abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219641137
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 21:19 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wie is ook al weer haar schoonzoon?
rickfoxer
pi_219641421
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Kaatjepuk het volgende:
Bij Tim en Michelle was het spannend omdat het geheim was. Nu het out of the open is verwacht ik dat ze de zomer niet gaan halen.

Tja Debbie, ze gaat niet vrijwillig weg van social media. Een opname wel of niet vrijwillig is helemaal niet raar gedacht.
👀
pi_219641452
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 20:46 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik heb me door de podcast geworsteld. Mijn mening: Mies vind ik nog vrij leuk om te beluisteren. Iris probeert Jomanda te zijn met haar opmerkingen. “It takes a village” ect.
En verder is het slap geouwehoer en herhaling want we weten nu wel 10x dat iedereen O&N viert op de boerderij.

Oh en iris probeert veel gesprekken te sturen naar Mies haar scheiding en dropt de bommetjes
Iris is een slang
pi_219641737
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Een opname kan ook vrijwillig zijn. En hoeft niet meteen in een GGZ kliniek. Ik denk dat Debbie echt wel gebaat is bij intensieve psychische hulp. En daar is veel meer aan de hand dan dat zij laat zien.
Dit dus ja
pi_219641839
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 19:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Kijk naar de mannen van de fluflu’s die hier besproken worden. Allemaal van die gebakjes, stuk voor stuk.
Zit serieus net een stukje taart te eten... ineens minder lekker 😭
pi_219641929
Zijn de (zeer jonge) kinderen van Tim mee?! Wie zijn die kinderen in MB haar laatste post? Ziek wel hoor, als dit zo snel moet. En zo ver, hou die kinderen lekker in hun veilige bubbel thuis.
pi_219641944
🤣😂🤣 dat brood van Debbie 🤣😂 hopelijk smaakt het beter dan het eruit ziet
pi_219641988
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ze heeft straks alle tijd om haar techniek bij te schaven, want offline. Nouja, soort van. Niks zelf op insta plaatsen. Nouja, soms.
pi_219641993
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 21:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zit serieus net een stukje taart te eten... ineens minder lekker 😭
Sorry…
pi_219641998
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef Parasolletje89 het volgende:
Zijn de (zeer jonge) kinderen van Tim mee?! Wie zijn die kinderen in MB haar laatste post? Ziek wel hoor, als dit zo snel moet. En zo ver, hou die kinderen lekker in hun veilige bubbel thuis.
Ja zou je haast denken hè maar ze gaan ook uit eten en stappen dus dat lijkt me dan niet
pi_219642055
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 22:00 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ja zou je haast denken hè maar ze gaan ook uit eten en stappen dus dat lijkt me dan niet
Ze lijkt me ook wel weer zo’n persoon om daar een nanny voor mee te laten vliegen. Maar het verbaast me ook niets als ze dit weer doet om mensen te laten speculeren. In mijn geval is dat gelukt. 😵💫
pi_219642097
Nee joh die kids bij MB zullen vast van haar nieuwe besties zijn die ze op dat strand hebben ontmoet die dag. Of van die vriendin waar ze gisteren of eergisteren ook over postte.
pi_219642160
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 22:00 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Nee hoor, ze heeft denk ik even ergens een baby van iemand geleend. Leuk voor op Insta.
pi_219642213
quote:
Ik heb nog nooit zuurdesem gemaakt, maar het ziet eruit alsof het langer de oven in moet. Maar volgens mevrouw is het perfect.
Volgens mij is het wel oefening baart kunst bij zuurdesembrood maken.
pi_219642271
Tim met de schoudertas van MB. Met recht een gebakje.
pi_219642288
Dat brood van Debbie is echt niet goed gaar. Buitenkant echt nog veel te bleek en de binnenkant ziet er klef uit. Het is het allemaal weer net niet, as usual.
pi_219642368
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 22:17 schreef Maremare het volgende:
Dat brood van Debbie is echt niet goed gaar. Buitenkant echt nog veel te bleek en de binnenkant ziet er klef uit. Het is het allemaal weer net niet, as usual.
Ik heb nog nooit zuurdesembrood gemaakt maar die binnenkant is inderdaad niet droog.
pi_219642406
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 22:17 schreef Maremare het volgende:
Als ik de meeste (zuurdesem) broden zie, hebben ze een lekker bruine knapperige korst. Bij Debbie is hij nog helemaal niet gekleurd? En je ziet hele compacte plekken in het brood. Net alsof de gist (?) nog niet goed zijn werk had gedaan ofzo.
pi_219642485
quote:
Ziet er inderdaad niet echt lekker uit. Zoals met alles, het is het weer net niet
pi_219642499
Ik heb het ook nooit zelf gebakken, maar weet wel hoe het eruit moet zien. En dat is niet zoals het brood van Debbie. Kan me niet voorstellen dat dit lekker is.
pi_219642525
Maar goed, Debbie heeft dr broodbak spullen een keer gebruikt, dus nu kan het de kast weer in of de vliering op. En heeft ze weer tijd heeft voor een nieuwe hobby.
pi_219642582
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 22:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit zuurdesem gemaakt, maar het ziet eruit alsof het langer de oven in moet. Maar volgens mevrouw is het perfect.
Volgens mij is het wel oefening baart kunst bij zuurdesembrood maken.
Wel wat ervaring met zuurdesem brood en ik ben blij dat zij hem perfect vind... 😂🤣 ik zou balen als dit mijn eind resultaat zou zijn 🤷 te compact niet lekker luchtig.. idd nog niet helemaal gaar
Maar wij hoeven dit gelukkig niet te eten 👌

Overigens wel 1 van de dingen waar ik het meest van baal dat ik kracht in mijn handen kwijt ben 😪 lekker deeg kneden doet zoveel zeer en het is toch echt anders uit/met een machine.. knap dat Debbie ook dit gewoon nog kan
pi_219642609
Los van dat half gare brood valt het mij vooral op dat ze alleen nog maar in pyjama lijkt te leven..
Nu weer in een kleuterige Takkie variant, ik zie eigenlijk niet meer anders. Denk ook dat daar meer speelt.
pi_219642813
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 22:29 schreef Nieve het volgende:
Los van dat half gare brood valt het mij vooral op dat ze alleen nog maar in pyjama lijkt te leven..
Nu weer in een kleuterige Takkie variant, ik zie eigenlijk niet meer anders. Denk ook dat daar meer speelt.
Ik heb dus laatst voor het eerst in mijn volwassen leven een pyjama gekocht, want in de zwangerschap heb ik het ijskoud. Maar ik liep er dus heel erg tegen aan dat heel veel van de betaalbare pyjama's van die lelijke, kinderachtige dingen zijn. Ik wil dat ding al eigenlijk niet aan, maar al helemaal geen takkie of nijntje, ik ben geen 4 meer 🙈.
pi_219642851
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 22:29 schreef Nieve het volgende:
Dit snap ik ook niet. Niet dat je dat zelf wilt, maar ook je partner wil toch weleens iets anders zien dan jou in je pyjama. En je kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')