Kijk naar de mannen van de fluflu’s die hier besproken worden. Allemaal van die gebakjes, stuk voor stuk.quote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vinden dat maarten zon sul is
Gebakjes😂quote:Op zondag 28 december 2025 19:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kijk naar de mannen van de fluflu’s die hier besproken worden. Allemaal van die gebakjes, stuk voor stuk.
Ik snap dat je dit zegt. En toch vraag ik me af hoe het kan dat ze alleen manisch lijkt/is als het om iets voor haarzelf gaat. Nooit wanneer het om de kinderen gaat. Selectief manisch? Net als al haar diagnoses aan en uit te zetten wanneer het haar uitkomt?quote:
Zijzelf heeft dat manische niet in de gaten. Ik hoop dat haar omgeving heeft ingegrepen.quote:Op zondag 28 december 2025 19:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap dat je dit zegt. En toch vraag ik me af hoe het kan dat ze alleen manisch lijkt/is als het om iets voor haarzelf gaat. Nooit wanneer het om de kinderen gaat. Selectief manisch? Net als al haar diagnoses aan en uit te zetten wanneer het haar uitkomt?
Ik denk dat er helemaal niet zoveel aan de hand is. Op het liegen, draaien en bedriegen na dan. En ik heb het idee dat ze daarmee flink onderuit is gegaan. En dat ze daarom even offline gaat. Zogenaamd om aan herstel te gaan werken, wat natuurlijk helemaal niet nodig is, en dan ‘beter’ terugkomen en hopen dat niemand haar aan haar leugenachtige verleden zal herinneren.
Als dit namelijk op advies van behandelaren zou zijn, waarom dan wachten tot na de feestdagen? Nee, ik geloof geen woord van wat Debbie zegt.
Vind ik echt. Er zit geen mannelijke man bij. En begrijp me niet verkeerd, mannen zijn niet meer dan vrouwen maar bij de fluflu’s die hier besproken worden is er geen enkele gelijkwaardigheid. Die vrouwen walsen allemaal over hun man heen en die mannen laten het gebeuren.quote:
Ik heb haar een tijdje gevolgd maar ik vond haar gescheld op een chauffeur/het verkeer/de buurvrouw/de mensen van het zwembad/een winkeleigenaar/een ambtenaar/een kind op school/een dokter/en nog heel veel meer en dat vele posts lang, zo irritant worden.quote:Op zondag 28 december 2025 19:23 schreef Cattolica het volgende:
Voor wie haar niet volgen, maar het wel willen weten; Mel van familie.dogan is zwanger. Wat een feest. Ze was al enkele maanden vaag aan het doen, "had het over iemand die ernstig ziek was maar waar ze vanwege privacy niet over kon praten"; kreeg vragen of ze ging scheiden en of ze nog wel gelukkig was. In tussentijd diverse reels opgenomen (het o.a. vertellen aan haar drie kinderen). En nu dan ein-de-lijk hét nieuws. Leuk voor haar, en haar gezin, natuurlijk maar ik krijg toch altijd een beetje het gevoel dat het allemaal zo berekenend overkomt (niet de zwangerschap natuurlijk) maar wel het hele "circus" eromheen. En dat filmpje met haar kinderen is ook zó spontaan én liefdevol en pa zit erbij alsof ie zich geen raad weet 🥴.
Maar kan dat dan alleen wanneer het om haarzelf gaat? Dat vraag ik mij af. Ze vertoont nooit manisch gedrag wanneer het om haar kinderen gaat.quote:Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef Earring het volgende:
[..]
Zijzelf heeft dat manische niet in de gaten. Ik hoop dat haar omgeving heeft ingegrepen.
Ja komt me wel bekend voor ergens.. ov natuurlijk ook prima te doen waarschijnlijk maarja die auto staat er ook..quote:Op zondag 28 december 2025 19:27 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik denk Sliedrecht maar dat is een halve aanname.
De man van miniliefde heeft ook ineens zijn eigen insta, zag ik vandaag voorbij komen. Vind ik ook bijzonder.quote:Op zondag 28 december 2025 19:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kijk naar de mannen van de fluflu’s die hier besproken worden. Allemaal van die gebakjes, stuk voor stuk.
Een man die wel sterk is zal ook zeggen tegen zijn vrouw dat ze normaal moet doen , en die zal ook niet overal aan meewerken.quote:Op zondag 28 december 2025 19:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vind ik echt. Er zit geen mannelijke man bij. En begrijp me niet verkeerd, mannen zijn niet meer dan vrouwen maar bij de fluflu’s die hier besproken worden is er geen enkele gelijkwaardigheid. Die vrouwen walsen allemaal over hun man heen en die mannen laten het gebeuren.
Ik zou ook absoluut niet willen ruilen. Korting op belastingen voor werkenden en ondernemers zou ik wel toejuichen. Maar iedereen gaat natuurlijk voor dat waar hij het meeste voordeel van heeft. Helaas lijkt het er nog niet op dat wij de komende jaren ergens voordeel van gaan hebben🤣quote:Op zondag 28 december 2025 19:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik zou niet willen ruilen met al die toeslagen.
Ons belastingstelsel is zo ingericht. In andere landen krijg je extra korting op de inkomstenbelasting dat zou hier ook motiverend kunnen werken… dan kun je de kindgebonden budget schappen 😉
Ik vind haar irritaintment nog nét niet een allergie maar ik weet niet of ik het nog 5-6 maanden volhoud met lieftallige zwangerschapscontent, want ze is allesbehalve lieftallig. Ja, het is een ruzie-maker en als ze geen ruzie maakt, dan zoekt ze het op of lokt het uit.quote:Op zondag 28 december 2025 19:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb haar een tijdje gevolgd maar ik vond haar gescheld op een chauffeur/het verkeer/de buurvrouw/de mensen van het zwembad/een winkeleigenaar/een ambtenaar/een kind op school/een dokter/en nog heel veel meer en dat vele posts lang, zo irritant worden.
Het lag nooit aan haar/hen. Altijd aan een ander.
Maar nu dus nog een kind. Oké.
En andersom ook hoop ik. Maar het zijn hier natuurlijk vooral vrouwen die besproken worden. Op Joost na dan. Maar dat is ook een gebakje.quote:Op zondag 28 december 2025 19:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Een man die wel sterk is zal ook zeggen tegen zijn vrouw dat ze normaal moet doen , en die zal ook niet overal aan meewerken.
Volgens mij gaan de oudste twee al met de bus, zijn ieder geval in of na de oefenfase. De jongste weet ik niet maar dat zal pa (tijdelijk) moeten oppakken of ze vinden een andere oplossing.quote:Op zondag 28 december 2025 19:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze moet 3 kinderen met de auto naar school brengen en weer ophalen. Hoe gaat ze dat straks doen, einde zwangerschap/newborn? Gaan de kinderen dan met de bus ofzo?
Ik weet niet wat erger qua OV bereikbaarheid; Sliedrecht of Hellevoetsluis 🥴.quote:Op zondag 28 december 2025 19:32 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ja komt me wel bekend voor ergens.. ov natuurlijk ook prima te doen waarschijnlijk maarja die auto staat er ook..
Owhhh ov toch nog wel anderhalf uur…
Geeen idee ik woon in noorden waar trouwens bijna wel altijd waait hahahahquote:Op zondag 28 december 2025 19:54 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger qua OV bereikbaarheid; Sliedrecht of Hellevoetsluis 🥴.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |