abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219642857
Dat brood van Debbie… dat is gewoon rauwe cake! What the… 😂
pi_219642927
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 22:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit snap ik ook niet. Niet dat je dat zelf wilt, maar ook je partner wil toch weleens iets anders zien dan jou in je pyjama. En je kinderen.
Maar als ze zich doucht en fatsoenlijk aankleed dan oogt ze niet ziek genoeg meer en gelooft niemand meer dat ze ziek is.
pi_219642986
Weer allemaal positieve 'wat straal je' 'de liefde doet je goed' opmerkingen onder Michelle haar reel.
Ik vind het allemaal te gemaakt en te perfect weer.
Ten tijde van de ellende van de poly straalde ze volgens iedereen net zo hard en was ze zo gelukkig.
pi_219643038
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 22:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar als ze zich doucht en fatsoenlijk aankleed dan oogt ze niet ziek genoeg meer en gelooft niemand meer dat ze ziek is.
Och ja, ik weet nog dat ze dat een keer letterlijk zei. Helemaal de weg kwijt. Douchen en aankleden deed mij juist goed toen ik ziek was. Maar ik hoefde ook niet mijn best te doen om er ziek uit te zien.
pi_219643077
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 22:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Weer allemaal positieve 'wat straal je' 'de liefde doet je goed' opmerkingen onder Michelle haar reel.
Ik vind het allemaal te gemaakt en te perfect weer.
Ten tijde van de ellende van de poly straalde ze volgens iedereen net zo hard en was ze zo gelukkig.
Echt bijzonder hoe mensen naar deze filmpjes kijken. Of ik ben niet positief genoeg. Dat zal het zijn.
pi_219643484
Ik zie in de reel van MW eigenlijk alleen maar iemand die vooral wilt laten lijken dat ze heel gelukkig en verliefd is, dat ze in de lampen hangen samen, maximaal eten en wijn sippen maar eigenlijk vind ik dat haar ogen helemaal niet stralen.

Is Tim ook niet van de mannetjes? Dat hij er straks vandoor gaat met KB.. vind hem heel vrouwelijk ogen ook dat soort zwoele kijken in de camera 😂
En lekker bal hooghouden op het strand zoals er ook al zoveel van zulke filmpjes van KB waren.

Nee hoor het is mij allemaal veel TE, geloof er niks van dat ze zo gelukkig is.
pi_219643532
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 19:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik snap dat je dit zegt. En toch vraag ik me af hoe het kan dat ze alleen manisch lijkt/is als het om iets voor haarzelf gaat. Nooit wanneer het om de kinderen gaat. Selectief manisch? Net als al haar diagnoses aan en uit te zetten wanneer het haar uitkomt?
Ik denk dat er helemaal niet zoveel aan de hand is. Op het liegen, draaien en bedriegen na dan. En ik heb het idee dat ze daarmee flink onderuit is gegaan. En dat ze daarom even offline gaat. Zogenaamd om aan herstel te gaan werken, wat natuurlijk helemaal niet nodig is, en dan ‘beter’ terugkomen en hopen dat niemand haar aan haar leugenachtige verleden zal herinneren.
Als dit namelijk op advies van behandelaren zou zijn, waarom dan wachten tot na de feestdagen? Nee, ik geloof geen woord van wat Debbie zegt.
Ja daar heb je ook een punt, gadverdarrie hè dat dit weer zo'n vraagstuk is.
Ben echt benieuwd wat de ware reden is, of het idd is zoals je zegt
pi_219643578
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef Earring het volgende:

[..]
Zijzelf heeft dat manische niet in de gaten. Ik hoop dat haar omgeving heeft ingegrepen.
En het is ons hier al zo vaak opgevallen, de manier van praten, het wegkijken, het klakken met de mond. Dat doet ze gewoon niet altijd.
pi_219643586
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 19:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vind ik echt. Er zit geen mannelijke man bij. En begrijp me niet verkeerd, mannen zijn niet meer dan vrouwen maar bij de fluflu’s die hier besproken worden is er geen enkele gelijkwaardigheid. Die vrouwen walsen allemaal over hun man heen en die mannen laten het gebeuren.
Eens
pi_219643630
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 23:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
En het is ons hier al zo vaak opgevallen, de manier van praten, het wegkijken, het klakken met de mond. Dat doet ze gewoon niet altijd.
Liegen wordt dat ook wel genoemd.
pi_219643751
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 20:34 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat het met JVP en KB nu ook allemaal spannend is/niet alleen willen of kunnen zijn/troost zoeken bij elkaar.
Ik moet ook nog zien of dat stand houd.
pi_219643855
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 21:36 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Iris is een slang
Ik vond iris eerder ( lang geleden) wel leuk, als ondernemer dan hè, ik vind haar nu te commercieel, alleen maar kleding make up en uiterlijk vertoon. Jammer vind ik dat.
pi_219643907
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef Parasolletje89 het volgende:
Zijn de (zeer jonge) kinderen van Tim mee?! Wie zijn die kinderen in MB haar laatste post? Ziek wel hoor, als dit zo snel moet. En zo ver, hou die kinderen lekker in hun veilige bubbel thuis.
Kan ik me haast niet voorstellen, waar zijn ze dan als ze uit gaan. En hij had toch dochters? Kindje wat mb aan de hand houd lijkt me een jongetje. Er was ook een vriendin in Dubai, misschien haar kinderen?
pi_219643943
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 16:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Helemaal vergeten, ook nog eens zo’n 1600 p/kwrt.
2 januari dus weer kassaaaaa!
pi_219644877
Ach Sanneke is weer zieltjes aan het winnen op Threads.

Ik weet nog wel dat ze in Blijdorp kinderen ging wegsturen uit haar buurt omdat haar zoontje moest slapen.

Tot zover de acceptatie van andere kinderen. Echt deze vrouw.

En dan zeggen dat ze niet de luxe heeft van een oppas bij boodschappen doen... ze doen altijd met elkaar boodschappen? :') ze kan ook thuis blijven?
pi_219645093
Pfff, het geneuzel van Junoordzij over dat "Maart" weer aan het werk is. Zooo dankbaar voor de tijd die ze samen hadden en nu helemaal zen proberen te zijn met alleen zorgen voor de dochters (en honden). Volgens mij is van binnen helemaal niet zo zen. Maar ja, er moet weer content komen.
pi_219645796
Hoe oud zijn de dochters van Tim?
pi_219645809
Stoker Iris op minuut 14: 'ik heb ook het gevoel dat je de afgelopen maand verrast bent door een aantal wendingen'
pi_219645864
Mb heeft het opeens over haar auntie met spierziekte. Ze zegt ook: de mensen die mij langer volgen weten dit ook.
Ik volg haar al vanaf de tijd dan B een baby was en heb dit echt nog nooit voorbij zien komen. Kijk trouw de vlogs, stories, posts. Geen idee over wie ze het heeft.
pi_219646226
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 16:26 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Tja, sinds de moeder van Maarten op Facebook ergens reageerde over de familie ellende (echt netjes geformuleerd, rake tekst) is zij ook uit AM haar leven verbannen. Ze kwam er al nauwelijks maar nu helemaal niet meer. Oma wordt ook niet meer opgehaald voor HeT gRoTe FaMiliEfEeSt en er wordt niet meer gezamenlijk gegeten bij het pannenkoekenrestaurant.
Ben wel benieuwd wat de reactie van de schoonmoeder van AM was op dit hele gedoe. Wouter (de broer van) heeft zelf een keuze gemaakt). Las ook een reactie van iemand die ouders AM kent en die zei dat haar ouders kapot gaan hierdoor.
pi_219646371
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
JvP wilde natuurlijk MB zijn dus die vond het maar wat mooi om te doen wat MB doet.
De jongens van JvP werden kopietjes van de jongens van de klaver. De dochters van Tim zullen dan straks wel kopietjes van de dochter van MB worden. Mood 2 en Mood 3.
En Tim binnenkort truitjes aan met kraagjes eronder, een chino met hoog water en loafers. Want MB gaat natuurlijk zijn kleren kopen net als dat ze voor KB deed.
Wat bedoel je met Mood 2 en Mood 3?
pi_219646502
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 23:59 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach Sanneke is weer zieltjes aan het winnen op Threads.

Ik weet nog wel dat ze in Blijdorp kinderen ging wegsturen uit haar buurt omdat haar zoontje moest slapen.

Tot zover de acceptatie van andere kinderen. Echt deze vrouw.

En dan zeggen dat ze niet de luxe heeft van een oppas bij boodschappen doen... ze doen altijd met elkaar boodschappen? :') ze kan ook thuis blijven?
sanneke89
9 u
·
Auteur
Dat mag. Maar overal waar ik met mijn kind kom hoor ik ondertussen mensen zuchten en steunen. En ik vind ook dingen maar dat hoef ik niet altijd te laten weten of over te oordelen.

Mijn god/allah/buddha wat overdrijft ze weer. Ze komt bijna nooit ergens en M beweegt niet veel/lijkt me weinig te huilen/gillen/schaterlachen.

Maar ‘overal’ hoort ze mensen zuchten en steunen om kinderen, die mensen kunnen niks hebben van kinderen.

Hou toch op zeg.. ze zal haar eigen gezucht en gesteun wel horen echoën in haar hoofd.

Ik heb niks tegen en weinig met kinderen, maar ik kan prima kiekeboe spelen in een restaurant met een kind. Of een ‘gesprekje aan gaan’ met een kind in de trein.

Maar kinderen die rondrennen in een restaurant, aan tafelkleden trekken, gillen om het gillen en andere mensen lastig vallen die aan het eten zijn: ja, dan zucht ik en vind ik dat ouders op hun kroost moeten letten. En van een in mijn rug trappend kind een vliegtuigstoel achter me terwijl vader met AirPods in en met zijn ogen dicht er naast zit, word ik ook niet vrolijk.

Maar ze hoort blijkbaar alleen wat ze wil horen. En dat is, net als zijzelf, een klaagzang.
pi_219646603
Waarom zou je een oppas nodig hebben om boodschappen te doen? Dat hebben miljoenen ouders toch ook niet en doen ook boodschappen. M is nu een dreumes, hup in de kinderwagen en hem meenemen in het proces. Kijk es M wat is dit? Een appel! Dat is toch leuk.
pi_219646626
Sanne had denk ik verwacht dat haar moeder veel zou oppassen maar dat gebeurt niet ( of we zien het niet).
pi_219646706
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 07:38 schreef brilduiker1973 het volgende:
Waarom zou je een oppas nodig hebben om boodschappen te doen? Dat hebben miljoenen ouders toch ook niet en doen ook boodschappen. M is nu een dreumes, hup in de kinderwagen en hem meenemen in het proces. Kijk es M wat is dit? Een appel! Dat is toch leuk.
Geen idee, de enige reden dat ik om een oppas zou vragen voor boodschappen is als t kind heel ziek is.
Kinderen vinden de supermarkt machtig interessant. Maar Sanneke zal het zelf wel allemaal te veel vinden met een kind erbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')