niet serieus nemen, weg dat ding we zijn net verliefd en samen weg!
Ja, tot zover ‘ik ben 2 weken offline’quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:57 schreef huisjehier121 het volgende:
AM moest ook even de kerst sfeer delen.
Denk het wel. Daar is ze zo te zien meer mee bezig dan met de liefde.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte. Knettergek. Wat is de meerwaarde van deze uitspraak? KB een trap nageven?
Haha morgen wel online voor de betaalde klanten en 31-12 de jaarfilm😂quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, tot zover ‘ik ben 2 weken offline’
Maarja, haar DM zal wel vol hebben gestaan met ‘ik kan niet 2 weken zonder de jongste’ 🙄
Pfoe, nou ik denk zelf een jaartje of 8-10? Nee langer. Denk een jaar of 14? De tijd dat ze in ieder geval nog relevant was, maar altijd al een van de grootste zeurpieten van Influencer land. Veel meer met Teske en Vera Camilla optrok. Toen ze relevant waren op toendertijd EGF was.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben een zelfbenoemde ervaringsdeskundige, met een aanname sausje, op het gebied van Sanneke aka Schatteke content ✌️. Volgens mij volgde ik haar al op Youtube toen Instagram nog niet eens bestond 🥴. Het was toen al "zwaar op de maag" máár vele malen luchtiger, dan wat het nu al sinds enkele jaren is. Kort door de bocht, sinds de komst van Dion is Sanneke in rap tempo naar beneden gestort en er is geen stoppen meer aan, totdat hij stopt met haar te pamperen (mentaal, fysiek, emotioneel en financieel).
Welkom!quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:32 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe groot Uden is, maar met deze saga van zes volwassenen, drie scheidingen, negen kinderen onder de 9 jaar, een webshop, een ontslagen voetbaltrainer en een boerderie, wordt Uden al snel té klein. Wat een chaotische chaos en ik raak er steeds meer door gefascineerd 🥴😑.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze heeft er 20 jaar tegen gevochten maar kon het niet langer tegenhouden 🫣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |