abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219636923
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
AM werkt langzaam maar zeker de hele familie de deur uit.
Ik vraag me wel echt af hoe zij zou reageren mochten haar kinderen dit ook bij haar doen vanwege de onveilige jeugd die zij gehad hebben.
Ach, ze hebben genoeg kinderen....ze calculeren dat risico in.

Sorry, slechte grap. Ik vind het opvallend hoe de moeder van Maarten afgedaan heeft (na de breuk met haar ouders was Annemarie ineens zo (opvallend) blij met haar schoonmoeder.
pi_219636935
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 17:31 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Huurwoning uit? Ze wonen er net en het is helemaal opgeknapt!
Volgens mij niet zó opgeknapt, wat je zou doen, als het je vaste onderkomen is. Maar ze heeft een leuke, warme, stijl en er een knus huisje van gemaakt.
pi_219637001
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 18:14 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Zou het beste zijn als ze goede hulp kreeg.
Dat zeker, ik vind het een rare kwibus maar ik gun haar en haar gezin het beste.
We hebben altijd gezegd eens valt ze door de mand.
Denk dat dat punt nu gekomen is.
En als het echt een psychisch iets is bij haar is dat ontzettend sneu.
pi_219637050
Ik zit wat te scrollen (geveld door koorts) en ik verbaas mij wat over de wintersportvakantie bij de4vanKim. Verwachten ze nu echt dat de jongste van amper 2.5 een skiles gaat doen? Je hebt kinderen, die het aankunnen, maar ik zie op die leeftijd het eigenlijk altijd mislukken. Wij zijn ook altijd met de jonkies op wintersport gegaan, maar dan ging een van de ouders gewoon wandelen en spelen met de jongste (en baby) en wisselden we elkaar af. Skiles vanaf 4 en liever nog vanaf 5 jaar.

En afbakbroodjes meenemen naar Oostenrijk, waar je in zo ongeveer elke accommodatie broodjes kunt laten bezorgen 's ochtends? Met hun inkomen zou ik het wel weten.
pi_219637093
Heeft Debbie ergens een reden gegeven dat ze stopt met social media? Alleen dat wat ze zei van negatieve reactie?
Ik geloof niet dat dat haar weerhoudt nl want dat is al jaren zo.
Ze hoeft natuurlijk geen verantwoording af te leggen aan haar volgers wat de ware reden is maar ik denk zelf dat als ze open kaart speelt, ze op meer steun kan rekenen.
Gewoon open en eerlijk zijn want dat haar verhalen niet klopten is voor iedereen duidelijk.
pi_219637096
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 18:18 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja precies hetzelfde heb ik ook.
Ben gestopt met het volgen van Co want ik irriteerde me teveel. Daarom wilde ik ook stoppen met Rachel maar deze Laplandreis vind ik heel gaaf. En daddyhox? Tja dat is echt n raar mannetje.
Ik volgde Co (ook uit het Zuiden des lands én *wel of niet voormalig* KLM stewardess, ik zie een rode draad) nét voordat Corona begon en ze veelvuldig op Youtube vlogde. Ik heb door de jaren heen dingen gezien waar bij mij toch een paar vraagtekens zijn ontstaan.
pi_219637158
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:29 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik volgde Co (ook uit het Zuiden des lands én *wel of niet voormalig* KLM stewardess, ik zie een rode draad) nét voordat Corona begon en ze veelvuldig op Youtube vlogde. Ik heb door de jaren heen dingen gezien waar bij mij toch een paar vraagtekens zijn ontstaan.
Ik zit nou werkelijk de hele tijd te denken hoe die meiden elkaar ook alweer noemen.
Ligt op puntje van mn tong maar ik kom er niet op
pi_219637183
Woont hvk in spijkernisse dan
pi_219637231
En Hvk weer in het theater met de kinderen . Ik zou geen moment rust/ ontspanning hebben totdat het schimmelprobleem wordt aangepakt! Echt zo slecht!
Kom op!
pi_219637304
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:37 schreef brilduiker1973 het volgende:
En Hvk weer in het theater met de kinderen . Ik zou geen moment rust/ ontspanning hebben totdat het schimmelprobleem wordt aangepakt! Echt zo slecht voor je gestel.
En alles gratis want ze heeft het zo slecht
pi_219637352
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 18:33 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik zit nou werkelijk de hele tijd te denken hoe die meiden elkaar ook alweer noemen.
Ligt op puntje van mn tong maar ik kom er niet op
Boezem
pi_219637422
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef Babbelaertje het volgende:
Snap niet waarom MW boos zou zijn dat hun samen verdergaan.. als je nog gevoelens voor elkaar hebt.
MW is degene die stond te bekken in het stadion en er was met dat fluflu reisje in moraira ook sprake van dat ze bij de lift met een man stond te zoenen waardoor de anderen moesten wachten op haar.

Dat er 1 blijkbaar al 20 jaar een andere grote liefde heeft betekent niet dat de anderen ook geen gevoelens meer voor elkaar mogen of kunnen hebben.

MW had liever gehad dat hun achterbleven alleen en ongelukkig? terwijl zij maximaal geniet van de nieuwe liefde met snoepreisjes,aan de wijn sippend en opnieuw de lach gevonden en dat allemaal terwijl al der volgers veren in der reet steken hoe zwaar ze het heeft :)
Ja dit leek me vooraf ook meteen het grootste probleem van de poly. In een relatie met twee personen zijn er twee verbindingen:
1. MB met KB
2. KB met MB

Maar door de poly aan te gaan zijn er zoveel bij gekomen:
3. MB met JvP
4. JvP met MB
5. KB met JvP
6. JvP met KB

Maar wat als 1 van de verbindingen verbroken wordt omdat diegene niet meer verliefd is/niet meer wil? In een relatie met twee personen is het simpel. Als een van beiden niet meer wil houdt het op. En ook dan zal het soms zo zijn dat verbinding 1 en 2 allebei min of meer tegelijk wegvallen dus dat het prima is om uit elkaar te gaan, maar gebeurt het ook best vaak dat er slechts 1 verbinding verbroken wordt en de ander daar helaas dan de dupe van is.

Maar in zo’n poly is de kans dat alle zes de verbindingen min of meer tegelijk wegvallen toch nihil? Blijkbaar hebben ze afgesproken dat niemand met elkaar verder zou gaan, maar dat lijkt me nogal onrealistisch als 5 en 6 nog wel bestaan. Ben sowieso benieuwd naar welke verbindingen er nou precies zijn weggevallen en in welke volgorde. Was MB op allebei niet meer verliefd? Of slechts op een van hen niet meer? Waren KB en JvP allebei niet meer verliefd op MB?
pi_219637435
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Nieuwe proefberekening HvK voor 2026 uitgaande van een huur van 700:

Huurtoeslag 428
KGB 1359
Zorgtoeslag 129

Is aan toeslagen al ruim 1900 p/m

Tel daar de uitkering bij op en andere tegemoetkomingen voor sport, onderwijs, bijzondere bijstand etc. Kassa.
En kwijtscheldingen. Veel gesponsorde kleding, een photoshoot waar haar kinderen voor nodig zijn her en der. Jongste was model voor een Wibra-campagne, dat zal geen tientjes-werk geweest zijn.
Ben benieuwd of dat netjes opgegeven wordt en dat gekort wordt op haar inkomen. (Retorische vraag hoor).

En misschien misschien doet ze zelf ook nog ergens een betaalde sabbel schnabbel. Ik ga er niet op googlen.. 🫣
pi_219637445
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:26 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zit wat te scrollen (geveld door koorts) en ik verbaas mij wat over de wintersportvakantie bij de4vanKim. Verwachten ze nu echt dat de jongste van amper 2.5 een skiles gaat doen? Je hebt kinderen, die het aankunnen, maar ik zie op die leeftijd het eigenlijk altijd mislukken. Wij zijn ook altijd met de jonkies op wintersport gegaan, maar dan ging een van de ouders gewoon wandelen en spelen met de jongste (en baby) en wisselden we elkaar af. Skiles vanaf 4 en liever nog vanaf 5 jaar.

En afbakbroodjes meenemen naar Oostenrijk, waar je in zo ongeveer elke accommodatie broodjes kunt laten bezorgen 's ochtends? Met hun inkomen zou ik het wel weten.
En vergeet de Hollandsche stamppot niet. Vind haar op de een of andere manier altijd een beetje wereldvreemd overkomen. Genoeg supermarkten in Oostenrijk en ook geen heel vreemde producten.
pi_219637452
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:12 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat ze "tegen de overheid" is 🙈
Maar niet wanneer ze voordeel heeft van diezelfde overheid. Daar zijn er veel van!
pi_219637661
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Boezem
Jij gaat door naar de volgende ronde 🥳!
pi_219637673
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 18:47 schreef Maremare het volgende:

[..]
En vergeet de Hollandsche stamppot niet. Vind haar op de een of andere manier altijd een beetje wereldvreemd overkomen. Genoeg supermarkten in Oostenrijk en ook geen heel vreemde producten.
Precies, Lidl, hofer , spar enz. Prima supermarkten en de prijzen beetje gelijk met hier.
pi_219637679
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:45 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ja dit leek me vooraf ook meteen het grootste probleem van de poly. In een relatie met twee personen zijn er twee verbindingen:
1. MB met KB
2. KB met MB

Maar door de poly aan te gaan zijn er zoveel bij gekomen:
3. MB met JvP
4. JvP met MB
5. KB met JvP
6. JvP met KB

Maar wat als 1 van de verbindingen verbroken wordt omdat diegene niet meer verliefd is/niet meer wil? In een relatie met twee personen is het simpel. Als een van beiden niet meer wil houdt het op. En ook dan zal het soms zo zijn dat verbinding 1 en 2 allebei min of meer tegelijk wegvallen dus dat het prima is om uit elkaar te gaan, maar gebeurt het ook best vaak dat er slechts 1 verbinding verbroken wordt en de ander daar helaas dan de dupe van is.

Maar in zo’n poly is de kans dat alle zes de verbindingen min of meer tegelijk wegvallen toch nihil? Blijkbaar hebben ze afgesproken dat niemand met elkaar verder zou gaan, maar dat lijkt me nogal onrealistisch als 5 en 6 nog wel bestaan. Ben sowieso benieuwd naar welke verbindingen er nou precies zijn weggevallen en in welke volgorde. Was MB op allebei niet meer verliefd? Of slechts op een van hen niet meer? Waren KB en JvP allebei niet meer verliefd op MB?
Dat ze hebben afgesproken dat niemand met elkaar verder zou gaan heb ik niet uit de podcast gehaald. Lijkt mij ook geen haalbare afspraak. MB verder met Tim maar KB en JvP mogen niks?
pi_219637739
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

En misschien misschien doet ze zelf ook nog ergens een betaalde sabbel schnabbel. Ik ga er niet op googlen.. 🫣
Ik krijg Barbie visioenen 🥴, maar je bedoelt vast niet dat soort sabbels schnabbels?
pi_219637761
quote:
17s.gif Op zondag 28 december 2025 16:35 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik weet niet of ze slim genoeg is.... Want het is absoluut niet gemakkelijk maar wegens diagnose hier dubbele kinderbijslag door extra zorgvraag kind. Dit zou ze voor Z ook aan kunnen vragen...
Zij leeft absoluut riant hoor.
Houd meer over dan een huishouden met twee verdieners.
Ja en daar gaat het dus echt fout! Ik vind dit echt heel stom geregeld hier in NL. En als je een stel bent met kinderen en je partner valt tijdelijk uit door ziekte dus niet voor definitief moet je het maar zelf uitzoeken. En dit soort mensen krijgen meer geld dan dat er dus bij andere met een normale baan binnen komt.
pi_219637781
quote:
17s.gif Op zondag 28 december 2025 16:35 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik weet niet of ze slim genoeg is.... Want het is absoluut niet gemakkelijk maar wegens diagnose hier dubbele kinderbijslag door extra zorgvraag kind. Dit zou ze voor Z ook aan kunnen vragen...
Zij leeft absoluut riant hoor.
Houd meer over dan een huishouden met twee verdieners.
En dan krijg je 1x per jaar ook nog een extra bedrag 🤑🤑🤑
pi_219637809
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Boezem
Ojaaa, dank je!
pi_219637932
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik krijg Barbie visioenen 🥴, maar je bedoelt vast niet dat soort sabbels schnabbels?
Ja, wel.
pi_219637935
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En kwijtscheldingen. Veel gesponsorde kleding, een photoshoot waar haar kinderen voor nodig zijn her en der. Jongste was model voor een Wibra-campagne, dat zal geen tientjes-werk geweest zijn.
Ben benieuwd of dat netjes opgegeven wordt en dat gekort wordt op haar inkomen. (Retorische vraag hoor).

En misschien misschien doet ze zelf ook nog ergens een betaalde sabbelschnabbel. Ik ga er niet op googlen.. 🫣
😆😆😂😂😂 Ik lig dubbel 🫣
pi_219638015
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 19:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, wel.
Was er al bang voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')