Jaaa idd hij lijkt op John Travolta! En volgens mij is hij idd klein. Past wel bij MWquote:Op zondag 28 december 2025 20:02 schreef Cattolica het volgende:
Iemand zei dat Tim van MW op iemand lijkt, maar ben vergeten wie. Hij doet me qua haar en babyface denken aan John Travolta in Saturday Night Fever óf Grease. Het is ook best wel een klein manneke óf lijkt dat zo vanwege de manier waarop ze hem half wel en half niet filmt/fotografeert?
Ben blij dat jij de overeenkomst ook ziet 🥳! Ze passen inderdaad bij elkaar, ik vind ook best wel dat ze op elkaar lijken had wel een tweeling kunnen zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Jaaa idd hij lijkt op John Travolta! En volgens mij is hij idd klein. Past wel bij MW
Je bedoelt dat zij "Duitse woorden" gebruikt? Zal dan wel complex worden met "het Engels" van Iris.quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef Hyacinth het volgende:
Volgens mij is Michelle geen hele domme vrouw maar die podcast……wat een leegheid. Zowel de inhoud als de woorden die ze gebruikt. Nog nicht vielleicht
Ja dat verwacht ik ook. Maar ik denk dat Tim het ook maar paar jaar uithoudt. Volgens mij is het als partner van Michelle, psychisch erg zwaar om met zo’n psychisch labiel, maar zeer dominant persoon samen te zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 19:49 schreef lila01 het volgende:
MW
Ik zie Tim, net als voor hem Koen en JvP, het leven van Michelle leiden
Haar familie, haar kinderen (in het geval van Tim), haar vriendinnen, haar vakanties.
Hij drinkt zelfs al wijn, terwijl hij normaal gesproken cola dronk.
Je ziet het ook in de filmpjes. Michelle loopt voorop, hij sjokt erachteraan.
Wat is dat toch, dat ze alledrie hun eigen leven/ identiteit op lijken te geven zodra ze een relatie met MW aangaan?
Het is een patroon.
Ik verwacht dat Tim ook in het gareel van de Walkies gaat lopen.
Ik heb het idee dat het met JVP en KB nu ook allemaal spannend is/niet alleen willen of kunnen zijn/troost zoeken bij elkaar.quote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Kaatjepuk het volgende:
Bij Tim en Michelle was het spannend omdat het geheim was. Nu het out of the open is verwacht ik dat ze de zomer niet gaan halen.
Tja Debbie, ze gaat niet vrijwillig weg van social media. Een opname wel of niet vrijwillig is helemaal niet raar gedacht.
Ik vind het echt heel raar bedacht: een opname.quote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Kaatjepuk het volgende:
Bij Tim en Michelle was het spannend omdat het geheim was. Nu het out of the open is verwacht ik dat ze de zomer niet gaan halen.
Tja Debbie, ze gaat niet vrijwillig weg van social media. Een opname wel of niet vrijwillig is helemaal niet raar gedacht.
+ ze doet rare dingen, maar niks waarvan ik denk: nou die zit dicht tegen een opname aan.quote:Op zondag 28 december 2025 20:39 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel raar bedacht: een opname.
Haar content bracht het laatste jaar niet zoveel op, dus een paar maanden van de socials af als merk Theletherfamily gaat haar niks kosten.
Ook als fluflu?quote:Op zondag 28 december 2025 19:35 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
De man van miniliefde heeft ook ineens zijn eigen insta, zag ik vandaag voorbij komen. Vind ik ook bijzonder.
Dat heeft hij al een tijdje. Erin heeft verschillende keren een oproepje gedaan om hem te gaan volgen.quote:Op zondag 28 december 2025 19:35 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
De man van miniliefde heeft ook ineens zijn eigen insta, zag ik vandaag voorbij komen. Vind ik ook bijzonder.
