abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219634506
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 15:56 schreef Earring het volgende:

[..]
Door het failliet gaan van het wylde pad, dat bungalowpark wat ze kochten met een vriend. Ze kregen het niet verkocht of zoiets en ze waren ook met hun mooie woonboerderij aansprakelijk. Weet niet of ik het goed uitleg maar zo ongeveer is het verhaal.
De huurwoning waar ze nu in zitten moeten ze ook binnenkort uit. Maar volgens Rachel gebeurt alles met een reden.
Ze zitten nu gesponsord jn Lapland, ze maakt prachtige content moet ik zeggen.
Ik wilde haar ontvolgen maar blijf hiervoor nog even hangen 😉
Bedankt voor de samenvatting!
pi_219634509
AM laat onder andere op haar abo kanaal weten "dat Maarten en de kinderen aankomende week langsgaan bij zijn moeder". AM gaat niet mee; zij blijft thuis.

Verder lekker uitgerust gewoon verder gefilmd afgelopen week.

De jongste twee zijn vandaag in bad gegaan (hallelujah).
pi_219634754
J&V hebben een post geplaatst dat ze ergens een matcha crème brulee drinken. J loopt in die koffietent even naar de spiegel terwijl hij zichzelf filmt. Wat is dit, waarom doet iemand dit? Ik zou mijn man echt uitlachen als hij dat zou doen. Andersom trouwens ook.
pi_219634859
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 16:08 schreef Cattolica het volgende:
AM laat onder andere op haar abo kanaal weten "dat Maarten en de kinderen aankomende week langsgaan bij zijn moeder". AM gaat niet mee; zij blijft thuis.

Verder lekker uitgerust gewoon verder gefilmd afgelopen week.

De jongste twee zijn vandaag in bad gegaan (hallelujah).
Tja, sinds de moeder van Maarten op Facebook ergens reageerde over de familie ellende (echt netjes geformuleerd, rake tekst) is zij ook uit AM haar leven verbannen. Ze kwam er al nauwelijks maar nu helemaal niet meer. Oma wordt ook niet meer opgehaald voor HeT gRoTe FaMiliEfEeSt en er wordt niet meer gezamenlijk gegeten bij het pannenkoekenrestaurant.
pi_219634996
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 16:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Helemaal vergeten, ook nog eens zo’n 1600 p/kwrt.
Ik weet niet of ze slim genoeg is.... Want het is absoluut niet gemakkelijk maar wegens diagnose hier dubbele kinderbijslag door extra zorgvraag kind. Dit zou ze voor Z ook aan kunnen vragen...
Zij leeft absoluut riant hoor.
Houd meer over dan een huishouden met twee verdieners.
pi_219635053
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 16:26 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Tja, sinds de moeder van Maarten op Facebook ergens reageerde over de familie ellende (echt netjes geformuleerd, rake tekst) is zij ook uit AM haar leven verbannen. Ze kwam er al nauwelijks maar nu helemaal niet meer. Oma wordt ook niet meer opgehaald voor HeT gRoTe FaMiliEfEeSt en er wordt niet meer gezamenlijk gegeten bij het pannenkoekenrestaurant.
Ik blijf het apart vinden dat maarten zon sul is
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219635071
quote:
17s.gif Op zondag 28 december 2025 16:35 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik weet niet of ze slim genoeg is.... Want het is absoluut niet gemakkelijk maar wegens diagnose hier dubbele kinderbijslag door extra zorgvraag kind. Dit zou ze voor Z ook aan kunnen vragen...
Zij leeft absoluut riant hoor.
Houd meer over dan een huishouden met twee verdieners.
Geloof me, mensen als zij komen niet snugger over maar als het om geld gaat weten ze er alles uit te slepen.
pi_219635386
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb de afgelopen maanden haar betraande ogen vaker gezien dan die van mezelf in de afgelopen 20 jaar. Want ook dat mag er zijn! En dat moet dan gefilmd en gedeeld worden🙄
Bij Mies moet alles gedeeld worden, vooral hoe zwaaaaaar het is. Vrees voor de nieuwe foto/filmpjes dump vanuit Dubai. Kijk ons gelukkig/verliefd zijn. (Ze kan het beter gelijk op OnlyFans gooien)
pi_219635390
Snap niet waarom MW boos zou zijn dat hun samen verdergaan.. als je nog gevoelens voor elkaar hebt.
MW is degene die stond te bekken in het stadion en er was met dat fluflu reisje in moraira ook sprake van dat ze bij de lift met een man stond te zoenen waardoor de anderen moesten wachten op haar.

Dat er 1 blijkbaar al 20 jaar een andere grote liefde heeft betekent niet dat de anderen ook geen gevoelens meer voor elkaar mogen of kunnen hebben.

MW had liever gehad dat hun achterbleven alleen en ongelukkig? terwijl zij maximaal geniet van de nieuwe liefde met snoepreisjes,aan de wijn sippend en opnieuw de lach gevonden en dat allemaal terwijl al der volgers veren in der reet steken hoe zwaar ze het heeft :)
pi_219635587
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef Babbelaertje het volgende:
Snap niet waarom MW boos zou zijn dat hun samen verdergaan.. als je nog gevoelens voor elkaar hebt.
MW is degene die stond te bekken in het stadion en er was met dat fluflu reisje in moraira ook sprake van dat ze bij de lift met een man stond te zoenen waardoor de anderen moesten wachten op haar.

Dat er 1 blijkbaar al 20 jaar een andere grote liefde heeft betekent niet dat de anderen ook geen gevoelens meer voor elkaar mogen of kunnen hebben.

MW had liever gehad dat hun achterbleven alleen en ongelukkig? terwijl zij maximaal geniet van de nieuwe liefde met snoepreisjes,aan de wijn sippend en opnieuw de lach gevonden en dat allemaal terwijl al der volgers veren in der reet steken hoe zwaar ze het heeft :)
Ja, dat is wat ze wil.

Ze heeft het heel zwaaaar "alleen" (met Tim, oppas, au-pair, 2 oppas opa's en oma's, schoonmaakster, medewerksters die haar zaak draaien) en een paar dagen per week de kinderen naar bed brengen en Hello Fresh pasta roeren. Maar gelukkig kan ze tussen het maximaal janken genieten van luxe reisjes, dansen op het strand in een string bikini met een glas (fles) wijn in de hand, de zon, de liefde, ware het niet dat ze geplaagd wordt door de gedachte dat haar exen ook een leven hebben.

Did I get that right?
pi_219635594
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef Babbelaertje het volgende:

Ik kan me best voorstellen dat het zeer doet dat 2 mensen verdergaan waar je eerst met 3 was. Kan best voelen alsof je misschien buitenspel (pun intended😉) gezet voelt.
Aan de andere kant, valt het ook te verwachten op t moment dat je constant de hort op bent en met een ander staat te tongen en je enorm aan t vechten bent tegen gevoelens voor een ander. (Al blijft dat nog een roddel).

Als mijn man de godganse dag de bloemetjes buiten ging zetten en ik t thuis alleen mocht doen zou ik er ook snel klaar mee zijn.
Jacqueline en Koen bleven dan samen 'achter' denk dat je dan toch naar elkaar toe groeit.
pi_219635633
quote:

[..]
AM werkt langzaam maar zeker de hele familie de deur uit.
Ik vraag me wel echt af hoe zij zou reageren mochten haar kinderen dit ook bij haar doen vanwege de onveilige jeugd die zij gehad hebben.
pi_219635646
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:35 schreef Post-its het volgende:

[..]
Flip is ook nog eens ruim een jaar ouder, die was in jan vorig jaar al 7 geworden.
En waarom was flap nog te jong om mee te gaan?
Er zat vast een windje vast bij Flapje 😫
pi_219636144
Ik denk dat de man in monaire tim toen ook was.
Snap ook wel dat natuurlijk ergens wel verdrietig en wrang is dat je ex geliefdes samen verder gaan…
pi_219636147
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 15:56 schreef Earring het volgende:

[..]
Door het failliet gaan van het wylde pad, dat bungalowpark wat ze kochten met een vriend. Ze kregen het niet verkocht of zoiets en ze waren ook met hun mooie woonboerderij aansprakelijk. Weet niet of ik het goed uitleg maar zo ongeveer is het verhaal.
De huurwoning waar ze nu in zitten moeten ze ook binnenkort uit. Maar volgens Rachel gebeurt alles met een reden.
Ze zitten nu gesponsord jn Lapland, ze maakt prachtige content moet ik zeggen.
Ik wilde haar ontvolgen maar blijf hiervoor nog even hangen 😉
Huurwoning uit? Ze wonen er net en het is helemaal opgeknapt!
pi_219636176
quote:

