abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219648447
quote:
88s.gif Op maandag 29 december 2025 00:10 schreef Harper het volgende:
Pfff, het geneuzel van Junoordzij over dat "Maart" weer aan het werk is. Zooo dankbaar voor de tijd die ze samen hadden en nu helemaal zen proberen te zijn met alleen zorgen voor de dochters (en honden). Volgens mij is van binnen helemaal niet zo zen. Maar ja, er moet weer content komen.
Zen blijven lijkt me ook lastig met de lat zo hoog leggen voor jezelf. Als je vanaf 4 weken postpartum jezelf al 3 keer per week oplegt te sporten, het huis netjes wil (maar toch niet, maar toch wel want ze blijft het er maar over hebben), perfecte gesprekjes met je oudste dochter wil en ook al met je jongste (was alweer een perfect filmpje over gepost natuurlijk), elke dag naar buiten wil (want dat is tenslotte 1 van haar watermerken), gelijk alweer reisdrang hebt, borstvoeding wil geven en dat ook graag regelmatig aan de wereld wil laten weten…mijn god ik krijg het er benauwd van en dat al in het benauwd ogend nieuwe huis.
pi_219648448
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 10:16 schreef Earring het volgende:
Sanneke op threads: En vaak zijn dingen sneller opgelost met een glimlach dan gemopper en gezucht.
Dit zegt Sanneke dus! Zijzelf zucht en moppert alleen maar!
Het oog kijkt altijd van zich af. Sanneke bevestigt dat maar weer eens.
pi_219648667
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 09:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Exact, ik vind haar zo onzeker en door haar rare fratsen en dansjes moet ze heel wat lijken
Jij word zeker door haar getriggerd 🫣😂😂
pi_219648935
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 08:55 schreef huisjehier121 het volgende:
Curlymom ook een nieuwe puppy. Frans Bulldogje
Ohh nou respect. Lijkt me best lastig als je alleen bent met 3 kinderen én dan nog een hondje neemt. Je kunt nooit ‘s avonds als de kinderen slapen even met de hond weg, want dan is er niemand thuis. Ik heb 2 kinderen en wel een partner en zie een hond echt niet zitten, vind het nu al allemaal super druk whaha.
pi_219649006
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:39 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Zen blijven lijkt me ook lastig met de lat zo hoog leggen voor jezelf. Als je vanaf 4 weken postpartum jezelf al 3 keer per week oplegt te sporten, het huis netjes wil (maar toch niet, maar toch wel want ze blijft het er maar over hebben), perfecte gesprekjes met je oudste dochter wil en ook al met je jongste (was alweer een perfect filmpje over gepost natuurlijk), elke dag naar buiten wil (want dat is tenslotte 1 van haar watermerken), gelijk alweer reisdrang hebt, borstvoeding wil geven en dat ook graag regelmatig aan de wereld wil laten weten…mijn god ik krijg het er benauwd van en dat al in het benauwd ogend nieuwe huis.
Ik vind haar verre van zen overkomen. Om diverse redenen. Wat overigens heel begrijpelijk is, want 2 kinderen is gewoon anders dan 1 en een verbouwing tijdens de zwangerschap lijkt mij totale ellende en ze is geen hele jonge moeder meer (ik bedoel dit niet rot, maar begin 30 deed ik de dingen fluitend, waar het mij op mijn 40e beduidend meer moeite kostte).

De enige reden die ik kan bedenken om weer zo snel online te zijn is dat de inkomsten nodig zijn. Waarom niet gewoon jezelf een normaal verlof gunnen? Ik vind er echt iets heel kroms inzitten om je pasgeboren baby in te zetten voor allerlei campagnes.
pi_219649113
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 09:21 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Maar zijn kortsnuitige honden niet verboden?

Verder een knapperd, aandoenlijk en die oogjes…
Zeker maar ze worden verkocht onder het mom lange neus anders gefokt. Heel duur en dit zijn niet de officiële bulldog kleuren! Zit iets doorheen om deze kleur te krijgen. En daar betalen mensen een vermogen voor of via de broodfok.
pi_219649137
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:31 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja ANDERE mensen moeten glimlachen als zíj weer eens moppert en zucht, dat zou een heleboel oplossen :Y
Oh werkt dat zo 😂😂😂😂
pi_219649208
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:31 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja ANDERE mensen moeten glimlachen als zíj weer eens moppert en zucht, dat zou een heleboel oplossen :Y
Als iedereen inderdaad gewoon vriendelijk is en ja knikt op de juiste momenten dan zijn al Sanneke haar problemen opgelost. Makkelijk toch? 😆
pi_219649390
Sanneke; overal waar ze komt hoort ze mensen zuchten en steunen omdat zij daar is met haar kind. Ten eerste; waar komt ze dan? Supermarkt en af en toe een lunch tentje, meer plekken kan ik niet bedenken.
Ten tweede; ik kan me echt totaal niet herinneren dat OVERAL waar ik kwam toen mijn kinderen dreumesen waren mensen liepen te zuchten en steunen. Is haar kind dan zo irritant of zo?
Ze zal zich wel weer vervelen in die caravan en een online discussie willen uitlokken om zichzelf wat te doen te geven.
pi_219649618
Eline zwitser deelt een reel: 'how much money did you save this year? Nothing'. Met een filmpje van haar met 2 kinderen op vakantie.
Zij gaat toch regelmatig op gesponsorde vakanties?
pi_219649683
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:32 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke; overal waar ze komt hoort ze mensen zuchten en steunen omdat zij daar is met haar kind. Ten eerste; waar komt ze dan? Supermarkt en af en toe een lunch tentje, meer plekken kan ik niet bedenken.
Ten tweede; ik kan me echt totaal niet herinneren dat OVERAL waar ik kwam toen mijn kinderen dreumesen waren mensen liepen te zuchten en steunen. Is haar kind dan zo irritant of zo?
Ze zal zich wel weer vervelen in die caravan en een online discussie willen uitlokken om zichzelf wat te doen te geven.
Mensen zullen vast eens zuchten als mijn kinderen (of ik) een slechte dag hebben in een winkel. Maar over het algemeen reageert iedereen gewoon normaal, dus geen idee waar zij t over heeft. En volgens mij is Mijan een kei rustig kind
pi_219649841
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:10 schreef Leesje het volgende:

[..]
Ohh nou respect. Lijkt me best lastig als je alleen bent met 3 kinderen én dan nog een hondje neemt. Je kunt nooit ‘s avonds als de kinderen slapen even met de hond weg, want dan is er niemand thuis. Ik heb 2 kinderen en wel een partner en zie een hond echt niet zitten, vind het nu al allemaal super druk whaha.
Miss is ze toch niet zo alleen
pi_219649902
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:32 schreef Weerikier het volgende:
Ik herken het ook niet! En ik kwam vroeger overal met de kinderen. Nou niemand die zat te zuchten hoor. En trouwens er zijn overal kinderen, dan zitten die mensen de hele dag te zuchten en te steunen?
pi_219650101
Sanneke hoort zichzelf zuchten denk ik.
pi_219650209
Sanneke kan beter lekker van Social media af, en haar frustratie op het leven en onkunde omzetten in actie.

Vraag gezins begeleiding aan, hoe je een dag het beste kan indelen, ga naar een diëtiste, ga in therapie, neem dat mannetje lekker mee naar buiten en probeer wat van je leven te maken.
Het lukt niet op deze manier en dat kleine mannetje is de grote verliezer.

Ik heb gisteren uit nieuwsgierigheid ook weer eens bij Miniliefde gegluurd, maar dat is ook allemaal moeilijk en zwaar en de diagnose van haar zoontje all over.
Wat ontzettend heftig lijkt mij dit om ook later allemaal terug te lezen als kind.
pi_219650579
Welja, hvk gaat gewoon nog een keer naar Amsterdams Winter Paradijs. Het mag wat kosten he..
pi_219650587
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:12 schreef Mirp het volgende:
Sanneke hoort zichzelf zuchten denk ik.
Ik erger me vooral aan mensen met kinderen, waarvan de kinderen dan zoals vanmorgen in de Action een heel schap leegtrekken en op de grond gooien, en pa erbij staat te kijken en er niks van zegt. Ik erger me dan aan de ouder. Maar zuchten en steunen als ik mensen met kinderen zie? Nee. Maar waar komt zij en wat doet haar kind dat mensen gaan zuchten, ze zit alleen maar in de hoek van de bank. Al zou ik wel van Sanneke en Dion samen en het getrut en gezeur van hun wat ze laten zien kunnen gaan zuchten, ik heb echt weinig geduld met zulke mensen. Maar dat is meer in de zin van 'kom op beetje meer pit erin jongens'.
pi_219650655
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:39 schreef Weerikier het volgende:
Welja, hvk gaat gewoon nog een keer naar Amsterdams Winter Paradijs. Het mag wat kosten he..
Is er al een oplossing voor het schimmelprobleem? Denk het niet.
pi_219650779
Sanneke wil oppas voor als zij (..) boodschappen gaat doen? Huh 😂😂 Heeft zij waanbeelden of zo? Heb haar werkelijk nog geen een keer alleen in een supermarkt gezien sinds ze moeder is. Juist op deze leeftijd is het voor Mijan super leuk om naar de winkel te gaan, goed voor de taalontwikkeling ook. Ik vond het echt heerlijk op die leeftijd met mijn kinderen 🥰 Regelmatig ook lekker met de wandelwagen, gelijk een wandeling gehad en frisse buitenlucht 🤗
pi_219650790
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke wil oppas voor als zij (..) boodschappen gaat doen? Huh 😂😂 Heeft zij waanbeelden of zo? Heb haar werkelijk nog geen een keer alleen in een supermarkt gezien sinds ze moeder is. Juist op deze leeftijd is het voor Mijan super leuk om naar de winkel te gaan, goed voor de taalontwikkeling ook. Ik vond het echt heerlijk op die leeftijd met mijn kinderen 🥰 Regelmatig ook lekker met de wandelwagen, gelijk een wandeling gehad en frisse buitenlucht 🤗
Maar get waait in Hellevoetsluis
pi_219650807
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Ramonkel het volgende:
Sanneke kan beter lekker van Social media af, en haar frustratie op het leven en onkunde omzetten in actie.

Vraag gezins begeleiding aan, hoe je een dag het beste kan indelen, ga naar een diëtiste, ga in therapie, neem dat mannetje lekker mee naar buiten en probeer wat van je leven te maken.
Het lukt niet op deze manier en dat kleine mannetje is de grote verliezer.

Ik heb gisteren uit nieuwsgierigheid ook weer eens bij Miniliefde gegluurd, maar dat is ook allemaal moeilijk en zwaar en de diagnose van haar zoontje all over.
Wat ontzettend heftig lijkt mij dit om ook later allemaal terug te lezen als kind.
Ja sneu he. Maar met het positieve sausje mag het allemaal ; moeilijke buien maar dat hoort er ook bij. En heel veel ontploffingen maar grenzen moeten er ook zijn blablabla het meteen recht lullen wat krom is. En vaders heeft nu dus ook een account met info over hoe pittig ze samen botsen.
  roze maandag 29 december 2025 @ 12:57:43 #272
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219650833
Ik moet bekennen dat ik hier soms wel even mee lees om te zien wat Sanneke nu weer doet. Ik ben al heel lang geblokkeerd op Instagram omdat ze altijd al zo is geweest en enige vorm van commentaar is meteen een blok.
Your beauty never ever scared me.
pi_219650838
Debbie laat Liejum alleen op het aanrecht als ze de deur open gaat doen 🫣 niet echt slim, een ongelukje zit in een klein hoekje
pi_219650847
quote:
Gaat ze dan met de bakfiets, die er echt moest komen want dan kon ze eropuit met haar kind? Straks gaat ze nog blaten dat ze daar recht op heeft, omdat ze het zo zwaar heeft en nooit tijd alleen heeft. Meid, je man is 3 dagen in de week thuis, dan kun jij ook prima iets voor jezelf gaan doen. Onee, dat heeft niemand haar verteld.
pi_219650856
quote:
Maar dit heeft niemand haar verteld he 🤭
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')