abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219646724
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 07:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Geen idee, de enige reden dat ik om een oppas zou vragen voor boodschappen is als t kind heel ziek is.
Kinderen vinden de supermarkt machtig interessant. Maar Sanneke zal het zelf wel allemaal te veel vinden met een kind erbij.
Ook zonder kind want #autisme he?
pi_219646730
Ik heb het toch meegemaakt jongens. Ik was vannacht dus hardstikke ziek hè. Maximaal buikpijn, ik denk dat het buikgriep was. Maar ik ben toch lekker naast mijn man blijven liggen en heb net lekker ontbijt voor mijn dochter gemaakt. Maakt niet uit toch, als ik anderen aansteek? Hou ik Flup gewoon thuis van de BSO, gaan we in plaats daarvan lekker op pad.
Was wel even spannend hoor, ik voelde al een belletje naar de HAP aankomen als in, straks droog ik uit you know. Gelukkig kon ik thuis uitzieken, scheelde niks. Maar die sportschool gaat niet lukken vandaag, ben zo effing moe.
Het kwam denk ik doordat ik teveel verschillende dingen van de lekkere dingetjes winkel heb gegeten, waarom had niemand mij verteld dat dat niet slim is? Zo oneerlijk, het had misschien dus voorkomen kunnen worden.
Ik heb het ook nog eens heel druk vandaag; moet mijn nagels doen en er ligt 1 was, niet te doen. Maar daarna duik ik mooi mijn bed weer in. Meenstal voel ik me daarna wel beter.
Jullie snappen het, ik heb een maximaal vervelende nacht gehad, als in, like dit was echt vervelend. Maar kop op en door. Heb net lekker deeg kunnen kneden met mijn zwakke handen, voor een lekker brood. Dat zet ik zo even 5 minuten in de oven om te bakken en dan hebben we met de lunch heerlijk vers brood. Ik zou jullie als mijn allerliefste BFF (BesteFokForumsters) graag uitnodigen, maar dan ben ik denk ik zó overprikkeld. Dus wat er over is van het brood zet ik op Vinted.

Oh, en heeft iemand nog een linkje voor een fijn horloge?

#buikgriep #kantjeboord #bijslapen
pi_219646735
Fijne laatste dagen van 2025 mensen, ik ben benieuwd wat ons nog te wachten staat wbt onze fluflu’s.
pi_219646748
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 08:00 schreef Mirp het volgende:
Ik heb het toch meegemaakt jongens. Ik was vannacht dus hardstikke ziek hè. Maximaal buikpijn, ik denk dat het buikgriep was. Maar ik ben toch lekker naast mijn man blijven liggen en heb net lekker ontbijt voor mijn dochter gemaakt. Maakt niet uit toch, als ik anderen aansteek? Hou ik Flup gewoon thuis van de BSO, gaan we in plaats daarvan lekker op pad.
Was wel even spannend hoor, ik voelde al een belletje naar de HAP aankomen als in, straks droog ik uit you know. Gelukkig kon ik thuis uitzieken, scheelde niks. Maar die sportschool gaat niet lukken vandaag, ben zo effing moe.
Het kwam denk ik doordat ik teveel verschillende dingen van de lekkere dingetjes winkel heb gegeten, waarom had niemand mij verteld dat dat niet slim is? Zo oneerlijk, het had misschien dus voorkomen kunnen worden.
Ik heb het ook nog eens heel druk vandaag; moet mijn nagels doen en er ligt 1 was, niet te doen. Maar daarna duik ik mooi mijn bed weer in. Meenstal voel ik me daarna wel beter.
Jullie snappen het, ik heb een maximaal vervelende nacht gehad, als in, like dit was echt vervelend. Maar kop op en door. Heb net lekker deeg kunnen kneden met mijn zwakke handen, voor een lekker brood. Dat zet ik zo even 5 minuten in de oven om te bakken en dan hebben we met de lunch heerlijk vers brood. Ik zou jullie als mijn allerliefste BFF (BesteFokForumsters) graag uitnodigen, maar dan ben ik denk ik zó overprikkeld. Dus wat er over is van het brood zet ik op Vinted.

#opkarakter. 💪💪💪💪
pi_219646780
quote:

Wat een zwaar leven 😱 wat een held ben je, dat je toch gewoon door gaat, uiteraard op karakter! 😆
pi_219647027
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 04:00 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met Mood 2 en Mood 3?
MB en JvP noemden het dochtertje van MB altijd een mood. Ze is een mood. Dit vanwege haar kledingkeuzes en haar gezichtsuitdrukkingen. Met de dochtertjes van Tim erbij hebben ze dan vast 3 x een mood in huis.
pi_219647064
Als in als in als in als in.

Dat is het enige wat ik Michelle in al die podcasts hoor zeggen. Wat een irritante, nietszeggende uitspraak. 😬
pi_219647079
Bij Ellen zonder Koen maar in badjas bij ex in de slaapkamer staat bij de laatste post een zeer rake reactie. En dat is wat ik ook zie. Iemand die zich heel sterk probeert voor te doen, maar in mijn ogen vooral heel desperate is.
pi_219647087
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 19:49 schreef lila01 het volgende:
MW

Ik zie Tim, net als voor hem Koen en JvP, het leven van Michelle leiden
Haar familie, haar kinderen (in het geval van Tim), haar vriendinnen, haar vakanties.
Hij drinkt zelfs al wijn, terwijl hij normaal gesproken cola dronk.

Je ziet het ook in de filmpjes. Michelle loopt voorop, hij sjokt erachteraan.
Wat is dat toch, dat ze alledrie hun eigen leven/ identiteit op lijken te geven zodra ze een relatie met MW aangaan?
Het is een patroon.

Ik verwacht dat Tim ook in het gareel van de Walkies gaat lopen.
Precies dat. En dan straks weer maximaal de dankbare bonusmama van de kinderen van Tim uithangen. Net zoals bij die jongens van Jacqueline. Die ze nu overigens nooit meer ziet (arme kinderen).
Ik mag hopen dat die ex van Tim daar een stokje voor gaat steken.
pi_219647129
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 08:47 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Precies dat. En dan straks weer maximaal de dankbare bonusmama van de kinderen van Tim uithangen. Net zoals bij die jongens van Jacqueline. Die ze nu overigens nooit meer ziet (arme kinderen).
Ik mag hopen dat die ex van Tim daar een stokje voor gaat steken.
Waarom is het zielig dat de kinderen van Jacqueline Michelle niet meer zien?

De situatie vind ik zielig en sneu, maar vooral omdat ze constant van hot naar her worden gesleept.
pi_219647166
Curlymom ook een nieuwe puppy. Frans Bulldogje
pi_219647261
quote:

Heftig zeg! En niemand had jou verteld dat je soms griep krijgt? 😆
pi_219647279
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 08:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Waarom is het zielig dat de kinderen van Jacqueline Michelle niet meer zien?

De situatie vind ik zielig en sneu, maar vooral omdat ze constant van hot naar her worden gesleept.
De kinderen hechten ook aan een bonusmoeder. En zeker na zoveel jaar, die kleinste al vanaf de geboorte.
pi_219647390
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 08:45 schreef Die_van_verderop het volgende:
Bij Ellen zonder Koen maar in badjas bij ex in de slaapkamer staat bij de laatste post een zeer rake reactie. En dat is wat ik ook zie. Iemand die zich heel sterk probeert voor te doen, maar in mijn ogen vooral heel desperate is.
Exact, ik vind haar zo onzeker en door haar rare fratsen en dansjes moet ze heel wat lijken
pi_219647419
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 09:07 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
De kinderen hechten ook aan een bonusmoeder. En zeker na zoveel jaar, die kleinste al vanaf de geboorte.
Ja maar dat vind ik voor alle 7 sneu, jvp was ook gek met de 4 van m en k.
En dat de kinderen eerst samen waren als broers en zusje en nu niet meer vind ik nog zieliger.
Als je er over nadenkt moeten die kinderen idd wel heel veel verduren.
pi_219647425
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 08:55 schreef huisjehier121 het volgende:
Curlymom ook een nieuwe puppy. Frans Bulldogje
Maar zijn kortsnuitige honden niet verboden?

Verder een knapperd, aandoenlijk en die oogjes…
pi_219647443
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 09:07 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Lijkt mij geen reden om het contact in stand te houden. Er komen vast nog meer bonusouders voorbij. En naar mijn idee was er al een flinke afstand ontstaan tussen MB en de rest.
pi_219647464
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 08:43 schreef Paardrijden123 het volgende:
Als in als in als in als in.

Dat is het enige wat ik Michelle in al die podcasts hoor zeggen. Wat een irritante, nietszeggende uitspraak. 😬
Als in, ik praat heel veel maar zeg eigenlijk niks?
pi_219647648
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 09:23 schreef Linnen het volgende:

[..]
Als in, ik praat heel veel maar zeg eigenlijk niks?
Nou daar heb je zeg maar wel een soort van gelijk in
pi_219647682
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 09:05 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Heftig zeg! En niemand had jou verteld dat je soms griep krijgt? 😆
Nee niemand! :'(
pi_219647894
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 09:41 schreef Mirp het volgende:

[..]
Nee niemand! :'(
Ik lig in een deuk om jouw reactie. Geweldig!
Dat je nog maar veel slechte nachten mag hebben (grapje)
pi_219647909
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 11:12 schreef TantePien1990 het volgende:
Ergens vind ik het wel beetje dubbel, Debbie kan het nooit goed doen. Nu word er van alles gevonden dat ze is afgevallen.
Ik denk vooral bij mezelf: dat spul werkt in elk geval top. En ik hoop dat ze verder langggggg offline blijft.

En DBM; die doet meermaals per week zo’n 5 likes voor 5 likes post, en verwijderd die post dan weer (anders zou haar tijdlijn heel sneu worden ;))
Maar ik snap gewoon niet waarom, maar dat komt misschien omdat ik zelf in juni voor het laatst wat plaatste, daarvoor in mei, en daarvoor juli ‘24 ;)
Voor haar gezondheid vast beter om wat af te vallen. Ze kan zich er vast fitter door voelen .
Vind het alleen wat onhandig, ze had toch geen zwaar overgewicht? Denk dat het effectiever is als ze reclames maken met mensen die echt overgewicht hebben ipv al een bmi van 25-27 hebben ipv al allemaal slanke mensen. Denk dat Debbie nog een van de flinkere was.

Kelly is idd erg dun. Valt wel op in de strakke pakjes.
pi_219647947
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 09:58 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik lig in een deuk om jouw reactie. Geweldig!
Dat je nog maar veel slechte nachten mag hebben (grapje)
Lief van je, ik maak er zelf liever geen gewoonte van haha.
pi_219648116
Sanneke op threads: En vaak zijn dingen sneller opgelost met een glimlach dan gemopper en gezucht.
Dit zegt Sanneke dus! Zijzelf zucht en moppert alleen maar!
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 10:31:43 #250
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219648330
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 10:16 schreef Earring het volgende:
Sanneke op threads: En vaak zijn dingen sneller opgelost met een glimlach dan gemopper en gezucht.
Dit zegt Sanneke dus! Zijzelf zucht en moppert alleen maar!
Ja ANDERE mensen moeten glimlachen als zíj weer eens moppert en zucht, dat zou een heleboel oplossen :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')