[..]
Te triest gewoon
pi_219636291
MB: steeds wanneer ik Tim zag deed hij mij aan iemand denken. En opeens weet ik het: Nino, de zoon van Melisa (van Andy en Melisa).
pi_219636456
Zou Tim verblind zijn door het luxe leven van MW dat hij maar elke keer meegaat op reis (omdat zij betaalt? Ik vraag me af gaat hij ook een keer met zijn kinderen op reis? En hoe vindt zijn ex dit? Die zit waarschijnlijk ook doorheen (net als MW)
pi_219636472
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef Earring het volgende:

[..]
Manisch
En je ziet het bij haar steeds terugkomen, het is al vaker gezegd. Het zal wel een diagnose zijn die Debbie liever niet deelt, wat ik snap
Maar wel raar vind omdat ze normaal al haar diagnoses graag tentoonstelt.
Daarom denk ik dat er instanties/ artsen haar hebben geadviseerd even te stoppen met social media.
Ik denk dat er achter die deur meer speelt dan we denken.
pi_219636641
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
MB: steeds wanneer ik Tim zag deed hij mij aan iemand denken. En opeens weet ik het: Nino, de zoon van Melisa (van Andy en Melisa).
Jaaaaaa! Eens. Ook hier het kwartje gevallen
pi_219636813
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Nieuwe proefberekening HvK voor 2026 uitgaande van een huur van 700:

Huurtoeslag 428
KGB 1359
Zorgtoeslag 129

Is aan toeslagen al ruim 1900 p/m

Tel daar de uitkering bij op en andere tegemoetkomingen voor sport, onderwijs, bijzondere bijstand etc. Kassa.
En dan te bedenken dat ze "tegen de overheid" is 🙈
pi_219636832
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik volg haar niet maar hier wellicht iemand wel? Ik kwam op het account van dehuismuts terecht en zij zegt dat ze bijna alles van de afgelopen 10 jaar kwijt is geraakt, hoezo dan?
Ik krijg de kriebels van haar én haar man. Ze is precies Sanneke maar dan omgekeerd; altijd zó blij en hieperdepiephoera maar zó nep op een bijna trieste manier. Heeft ook een "vrijheid blijheid, Brabantse nachten zijn lang" relatie met haar (ADHD) man. Dat geleur met die kinderen van de ene zakelijke misère naar de andere, geen vaste honk kunnen creëeren, máár reis samenwerkingen ten overvloede. Haar bestie cowiththeflow is geëmigreerd naar Curaçao en dat is bijvoorbeeld een account waarbij ik het meest denk "waar doen ze het van?!".
pi_219636841
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 17:49 schreef Henrike het volgende:

[..]
En je ziet het bij haar steeds terugkomen, het is al vaker gezegd. Het zal wel een diagnose zijn die Debbie liever niet deelt, wat ik snap
Maar wel raar vind omdat ze normaal al haar diagnoses graag tentoonstelt.
Daarom denk ik dat er instanties/ artsen haar hebben geadviseerd even te stoppen met social media.
Ik denk dat er achter die deur meer speelt dan we denken.
Dat denk ik ook. Zou het beste zijn als ze goede hulp kreeg.
pi_219636884
HvK weer eens een gratis uitje en dat zonder bakfiets. Ze zullen vast lopend zijn gegaan met z’n allen 🤡
pi_219636909
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:13 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik krijg de kriebels van haar én haar man. Ze is precies Sanneke maar dan omgekeerd; altijd zó blij en hieperdepiephoera maar zó nep op een bijna trieste manier. Heeft ook een "vrijheid blijheid, Brabantse nachten zijn lang" relatie met haar (ADHD) man. Dat geleur met die kinderen van de ene zakelijke misère naar de andere, geen vaste honk kunnen creëeren, máár reis samenwerkingen ten overvloede. Haar bestie cowiththeflow is geëmigreerd naar Curaçao en dat is bijvoorbeeld een account waarbij ik het meest denk "waar doen ze het van?!".
Ja precies hetzelfde heb ik ook.
Ben gestopt met het volgen van Co want ik irriteerde me teveel. Daarom wilde ik ook stoppen met Rachel maar deze Laplandreis vind ik heel gaaf. En daddyhox? Tja dat is echt n raar mannetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')