Een opname denk ik niet. Dan zijn er wel ergere gevallen die buiten lopen.quote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Kaatjepuk het volgende:
Net zo gek als mensen attenderen op hoe ze je content moeten delen of doorsturen naar anderen. Waarom wil je dat ik je kinderen doorstuur naar iemand.quote:Op zondag 28 december 2025 20:49 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat heeft hij al een tijdje. Erin heeft verschillende keren een oproepje gedaan om hem te gaan volgen.
Jaaa dit. Ze is geen gevaar voor zichzelf of omgeving (lijkt zo van wat wij meekrijgen) dus er valt weinig op te nemen of te behandelen, in iedergeval niks waar interne opname noodzakelijk voor is.quote:Op zondag 28 december 2025 20:40 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
+ ze doet rare dingen, maar niks waarvan ik denk: nou die zit dicht tegen een opname aan.
Ik bedoel niet het Duits persé, maar al die lege woorden die zij gebruikt. Als in, zeg maar, een soort van, nog nicht vielleicht. Het klinkt allemaal zo popi jopi maar het is gewoon heel triest.quote:Op zondag 28 december 2025 20:14 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zij "Duitse woorden" gebruikt? Zal dan wel complex worden met "het Engels" van Iris.
JvP wilde natuurlijk MB zijn dus die vond het maar wat mooi om te doen wat MB doet.quote:Op zondag 28 december 2025 19:49 schreef lila01 het volgende:
MW
Ik zie Tim, net als voor hem Koen en JvP, het leven van Michelle leiden
Haar familie, haar kinderen (in het geval van Tim), haar vriendinnen, haar vakanties.
Hij drinkt zelfs al wijn, terwijl hij normaal gesproken cola dronk.
Je ziet het ook in de filmpjes. Michelle loopt voorop, hij sjokt erachteraan.
Wat is dat toch, dat ze alledrie hun eigen leven/ identiteit op lijken te geven zodra ze een relatie met MW aangaan?
Het is een patroon.
Ik verwacht dat Tim ook in het gareel van de Walkies gaat lopen.
Dat weten we natuurlijk niet zeker. Zij laat zien wat ze wil laten zien. En we kunnen denken dat er meer aan de hand is maar misschien is dit ook gewoon hoe ze is.quote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Een opname kan ook vrijwillig zijn. En hoeft niet meteen in een GGZ kliniek. Ik denk dat Debbie echt wel gebaat is bij intensieve psychische hulp. En daar is veel meer aan de hand dan dat zij laat zien.
Denk het ook met MW. Ze vond het wel fijn met de poly thuis en zij aan het fladderen. Nu is veel kaler voor haar.quote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Kaatjepuk het volgende:
Tim moet eerst door de spraytan 😂quote:Op zondag 28 december 2025 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
JvP wilde natuurlijk MB zijn dus die vond het maar wat mooi om te doen wat MB doet.
De jongens van JvP werden kopietjes van de jongens van de klaver. De dochters van Tim zullen dan straks wel kopietjes van de dochter van MB worden. Mood 2 en Mood 3.
En Tim binnenkort truitjes aan met kraagjes eronder, een chino met hoog water en loafers. Want MB gaat natuurlijk zijn kleren kopen net als dat ze voor KB deed.
Het zal gebakje Roy niet zijn geweest, daar zijn we het vast over eens, toch?quote:Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef Earring het volgende:
[..]
Zijzelf heeft dat manische niet in de gaten. Ik hoop dat haar omgeving heeft ingegrepen.
Wie is ook al weer haar schoonzoon?quote:Op zondag 28 december 2025 21:12 schreef Cattolica het volgende:
Mijn hoofd tolt van de poly info, wat ik hier allemaal lees 😳.
En Debbie zie ik zolangzamerhand, door wat ik hier lees, met een witte jas aan met de mouwen op haar rug vastgeknoopt 🥴🤣.
Volgt iemand de schoonzoon van Vanessa Connie Witteman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |