abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 december 2025 @ 14:12:20 #1
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219589216
https://www.ad.nl/gezond/(...)-rijbewijs~ab769b10/

quote:
Veel vrouwen willen geen man meer, want wat moet je met ‘een kamerplant met rijbewijs’?
Veel vrouwen hoeven geen emotioneel onvolwassen man meer. Hij vergt te veel onderhoud en levert te weinig op. Daardoor is de ‘echte’ man de weg kwijt, merkt Debby Gerritsen. Want wat moet hij nu precies doen? Zijn spierballen laten zien, over zijn gevoel praten of juist zijn feministische kant ontwikkelen? Alledrie tegelijk lijkt onmogelijk.

Het aantal hetero single vrouwen groeit, blijkt uit cijfers. Een belangrijke reden: ze hebben geen zin meer in een relatie met een emotioneel onvolwassen partner. „Veel vrouwen zijn de hoofdhuishouding, hoofdcommunicatie, crisismanager, therapeut én agenda-beheerder van hun man. Op TikTok wordt hij een ‘kamerplant met een rijbewijs’ genoemd - weinig functies, veel onderhoud’’, zegt Elles Beijers, managing editor van Elle, in de nieuwste aflevering.

Dat fenomeen heet mankeeping en is schadelijker dan je denkt. Voor vrouwen, omdat zij structureel de emotionele last dragen. Voor mannen omdat zij aantoonbaar gelukkiger zijn in een relatie, juist vanwege die emotionele steun, maar tegelijkertijd steeds moeilijker relaties en vriendschappen aangaan. Inmiddels heeft 15 procent van de mannen geen hechte vriendschappen; in 1990 was dat nog 3 procent.

Diep in onze cultuur
Dat mannen niet praten over gevoelens zit diep in onze cultuur. Terwijl die behoefte er wél is. Mannen en vrouwen hebben dezelfde hersenen: ze voelen hetzelfde. Toch woedt online een felle strijd over wat ‘mannelijk’ zou zijn, aangevoerd door Andrew Tate en zijn toxic masculinity-wannabe’s. Mannen die doodsbang zijn voor vrouwelijke kracht en veranderende gendernormen.

Types als fitfluencer Joel Beukers, die uren in de sportschool doorbrengt en opgewonden raakt van zijn eigen spiegelbeeld. De halfnaakte badkamer- en gymselfies worden gretig gedeeld op sociale media, omlijst met lange betogen over wat een ‘echte man’ zou moeten zijn. Gevoeligheid en empathie horen daar niet bij.

En dan is er de tegenreactie: de performative man. Ook wel de Matcha Man. „De man met een linnen tasje en een feministische klassieker onder zijn arm – het liefst uit tweedehands winkels’’, zegt Elles. „Hij heeft tampons voor zijn vriendinnen en plakt menstruatiekrampstickers op zijn buik om te laten zien dat hij ‘precies weet hoe het voelt’.’’

Het oogt als het perfecte tegenwicht van de Andrew-Tate-bro’s. Maar ook dit is vaak een rol. „Een manier om te zeggen: ik ben niet toxic’’, zegt Elles. „Maar ook gebruikt om makkelijk een date te scoren. Want: oh my god, hij snapt haar zó.’’
  donderdag 25 december 2025 @ 14:12:30 #2
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219589220
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:04 schreef Vliegbaard het volgende: [..] Ook dit vind ik niet helemaal eerlijk naar de/een man. Geef dan gewoon aan dat je wil scheiden voordat je je exit plant. Het is een goed recht hoor maar een beetje vilein is het ergens ook wel.
Oh dat is vaak ook deel van de communicatie, aangeven dat de consequentie een relatiebreuk is maar na een aantal keer blijft dat ook niet hangen. Dat ligt dan echt niet aan de vrouw, hoor. We hebben het niet over een peuter maar een volwassen man.

Mijn ex zei serieus de seconde nadat de rechter met een hamerklap de scheiding beslechtte "oh okay, dan wil ik wel in therapie" _O-
pi_219589224
@Lenny77 Omdat het bullshit is. Jullie willen scheiden omdat jullie veranderende hormoonhuishouding Karens van jullie maken. En in plaats van dat gewoon toe te geven is dat zogenaamd allemaal de schuld van de man die jullie al 20 jaar liefhebben en die nog steeds dezelfde persoon is. Erg goedkoop allemaal. En het meest krankzinnige is dat je van dezelfde types (ook Debby) steevast hoort en leest dat menopauze en perimenopause vooral niet onderschat dienen te worden qua lichamelijke en geestelijke impact _O-
blablablabla
  donderdag 25 december 2025 @ 14:15:59 #4
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219589250
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Is het niet handiger om of die man gelijk aan het begin van de relatie duidelijk te maken en wat je verwacht? En dan direct te besluiten of het al dan niet een dood paard is waar je aan trekt.
...
Ja, daar is die column dus over. Dat een hoop vrouwen al zien hoe het staat met zo'n kerel en er niet meer aan beginnen.
pi_219589255
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh dat is vaak ook deel van de communicatie, aangeven dat de consequentie een relatiebreuk is maar na een aantal keer blijft dat ook niet hangen. Dat ligt dan echt niet aan de vrouw, hoor. We hebben het niet over een peuter maar een volwassen man.

Mijn ex zei serieus de seconde nadat de rechter met een hamerklap de scheiding beslechtte "oh okay, dan wil ik wel in therapie" _O-
Ik vind dit een beetje verdrietig.
pi_219589274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:16 schreef Horzula het volgende:

[..]
Dat is heel verdrietig, maar wel vaak de realiteit helaas.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 25 december 2025 @ 14:19:51 #7
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219589282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:16 schreef Horzula het volgende:

[..]
De rechter denk ik ook. Ik had jaren aangedrongen op relatietherapie maar nee, ik was knettergek en moest zelf maar hulp zoeken. Gedaan, tot de conclusie gekomen dat dit niet meer te redden viel, hij bleef de boel saboteren, expres, dat gaf hij ook gewoon toe "want ik doe er op mijn manier alles aan om jou bij mij te houden". De rechtbank viel over zijn gedrag en gaf mij op alle punten gelijk.

En toen wou hij ineens luisteren. En hij was heel boos dat hij geen kans meer kreeg.
pi_219589292
quote:
Het is heel normaal dat je jezelf niet herkent tijdens de perimenopauze, omdat de fluctuerende hormonen (oestrogeen en progesteron) leiden tot stemmingswisselingen, concentratieproblemen, vermoeidheid, irritatie en een onrustig gevoel, wat voelt alsof je een ander persoon bent. Dit wordt veroorzaakt door veranderingen in de hersenen, net als in de puberteit, en kan je onzeker maken. Gelukkig zijn er leefstijlaanpassingen (beweging, gezonde voeding, minder alcohol, rust) en medische opties (hormoontherapie, antidepressiva) die kunnen helpen om je beter te voelen en de controle terug te krijgen.
Maar zogenaamd hebben ze er geen zin meer in omdat Henk zijn bordje niet afwast en een kamerplant is met een rijbewijs.

Het gaat er niet om wat je precies wel en niet doet. Vrouwen van 25-35 zijn hierdoor uiteindelijk veel zachter en makkelijker om mee samen te leven dan de hormonaal uitgerangeerden.
blablablabla
pi_219589293
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik zou dan van een onafhankelijke vrouw verwachten dat ze het, na een aantal signalen, gewoon kenbaar maakt en niet eerst een periode haar vertrek gaat plannen. Als je er klaar mee bent, ben je er klaar mee. Dan heb je daar als volwassenen een gesprek over en dan slaap je een nachtje op de bank en dan pak je de volgende dag je spullen.
pi_219589295
quote:
This list is illustrative, not exhaustive.
Het beroemdste geval van een uitvinding die, al dan niet gedeeltelijk, door een vrouw is gedaan maar op naam van een man is komen te staan, staat er niet eens bij, namelijk de relativiteitstheorie van Einstein. Zijn eerste vrouw Mileva Maric heeft daar in ieder geval substantieel aan bijgedragen. Einstein protesteerde ook niet toen zij bij hun scheiding eiste dat zij, in het geval dat hij een Nobelprijs zou krijgen, het geld zou krijgen.
pi_219589299
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De rechter denk ik ook. Ik had jaren aangedrongen op relatietherapie maar nee, ik was knettergek en moest zelf maar hulp zoeken. Gedaan, tot de conclusie gekomen dat dit niet meer te redden viel, hij bleef de boel saboteren, expres, dat gaf hij ook gewoon toe "want ik doe er op mijn manier alles aan om jou bij mij te houden". De rechtbank viel over zijn gedrag en gaf mij op alle punten gelijk.

En toen wou hij ineens luisteren. En hij was heel boos dat hij geen kans meer kreeg.
Ik was er niet bij. In relaties spelen nog weleens rare machtsspelletjes.
pi_219589302
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:13 schreef Elan het volgende:
@:Lenny77 Omdat het bullshit is. Jullie willen scheiden omdat jullie veranderende hormoonhuishouding Karens van jullie maken. En in plaats van dat gewoon toe te geven is dat zogenaamd allemaal de schuld van de man die jullie al 20 jaar liefhebben en die nog steeds dezelfde persoon is. Erg goedkoop allemaal. En het meest krankzinnige is dat je van dezelfde types (ook Debby) steevast hoort en leest dat menopauze en perimenopause vooral niet onderschat dienen te worden qua lichamelijke en geestelijke impact _O-
Elan Mosque met de fles heeft gesproken
  donderdag 25 december 2025 @ 14:23:17 #13
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219589304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:21 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik zou dan van een onafhankelijke vrouw verwachten dat ze het, na een aantal signalen, gewoon kenbaar maakt en niet eerst een periode haar vertrek gaat plannen. Als je er klaar mee bent, ben je er klaar mee. Dan heb je daar als volwassenen een gesprek over en dan slaap je een nachtje op de bank en dan pak je de volgende dag je spullen.
"Schat, als dit zo blijft, dan wil ik niet met je verder" 100x

Maar het is toch haar schuld als ze het niet 101 keer zegt? Zoiets?
pi_219589321
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik was er niet bij. In relaties spelen nog weleens rare machtsspelletjes.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Omdat hij haar hond niet is?
pi_219589337
quote:

[..]

Nee, na de 100e keer zeg je gewoon, "Ik ben er klaar mee, dit wil ik niet meer en dit ga ik zo niet meer doen."

Misschien begrijp ik je verkeerd maar in deze simpele woorden zeg jij; vrouw gaat na het 100e signaal gewoon haar eigen gang. doet net of haar neus bloed en alles koek en ei is. Heeft nog eens een paar keer seks, doet nog een half jaar het huishouden, laat haar man in de waan dat het allemaal koek en ei is en zegt dan na een half jaar dat het klaar is en dat ze gaan scheiden.
  donderdag 25 december 2025 @ 14:28:44 #16
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219589352
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:26 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nee, na de 100e keer zeg je gewoon, "Ik ben er klaar mee, dit wil ik niet meer en dit ga ik zo niet meer doen."

Misschien begrijp ik je verkeerd maar in deze simpele woorden zeg jij; vrouw gaat na het 100e signaal gewoon haar eigen gang. doet net of haar neus bloed en alles koek en ei is. Heeft nog eens een paar keer seks, doet nog een half jaar het huishouden, laat haar man in de waan dat het allemaal koek en ei is en zegt dan na een half jaar dat het klaar is en dat ze gaan scheiden.
Wat is er niet duidelijk aan: "Als dit niet verandert, ben ik er klaar mee en wil een scheiding?"

*Vraagt scheiding aan*

"Waarom zou heb je niet vaker gezegd dat je weg zou gaan!?"
pi_219589355
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Elan Mosque met de fles heeft gesproken
Van drank kun je de hele avond genieten, vind maar eens zo'n vrouw :7
blablablabla
pi_219589368
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wat is er niet duidelijk aan: "Als dit niet verandert, ben ik er klaar mee en wil een scheiding?"

*Vraagt scheiding aan*

"Waarom zou heb je niet vaker gezegd dat je weg zou gaan!?"
Alsof die vrouwen dat letterlijk zo aankondigen. Alles moet bij jullie altijd omslachtig. Zogenaamd geen emotionele verbinding meer voelen terwijl je eigenlijk gewoon om je heen wil neuken.
blablablabla
pi_219589409
Het jaar van de geknakte ego's.

pi_219589527
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Worden vast mooie minuten.
pi_219589732
Nog even uit de vorige reeks.
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zou je wel gewoon vrienden met zo'n vrouw kunnen zijn?
In principe zou ik wel gewoon vrienden kunnen zijn met een vrouw die nogal veel sexpartners heeft gehad en ik zou het er zelfs mee kunnen doen, maar een hechte emotionele binding ga ik daar waarschijnlijk niet mee krijgen. Dat zou misschien wat makkelijker worden als de periode waarin ze die vele sexpartners heeft gehad, al wat langer geleden is. Ik zou er ook geen moeite mee hebben om een relatie aan te gaan met een DvP en daar zou ik me ook wel emotioneel aan kunnen hechten, uiteraard wel onder de voorwaarde dat ze met dat beroep stopt.
pi_219590135
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:29 schreef Elan het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Worden vast mooie minuten.
Een vrouw zo ordinair als alcohol?

Woonwagenkamp? Vrouwengevangenis? Publieke Omroep?
pi_219590361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar zogenaamd hebben ze er geen zin meer in omdat Henk zijn bordje niet afwast en een kamerplant is met een rijbewijs.

Het gaat er niet om wat je precies wel en niet doet. Vrouwen van 25-35 zijn hierdoor uiteindelijk veel zachter en makkelijker om mee samen te leven dan de hormonaal uitgerangeerden.
Ik heb net even aan mijn geliefde verteld dat ze volgens Elan van de Foks hormonaal uitgerangeerd is. Daar moest ze erg om lachen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_219590377
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:03 schreef Beathoven het volgende:
· This list is illustrative, not exhaustive. Countless women in engineering, computing, mathematics, and chemistry have been omitted from historical records.
· Patterns: The misattribution often occurred when women worked as assistants, wives, or in low-status positions, when legal patents were filed under male names, or when Nobel Prizes were awarded to male supervisors.
· Modern Recognition: In many cases (e.g., Lovelace, Franklin, Meitner, Bell Burnell, the ENIAC programmers), historical scholarship in recent decades has worked to correct the record and restore these women to their rightful place in history.

To compile a "total" list would be an ongoing work of historical recovery, as researchers continue to uncover stories of overlooked women inventors and scientists in archives and patent records.
Nee, credit where credit is due. Het is gebeurd, dan zoek je dat uit en dan geef je de vrouw in kwestie de credits. Niet dat 'wij vrouwen' gelul zonder het hard te maken, als er meer voorbeelden te vinden zijn dan moet je die vinden. Anders geef je mannen die iets uitvonden terwijl een vrouw alleen maar aan hun kop zat te zeiken te weinig krediet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_219590421
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Nog even uit de vorige reeks.
[..]
In principe zou ik wel gewoon vrienden kunnen zijn met een vrouw die nogal veel sexpartners heeft gehad en ik zou het er zelfs mee kunnen doen, maar een hechte emotionele binding ga ik daar waarschijnlijk niet mee krijgen. Dat zou misschien wat makkelijker worden als de periode waarin ze die vele sexpartners heeft gehad, al wat langer geleden is. Ik zou er ook geen moeite mee hebben om een relatie aan te gaan met een DvP en daar zou ik me ook wel emotioneel aan kunnen hechten, uiteraard wel onder de voorwaarde dat ze met dat beroep stopt.
DvP?

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 25-12-2025 16:21:19 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 25 december 2025 @ 16:11:04 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219590435
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Hmmm. Weet niet of dat universeel is hoor. Na de overgang zouden hún stemmingen in ieder geval wat gelijkmatiger moeten worden.
Ik herken de typisch Karen wel van 45 die eigenlijk altijd boos is, gewoon een bepaalde zachtheid en warmte mist, zo gierig en jaloers als de neten….
Maar of dit nu typisch is… je hebt ook weer de lieve oma’s die dol zijn op hun kleinkinderen en heerlijk koken en zorgen voor gezelligheid en licht.
The End Times are wild
pi_219590639
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 16:08 schreef ludovico het volgende:
DvP?
Je weet toch wel wat een DvP is?
En anders kun je het uit de context toch wel opmaken?
pi_219590746
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 15:56 schreef OllieA het volgende:

[..]
Ik heb net even aan mijn geliefde verteld dat ze volgens Elan van de Foks hormonaal uitgerangeerd is. Daar moest ze erg om lachen.
:D

Je moet het ook allemaal niet heel serieus nemen hoor.
blablablabla
pi_219590754
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:13 schreef Elan het volgende:
@:Lenny77 Omdat het bullshit is. Jullie willen scheiden omdat jullie veranderende hormoonhuishouding Karens van jullie maken. En in plaats van dat gewoon toe te geven is dat zogenaamd allemaal de schuld van de man die jullie al 20 jaar liefhebben en die nog steeds dezelfde persoon is. Erg goedkoop allemaal. En het meest krankzinnige is dat je van dezelfde types (ook Debby) steevast hoort en leest dat menopauze en perimenopause vooral niet onderschat dienen te worden qua lichamelijke en geestelijke impact _O-
Heerlijk toch he? Stoute vrouwen.. arme weerloze totaal onschuldige mannen. Slachtoffers van de menopauze.. ;(

Ik vind jouw post bullshit. Ik herken mijzelf plus mijn omgeving hier totaal niet in. Karens leven trouwens in Amerika, er leven wel meer vervelende types in Amerika.

Jouw posts geven ook whiplash gevoelens. De meerderheid is trashtalk over vrouwen en hoe walgelijk ze zijn, soms een verhelderende post die wat meer balans en wijsheid uitstraalt. Wie is hier nu de labiele poster? Het schiet alle kanten uit.
Jij wil ze onderdanig en ze mogen zich vooral niet uitspreken. Dan zullen ze vast wel uitgerangeerd zijn? De Karens.

Triest om zoals jou door het leven te gaan.
Hopelijk leest je vrouw niet mee. Ik zou het walgelijk vinden als mijn man zo over vrouwen zou denken.

En ja dit is op de man.
Net zoals jij op de vrouw speelt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219590756
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Je moet het ook allemaal niet heel serieus nemen hoor.
Nee tuurlijk niet..
Het is wel lekker eerst gezegd.
pi_219590765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het zal meer zijn dat zo'n vrouw klaar is met uitleggen wat er verkeerd gaat aan zo'n dood paard en denkt van ja, ik ga dit niet nog 40 jaar doen, doei.

Die mannen "de scheiding kwam uit het niets!?" Die vrouwen: "Hij snapt het nog steeds niet. Enfin, heerlijk zo zonder die kamerplant, ik doe nog een wijntje."
Aangezien lesbische huwelijken het vaakst klappen en homoseksuele het minst vaak zal het wel wat genuanceerder zijn dan jij nu stelt.
pi_219590791
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, credit where credit is due. Het is gebeurd, dan zoek je dat uit en dan geef je de vrouw in kwestie de credits. Niet dat 'wij vrouwen' gelul zonder het hard te maken, als er meer voorbeelden te vinden zijn dan moet je die vinden. Anders geef je mannen die iets uitvonden terwijl een vrouw alleen maar aan hun kop zat te zeiken te weinig krediet.
Zet de krediet maar om in Straatnamen
  donderdag 25 december 2025 @ 17:15:53 #33
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219590807
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 16:05 schreef Elan het volgende:
Kippen houden is altijd een goed idee. Leveren namelijk wat op in de vorm van eieren en vlees.
Vrouwen daarentegen kosten alleen maar geld.
vrouwen moet je met short lease doen , dat is verreweg het goedkoopst

onderhoud is echt niet te betalen

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 25-12-2025 17:32:21 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219590826
En even over scheiding: ik denk dat het vaak een kwestie is van uit elkaar groeien.

Je kan dan wel tegen je partner zeggen: ik wil dat jij verandert, maar mensen veranderen niet omdat een ander dat wil. En het is bovendien een onredelijke eis.

Er zijn best dingen die ik liever anders zou zien aan mijn vrouw, maar ja: het is niet a la carte, maar een fixed menu.

Take it, or leave it.

Ik neem haar graag. ;)
pi_219590837
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:19 schreef VEM2012 het volgende:
En even over scheiding: ik denk dat het vaak een kwestie is van uit elkaar groeien.

Je kan dan wel tegen je partner zeggen: ik wil dat jij verandert, maar mensen veranderen niet omdat een ander dat wil. En het is bovendien een onredelijke eis.

Er zijn best dingen die ik liever anders zou zien aan mijn vrouw, maar ja: het is niet a la carte, maar een fixed menu.

Take it, or leave it.

Ik neem haar graag. ;)
Je kan in zo'n geval ook in een LAT-relatie verder gaan.
Dan kun je à la carte eten.
pi_219590846
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee tuurlijk niet..
Het is wel lekker eerst gezegd.
Dat achterlijke wijf is begonnen hoor met haar column.
blablablabla
pi_219590858
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat achterlijke wijf is begonnen hoor met haar column.
Eens... Belachelijk column, vreselijke algemene belediging voor mannen.
pi_219590893
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 16:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Je weet toch wel wat een DvP is?
En anders kun je het uit de context toch wel opmaken?
Double vaginal penetration.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_219590896
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Heerlijk toch he? Stoute vrouwen.. arme weerloze totaal onschuldige mannen. Slachtoffers van de menopauze.. ;(

Ik vind jouw post bullshit. Ik herken mijzelf plus mijn omgeving hier totaal niet in. Karens leven trouwens in Amerika, er leven wel meer vervelende types in Amerika.

Jouw posts geven ook whiplash gevoelens. De meerderheid is trashtalk over vrouwen en hoe walgelijk ze zijn, soms een verhelderende post die wat meer balans en wijsheid uitstraalt. Wie is hier nu de labiele poster? Het schiet alle kanten uit.
Jij wil ze onderdanig en ze mogen zich vooral niet uitspreken. Dan zullen ze vast wel uitgerangeerd zijn? De Karens.

Triest om zoals jou door het leven te gaan.
Hopelijk leest je vrouw niet mee. Ik zou het walgelijk vinden als mijn man zo over vrouwen zou denken.

En ja dit is op de man.
Net zoals jij op de vrouw speelt.
[/quote]

:')
Karens heb je ook echt zat in Nederland. Waarom zou zo'n verschijnsel bij de grens stoppen? :D
En het is wel goed met je, vrouwen zeggen zelf dat de menopauze ontzettend ingrijpend is zowel geestelijk als lichamelijk Als je dat dan vervolgens benoemt als man en stelt dat het huwelijken om zeep helpt ben je zogenaamd mysogeen bezig.
blablablabla
pi_219590914
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eens... Belachelijk column, vreselijke algemene belediging voor mannen.
Vraag is of ze het allemaal meent. Ze woont samen met een vent, ex voetballer nota bene. En ragebait verkoopt lekker.
blablablabla
pi_219590928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:30 schreef ludovico het volgende:
Double vaginal penetration.
Nee.
Een DvP is gewoon een Dame van Plezier.
  donderdag 25 december 2025 @ 17:37:23 #42
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219590940
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Nee.
Totdat je ineens een telepathische link weet te leggen, dan is dat plezier heel gauw het raam uit.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219590946
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het zal meer zijn dat zo'n vrouw klaar is met uitleggen wat er verkeerd gaat aan zo'n dood paard en denkt van ja, ik ga dit niet nog 40 jaar doen, doei.

Die mannen "de scheiding kwam uit het niets!?" Die vrouwen: "Hij snapt het nog steeds niet. Enfin, heerlijk zo zonder die kamerplant, ik doe nog een wijntje."
Dit!

Dan zijn de kinderen de deur uit en is er geen reden meer om nog 20/30/40 jaar te blijven hangen in een relatie waar je al heel lang niet meer blij mee was.

En ja, zolang de kinderen thuis wonen cq naar school gaan kun je ten behoeve van de stabiliteit voor diezelfde kinderen heel lang blijven hangen in een situatie waar je alleen niet in zou blijven hangen, en zodra die noodzaak wegvalt, is het dan idd vaak klaar.

En nee, dat kan dan niet meer gered worden, als dat gered moest worden dan had dat vaak al jaren eerder moeten gebeuren, maar ja, dan heb je er (tig keer) iets over gezegd en verandert het toch niet en hou je op met "zeuren", en vervolgens denkt de ander "dat het allemaal weer goed zit" omdat je er niet meer over begint.

Dat is het moment dat veel vrouwen uitchecken, en dan is het wachten op het einde van de noodzaak, en het einde van het gezin met afhankelijke kinderen is meestal het einde van de noodzaak.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219590973
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Totdat je ineens een telepathische link weet te leggen, dan is dat plezier heel gauw het raam uit.
Die snap ik niet.
Leg eens uit?
pi_219590981
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Nee.
Noem dat gewoon een hoer of prostituee, het is voor haar geen plezier.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 25 december 2025 @ 17:44:36 #46
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219590990
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Die snap ik niet.
Leg eens uit?
Ik had ooit heel veel lol met een DvP, maar toen werden we telepatisch gelinkt (tijdens de seks) en toen wilde ze snel van me af.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  donderdag 25 december 2025 @ 17:47:37 #47
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219591013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
voor haar is het gewoon werk

even de spier aanspanenn en hoppa hier die 300 jochies
daag tot volgende week

haal zelf de rubber er maar af
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219591042
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
voor haar is het gewoon werk

even de spier aanspanenn en hoppa hier die 300 jochies
daag tot volgende week

haal zelf de rubber er maar af
De kans is groot dat ze "haar werk" niet eens vrijwillig doet.
Dus nee, het is zelfs niet haar werk als ze gedwongen wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219591046
quote:
In principe is het voor haar ook plezier, maar zit het plezier erin dat ze er geld voor krijgt. Helaas is het in de praktijk zo dat de DvP maar weinig ziet van het geld dat de klanten betalen, vooral sinds het een legaal beroep is en ze dus ook nog belasting moeten betalen.
pi_219591092
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
In principe is het voor haar ook plezier, maar zit het plezier erin dat ze er geld voor krijgt. Helaas is het in de praktijk zo dat de DvP maar weinig ziet van het geld dat de klanten betalen, vooral sinds het een legaal beroep is en ze dus ook nog belasting moeten betalen.
Je bent echt wel heel naïef als je denkt dat het voor haar ook plezier is.

Vrouwen in de prostitutie werken daar omdat ze:
- gedwongen worden
- een verslaving moeten bekostigen
- snel geld willen verdienen

De laatste groep is klein en zelfs in die groep zijn er weinig die het leuk vinden.

Als je het "Dame van plezier" noemt dan is het vooral om je eigen gevoel te verbeteren, of omdat het voor jou wel plezier is, wat natuurlijk redelijk fucked up is met iemand die het niet voor haar plezier doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219591099
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:30 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 25 december 2025 17:05 schreef Lenny77 het volgende:

:')
Karens heb je ook echt zat in Nederland. Waarom zou zo'n verschijnsel bij de grens stoppen? :D
En het is wel goed met je, vrouwen zeggen zelf dat de menopauze ontzettend ingrijpend is zowel geestelijk als lichamelijk Als je dat dan vervolgens benoemt als man en stelt dat het huwelijken om zeep helpt ben je zogenaamd mysogeen bezig.
Menopauze KAN ingrijpend zijn. Zowel fysiek als geestelijk. Veranderd daarom elke vrouw in een Karen? Nee.

Ik zie de link niet met scheidingen. Dat maak jij er van.
Maar jij trekt alles erbij om de schuld in de schoenen van vrouwen te steken igv scheidingen.

Je zou net verwachten dat de mannen massaal weglopen uit de huwelijken met al die feeksen van vrouwen?
pi_219591115
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:55 schreef Leandra het volgende:
Je bent echt wel heel naïef als je denkt dat het voor haar ook plezier is.

Vrouwen in de prostitutie werken daar omdat ze:
- gedwongen worden
- een verslaving moeten bekostigen
- snel geld willen verdienen

De laatste groep is klein en zelfs in die groep zijn er weinig die het leuk vinden.
Er zijn zoveel beroepen die niet leuk zijn. Zou een schoonmaakster die de hele dag vieze WC's schoon moet maken, veel plezier hebben in haar werk?
pi_219591133
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er zijn zoveel beroepen die niet leuk zijn. Zou een schoonmaakster die de hele dag vieze WC's schoon moet maken, veel plezier hebben in haar werk?
Wil je dat werkelijk vergelijken met een vrouw die (vaak onder dwang) seks heeft, en waarbij je dat ook nog eufemistisch "Dame van plezier" noemt?

De schoonmaakster maakt schoon, de hoer of prostituee laat zich neuken, noem het gewoon een hoer of prostituee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219591141
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:55 schreef Leandra het volgende:
Als je het "Dame van plezier" noemt dan is het vooral om je eigen gevoel te verbeteren, of omdat het voor jou wel plezier is, wat natuurlijk redelijk fucked up is met iemand die het niet voor haar plezier doet.
Er zijn ook mannen die daar niet echt voor hun plezier heen gaan, maar die op een of andere manier geen vrouw kunnen vinden en er ook gewoon behoefte aan hebben om het af en toe met een vrouw te doen en voor wie dat dus de enige mogelijkheid is.
pi_219591151
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er zijn ook mannen die daar niet echt voor hun plezier heen gaan, maar die op een of andere manier geen vrouw kunnen vinden en er ook gewoon behoefte aan hebben om het af en toe met een vrouw te doen en voor wie dat dus de enige mogelijkheid is.
Die behoefte hebben aan hun "pleziertje" bedoel je?
Het is niet alsof ze doodgaan als ze het niet doen hè
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219591158
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:01 schreef Leandra het volgende:
Wil je dat werkelijk vergelijken met een vrouw die (vaak onder dwang) seks heeft, en waarbij je dat ook nog eufemistisch "Dame van plezier" noemt?

De schoonmaakster maakt schoon, de hoer of prostituee laat zich neuken, noem het gewoon een hoer of prostituee.
Er zijn ook Dames van Plezier die ook daadwerkelijk plezier beleven aan dat beroep, zoals indertijd de Happy Hooker Xaviera Hollander.
pi_219591169
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:04 schreef Leandra het volgende:
Die behoefte hebben aan hun "pleziertje" bedoel je?
Het is niet alsof ze doodgaan als ze het niet doen hè
Vrouwen hebben op dit punt makkelijk praten, want voor de meeste vrouwen is het vrij makkelijk om dat pleziertje te krijgen als ze daar behoefte aan hebben. Voor de meeste mannen is dat niet zo makkelijk.
pi_219591208
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Vrouwen hebben op dit punt makkelijk praten, want voor de meeste vrouwen is het vrij makkelijk om dat pleziertje te krijgen als ze daar behoefte aan hebben. Voor de meeste mannen is dat niet zo makkelijk.
Je blijft het goedpraten.
Het gros van de vrouwen in de prostitutie zit daar onder dwang of om een verslaving te bekostigen, maar laten we vooral doen alsof vrouwen zoals Xaviera Hollander, niet de uitzondering maar de norm is.
Omdat dat jou, als man, beter uitkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219591209
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:38 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit!

Dan zijn de kinderen de deur uit en is er geen reden meer om nog 20/30/40 jaar te blijven hangen in een relatie waar je al heel lang niet meer blij mee was.

En ja, zolang de kinderen thuis wonen cq naar school gaan kun je ten behoeve van de stabiliteit voor diezelfde kinderen heel lang blijven hangen in een situatie waar je alleen niet in zou blijven hangen, en zodra die noodzaak wegvalt, is het dan idd vaak klaar.

En nee, dat kan dan niet meer gered worden, als dat gered moest worden dan had dat vaak al jaren eerder moeten gebeuren, maar ja, dan heb je er (tig keer) iets over gezegd en verandert het toch niet en hou je op met "zeuren", en vervolgens denkt de ander "dat het allemaal weer goed zit" omdat je er niet meer over begint.

Dat is het moment dat veel vrouwen uitchecken, en dan is het wachten op het einde van de noodzaak, en het einde van het gezin met afhankelijke kinderen is meestal het einde van de noodzaak.
Nog een die als vooronderstelling neemt dat het probleem de man is…

Verder: als je echt wacht met scheiden tot de kinderen het huis uit zijn, zonder je partner daarin te betrekken, dan zit jij in ieder geval fout.
pi_219591228
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:13 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het gros van de vrouwen in de prostitutie zit daar onder dwang of om een verslaving te bekostigen, maar laten we vooral doen alsof vrouwen zoals Xaviera Hollander, niet de uitzondering maar de norm is.
Beetje off topic, maar wel eens. De kans dat een vrouw gedwongen wordt (dan wel door een pooier, dan wel door economische omstandigheden) is zo groot dat je een enorme lul bent wanneer je desondanks je gerief erboven plaatst.
pi_219591245
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:13 schreef Leandra het volgende:
Ik ga niet naar de Dames van Plezier, dus ik heb er geen belang bij om het goed te praten.
Dingen als gedwongen prostitutie zijn natuurlijk uit den boze. Wat mij betreft moet dat ook hard aangepakt worden.
Maar als een vrouw vrijwillig voor dat beroep kiest, wat is dan het probleem?
pi_219591260
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nog een die als vooronderstelling neemt dat het probleem de man is…

Verder: als je echt wacht met scheiden tot de kinderen het huis uit zijn, zonder je partner daarin te betrekken, dan zit jij in ieder geval fout.
Lees nog eens:
Al tig keer aan de bel getrokken hebben (lees: "zeuren" over wat je graag anders zou zien).
Het feit dat je stopt met "zeuren" betekent niet dat je het inmiddels allemaal wel prima vindt, het betekent vooral dat je het opgegeven hebt daar nog verandering in te verwachten.

Ik denk niet eens dat de meeste vrouwen die scheiden als de kinderen de deur uit zijn daar bewust mee wachten tot de kinderen de deur uit zijn.
Ik denk wel dat ze vanwege de stabiliteit voor de kinderen vaak blijven hangen in een situatie waar ze alleen niet in zouden blijven hangen, en dat dat "sjezus, dit nog 20/30/40 jaar?" besef komt als de kinderen de deur uit zijn.

Maar ik snap dat het een fijner idee is te doen alsof het allemaal heel gecalculeerd is.

Hoe sta je er bijvoorbeeld in als iemand zijn/haar partner meermaals waarschuwt dat je niet nog 20/30/40 jaar in de relatie blijft als de partner zoveel blijft drinken als hij of zij doet?
Wanneer is dan het punt bereikt dat je de stekker eruit mag trekken? Of mag dat niet meer als de kinderen volwassen zijn geworden, heb je dan je stekkermoment gemist?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 25 december 2025 @ 18:27:52 #63
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591277
quote:

[..]
Nee. Ook niet zo. Ze zijn sekswerkers :) en willen ook zo genoemd worden.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 25 december 2025 @ 18:29:29 #64
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591284
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik ga niet naar de Dames van Plezier, dus ik heb er geen belang bij om het goed te praten.
Dingen als gedwongen prostitutie zijn natuurlijk uit den boze. Wat mij betreft moet dat ook hard aangepakt worden.
Maar als een vrouw vrijwillig voor dat beroep kiest, wat is dan het probleem?
Dan is er geen probleem. En die zijn er ook.
Maar er zijn er ook een hoop die gedwongen worden ja.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219591287
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:01 schreef Leandra het volgende:
Je stelt het hier voor alsof het iets heel bijzonders is dat de Dame van Plezier zich laat neuken. Voor veel vrouwen zal sex iets heel bijzonders zijn, maar er zijn ook vrouwen voor wie sex net zoiets is als de afwas, iets dat af en toe gewoon gedaan moet worden.
  donderdag 25 december 2025 @ 18:30:06 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219591288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als je je normaal gedraagt is dat als man net zo gemakkelijk. Waarmee komen al die vrouwen dan aan hun trekken? Misschien is het voor mannen nog wel gemakkelijker omdat ze vaak wat minder kritisch zijn en omdat er meer leuke vrouwen zijn.
Prostitutie trekt me helemaal niet, dat zo’n vrouw dan bij jou is omdat ze er geld voor krijgt en niet omdat ze jou leuk vind. Dan liever een minder knappe of oudere vrouw
The End Times are wild
  donderdag 25 december 2025 @ 18:30:49 #67
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591292
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Je stelt het hier voor alsof het iets heel bijzonders is dat de Dame van Plezier zich laat neuken. Voor veel vrouwen zal sex iets heel bijzonders zijn, maar er zijn ook vrouwen voor wie sex net zoiets is als de afwas, iets dat af en toe gewoon gedaan moet worden.
Genoeg docu’s over ook. De moeite om eens te kijken.

Er zijn overigens ook documentaires over de donkere kant van dit beroep. Wat ook de moeite is om te kijken.
pi_219591294
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:27 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Nee. Ook niet zo. Ze zijn sekswerkers :) en willen ook zo genoemd worden.
Ook goed, maar dat is tenminste geen eufemisme.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219591298
Tja wat zijn vrouwen nu nog ?

Koken kunnen ze niet meer.
Schoonmaken willen ze niet meer en anders leveren ze maar half werk af.
Verder kosten ze veel geld aangezien ze graag je bank pas leeg zuigt voor het shoppen.
Zeiken kunnen ze als te pest als er iets is.

Dus waar hebben we ze nu voor nodig ?
Alleen voor kinderen te baren.
En als opvang putje voor onze visse koppen te schieten (hoewel een sok kan dat ook op vangen :+ )

Vrouwen denken dat wij hun nodig hebben ?
Al jaren zonder vrouw en gaat goed af.
  donderdag 25 december 2025 @ 18:32:07 #70
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591299
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:31 schreef suijkerbuijk het volgende:

Verder kosten ze veel geld aangezien ze graag je bank pas leeg zuigt voor het shoppen.

En als opvang putje voor onze visse koppen te schieten (hoewel een sok kan dat ook op vangen :+ )

Gefeliciteerd
pi_219591303
quote:

Logisch.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 25 december 2025 @ 18:34:31 #72
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591305
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:30 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als je je normaal gedraagt is dat als man net zo gemakkelijk. Waarmee komen al die vrouwen dan aan hun trekken? Misschien is het voor mannen nog wel gemakkelijker omdat ze vaak wat minder kritisch zijn en omdat er meer leuke vrouwen zijn.
Prostitutie trekt me helemaal niet, dat zo’n vrouw dan bij jou is omdat ze er geld voor krijgt en niet omdat ze jou leuk vind. Dan liever een minder knappe of oudere vrouw
Ik begrijp niet waarom men denkt dat het voor een vrouw makkelijker is om seks te krijgen.

Waar baseren jullie dat op als ik vragen mag? Want ik zie dat echt heel anders maar wellicht is dat mijn perspectief. Ik zie het meer gelijk eigenlijk. :@
pi_219591308
quote:
Waarmee komen al die vrouwen dan aan hun trekken?
Er is een kleine groep mannen die zich niet te beklagen heeft over gebrek aan belangstelling van de kant van vrouwen. En dat zijn dan ook de mannen die multidaten en die vinden dat een vrouw monogamie moet verdienen.
quote:
Misschien is het voor mannen nog wel gemakkelijker omdat ze vaak wat minder kritisch zijn en omdat er meer leuke vrouwen zijn.
Waarom zouden er meer leuke vrouwen dan leuke mannen zijn?
En verder hoef je niet per se een leuke man te zijn om een vrouw te kunnen krijgen. Er zijn op een of andere manier zat niet-leuke mannen die op een of andere manier wel een vrouw weten te versieren.
pi_219591314
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ik begrijp niet waarom men denkt dat het voor een vrouw makkelijker is om seks te krijgen.

Waar baseren jullie dat op als ik vragen mag? Want ik zie dat echt heel anders maar wellicht is dat mijn perspectief. Ik zie het meer gelijk eigenlijk. :@
En als je dan ziet hoevaak mannen termen gebruiken als "ik zou m'n hond er nog vanaf schoppen", dan vraag ik me ook af hoe vrouwen in die categorie "zo eenvoudig" aan de man of seks zouden komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219591325
quote:

[..]

Sommige mannen denken dat nogal graag.
Dat wij een rij aan de deur hebben staan. Dat wij een café binnenlopen en na 5 minuten weer buiten staan tegen een muurtje.
pi_219591331
quote:

Opvangputje :N

Blijf maar lekker alleen.
pi_219591333
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Lees nog eens:
Al tig keer aan de bel getrokken hebben (lees: "zeuren" over wat je graag anders zou zien).
Het feit dat je stopt met "zeuren" betekent niet dat je het inmiddels allemaal wel prima vindt, het betekent vooral dat je het opgegeven hebt daar nog verandering in te verwachten.

Ik denk niet eens dat de meeste vrouwen die scheiden als de kinderen de deur uit zijn daar bewust mee wachten tot de kinderen de deur uit zijn.
Ik denk wel dat ze vanwege de stabiliteit voor de kinderen vaak blijven hangen in een situatie waar ze alleen niet in zouden blijven hangen, en dat dat "sjezus, dit nog 20/30/40 jaar?" besef komt als de kinderen de deur uit zijn.

Maar ik snap dat het een fijner idee is te doen alsof het allemaal heel gecalculeerd is.

Hoe sta je er bijvoorbeeld in als iemand zijn/haar partner meermaals waarschuwt dat je niet nog 20/30/40 jaar in de relatie blijft als de partner zoveel blijft drinken als hij of zij doet?
Wanneer is dan het punt bereikt dat je de stekker eruit mag trekken? Of mag dat niet meer als de kinderen volwassen zijn geworden, heb je dan je stekkermoment gemist?
Kijk, er zijn best relaties waarbij 1 partij overwegende schuld heeft en een verslaving is natuurlijk een prima voorbeeld van iets wat tot die conclusie kan leiden.

Maar de meeste relaties lopen ten einde omdat de een iets anders wil dan de ander en dat niet verenigbaar is, maar wel belangrijk. Vaak zijn dat dingen die al langer spelen, maar die in de eerste jaren nog ok gevonden werden en later niet.

En dan kun je als partner A wel zeggen: ik heb hem (of haar) het al zo vaak gezegd, maar hij luistert niet… maar ja, een partner is geen hond. Dus dat partner B niet verandert is niet zijn (of haar) schuld, maar eerder gewoon te verwachten. En natuurlijk: je moet als partner B wel duidelijk zijn dat je niet de noodzaak van veranderen ziet (en partner A moet daar ook voor open staan…).

In een goede relatie weet je samen compromissen te bedenken, dan wel te accepteren.

Hoe dan ook: mensen die beweren dat het fout lopen van hun relatie lag aan de ander, die neem ik (buiten goed gemotiveerd) niet al te serieus. En ik verwacht bovendien dat ze bij de volgende relatie weer hun neus zullen stoten.
  donderdag 25 december 2025 @ 18:41:17 #78
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591335
Wat is niet leuk of wel leuk. Volgens mij is dat ook weer gebaseerd op smaak en interesse. Dit valt toch niet te meten :@

Volgens mij moet je maar net iemand treffen waarbij er op welk vlak dan ook aantrekkingskracht of een bepaalde spanning is. Indien dan ook nog de situatie ernaar is, dan maakt het toch geen kont uit of je een 10 of een 6je hebt getroffen of bent. ( gezien vanuit die persoon z’n eigen punten score)

Genoeg mensen zijn wel eens in bed of in een relatie beland met iemand die niet per se voor hen onder een tien valt qua statische vleeskeuring.

Dus dat zegt niet eens precies iets over je kansen.

Als iemand wat mij betreft super knap is, maar stinkt of een chagrijnige kerel is dan hoef hij mij ook nog niet eens met een tak aan te raken.
  donderdag 25 december 2025 @ 18:42:13 #79
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591338
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat wij een rij aan de deur hebben staan. Dat wij een café binnenlopen en na 5 minuten weer buiten staan tegen een muurtje.
Voordat we binnen zijn in dat café al ja :')

Begrijp echt niet waar dit vandaan komt. Vooral omdat je dan nog steeds die man nodig hebt als hetero vrouw. Maar goed. :D
pi_219591342
quote:

We lezen het…
  donderdag 25 december 2025 @ 18:45:01 #81
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591351
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kijk, er zijn best relaties waarbij 1 partij overwegende schuld heeft en een verslaving is natuurlijk een prima voorbeeld van iets wat tot die conclusie kan leiden.

Maar de meeste relaties lopen ten einde omdat de een iets anders wil dan de ander en dat niet verenigbaar is, maar wel belangrijk. Vaak zijn dat dingen die al langer spelen, maar die in de eerste jaren nog ok gevonden werden en later niet.

En dan kun je als partner A wel zeggen: ik heb hem (of haar) het al zo vaak gezegd, maar hij luistert niet… maar ja, een partner is geen hond. Dus dat partner B niet verandert is niet zijn (of haar) schuld, maar eerder gewoon te verwachten. En natuurlijk: je moet als partner B wel duidelijk zijn dat je niet de noodzaak van veranderen ziet (en partner A moet daar ook voor open staan…).

In een goede relatie weet je samen compromissen te bedenken, dan wel te accepteren.

Hoe dan ook: mensen die beweren dat het fout lopen van hun relatie lag aan de ander, die neem ik (buiten goed gemotiveerd) niet al te serieus. En ik verwacht bovendien dat ze bij de volgende relatie weer hun neus zullen stoten.
Soms ligt het aan niemand maar past het gewoon niet. Of niet meer.

Je kunt je niet eeuwig blijven aanpassen. Of je nu man of vrouw bent.
pi_219591352
quote:

[..]

Uiteraard.

Natuurlijk zijn er altijd wel mannen die seks met hen willen hebben, maar wat sommige (kennelijk weinig kieskeurige) mannen dan vergeten is dat seks willen niet hetzelfde is als met iedereen seks willen.
pi_219591354
quote:

Goh… hoe zou dat komen.

Fijne kerst
pi_219591355
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het aan de een of de ander ligt, ik zie alleen wel om me heen gebeuren dan er op een gegeven moment een "sjezus, dit nog 20/30/40 jaar?" besef komt en dat diegene de stekker er dan vaak uittrekt.

Of de ander het allemaal wel prima vindt of sowieso minder hoge verwachtingen heeft maakt dan niet zoveel uit.
Je kunt dat idd ook "uit elkaar gegroeid" noemen, ook best, maar ook dan zijn er vaak al momenten geweest waarin een van beiden aangaf niet heel gelukkig te zijn met de richting waarin de relatie zich beweegt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219591361
quote:
Prostitutie trekt me helemaal niet, dat zo’n vrouw dan bij jou is omdat ze er geld voor krijgt en niet omdat ze jou leuk vind.
Waarom zouden die twee dingen niet samen kunnen gaan, dus dat de Dame van Plezier een klant leuk vindt en het graag met hem doet, terwijl hij er wel gewoon voor betaalt? Als je van beroep bakker bent kun je ook heel goed bevriend zijn met een klant terwijl de klant wel gewoon voor zijn brood betaalt.
  donderdag 25 december 2025 @ 18:46:16 #86
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591362
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Uiteraard.

Natuurlijk zijn er altijd wel mannen die seks met hen willen hebben, maar wat sommige (kennelijk weinig kieskeurige) mannen dan vergeten is dat seks willen niet hetzelfde is als met iedereen seks willen.
Dat geldt andersom ook lijkt me :)
  donderdag 25 december 2025 @ 18:46:40 #87
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591364
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Waarom zouden die twee dingen niet samen kunnen gaan, dus dat de Dame van Plezier een klant leuk vindt en het graag met hem doet, terwijl hij er wel gewoon voor betaalt? Als je van beroep bakker bent kun je ook heel goed bevriend zijn met een klant terwijl de klant wel gewoon voor zijn brood betaalt.
Kan gewoon :Y
  donderdag 25 december 2025 @ 18:46:42 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219591365
quote:

[..]

Ik zie het juist als net zo eenvoudig
The End Times are wild
  donderdag 25 december 2025 @ 18:47:36 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219591369
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Voor mij is het belangrijk dat een vrouw het geheel uit plezier doet
The End Times are wild
pi_219591371
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
En als je dan ziet hoevaak mannen termen gebruiken als "ik zou m'n hond er nog vanaf schoppen", dan vraag ik me ook af hoe vrouwen in die categorie "zo eenvoudig" aan de man of seks zouden komen.
Ik las hier vorige week nog dat Miss Finland op een man leek volgens sommige mannen.

Ik vermoed dat die heren in de praktijk net even wat genuanceerder zijn.

Maar het staat wel stoer natuurlijk, je hond er vanaf trappen…
  donderdag 25 december 2025 @ 18:47:59 #91
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591373
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik zie het juist als net zo eenvoudig
Sorry, ik kan deze zin op meerdere manieren opvatten. :@
pi_219591375
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:45 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Soms ligt het aan niemand maar past het gewoon niet. Of niet meer.

Je kunt je niet eeuwig blijven aanpassen. Of je nu man of vrouw bent.
Exact.
  donderdag 25 december 2025 @ 18:49:10 #93
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219591376
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:47 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Sorry, ik kan deze zin op meerdere manieren opvatten. :@
Dan heb ik het niet duidelijk genoeg omschreven
The End Times are wild
pi_219591377
quote:

[..]
:|W

Al jouw voorbeelden die je hier aanhaalt zijn toch niet te vergelijken joh?!
  donderdag 25 december 2025 @ 18:49:28 #95
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591380
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:49 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dan heb ik het niet duidelijk genoeg omschreven
Kan je het nog eens doen? :9
  donderdag 25 december 2025 @ 18:50:52 #96
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591391
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:|W

Al jouw voorbeelden die je hier aanhaalt zijn toch niet te vergelijken joh?!
Er zijn wel degelijk dames die er plezier in beleven en voorkeur hebben voor bepaalde klanten. Die het werk uit eigen beweging doen en niet worden gedwongen. Klanten die ook terugkomen, waar ze wellicht al jaren mee afspreken.
Maar ik snap wel dat dat wellicht lastig is om te accepteren dat dit zo is, als je er heel anders tegenaan kijkt.
pi_219591393
quote:
Als je als vrouw op café gaat, zal het in de regel niet zo'n vaart lopen. Maar als een vrouw een profiel aanmaakt op Tinder, dan kan ze dezelfde avond nog een sexdate scoren.
  donderdag 25 december 2025 @ 18:51:27 #98
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219591395
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:49 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Kan je het nog eens doen? :9
:)
Ik denk dat het voor zowel een vrouw als een man niet zo moeilijk is om iemand te vinden om mee te vrijen. Zeker tegenwoordig niet.

Alhoewel het ook jammer is dat het daardoor nooit meer spontaan en onverwacht gebeurt..
The End Times are wild
pi_219591404
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Er zijn wel degelijk dames die er plezier in beleven en voorkeur hebben voor bepaalde klanten. Die ook terugkomen.
Maar ik snap wel dat dat wellicht lastig is om te accepteren dat dit zo is, als je er heel anders tegenaan kijkt.
Die zullen er vast zijn. Maar het zal de grote minderheid zijn.
En het is al helemaal niet te vergelijken met een poetsvrouw en een bakker.
pi_219591405
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat het aan de een of de ander ligt, ik zie alleen wel om me heen gebeuren dan er op een gegeven moment een "sjezus, dit nog 20/30/40 jaar?" besef komt en dat diegene de stekker er dan vaak uittrekt.

Of de ander het allemaal wel prima vindt of sowieso minder hoge verwachtingen heeft maakt dan niet zoveel uit.
Je kunt dat idd ook "uit elkaar gegroeid" noemen, ook best, maar ook dan zijn er vaak al momenten geweest waarin een van beiden aangaf niet heel gelukkig te zijn met de richting waarin de relatie zich beweegt.
Ongetwijfeld. Maar wat ik toch heel vaak zie is dat het passief wordt gecommuniceerd. Dus: ik ben hier niet tevreden over, dus jij moet er wat aan gaan doen.

Heel effectief is dat niet.

Het is veel effectiever om te zeggen: dit maakt mij ongelukkiger in de relatie, zullen we eens erover praten hoe wij dat beter kunnen doen.

En daarbij hoort ook: we komen er niet uit, dus misschien moeten we dan maar niet verder.
pi_219591411
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als je als vrouw op café gaat, zal het in de regel niet zo'n vaart lopen. Maar als een vrouw een profiel aanmaakt op Tinder, dan kan ze dezelfde avond nog een sexdate scoren.
Jij ook als je voor Gerda kiest.
pi_219591417
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:46 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Dat geldt andersom ook lijkt me :)
Het aantal mannen wat heel weinig kritisch is, is verdomd veel groter dan vrouwen die er zo in staan, naar mijn beleving.

Maar goed, dat kan ik mis hebben.
  donderdag 25 december 2025 @ 18:53:46 #103
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591421
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk dat het voor zowel een vrouw als een man niet zo moeilijk is om iemand te vinden om mee te vrijen. Zeker tegenwoordig niet.

Alhoewel het ook jammer is dat het daardoor nooit meer spontaan en onverwacht gebeurt..
Klopt. Maar vinden is niet hetzelfde al willen of doen.
Nooit weet ik niet.

Weet wel dat er steeds meer relaties sneuvelen. Ik denk dat een partner vinden waarmee je echt de rest van je leven mee wil delen het lastigste is. Wat ik ontzettend jammer vind.
pi_219591429
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
Voor mij is het belangrijk dat een vrouw het geheel uit plezier doet
Exact. Anders is er toch geen lol aan?
  donderdag 25 december 2025 @ 18:54:43 #105
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het aantal mannen wat heel weinig kritisch is, is verdomd veel groter dan vrouwen die er zo in staan, naar mijn beleving.

Maar goed, dat kan ik mis hebben.
Vergelijk je dan dezelfde type mensen?
  donderdag 25 december 2025 @ 18:55:00 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219591432
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik las hier vorige week nog dat Miss Finland op een man leek volgens sommige mannen.

Ik vermoed dat die heren in de praktijk net even wat genuanceerder zijn.

Maar het staat wel stoer natuurlijk, je hond er vanaf trappen…
Dat kan zijn, maar als je aan de ene kant roept dat er vrouwen zijn waar je je hond nog van af zou trappen, moet je aan de andere kant niet doen alsof het voor vrouwen zo eenvoudig zou zijn om een partner of seks te vinden, als ze dat zou willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 25-12-2025 19:00:39 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 25 december 2025 @ 18:55:56 #107
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591436
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat kan zijn, maar als je aan de ene kant roept dat er vrouwen zijn waar je je hond nog van af zou trappen, moet de aan de andere kant niet doen alsof het voor vrouwen zo eenvoudig zou zijn om een partner of seks te vinden, als ze dat zou willen.
Besef dat dit ook kinderlijk stoere praat is hè.
  donderdag 25 december 2025 @ 18:56:36 #108
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591439
O niet goed gelezen :X
pi_219591441
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als man ook hoor. Mits je een beetje ok profiel hebt.
  donderdag 25 december 2025 @ 18:58:02 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219591445
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Er zijn wel degelijk dames die er plezier in beleven en voorkeur hebben voor bepaalde klanten. Die het werk uit eigen beweging doen en niet worden gedwongen. Klanten die ook terugkomen, waar ze wellicht al jaren mee afspreken.
Het punt is dat die vrouwen niet de norm zijn maar de uitzondering, maar mannen op basis van die uitzondering graag doen alsof het wel regelmatig (en vooral met betrekking tot henzelf) voorkomt, en ze die vrouwen dus mis of meer een plezier doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 25 december 2025 @ 18:58:13 #111
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591446
Ik blijf erbij dat het voor mannen en vrouwen even makkelijk / moeilijk is.
pi_219591451
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:54 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Vergelijk je dan dezelfde type mensen?
Ja. Ik denk dat vrouwen kritischer zijn in hun partnerselectie en dat wordt ook door veel data ondersteunt.

Alleen werkt dat twee kanten op. Dat vrouwen kritischer zijn houdt in dat mannen minder animo hebben, maar ook dat vrouwen minder aanbod hebben waar ze het (plat gezegd) wel op kunnen.
pi_219591456
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat kan zijn, maar als je aan de ene kant roept dat er vrouwen zijn waar je je hond nog van af zou trappen, moet de aan de andere kant niet doen alsof het voor vrouwen zo eenvoudig zou zijn om een partner of seks te vinden, als ze dat zou willen.
Ik neem hier heel veel uitspraken met een korreltje zout. Ik loop iets te lang mee vrees ik… ;)
pi_219591461
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Eens.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:02:02 #115
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591469
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja. Ik denk dat vrouwen kritischer zijn in hun partnerselectie en dat wordt ook door veel data ondersteunt.

Alleen werkt dat twee kanten op. Dat vrouwen kritischer zijn houdt in dat mannen minder animo hebben, maar ook dat vrouwen minder aanbod hebben waar ze het (plat gezegd) wel op kunnen.
Ik denk dat het afhangt van het doel. Is het doel 1x seks of seks op regelmatige basis of relatie materiaal.

Afhankelijk van het doel vis je in een bepaalde vijver.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:05:26 #116
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591486
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het punt is dat die vrouwen niet de norm zijn maar de uitzondering, maar mannen op basis van die uitzondering graag doen alsof het wel regelmatig (en vooral met betrekking tot henzelf) voorkomt, en ze die vrouwen dus mis of meer een plezier doen.
Daarom is dat ook strafbaar gesteld als je weet of had kunnen weten dat hij/zij gedwongen werkt.
pi_219591494
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Maar w.s. niet voor mevrouw Gerritsen waar het allemaal mee begon. Zij heeft al een leuke rijke vent. En dan is het makkelijk hoog van de toren blazen vanuit je eigen zeer comfortabele situatie.

Zij schetst een karikatuur die misschien niet eens echt bestaat.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:07:14 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219591495
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als man ook hoor. Mits je een beetje ok profiel hebt.
Goed profiel en realistische verwachtingen.

Als je als vijftiger verwacht dat 25-jarigen iets anders in je zien dan een wandelende creditcard zijn je verwachtingen weinig realistisch.
Zoek je in je eigen categorie (leeftijd, opleiding, looks) dan is het allemaal niet zo lastig.

Ik zie een vers (1½ jr) gescheiden famililid van 60 daten, af en toe een relatie hebben, tot er toch weer een breekpunt is, en allemaal vrouwen met een vergelijkbaar niveau, uiterlijk, vermogen en leeftijd
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 25 december 2025 @ 19:08:43 #119
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591502
Overigens, ik ben ooit ter vermaak lid geweest van een fb groep toen ik nog fb had. En die vrouwen daar hadden extreme eisen aan hun man. Ze bespraken daar ook hun ‘problemen’ openlijk en al die vrouwen gingen daar flink op los. Wat ik vermakelijk vond om te lezen.

Maar dat was wel een bepaalde groep mensen met gedeelde normen en waarden.

Dat ging echt over niks vaak. Veel argwaan, zero tolerantie, mega jaloers, vertoonden ernstig stalk gedrag ( gps tracker in auto verstoppen ).

Echt eng.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:09:13 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219591505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik neem hier heel veel uitspraken met een korreltje zout. Ik loop iets te lang mee vrees ik… ;)
Ik ook, maar als ik iemand zoiets zie posten en vervolgens 2 topics verderop zie janken dat het voor vrouwen allemaal veel eenvoudiger is, dan wordt dat net zo min serieus genomen.

En dat is dan ook meestal het probleem, dat ze nooit serieus genomen worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 25 december 2025 @ 19:09:36 #121
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591507
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:07 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Maar w.s. niet voor mevrouw Gerritsen waar het allemaal mee begon. Zij heeft al een leuke rijke vent. En dan is het makkelijk hoog van de toren blazen vanuit je eigen zeer comfortabele situatie.

Klopt. Dat is het ook.

Maar hier in deze reeks worden ook zowel mannen als vrouwen over één kam geschoren om een punt duidelijk te maken. Er zijn zat uitzonderingen altijd. En maar goed ook.
pi_219591549
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:07 schreef Leandra het volgende:
Zoek je in je eigen categorie (leeftijd, opleiding, looks) dan is het allemaal niet zo lastig.
Eerlijk gezegd is dat niet mijn ervaring. Ik ben een tijdje actief geweest op dating sites, en vrouwen rekenden me er gewoon keihard op af dat ik niet lang ben, dat ik geen hoog inkomen heb, dat ik weinig relatie ervaring heb.
pi_219591569
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd is dat niet mijn ervaring. Ik ben een tijdje actief geweest op dating sites, en vrouwen rekenden me er gewoon keihard op af dat ik niet lang ben, dat ik geen hoog inkomen heb, dat ik weinig relatie ervaring heb.
Lichaamslengte is absoluut het allerbelangrijkste.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:17:28 #124
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591574
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Met zo’n instelling weet je dat het beter is dat het geen match was.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:18:32 #125
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591583
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:16 schreef alternatif het volgende:

[..]
Ja, verder kan je gewoon een enorme narcist zijn. Zolang je lengte maar goed is.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:19:14 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219591588
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:18 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ja, verder kan je gewoon een enorme narcist zijn. Zolang je lengte maar goed is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219591602
quote:

[..]
Dat is omdat apps heel plastisch zijn. Ik kijk daar ook naar op tinder want tja, waar selecteer je anders op. Bij meeten in het echt is dat heel anders. Dan heb je veel meer om op af te gaan. Geur, stemgeluid, humor, een klik. Dat mis je allemaal online
  donderdag 25 december 2025 @ 19:20:45 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219591609
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:07 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Wat een nonsens weer, ze is al jaren columniste, en heeft pas een paar jaar een relatie met hem.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 25 december 2025 @ 19:20:58 #129
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591611
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:20 schreef Koettie het volgende:

[..]
Dat is omdat apps heel plastisch zijn. Ik kijk daar ook naar op tinder want tja, waar selecteer je anders op. Bij meeten in het echt is dat heel anders. Dan heb je veel meer om op af te gaan. Geur, stemgeluid, humor, een klik. Dat mis je allemaal online
Exact dit.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:23:05 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219591625
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:20 schreef Koettie het volgende:

[..]
En zeker snelle seks apps als Tinder, dan gaat het helemaal niet om iemand als persoon leren kennen.

Overigens betekent dat niet dat je iemand niet online kunt leren kennen, mijn man en ik hebben elkaar op FOK! ontmoet :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219591633
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat een nonsens weer, ze is al jaren columniste, en heeft pas een paar jaar een relatie met hem.
Ik lees wat je schrijft maar ik snap de relevantie niet eigenlijk. Zoveel jaar dit en zoveel jaar dat heeft toch niks te maken met wat ik zeg naar wij dachten...
pi_219591638
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:18 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Precies.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:24:45 #133
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591644
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
En zeker snelle seks apps als Tinder, dan gaat het helemaal niet om iemand als persoon leren kennen.

Overigens betekent dat niet dat je iemand niet online kunt leren kennen, mijn man en ik hebben elkaar op FOK! ontmoet :D
Waarschijnlijk ging je met een andere intentie op FOK! Dan de meeste mensen op tinder gaan? Maar je hebt wel gelijk ja. Het kan. :Y
pi_219591650
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Menopauze KAN ingrijpend zijn. Zowel fysiek als geestelijk. Veranderd daarom elke vrouw in een Karen? Nee.

Ik zie de link niet met scheidingen. Dat maak jij er van.
Maar jij trekt alles erbij om de schuld in de schoenen van vrouwen te steken igv scheidingen.

Je zou net verwachten dat de mannen massaal weglopen uit de huwelijken met al die feeksen van vrouwen?
quote:
New research from the Family Law Menopause Project and Newson Health Research and Education has found that a striking seven in 10 women (73%) blame menopause for their divorce, despite its role and importance within the legal process remaining remote.

The results of the ground-breaking research – the largest ever nationwide survey of women about their experience of menopause and relationship breakdown – demonstrate the long-assumed, but never proven, correlation between menopause and relationship breakdown.

With the onset of perimenopause in the mid-40s and average age of menopause at 51, there is clear association with the peak time of divorce between ages 45 and 55 where many women are divorcing at a time when menopause or perimenopause is an issue.

The survey of more than 1,000 women also explored how menopause is considered within the divorce process itself, and reveals gaps in the awareness and understanding of family lawyers who are supporting couples throughout their divorce.
Dat jij de link niet ziet wil niet zeggen dat ik dingen verzin hoor.
En waarom mannen blijven? Waarschijnlijk omdat we ons hele leven samen dealen met moodswings veroorzaakt door haar cyclus, postpartum drama en hopen dat het wel weer bij trekt.
blablablabla
  donderdag 25 december 2025 @ 19:30:46 #135
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591689
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:25 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
En waarom mannen blijven? Waarschijnlijk omdat we ons hele leven samen dealen met moodswings veroorzaakt door haar cyclus, postpartum drama en hopen dat het wel weer bij trekt.
Mijn god zeg _O-
pi_219591725
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:30 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Mijn god zeg _O-
Daaraan zie je wel dat ze toch niet helemaal hetzelfde zijn. :)
  donderdag 25 december 2025 @ 19:36:38 #137
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591739
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:34 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Daaraan zie je wel dat ze toch niet helemaal hetzelfde zijn. :)
Niemand is hetzelfde.

Maar mooi, want ik heb er geen last van dus kennelijk minder kans op een scheiding, lucky me
pi_219591760
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:25 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Nuja ik zei dat ik het niet herken uit mijn omgeving. Ik kan mij wel voorstellen dat als een vrouw zich klote voelt door het wegvallen van hormonen dat haar tolerantie ook daalt.

Wat ik wel in mijn omgeving merk (en in mijn job) is dat vrouwen in de (peri) menopauze nog steeds erg vaak weggewimpeld worden als ze voor hulp gaan bij hun arts. Het hoort er allemaal bij he mevrouwtje!? Nee nee, je zal wel een depressie hebben of wat dan ook.
Terwijl de juiste medicatie/suppletie gewoon erg goed helpt.
Ik zie dat mannen sneller bloednames krijgen voor testosteron te testen dan vrouwen op hun hormonen want ja, dat is niet zo makkelijk om te zien he?

Maar ok, dat is een ander verhaal... Gaat erg off-topic
  donderdag 25 december 2025 @ 19:40:20 #139
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591770
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nuja ik zei dat ik het niet herken uit mijn omgeving. Ik kan mij wel voorstellen dat als een vrouw zich klote voelt door het wegvallen van hormonen dat haar tolerantie ook daalt.

Wat ik wel in mijn omgeving merk (en in mijn job) is dat vrouwen in de (peri) menopauze nog steeds erg vaak weggewimpeld worden als ze voor hulp gaan bij hun arts. Het hoort er allemaal bij he mevrouwtje!? Nee nee, je zal wel een depressie hebben of wat dan ook.
Ik zie dat mannen sneller bloednames krijgen voor testosteron te testen dan vrouwen op hun hormonen want ja, dat is niet zo makkelijk om te zien he?

_O_
  donderdag 25 december 2025 @ 19:44:32 #140
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219591805
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:21 schreef Leandra het volgende:

Hele goede vraag. Je leest m ook vaak wanneer vrouwen na jaren uit een ongelijkwaardige relatie komen. "Maar waarom ging je dan niet eerder weg?"

Alsof je na 3 jaar en 7 maanden geen voortschrijdend inzicht meer mag hebben of zo.
pi_219591806
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:02 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ik denk dat het afhangt van het doel. Is het doel 1x seks of seks op regelmatige basis of relatie materiaal.

Afhankelijk van het doel vis je in een bepaalde vijver.
Verandert verder niets aan wat ik schrijf. ;)

Het is een beetje een mathematische benadering, maar volgens mij ook daarom aantoonbaar waar.
pi_219591831
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Verandert verder niets aan wat ik schrijf. ;)

Het is een beetje een mathematische benadering, maar volgens mij ook daarom aantoonbaar waar.
Data ondersteunt dat 95% van de vrouwen 5% van de mannen neukt.
pi_219591836
Bekijk deze YouTube-video

Dit is wel een leuke
pi_219591840
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Goed profiel en realistische verwachtingen.

Als je als vijftiger verwacht dat 25-jarigen iets anders in je zien dan een wandelende creditcard zijn je verwachtingen weinig realistisch.

Ik zie een vers (1½ jr) gescheiden famililid van 60 daten, af en toe een relatie hebben, tot er toch weer een breekpunt is, en allemaal vrouwen met een vergelijkbaar niveau, uiterlijk, vermogen en leeftijd
Toen ik net gescheiden was, was ik midden 40. Er waren toch echt genoeg 20ers die mij niet voor de Amex leuk vonden.

Dat is iets anders dan dat het een goed idee is, maar toch.

Je zal natuurlijk wel als je als 50er jonger wil daten ook moeten zorgen dat je nog toonbaar bent. Daar gaat het bij heel veel 50ers mis natuurlijk.
pi_219591852
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:16 schreef alternatif het volgende:

[..]
Gelul.
pi_219591855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gelul.
Aldus de 6”7 guy
pi_219591858
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:47 schreef alternatif het volgende:

[..]
Oh de data wordt steeds strakker! Eerst was het nog 80/20.

En kwam die data ook niet uit Tinder? De vleeskeuring eerste plaats?

Nogmaals: ga naar buiten en kijk naar het echte leven. De meeste mensen in alle vormen en maten hebben gewoon een relatie.
pi_219591863
quote:

[..]
Ook gelul.

En met jouw posts hier vermoed ik direct dat je teveel op Reddit naar incel gebrabbel hebt gekeken.
pi_219591879
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:51 schreef alternatif het volgende:

[..]
Aldus de 6”7 guy
Mijn lengte is irrelevant voor de vaststelling dat jij zwetst.

Natuurlijk zijn er vrouwen die deze voorkeur hebben, net zoals er mannen zijn die grote borsten belangrijk vinden. Voorkeuren bestaan. Maar wat jij ervan maakt is gelul.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:56:55 #150
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219591881
quote:

[..]
Als je een vrouw bent die niet onaantrekkelijk is kan dat echt. Dat je geen hoge kwaliteit mannen daarmee aantrekt is een tweede, maar bij de vrouw is het vaak "als zij het wil, gebeurt het". Zelfs bij vriendjes in de friendszone, die al wat hogere kwaliteit zijn dan een dronken hork uit de kroeg.

Een niet onaantrekkelijke man kan niet een kroeg inlopen en zeggen dat hij wil neuken en dan scoren, terwijl een vrouw er op die manier altijd minimaal een paar uit die kroeg kan krijgen, ook al is dat een kansloze hork. Vrouwen hebben meer aanbod in mannen die ze niet per se willen.
pi_219591889
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook gelul.

En met jouw posts hier vermoed ik direct dat je teveel op Reddit naar incel gebrabbel hebt gekeken.
Kijk dat filmpje dan timestap 3:20 met je tiktokbrein.

Voor vrouwen is 5% van de profielen accepteerbaar en dat is zelfs nog een optimistische schatting. De profielen die ze accepteren zijn allemaal van dezelfde mannen.

Tila pronk universitair hoofddocent (Associate Professor) aan Tilburg University, bij de afdeling Sociale Psychologie zegt het.

Zal wel fakenews zijn net zoals alle onwelgevallige studies.
pi_219591897
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nogmaals: ga naar buiten en kijk naar het echte leven. De meeste mensen in alle vormen en maten hebben gewoon een relatie.
Nogmaals: kijk gewoon wat Tila Pronk er over te zeggen heeft.
pi_219591905
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Bumble volgens mij.

En wat de data liet zien is dat vrouwen in hun beoordeling slechts 20% van de mannen bovengemiddeld aantrekkelijk vindt, waar mannen 50% bovengemiddeld aantrekkelijk vinden.

Echter, dat gaat dus puur op uiterlijk en dat geeft derhalve valse data.

Het is heel simpel: dating apps werken voor mensen die leuke foto’s hebben een stuk beter dan voor mensen die op een foto wat minder overkomen.

Maar je schijnt vrouwen ook echt op een andere manier te kunnen leren kennen. ;)
pi_219591923
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:58 schreef alternatif het volgende:

[..]
Kijk dat filmpje dan timestap 3:20 met je tiktokbrein.

Voor vrouwen is 5% van de profielen accepteerbaar en dat is zelfs nog een optimistische schatting. De profielen die ze accepteren zijn allemaal van dezelfde mannen.

Tila pronk universitair hoofddocent (Associate Professor) aan Tilburg University, bij de afdeling Sociale Psychologie zegt het.

Zal wel fakenews zijn net zoals alle onwelgevallige studies.
Ik denk dat ik serieus minder dan 1% naar rechts swipete.

Dit zegt helemaal niets anders dan dat vrouwen kritischer zijn. En groot gelijk hebben ze. 50% naar rechts swipen, dan ligt de lat wel heel erg laag, is het niet?
pi_219591967
Ik heb als man werkelijk waar nog nooit een datingapp gebruikt. Je komt toch genoeg vrouwen in het wild tegen?
En ik vind de klik en het aftasten in real life gewoon zoveel meer aansprekend. Al dat gehossel komt me triest over. Denk dat de berichten die vrouwen krijgen 90% van een belabberd niveau is.

Mijn maat doet het wel. Maar die ziet ook steeds dezelfde vrouwen voorbij komen. Als je een straal van 50 km om je plaats heen neemt. Al meer dan een jaar dezelfde vrouwen.

Niet aan mij besteed.
pi_219592023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:01 schreef VEM2012 het volgende:
Valse data (lol)

https://www.bndestem.nl/b(...)jk-gemaakt~add9cf9b/

Ze neuken allemaal dezelfde man, man.
  donderdag 25 december 2025 @ 20:25:19 #157
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219592051
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:20 schreef alternatif het volgende:

[..]
Valse data (lol)

[ afbeelding ]

Is in de natuur ook zo.
The End Times are wild
pi_219592055
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bumble volgens mij.

En wat de data liet zien is dat vrouwen in hun beoordeling slechts 20% van de mannen bovengemiddeld aantrekkelijk vindt, waar mannen 50% bovengemiddeld aantrekkelijk vinden.

Het is heel simpel: dating apps werken voor mensen die leuke foto’s hebben een stuk beter dan voor mensen die op een foto wat minder overkomen.

Maar je schijnt vrouwen ook echt op een andere manier te kunnen leren kennen. ;)
Ja dat bedoel ik dus! Een app is een vleeskeuring. Waar je langs een virtueel rekje loopt en alleen snel een foto ziet. Een man met nogal slechte foto's gaat meteen naar links terwijl hij in het echt wel leuk kan zijn.
Jij zou de mooie dames ook langer bekijken dan de lelijke.

In de echte wereld gaat het er heel anders aan toe.
pi_219592085
quote:

[..]
Valse data (lol)

[ afbeelding ]

Ze neuken in ieder geval niet met jou.
pi_219592101
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik dus! Een app is een vleeskeuring. Waar je langs een virtueel rekje loopt en alleen snel een foto ziet. Een man met nogal slechte foto's gaat meteen naar links terwijl hij in het echt wel leuk kan zijn.
Jij zou de mooie dames ook langer bekijken dan de lelijke.

In de echte wereld gaat het er heel anders aan toe.
Nou, ja…. Natuurlijk selecteerde ik ook op uiterlijk. Ook, voor de goede orde.

Best tevreden met het resultaat. :)
pi_219592235
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:45 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Goh… hoe zou dat komen.

Fijne kerst
Hoe dat komt.
Door tegen de verkeerde vrouwen aan lopen.
Terwijl je zelf gewoon hard werkt en probeert een toekomst te bouwen.
Wilde hun liever iets anders.
Na jaren proberen was ik het wel zat.

Geluk in de liefde heb ik dus pech mee gehad in de wereld.
Dan word je van zelf iemand die denkt laat maar lekker zitten .

Maar geloof me zo zullen velen mannen maar ook vrouwen zijn die nu zo denken .
pi_219592256
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze neuken in ieder geval niet met jou.
Of ze mij wel of niet neuken doet er niet toe.

Blijf het een interessant fenomeen vinden zodra je iemands persoonlijke bias doorprikt dat ze met stropoppen komen, zwijgen of fakenEWS!! schreeuwen. Je zit dit in alle soorten rubrieken terug.
pi_219592614
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:51 schreef alternatif het volgende:

[..]
Of ze mij wel of niet neuken doet er niet toe.

Blijf het een interessant fenomeen vinden zodra je iemands persoonlijke bias doorprikt dat ze met stropoppen komen, zwijgen of fakenEWS!! schreeuwen. Je zit dit in alle soorten rubrieken terug.
Ja, nog even. Jij komt met een artikel over dat gonorroe besmettingen onder vrouwen in de lift zit en verzint daarbij dat ze dat allemaal van dezelfde man hebben gekregen.

En dan heb jij mijn bias doorgeprikt?

Don’t make me laugh.
pi_219592763
quote:

[..]

Sorry maar óf je bent niet 100x zo duidelijk geweest als je hier laat zien óf je bent zelf echt een sukkel dat je 100x zegt dat je hem verlaat. Na 2x zo'n uitspraak ga ik er namelijk niet meer vanuit dat je het meent als je er nog bent.

Maargoed ik ken de situatie niet verder, het werkte niet en je bent nu gelukkiger hoop ik en dat is wat telt (dat meen ik).
What Would Goku Do
  donderdag 25 december 2025 @ 21:52:20 #165
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219592818
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:48 schreef viagraap het volgende:

[..]
Sorry maar óf je bent niet 100x zo duidelijk geweest als je hier laat zien óf je bent zelf echt een sukkel dat je 100x zegt dat je hem verlaat. Na 2x zo'n uitspraak ga ik er namelijk niet meer vanuit dat je het meent als je er nog bent.

Maargoed ik ken de situatie niet verder, het werkte niet en je bent nu gelukkiger hoop ik en dat is wat telt (dat meen ik).
Oh dit was ik niet lieverd, dit is een hypothetisch voorbeeld :)
pi_219592839
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:48 schreef viagraap het volgende:

[..]

Die uitspraak had er geen tweede keer moeten zijn. Is een teken dat er niets mee gedaan is..

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 25-12-2025 22:01:16 ]
pi_219592847
Ik denk dat het voor homo's het makkelijkst is om seks te vinden.
pi_219592870
We hebben het op dit forum wel eens, zoals in dit topic, over de problematiek dat veel alleenstaande mannen maar moeilijk een vrouw kunnen vinden en weinig kansen hebben op de relatiemarkt. Omdat we hier met zowel Nederlanders als Belgen op het forum zitten en de meningen over het onderwerp toch wel uiteenlopen, heb ik me afgevraagd of deze problematiek in België toch wat minder speelt dan in Nederland.
pi_219592886
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:52 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh dit was ik niet lieverd, dit is een hypothetisch voorbeeld :)
Oeps, my bad :P

Was al eerder in de war van dit artikel en het debat eromheen. Het is net of er nog een alinea ontbreekt, of een conclusie. Het gevoel wat ik eraan overhield was min of meer wat ik tegen jou dacht te zeggen: communiceer wat je mist, en als dat niet kan veranderen is het klaar. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je in zo'n situatie belandt en dan ineens zo'n waslijst aan problemen op tafel legt, en verbaast bent dat de man je niet begrijpt.
What Would Goku Do
pi_219592918
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Die uitspraak had er geen tweede keer plaats moeten zijn. Is een teken dat er niets mee gedaan is..
Of dat er nog steeds onduidelijkheid bestaat over de verwachtingen. Maar als zo'n ultimatum twee keer nodig is zal de communicatie nooit beter worden.
What Would Goku Do
pi_219592957
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
We hebben het op dit forum wel eens, zoals in dit topic, over de problematiek dat veel alleenstaande mannen maar moeilijk een vrouw kunnen vinden en weinig kansen hebben op de relatiemarkt. Omdat we hier met zowel Nederlanders als Belgen op het forum zitten en de meningen over het onderwerp toch wel uiteenlopen, heb ik me afgevraagd of deze problematiek in België toch wat minder speelt dan in Nederland.
Ik heb geen idee.
Ik DENK dat Belgen iets minder moeilijk zijn. En de vrouwen minder kortpittig feministisch. De mannen zijn emotioneel meer gesloten.
Ik heb het gevoel dat onze eisenlijsten kleiner zijn?

Allemaal n=1 vanuit mijn omgeving en wat ik hoor en lees. Denk dat het in de steden misschien wat erger is?
Plus ik ben van een andere generatie.
pi_219592979
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:02 schreef viagraap het volgende:

[..]
Of dat er nog steeds onduidelijkheid bestaat over de verwachtingen. Maar als zo'n ultimatum twee keer nodig is zal de communicatie nooit beter worden.
Dat klopt dan ook alweer..
  donderdag 25 december 2025 @ 22:31:54 #173
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219593231
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:59 schreef viagraap het volgende:

[..]
Oeps, my bad :P

Was al eerder in de war van dit artikel en het debat eromheen. Het is net of er nog een alinea ontbreekt, of een conclusie. Het gevoel wat ik eraan overhield was min of meer wat ik tegen jou dacht te zeggen: communiceer wat je mist, en als dat niet kan veranderen is het klaar. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je in zo'n situatie belandt en dan ineens zo'n waslijst aan problemen op tafel legt, en verbaast bent dat de man je niet begrijpt.
Nee, dat zou ook raar zijn. Het hele punt is denk ik ook dat er ook gecommuniceerd is, op een gegeven moment is berust dat de boodschap op geen enkele manier overkomt of het gewenste effect bereikt en dat er dan of een conclusie wordt getrokken of dat men er dan in blijft hangen.

En de mannen die dan de boodschap krijgen dat het klaar is, die krijgen denk ik dan pas door dat er urgentie en consequenties aan blijken te zitten "opeens". Want eerder was dezelfde boodschap vrij van gevolgen dus hoezo is het nu ineens een probleem!? Dat ze eerder dan drie weken hun best deden totdat hun vrouw ging geloven dat er verbetering in zat en ophield met zeuren vergeten ze dan even.
  donderdag 25 december 2025 @ 22:38:09 #174
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219593300
quote:

[..]
Nee maar stel je dan even voor dat je man (bijvoorbeeld( een lakse vader blijkt die denkt dat zijn leven gewoon doorgaat inclusief hobby's en jij dan opdraait voor 90% van de zorg. Dan ga je niet na die tweede keer meteen je huwelijk wegdonderen. Dan probeer je het op een andere manier en dan escaleer je nog verder op een derde manier en dan doet hij even alsof hij het snapt maar eigenlijk vindt hij je een zeikerd en wil gewoon weer de deur achter zich kunnen dichttrekken en jij doet het zo goed, natuurlijk moederschap en zulks.

Ben je weer een jaar verder en inmiddels zou je 6 jaar aan relatie weggooien en zit je jezelf af te vragen of je signalen gemist hebt want je moeder zegt van "ja hallo, hij was ook leuk genoeg om een kind mee te krijgen, je hebt m zelf uitgezocht".

En aan het einde van de rit is diezelfde vent die jou op alle mogelijke manieren de boodschap heeft laten brengen omdat hij geen belang had (dacht hij) bij echt luisteren nog boos op jou ook, want "ja, nu ineens, had je dat niet eerder kunnen bedenken".
  donderdag 25 december 2025 @ 23:11:19 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219593709
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Waarschijnlijk ging je met een andere intentie op FOK! Dan de meeste mensen op tinder gaan? Maar je hebt wel gelijk ja. Het kan. :Y
Klopt, de intentie was zeker niet een relatie te vinden, we zaten allebei ook al jaren op FOK! voor we elkaar tegenkwamen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219593816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, nog even. Jij komt met een artikel over dat gonorroe besmettingen onder vrouwen in de lift zit en verzint daarbij dat ze dat allemaal van dezelfde man hebben gekregen.

En dan heb jij mijn bias doorgeprikt?

Don’t make me laugh.
Te dom om te poepen deze man.
pi_219593931
quote:

[..]
Valse data (lol)

[ afbeelding ]

December 2-0-2-5
The final time
The end, my friend, is not near
The hour, in fact is quite here
When the moon becomes red to guide the risen dead
This means God's turned his back on you
It's a Friday the 13th, of course you won't live to see noon
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_219593979
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Soms gaat het kritisch zijn wel heel erg ver. Gelukkig zijn dat, in tegenstelling tot wat social media beweerd, er niet heel veel die bijvoorbeeld pas een partner willen als die een jaaralaris van zes cijfers verdient. Ondertussen stellen zelf geen hol voor.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 00:09:51 #179
441859 crew  Lenny77
pi_219594409
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Soms gaat het kritisch zijn wel heel erg ver. Gelukkig zijn dat, in tegenstelling tot wat social media beweerd, er niet heel veel die bijvoorbeeld pas een partner willen als die een jaaralaris van zes cijfers verdient. Ondertussen stellen zelf geen hol voor.
Dat soort vrouwen moet je dan ook als de pest vermijden.
Ik ben niet jaloers op mannen met geld.. dat je nooit zeker weet of ze bij jou voor jou zijn of je geld.
Golddiggers :r
  vrijdag 26 december 2025 @ 00:16:22 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219594502
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ben niet jaloers op mannen met geld.. dat je nooit zeker weet of ze bij jou voor jou zijn of je geld.
Aan de andere kant: zodra een man een goede baan en een (erg) leuk huis heeft denken mensen al snel dat de vrouw om het geld bij die man is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 00:20:00 #181
441859 crew  Lenny77
pi_219594563
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Aan de andere kant: zodra een man een goede baan en een (erg) leuk huis heeft denken mensen al snel dat de vrouw om het geld bij die man is.

SPOILER
Oja dat heb ik ook al wel eens gehoord. Terwijl hij een gewone militair was met wat geld voor een bouwgrond (België, 20 jaar geleden, dus nog best goedkoop). Dat we samen het hele huis gebouwd en betaald hadden, dat telde niet :D
pi_219594650
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee maar stel je dan even voor dat je man (bijvoorbeeld( een lakse vader blijkt die denkt dat zijn leven gewoon doorgaat inclusief hobby's en jij dan opdraait voor 90% van de zorg. Dan ga je niet na die tweede keer meteen je huwelijk wegdonderen. Dan probeer je het op een andere manier en dan escaleer je nog verder op een derde manier en dan doet hij even alsof hij het snapt maar eigenlijk vindt hij je een zeikerd en wil gewoon weer de deur achter zich kunnen dichttrekken en jij doet het zo goed, natuurlijk moederschap en zulks.

Ben je weer een jaar verder en inmiddels zou je 6 jaar aan relatie weggooien en zit je jezelf af te vragen of je signalen gemist hebt want je moeder zegt van "ja hallo, hij was ook leuk genoeg om een kind mee te krijgen, je hebt m zelf uitgezocht".

En aan het einde van de rit is diezelfde vent die jou op alle mogelijke manieren de boodschap heeft laten brengen omdat hij geen belang had (dacht hij) bij echt luisteren nog boos op jou ook, want "ja, nu ineens, had je dat niet eerder kunnen bedenken".
Ik begrijp dat je hier op de forum een dergelijk probleem niet in een paar zinnen plat kunt slaan. En de essentie s van je verhaal snap ik ook wel hoor.
Maar tevens gaat elke relatie met ups en downs en daarmee ook de communicatie. Maar als een vrouw 10 keer moet dreigen om weg te gaan en nog steeds blijft; wat verwacht je dan dat een man uit die communicatie haalt? Daarbij vind ik nog dat dreigen met een punt achter de relatie zetten wel een verkeerde manier van communiceren is. Dan moet je gewoon na de eerste waarschuwing gewoon al je spullen pakken. Want dat punt gaat dan onvermijdelijk een keer komen. En eerlijk gezegd, als ze dreigt met vertrekken omdat ik een aantal dingen niet goed doe dan mag ze van mij ook gelijk vertrekken. Als mijn vrouw iets dwars zit over mij dan verwacht ik op een volwassen manier een gesprek daarover te kunnen voeren zonder verwijten en dreigementen.
pi_219594884
quote:

[..]

Tegenwoordig is er echt wel medische hulp beschikbaar maar veel vrouwen willen helemaal niks die gaan liever in de slachtofferrol. Staat ook gewoon ik dat artikel dat 1 op de 30 maar hulp zoekt voor de rest hoort het er kennelijk bij en dat is het.

Als jij als vrouw bijvoorbeeld HRT wil kun je dat gewoon krijgen zolang er geen medische complicaties zijn.
blablablabla
pi_219594906
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb geen idee.
Ik DENK dat Belgen iets minder moeilijk zijn. En de vrouwen minder kortpittig feministisch. De mannen zijn emotioneel meer gesloten.
Ik heb het gevoel dat onze eisenlijsten kleiner zijn?

Allemaal n=1 vanuit mijn omgeving en wat ik hoor en lees. Denk dat het in de steden misschien wat erger is?
Plus ik ben van een andere generatie.
Ik heb gewerkt met veel Belgen en dus ook Belgische vrouwen zijn in eerste instantie wat gesloten, maar als je daar door heen bent, is het gewoon humor en relaxed. Superleuk altijd gehad, zonder extra bedoelingen. Kan gewoon, we zijn allemaal mensen.
Overigens niet die heautemeteauten, de belgische kak. Kan ik niks mee. Het doorsnee volk is top.

Nu zit ik in een internationale tech omgeving. Wat ik merk is dat vrouwen in het buitenland meer relaxed zijn. Gewoon een praatje maken, gewoon normaal doen en gewoon een keer kunnen lachen. Veel relaxter in omgang. Hier in NL staan we bijna tegen over elkaar terwijl in het buitenland meer iets is van 'we hebben elkaar nodig'. Veel meer leven en laten leven ook. Een keer lunchen, gewoon voor de gezelligheid? Prima. Hier in NL zou ik dat niet meer vragen... hangt direct al een bepaald sfeertje omheen.

In NL is echt iets verkeerds aan het gaan op het moment en dat heeft veel te maken met het boodschappenlijstje, gedragsprojectie, verwachtingspatroon en sturingsgedrag.

[ Bericht 14% gewijzigd door Red_85 op 26-12-2025 00:55:25 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219595064
quote:

[..]

Valt wel mee of wij moeten een topdokter hebben. Geen details maar vriendin ging laatst naar de dokter met energie klachten. 'Ff bloed prikken, kunnen we gelijk daar daar en daar en daar op testen'. Nu zijn we wat dingen aan het uitproberen met die gegevens. Niks afwimpelen, gewoon luisteren en acties ondernemen.

Medisch werkt het echt anders bij vrouwen dan bij mannen. Goede boeken over geschreven en daar komen ze nu ook achter. Dat is wel top emancipatie.
1947-2016
pi_219595172
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Oja dat heb ik ook al wel eens gehoord. Terwijl hij een gewone militair was met wat geld voor een bouwgrond (België, 20 jaar geleden, dus nog best goedkoop). Dat we samen het hele huis gebouwd en betaald hadden, dat telde niet :D
Veel koopwoningen werden ook vroeger al door tweeverdieners samen gekocht (zoals mijn ouders) daar blijven velen zich op verkijken.
pi_219595592
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nu zit ik in een internationale tech omgeving. Wat ik merk is dat vrouwen in het buitenland meer relaxed zijn. Gewoon een praatje maken, gewoon normaal doen en gewoon een keer kunnen lachen. Veel relaxter in omgang. Hier in NL staan we bijna tegen over elkaar terwijl in het buitenland meer iets is van 'we hebben elkaar nodig'. Veel meer leven en laten leven ook. Een keer lunchen, gewoon voor de gezelligheid? Prima. Hier in NL zou ik dat niet meer vragen... hangt direct al een bepaald sfeertje omheen.
Ik werk ook wel in een internationale omgeving (in NL) en merk, zeker vergeleken met mijn vorige werk (waar het op kantoor zelf meer NL gericht was), dat de vrouwen van buitenlandse origine wat makkelijker in de omgang zijn. Maar dat heeft ook te maken denk ik met de directheid te maken waar Nederlanders om bekend staan. Dat valt helemaal op wanneer je met een mix te maken hebt van diverse culturen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 26 december 2025 @ 03:45:22 #188
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_219596009
quote:

[..]
Ik heb gewerkt met veel Belgen en dus ook Belgische vrouwen zijn in eerste instantie wat gesloten, maar als je daar door heen bent, is het gewoon humor en relaxed. Superleuk altijd gehad, zonder extra bedoelingen. Kan gewoon, we zijn allemaal mensen.
Overigens niet die heautemeteauten, de belgische kak. Kan ik niks mee. Het doorsnee volk is top.

In NL is echt iets verkeerds aan het gaan op het moment en dat heeft veel te maken met het boodschappenlijstje, gedragsprojectie, verwachtingspatroon en sturingsgedrag.
DIT inderdaad. ik werk ook in een internationaal ICT team en inderdaad, super-relaxed. kan onwijs lachen met de italiaanse meiden bijvoorbeeld. maar ook de portugese en poolse.
Gevaccineerd.
  vrijdag 26 december 2025 @ 04:41:40 #189
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_219596040
nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door Flow3r op 26-12-2025 05:15:30 ]
pi_219596182
quote:
Misschien ook het stukje onafhankelijk zijn van de ander? Hier in Nederland zijn veel vrouwen zelfstandig en hebben direct geen man nodig, ja soms voor zware zaken maar in het algemeen niet.

Dat is qua gevoel/norm in andere landen niet het geval.

Ook wilde ik nog even reageren op iets anders in dit topic, het daten tussen mannen en vrouwen en gebruik van apps... daar heb ik namelijk heel wat ervaring in gehad jaren geleden en merkte echt wel een verschil. Het klopt idd dat een kleine groep mannen verantwoordelijk is voor veel van de dates, terwijl veel mannen weinig tot geen matches krijgen.

Als proef eens op dezelfde dag en tijd met een aantal vrienden en vriendinnen tinder profielen gemaakt, en na een week gekeken hoeveel matches de mannen vs de vrouwen hadden... de vrouwen hadden ze voor het uitkiezen en de meeste mannen uit het groepje hadden maar een paar matches, op een enkele goed uitziende man na, die had er heel wat...

Zelfde geld voor seks, als een man naar de kroeg gaat is de kans klein dat hij met een vrouw thuis beland (tenzij hij er goed uitziet) voor een vrouw is dat stukken gemakkelijker aangezien mannen voor seks veel minder selectief zijn dan vrouwen.. bij vrouwen komt er meer bij kijken voor seks, dan voor mannen..

Maar goed, leuk topic. Heb mij weer aardig vermaakt op de vroege ochtend! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219596534
quote:

[..]
Als je met ultimatums moet komen gaat er natuurlijk al iets gruwelijk mis.
pi_219596549
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:21 schreef alternatif het volgende:

[..]
Te dom om te poepen deze man.
Ach, weer zo’n gozertje die met hard schreeuwen dat de ander dom is punten denkt te scoren.

Jij beweert dat ze allemaal met 1 man neuken. Prima. Bewijs je dat ook even.

Want anders op hetzelfde niveau: nietus!
pi_219596627
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Ja, maar we weten dat extremen door Social Media en de algoritmes overmatig aandacht krijgen.

Er zijn wat vrouwen (en mannen) die zichzelf overschatten. So what?
pi_219596634
quote:

[..]
Dat proef je anders verdomd snel…
pi_219596652
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:27 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik begrijp dat je hier op de forum een dergelijk probleem niet in een paar zinnen plat kunt slaan. En de essentie s van je verhaal snap ik ook wel hoor.
Maar tevens gaat elke relatie met ups en downs en daarmee ook de communicatie. Maar als een vrouw 10 keer moet dreigen om weg te gaan en nog steeds blijft; wat verwacht je dan dat een man uit die communicatie haalt? Daarbij vind ik nog dat dreigen met een punt achter de relatie zetten wel een verkeerde manier van communiceren is. Dan moet je gewoon na de eerste waarschuwing gewoon al je spullen pakken. Want dat punt gaat dan onvermijdelijk een keer komen. En eerlijk gezegd, als ze dreigt met vertrekken omdat ik een aantal dingen niet goed doe dan mag ze van mij ook gelijk vertrekken. Als mijn vrouw iets dwars zit over mij dan verwacht ik op een volwassen manier een gesprek daarover te kunnen voeren zonder verwijten en dreigementen.
Hear, hear.
pi_219596679
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 07:21 schreef Chandler het volgende:

[..]
Misschien ook het stukje onafhankelijk zijn van de ander? Hier in Nederland zijn veel vrouwen zelfstandig en hebben direct geen man nodig, ja soms voor zware zaken maar in het algemeen niet.

Ook wilde ik nog even reageren op iets anders in dit topic, het daten tussen mannen en vrouwen en gebruik van apps... daar heb ik namelijk heel wat ervaring in gehad jaren geleden en merkte echt wel een verschil. Het klopt idd dat een kleine groep mannen verantwoordelijk is voor veel van de dates, terwijl veel mannen weinig tot geen matches krijgen.

Als proef eens op dezelfde dag en tijd met een aantal vrienden en vriendinnen tinder profielen gemaakt, en na een week gekeken hoeveel matches de mannen vs de vrouwen hadden... de vrouwen hadden ze voor het uitkiezen en de meeste mannen uit het groepje hadden maar een paar matches, op een enkele goed uitziende man na, die had er heel wat...

Zelfde geld voor seks, als een man naar de kroeg gaat is de kans klein dat hij met een vrouw thuis beland (tenzij hij er goed uitziet) voor een vrouw is dat stukken gemakkelijker aangezien mannen voor seks veel minder selectief zijn dan vrouwen.. bij vrouwen komt er meer bij kijken voor seks, dan voor mannen..

Die mannen hebben minder matches, maar wel relatief meer matches waar ze wat aan hebben.

Vrouwen daarentegen zoeken naar een paar klompjes goud in een constante modderstroom…

Take your pick.
pi_219596711
quote:

[..]
Maar als beide partijen nou gelukkig zijn, wat is dan het probleem?
Er zijn mensen zat bij elkaar blijven voor het geld.
En zat vrouwen in het buitenland die met een Nederlandse man willen trouwen voor het geld.
En die mannen willen dan een vrouw die wat jonger is of ze maken geen kans bij Nederlandse vrouwen.
Zolang iedereen weet waar die aan toe is dan is het toch goed?
Als je gaat liegen en bedriegen is het een ander verhaal natuurlijk.
pi_219596852
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 09:13 schreef VEM2012 het volgende:
Die mannen hebben minder matches, maar wel relatief meer matches waar ze wat aan hebben.

Vrouwen daarentegen zoeken naar een paar klompjes goud in een constante modderstroom…

Take your pick.
Daarin kan ik je moeilijk ongelijk geven.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 26 december 2025 @ 09:35:52 #199
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219597031
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 07:24 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Dit soort extremen, of het nou over mannen of vrouwen gaat, slaan inderdaad nergens op en je bereikt er ook totaal niks mee.
Wat ga jij doen dan zonder je mannie? :')
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_219597196
quote:

[..]

Zat vrouwen die onafhankelijk zijn bij ons. Verdienen prima, vrijgezel en ook niet op hun bekkie gevallen.
Maar gemiddeld beter mee te geinen, mee te werken en mee te lunchen dan de NLse.

Er is een bepaalde geslotenheid, mindset en/of arrogantie die het gewoon fijn omgaan met elkaar echt in de weg staat hier. Zo'n gekkie uit het onderwerp is daar een extreem voorbeeld van wellicht, maar essentie's zit er bij velen.
1947-2016
pi_219597213
quote:

[..]
'Zoek later maar een rijke vent'
1947-2016
  vrijdag 26 december 2025 @ 10:11:19 #202
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219597461
quote:

[..]
Valse data (lol)

[ afbeelding ]

Wel apart dat ze niet begrijpen wat dit veroorzaakt, dit is ondertussen tot in den treure onderzocht
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 26 december 2025 @ 10:14:20 #203
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219597503
quote:

[..]
Waarom precies?

Uiteindelijk zoek je in een partner iemand met wie je goed samen kan leven, die je vertrouwt, waar je van houdt en met wie je de rest van je leven samen wil zijn.

Daar kom je later achter, of je zo iemand tegengekomen bent. De eerste schifting gebeurt vrijwel altijd op oppervlakkige zaken. Ik kan me voorstellen dat een goede financiele basis een even goede eerste indruk geeft als een goed uiterlijk. Een lekker wijf zegt evenveel over die eerdere kwalificaties voor een goede partner als een goed gevulde bankrekening.

Als je straks 60 bent is het strakke buurmeisje van in de 20 ook leuker om naar te kijken dan je gerimpelde vrouw en heeft de buurman misschien ook meer geld dan jij.

Als je goed kiest, is dat dan allemaal niet meer zo belangrijk, omdat de zoektocht naar een levenspartner dieper gaat dan dat soort oppervlakkigheden. Maar ik zie niet in waarom je de ene oppervlskkigheid zou moeten verketteren terwijl de andere de standaard is.

Een man met geld heeft evenveel voordeel als een man die eruit ziet als Jan Kooijeman. Hoe ziet die er eigenlijk uit tegenwoordig
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 december 2025 @ 10:14:27 #204
56749 BlaZ
pi_219597506
quote:

[..]
Valse data (lol)

[ afbeelding ]

Wel apart dat ze niet begrijpen wat dit veroorzaakt, dit is ondertussen tot in den treure onderzocht
quote:

[..]

Dit is ook statistisch makkelijk aantoonbaar. Dit is het zogenoemde gender-friend ratio.

zie:
https://www.ggd.world/p/can-men-and-women-be-friends-evidence
  vrijdag 26 december 2025 @ 10:27:04 #205
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219597659
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:32 schreef HSG het volgende:

[..]
December 2-0-2-5
The final time
The end, my friend, is not near
The hour, in fact is quite here
When the moon becomes red to guide the risen dead
This means God's turned his back on you
It's a Friday the 13th, of course you won't live to see noon
O+
pi_219597761
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 08:54 schreef VEM2012 het volgende:
Ach, weer zo’n gozertje die met hard schreeuwen dat de ander dom is punten denkt te scoren.
Aldus de guy die fakenieuws schreeuwt en mensen persoonlijk aanvalt.
  vrijdag 26 december 2025 @ 10:37:36 #207
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219597802
quote:

[..]
...
Nee precies, maar daar stoor ik me dus ook aan als er simpelweg geoordeeld wordt van "oh nou dan moet die vrouw maar beter communiceren". Want communicatie heb je een zender en ontvanger bij nodig, dan zitten er dingen als interpretatie en belangen en patronen tussen.

Heel stom voorbeeld misschien, maar jaren terug had ik een reünie van mijn basisschool. Inmiddels waren we allemaal 30 jaar ouder of zo en totaal andere mensen zou je zeggen, maar iedereen verviel eigenlijk in hetzelfde gedrag en dezelfde dynamiek als toen.

Het is helemaal na jaren samen zijn, best moeilijk om iets te veranderen in die dynamiek. Het is niet een kwestie van eenvoudigweg zeggen wat je nodig hebt en dat dan bijvoorbeeld de rolverdeling blijvend verandert naar tevredenheid of dat zij dan ineens niet meer overal te laat is.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 10:49:04 #208
441859 crew  Lenny77
pi_219597980
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Tegenwoordig is er echt wel medische hulp beschikbaar maar veel vrouwen willen helemaal niks die gaan liever in de slachtofferrol. Staat ook gewoon ik dat artikel dat 1 op de 30 maar hulp zoekt voor de rest hoort het er kennelijk bij en dat is het.

Als jij als vrouw bijvoorbeeld HRT wil kun je dat gewoon krijgen zolang er geen medische complicaties zijn.
Uit ervaring kan ik gewoon zeggen dat dit niet waar is.
En niet bij mijzelf, ik heb het geluk dat ik er (nog) geen last van heb. Maar wel bv van in de praktijk waar ik werk. Ze zijn nu pas de opleidingen aan het geven voor de juiste begeleiding met menopauze. En natuurlijk uit mijn verdere omgeving daar ik dicht bij de leeftijd zit waar alle shit begint.
En ik weet heel zeker dat de overgrote groep vrouwen wel therapie zou willen.

Vergeet ook even niet dat er decenia is geroepen dat hormoontherapie niet veilig was voor vrouwen omdat dit kanker zou veroorzaken en dat dit pas sinds kort is ontkracht. Dit moet nog even echt inzinken bij de bevolking. Al die tijd zijn de vrouwen er zo doorheen moeten gaan. Er heerst nu nog steeds wat angst daarvoor.

Hier op het forum is er trouwens ook een topic en daar gaat het over speciale klinieken in Nederland en dat er wachtlijsten zijn.

Dus hou maar op met je: 1/30 krijgt therapie en de rest blijft express in de slachtofferrol zitten. Ja het is ook erg leuk, die menopauze! Het is al die shit waard om het de mannen lekker moeilijk te maken en onze huwelijken op te blazen *O*
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 10:52:24 #209
441859 crew  Lenny77
pi_219598036
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Valt wel mee of wij moeten een topdokter hebben. Geen details maar vriendin ging laatst naar de dokter met energie klachten. 'Ff bloed prikken, kunnen we gelijk daar daar en daar en daar op testen'. Nu zijn we wat dingen aan het uitproberen met die gegevens. Niks afwimpelen, gewoon luisteren en acties ondernemen.

Medisch werkt het echt anders bij vrouwen dan bij mannen. Goede boeken over geschreven en daar komen ze nu ook achter. Dat is wel top emancipatie.
Hier draaien ze nog steeds met de ogen als zo een vrouw over haar vermoedens spreekt ;(
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 10:55:33 #210
441859 crew  Lenny77
pi_219598070
quote:

[..]

In België heerst niet zo een parttime cultuur dus wij als vrouw werken meer uren. Onze vangnetten zijn ook kleiner dan bij jullie. Mij lijkt het dus dat wij minstens even zelfstandig/onafhankelijk zijn?
Ik heb gewoon het gevoel dat wij zachter en minder moeilijk zijn?
pi_219598149
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:34 schreef alternatif het volgende:

[..]
Aldus de guy die fakenieuws schreeuwt en mensen persoonlijk aanvalt.
Als je zo tegen persoonlijk aanvallen bent, hou er dan mee op. Dan hoef je de bal niet te verwachten.

En ik zei dat wat jij beweert onzin is. Aan jou om te bewijzen dat ik dat onterecht schreef. Want anders… ja, dan is het best terecht, nietwaar?
pi_219598239
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee precies, maar daar stoor ik me dus ook aan als er simpelweg geoordeeld wordt van "oh nou dan moet die vrouw maar beter communiceren". Want communicatie heb je een zender en ontvanger bij nodig, dan zitten er dingen als interpretatie en belangen en patronen tussen.

Heel stom voorbeeld misschien, maar jaren terug had ik een reünie van mijn basisschool. Inmiddels waren we allemaal 30 jaar ouder of zo en totaal andere mensen zou je zeggen, maar iedereen verviel eigenlijk in hetzelfde gedrag en dezelfde dynamiek als toen.

Het is helemaal na jaren samen zijn, best moeilijk om iets te veranderen in die dynamiek. Het is niet een kwestie van eenvoudigweg zeggen wat je nodig hebt en dat dan bijvoorbeeld de rolverdeling blijvend verandert naar tevredenheid of dat zij dan ineens niet meer overal te laat is.
Omdat mensen nu eenmaal zijn wie ze zijn.

Daarom is dat ‘ik heb toch gezegd dat hij moest veranderen’ zelden succesvol. Als je bv wil dat jouw kerel 50% van het huishouden doet, dan moet je niet in het begin van de relatie negeren dat hij helemaal niet dat type is. Accept or move on.
pi_219598281
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:03 schreef VEM2012 het volgende:
Als je zo tegen persoonlijk aanvallen bent, hou er dan mee op. Dan hoef je de bal niet te verwachten.
Ehh??

Jij begint er toch mee.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook gelul.

Koekoek 8)7

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:03 schreef VEM2012 het volgende:
En ik zei dat wat jij beweert onzin is. Aan jou om te bewijzen dat ik dat onterecht schreef.
Hoezo? Bewijs maar dat wat ik zeg onzin is. Is wel heeeeuuuullll makkelijk dit.

[ Bericht 19% gewijzigd door alternatif op 26-12-2025 11:19:38 ]
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 11:16:24 #214
441859 crew  Lenny77
pi_219598325
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 09:15 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar als beide partijen nou gelukkig zijn, wat is dan het probleem?
Er zijn mensen zat bij elkaar blijven voor het geld.
En zat vrouwen in het buitenland die met een Nederlandse man willen trouwen voor het geld.
En die mannen willen dan een vrouw die wat jonger is of ze maken geen kans bij Nederlandse vrouwen.
Zolang iedereen weet waar die aan toe is dan is het toch goed?
Als je gaat liegen en bedriegen is het een ander verhaal natuurlijk.
Tja ja, als ze dat zelf willen, dan moeten ze dat natuurlijk lekker doen..
pi_219598339
Vrouwen wordt veel meer in de schoot geworpen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 december 2025 @ 11:21:47 #216
56749 BlaZ
pi_219598416
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
In België heerst niet zo een parttime cultuur dus wij als vrouw werken meer uren. Onze vangnetten zijn ook kleiner dan bij jullie. Mij lijkt het dus dat wij minstens even zelfstandig/onafhankelijk zijn?
Het volk ten zuiden van de Rijn is over het algemeen wat zachtmoediger, met name Hollanders zijn nogal hardvochtig.
pi_219598621
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het volk ten zuiden van de Rijn is over het algemeen wat zachtmoediger, met name Hollanders zijn nogal hardvochtig.
Weinig Hollanders in het noorden van het land :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219598659
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hier draaien ze nog steeds met de ogen als zo een vrouw over haar vermoedens spreekt ;(
Ja... snap ik ook niet. Vind dat wel een teken om een andere dokter te zoeken.
1947-2016
pi_219598683
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Klopt ook wel. Randstad is harder in omgang.
1947-2016
  vrijdag 26 december 2025 @ 11:38:04 #220
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219598702
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Vrouwen zijn moeilijk joh. Ga het niet omdraaien. Ik ben gek op ze, maar wel LAT graag.

Edit: En ga niet over België praten want ik heb er vier en half jaar gewoond met GBA. Daar heerst een klassieke methode mannetje vrouwtje. Hier niet en in Denemarken, ook gewoond en ingeschreven gestaan, heul niet. Dus wees lekker zelfstandig. Houden mannen zoals ik van.

Derhalve: Gewoon je muil houden en je doos zo dicht mogelijk. Gaan we daarna even kijken. :s)

[ Bericht 12% gewijzigd door Niels0Kurovski op 26-12-2025 11:44:49 ]
pi_219598788
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daarom is dat ‘ik heb toch gezegd dat hij moest veranderen’ zelden succesvol. Als je bv wil dat jouw kerel 50% van het huishouden doet, dan moet je niet in het begin van de relatie negeren dat hij helemaal niet dat type is. Accept or move on.
Dit.
pi_219598850
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef alternatif het volgende:

[..]
Ehh??

Jij begint er toch mee.
[..]
Koekoek 8)7
[..]
Hoezo? Bewijs maar dat wat ik zeg onzin is. Is wel heeeeuuuullll makkelijk dit.
Nee, ik begon er niet mee. En wat je post als een persoonlijke aanval was geen persoonlijke aanval:

quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:51 schreef alternatif het volgende:

[..]
Aldus de 6”7 guy
Dan deze uitspraak:

quote:

[..]
Door die data te laten zien kun je jouw stelling bewijzen. Dat die data niet bestaat is niet te bewijzen, net zo min als dat je niet kan bewijzen dat bigfoot niet bestaat, of god. Negatief bewijs wordt dan ook duivels bewijs genoemd.

En sowieso: iedereen met gezonde hersenen weet dat deze uitspraak bullshit is.

Ongeveer 70% van de volwassenen is seksueel actief. Dus 5% van de vrouwen (klopt al niet, er zijn ook niet seksueel actieve vrouwen) doet de overige 65%? Rly?
pi_219598937
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, ik begon er niet mee. En wat je post als een persoonlijke aanval was geen persoonlijke aanval:
[..]
Dan deze uitspraak:
[..]
Door die data te laten zien kun je jouw stelling bewijzen. Dat die data niet bestaat is niet te bewijzen, net zo min als dat je niet kan bewijzen dat bigfoot niet bestaat, of god. Negatief bewijs wordt dan ook duivels bewijs genoemd.

En sowieso: iedereen met gezonde hersenen weet dat deze uitspraak bullshit is.

Ongeveer 70% van de volwassenen is seksueel actief. Dus 5% van de vrouwen (klopt al niet, er zijn ook niet seksueel actieve vrouwen) doet de overige 65%? Rly?
Bewijs maar wat Tila Pronk zegt onzin is dan praten we verder.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 11:59:12 #224
5428 crew  miss_sly
pi_219598977
quote:

[..]
Ik denk dat je dat ook niet moet zien als werkelijk dreigen met weggaan.
Het is meer dat er telkens opnieuw over dezelfde dingen wordt begonnen die niet lekker gaan. En dat kan van alles zijn. De was in de wasmand gooien, eens iets met de kinderen doen, minder drinken, meer helpen in het huishouden, maar vaker nog natuurlijk een combinatie van dingen. Want als het enige dat niet lekker loopt is dat hij de was niet in de wasmand gooit, dan is dat prima iets om omheen te werken als je verder een fijne relatie hebt. Ik ben niet perfect, mijn man ook niet, maar niets is dusdanig dat het echt problemen oplevert.
En als je dan jarenlang telkens probeert om erover te praten, duidelijk probeert te maken wat je graag anders zou zien omdat voor jou de relatie zo niet lekker werkt, en er verandert niets in het gedrag van de ander, houd je daar op een bepaald moment mee op. Niet omdat je het niet meer belangrijk vindt, maar omdat je inmiddels tot de conclusie komt dat het niet gaat veranderen. En dat is het moment dat je dus na gaat denken over de andere optie, namelijk weggaan. Maar omdat dat nog best een grote stap is, denk je daar nog goed over na. Wil je dat echt? Hoe ga je dat doen? Wat moet je regelen? Hoe gaat je partner reageren? En in die periode van nadenken begin je niet meer over die zaken die je zo dwars zaten, maar je trekt je ongemerkt langzaam terug uit de relatie. Er onstaat een afstand. En op de dag dat je dan vertelt dat de koek op is en je een punt achter de relatie zet, is de partner verbaasd, want jullie hadden toch al enige tijd geen gedoe gehad? Zomaar out of the blue besluit iemand te vertrekken, zonder reden.
pi_219598981
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:54 schreef alternatif het volgende:

[..]
Bewijs maar wat Tila Pronk zegt onzin is dan praten we verder.
Ik heb niet gezegd dat het onzin is. Jij trekt er alleen een conclusie uit die er volstrekt niet uit volgt. Want dat vrouwen gemiddeld maar 5% van de profielen online een like geeft is volstrekt iets anders dan dat slechts 5% likes krijgt.
pi_219599040
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb niet gezegd dat het onzin is. Jij trekt er alleen een conclusie uit die er volstrekt niet uit volgt. Want dat vrouwen gemiddeld maar 5% van de profielen online een like geeft is volstrekt iets anders dan dat slechts 5% likes krijgt.
Wat ik stelde is natuurlijk wel gechargeerd/ragebait maar over het algemeen klopt het gewoon dat het gros van de vrouwen niks moet hebben van het gros van de mannen.
  vrijdag 26 december 2025 @ 12:11:12 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219599075
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:07 schreef alternatif het volgende:

[..]
Wat ik stelde is natuurlijk wel gechargeerd/ragebait maar over het algemeen klopt het gewoon dat het gros van de vrouwen niks moet hebben van het gros van de mannen.
En? Aan wie ligt dat?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219599116
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
En? Aan wie ligt dat?
Vrouwen zijn tegenwoordig onafhankelijker/financieel zelfstandiger wat een positieve ontwikkeling is. Vrouwen hebben geen man nodig dus kunnen ze kritischer zijn.
pi_219599125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:07 schreef alternatif het volgende:

[..]
Dat lijkt mij logisch. Ik zou ook met veruit de meeste vrouwen geen goed koppel vormen. En ook seksueel vind ik de meeste vrouwen niet aantrekkelijk.

Daarom vind ik een percentage van 5% om te liken al hoog en 50% hallucinant.
  vrijdag 26 december 2025 @ 12:22:44 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219599224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:15 schreef alternatif het volgende:

[..]
Vrouwen zijn tegenwoordig onafhankelijker/financieel zelfstandiger wat een positieve ontwikkeling is. Vrouwen hebben geen man nodig dus kunnen ze kritischer zijn.
Ja, het is allemaal wat sinds vrouwen niet meer gehuwd hoeven zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 12:24:04 #231
441859 crew  Lenny77
pi_219599246
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ja... snap ik ook niet. Vind dat wel een teken om een andere dokter te zoeken.
Eens
pi_219599259
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, het is allemaal wat sinds vrouwen niet meer gehuwd hoeven zijn.
Begin zo langzamerhand het gevoel te krijgen dat dat hele huwelijk een of ander mannelijk construct is om vrouwen er onder te houden.
Want stel je voor dat ze het prima zonder mannen afkunnen en voor zichzelf kunnen zorgen. _O-

De frustratie van veel mannen hier spat er vanaf.
  vrijdag 26 december 2025 @ 12:24:54 #233
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219599267
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb me altijd prima zonder hem gered en zou niet weten waarom ik het niet minstens net zo goed zou redden zonder hem.

Okay, een wat minder riant huis, maar dat geldt voor hem net zo goed, hij kan zich dit zonder mij ook niet permitteren.
Fair enough. Ik ben trots op je. Mijn meis is volledig zelfstandig. Erg blij mee.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 12:25:44 #234
441859 crew  Lenny77
pi_219599283
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Vrouwen zijn moeilijk joh. Ga het niet omdraaien. Ik ben gek op ze, maar wel LAT graag.

Edit: En ga niet over België praten want ik heb er vier en half jaar gewoond met GBA. Daar heerst een klassieke methode mannetje vrouwtje. Hier niet en in Denemarken, ook gewoond en ingeschreven gestaan, heul niet. Dus wees lekker zelfstandig. Houden mannen zoals ik van.

Derhalve: Gewoon je muil houden en je doos zo dicht mogelijk. Gaan we daarna even kijken. :s)
Wat voor klassieke methode?
Enne... Mag ik niet over België praten? Ik woon er al 48 jaar en ben een rasechte Belg. Ik mag hopen dat ik er meer over weet dan jij?

Die laatste zin: :')
Moge jij nooit meer een doos krijgen..
pi_219599313
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]

Weer zo'n kerel die wel even denkt te kunnen bepalen hoe vrouwen zich moeten gedragen.

De copium is sterk in deze. _O-
  vrijdag 26 december 2025 @ 12:28:53 #236
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219599316
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wat voor klassieke methode?
Enne... Mag ik niet over België praten? Ik woon er al 48 jaar en ben een rasechte Belg. Ik mag hopen dat ik er meer over weet dan jij?
Na bijna vijf jaar geloofde ik het wel ja. Met rasse schreden terug naar Nederland. Halfgaar land, weet je zelf ook wel. Hier ook, maar daar is echt erg. Niet zere neus te nemen
pi_219599320
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:24 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Begin zo langzamerhand het gevoel te krijgen dat dat hele huwelijk een of ander mannelijk construct is om vrouwen er onder te houden.
Want stel je voor dat ze het prima zonder mannen afkunnen en voor zichzelf kunnen zorgen. _O-

De frustratie van veel mannen hier spat er vanaf.
Het huwelijk/monogamie is een sociaal construct wat vooral is bedacht om het voetvolk productief te houden.

Dus ja: een beetje. ;)
  vrijdag 26 december 2025 @ 12:30:04 #238
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219599332
Ik kreeg betere visa overseas dan mijn belgische collega's.
pi_219599335
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:28 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Weer zo'n kerel die wel even denkt te kunnen bepalen hoe vrouwen zich moeten gedragen.

De copium is sterk in deze. _O-
Hij is aan het trollen…
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 12:30:55 #240
441859 crew  Lenny77
pi_219599342
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Na bijna vijf jaar geloofde ik het wel ja. Met rasse schreden terug naar Nederland. Halfgaar land, weet je zelf ook wel. Hier ook, maar daar is echt erg. Niet zere neus te nemen
Maar wat dan? Ik weet niet waar je het over hebt? Misschien zie ik het niet meer omdat ik het gewend ben?
  vrijdag 26 december 2025 @ 12:31:46 #241
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219599356
Gemiddeld wel grotere tetten viel ons op. Begint al in Noord-Brabant.
pi_219599417
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 09:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zat vrouwen die onafhankelijk zijn bij ons. Verdienen prima, vrijgezel en ook niet op hun bekkie gevallen.
Maar gemiddeld beter mee te geinen, mee te werken en mee te lunchen dan de NLse.

Er is een bepaalde geslotenheid, mindset en/of arrogantie die het gewoon fijn omgaan met elkaar echt in de weg staat hier. Zo'n gekkie uit het onderwerp is daar een extreem voorbeeld van wellicht, maar essentie's zit er bij velen.
Waar is bij ons? :@
Like trump...
pi_219599536
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Vrouwenafzeiktopic dit. :)
Waarom?
  vrijdag 26 december 2025 @ 12:52:18 #244
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219599637
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:44 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Waarom?
Minder grote bek hebben. Ik hou echt van ze, maar niet doordeweeks.
  vrijdag 26 december 2025 @ 12:56:01 #245
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219599681
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar wat dan? Ik weet niet waar je het over hebt? Misschien zie ik het niet meer omdat ik het gewend ben?
België is een sjoemelland en daar houd ik niet van.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 12:56:58 #246
441859 crew  Lenny77
pi_219599691
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
België is een sjoemelland en daar houd ik niet van.
Oh dat.
Ja klopt.

Maar jij had het over de klassieke mannen vrouwen systemen.
Daar was ik benieuwd naar.
  vrijdag 26 december 2025 @ 12:59:18 #247
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219599716
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Oh dat.
Ja klopt.

Maar jij had het over de klassieke mannen vrouwen systemen.
Daar was ik benieuwd naar.
Ik ga al 12 jaar met een vlaamse LAT, ik R'dam zij Paris. Geen klachten. LAT-style.
pi_219599778
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Oh dat.
Ja klopt.

Het is meer dat Nederlanders halve Duitsers zijn… ;)
pi_219600016
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:36 schreef Chandler het volgende:

[..]
Waar is bij ons? :@
Ging over werkomgeving. Als in mijn werk.
Met alle respect, die ga ik niet delen ;)
1947-2016
pi_219600020
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik vind het dus uitermate moeilijk te geloven dat je er pas bij een kind achterkomt dat het zo zal gaan. Ja het is een voorbeeld natuurlijk, maar als vrouwen dit probleem dan zo wijdverspreid herkennen en niet met geloofwaardige voorbeelden kunnen komen weet ik niet wat ze willen behalve zeuren, gechargeerd gezegd.
What Would Goku Do
pi_219600021
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Uit ervaring kan ik gewoon zeggen dat dit niet waar is.
En niet bij mijzelf, ik heb het geluk dat ik er (nog) geen last van heb. Maar wel bv van in de praktijk waar ik werk. Ze zijn nu pas de opleidingen aan het geven voor de juiste begeleiding met menopauze. En natuurlijk uit mijn verdere omgeving daar ik dicht bij de leeftijd zit waar alle shit begint.
En ik weet heel zeker dat de overgrote groep vrouwen wel therapie zou willen.

Vergeet ook even niet dat er decenia is geroepen dat hormoontherapie niet veilig was voor vrouwen omdat dit kanker zou veroorzaken en dat dit pas sinds kort is ontkracht. Dit moet nog even echt inzinken bij de bevolking. Al die tijd zijn de vrouwen er zo doorheen moeten gaan. Er heerst nu nog steeds wat angst daarvoor.

Hier op het forum is er trouwens ook een topic en daar gaat het over speciale klinieken in Nederland en dat er wachtlijsten zijn.

Dus hou maar op met je: 1/30 krijgt therapie en de rest blijft express in de slachtofferrol zitten. Ja het is ook erg leuk, die menopauze! Het is al die shit waard om het de mannen lekker moeilijk te maken en onze huwelijken op te blazen *O*
Dit artikel ging over UK en US in US is HRT al decennialang veilig. Maar jij had het over dokters die je af zouden schepen, zelfs als dat een ding zou zijn hoef je dat toch niet te accepteren als zogenaamd zelfstandige en sterke vrouw ahum... Het gros doet er gewoon geen reet aan en dan ben je als man dus overgeleverd aan de goden, of nouja eigenlijk de moodswings..
blablablabla
pi_219600051
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:25 schreef viagraap het volgende:

[..]
Ik vind het dus uitermate moeilijk te geloven dat je er pas bij een kind achterkomt dat het zo zal gaan.
Het gaat al die tijd zo maar op een bepaald moment zo rond Debby haar leeftijd besluiten ze ineens dat het anders moet. Vrouwen rond 40 zijn een compleet drama om mee samen te leven vergeleken met 10-15 jaar jonger.
blablablabla
pi_219600112
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Het gaat al die tijd zo maar op een bepaald moment zo rond Debby haar leeftijd besluiten ze ineens dat het anders moet. Vrouwen rond 40 zijn een compleet drama om mee samen te leven vergeleken met 10-15 jaar jonger.
Waarom denkt men hier dat Debby 40 is? Dit is al de tweede keer dat ik het lees. Ze is duidelijk ouder, misschien wel 50+…

Hoe dan ook: nee, vrouwen rond 40 zijn geen drama om mee samen te leven. Sommigen wel. Maar die waren vaak al drama daarvoor…

Veel mannen zijn ook ellendig om in huis te halen lijkt mij zo.
pi_219600171
46 jaar is ons Deb.
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
pi_219600203
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ging over werkomgeving. Als in mijn werk.
Met alle respect, die ga ik niet delen ;)
Dank maakt het een stuk duidelijker.
Like trump...
pi_219600207
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waarom denkt men hier dat Debby 40 is? Dit is al de tweede keer dat ik het lees. Ze is duidelijk ouder, misschien wel 50+…

Hoe dan ook: nee, vrouwen rond 40 zijn geen drama om mee samen te leven. Sommigen wel. Maar die waren vaak al drama daarvoor…

Veel mannen zijn ook ellendig om in huis te halen lijkt mij zo.
46 is ze.
En vroeger schreef ze veel milder. Maar misschien is het gewoon een ragebait clickbait.
blablablabla
pi_219600223
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:35 schreef Kim-Holland het volgende:
46 jaar is ons Deb.
Zwaar leven gehad dan kennelijk.
pi_219600248
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:37 schreef Elan het volgende:

[..]
46 is ze.
En vroeger schreef ze veel milder. Maar misschien is het gewoon een ragebait clickbait.
Ik denk dat mensen de laatste 10 jaar ook steeds extremere meningen zijn gaan hebben. Zie je ook in de politiek.
pi_219600294
Om er even geen wij-zij verhaal van te maken: is het ook een soort verwachtingsmanagement? Mijn moeder bijvoorbeeld (toch de vrouw waar je beeld over vrouwen doorgaans het meest door bepaald wordt) is een geweldig mens maar ook een beetje een controlfreak. Die kan pas rustig zitten als er letterlijk niets meer hoeft te gebeuren. Wat nou als mannen de noodzaak niet zien van een agenda, of wekelijks (ik noem maar wat) stofzuigen? Ik krijg af en toe het gevoel dat vrouwen vaak denken 'dat zou ik niet hoeven vragen, waarom heb je het niet door?' maar er moet toch een punt komen waarop je over die irritatie heen stapt en duidelijk maakt dat je vindt dat X ook weleens door je vent opgepakt kan worden?

Dus ja misschien laten mannen de boel teveel de boel, maar wat nou als ze daar nog nooit écht last van hebben gehad? Duidelijke communicatie blijft hierin de sleutel volgens mij, en van beide partijen mag je dan verwachten dat ze tot een compromis bereid zijn.
What Would Goku Do
pi_219600301
twitter

Gelukkig zijn er ook nog vrouwen als Fabienne. Wellicht een eye-opener voor zure Debby.
pi_219600377
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zwaar leven gehad dan kennelijk.
Viva+DPG=Zure gleuf
pi_219600524
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:45 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Viva+DPG=Zure gleuf
Heeft ze bij Viva gewerkt?

Holy fuck, dat verklaart een hoop!
  vrijdag 26 december 2025 @ 13:58:16 #263
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219600569
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is meer dat Nederlanders halve Duitsers zijn… ;)
Opzouten. Ik ben een hollander.
pi_219600583
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heeft ze bij Viva gewerkt?

Holy fuck, dat verklaart een hoop!
:Y Hoofd gleuf redacteur.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 14:01:44 #265
5428 crew  miss_sly
pi_219600611
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:42 schreef viagraap het volgende:
Om er even geen wij-zij verhaal van te maken: is het ook een soort verwachtingsmanagement? Mijn moeder bijvoorbeeld (toch de vrouw waar je beeld over vrouwen doorgaans het meest door bepaald wordt) is een geweldig mens maar ook een beetje een controlfreak. Die kan pas rustig zitten als er letterlijk niets meer hoeft te gebeuren. Wat nou als mannen de noodzaak niet zien van een agenda, of wekelijks (ik noem maar wat) stofzuigen? Ik krijg af en toe het gevoel dat vrouwen vaak denken 'dat zou ik niet hoeven vragen, waarom heb je het niet door?' maar er moet toch een punt komen waarop je over die irritatie heen stapt en duidelijk maakt dat je vindt dat X ook weleens door je vent opgepakt kan worden?

Dus ja misschien laten mannen de boel teveel de boel, maar wat nou als ze daar nog nooit écht last van hebben gehad? Duidelijke communicatie blijft hierin de sleutel volgens mij, en van beide partijen mag je dan verwachten dat ze tot een compromis bereid zijn.
Ik denk dat het zeer waar is dat er aan verwachtingsmanagement moet worden gedaan. Door beide. En ik vind ook niet dat als ik vind dat er iedere dag gestofzuigd moet worden en hij dat dat best een keer in de twee weken kan, ik van hem kan eisen dat hij het dagelijks doet. Je moet dus samen op zoek naar compromissen. En misschien moet dat wel meer dan vroeger en zijn veel mensen daar niet zo goed toe in staat.
pi_219600615
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Nog erger. In het Zuiden zijn ze tenminste wat relaxter. Leukere vrouwen ook. Geen Debby’s.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 14:02:31 #267
5428 crew  miss_sly
pi_219600625
Mag het iets minder vrouwonvriendelijk, zelfs of Debby die zulke heftige gevoelens opwekt?
  vrijdag 26 december 2025 @ 14:03:17 #268
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219600635
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Limburg weggeven en Groninigen alsmede Friesland afsteken en weg laten drijven .Noord-Holland and South-Holland gaat het om en Zeeland zonder de Kerk dan.
pi_219600639
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:59 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
:Y Hoofd gleuf redacteur.
Heeft zij die toko naar de klote geholpen? Dat pleit dan weer voor haar, al zal het niet haar bedoeling zijn geweest.

Mooi ook dat ze dat forum hebben laten bestaan. Je moet er niet aan denken dat dat volk hier onderdak gaat vinden…
pi_219600661
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Limburg weggeven en Groninigen alsmede Friesland afsteken en weg laten drijven .Noord-Holland and South-Holland gaat het om en Zeeland zonder de Kerk dan.
Groningen afsteken en weg laten drijven?
Dat kun je als Hollander nu makkelijk zeggen nu het gas op is.
Voor de goede orde: ik ben zelf ook een Hollander. Ik ben in Amsterdam geboren en ik woon in Den Haag.
  vrijdag 26 december 2025 @ 14:05:36 #271
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_219600662
Debby polariseert en chargeert en bagatelliseert vervolgens de reactie van mensen die zich aangevallen voelen. Dat noemen we gaslighting. Maar in het universum van Debby is dat alleen iets dat mannen doen en vrouwen ondergaan. Het zal wel.
Never explain, never apologize.
pi_219600680
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heeft zij die toko naar de klote geholpen? Dat pleit dan weer voor haar, al zal het niet haar bedoeling zijn geweest.

Mooi ook dat ze dat forum hebben laten bestaan. Je moet er niet aan denken dat dat volk hier onderdak gaat vinden…
Ehmmm...niet zo naief. Je pikt ze er zo uit hier.
pi_219600717
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nog erger. In het Zuiden zijn ze tenminste wat relaxter. Leukere vrouwen ook. Geen Debby’s.
Uit het zuiden kwam naar hier de hongersnood en de prestatiedwang.
pi_219600736
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:07 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Ja. Jij bent een van de weinige real vrouwen hier.
  vrijdag 26 december 2025 @ 14:14:07 #275
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219600788
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Groningen afsteken en weg laten drijven?
Dat kun je als Hollander nu makkelijk zeggen nu het gas op is.
Voor de goede orde: ik ben zelf ook een Hollander. Ik ben in Amsterdam geboren en ik woon in Den Haag.
pi_219600861
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:11 schreef alternatif het volgende:

[..]
Ja. Jij bent een van de weinige real vrouwen hier.
Zo is dat. Ik hoef iig niet terug voor jaren naar pappie en mammie met onder mijn arm een kamerplant.
  vrijdag 26 december 2025 @ 14:57:37 #277
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219601332
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook dat is iets wat kan veranderen. Bijvoorbeeld als er een kind komt, zij minder gaat werken en dus meer van het huishouden op zich neemt en dat blijkt dat hij vindt dat zijn deel een stuk kleiner hoeft te zijn dan zij dat vindt. Tel daar dan nog bij op dat omdat hij meer buiten de deur is, hij ook meer terrein behoudt wat betreft hobby's en hoppa, daar heb je je conflict.

Het is niet voor niks dat een hoop relaties stranden in die eerste zware jaren. Dat heeft niet alleen te maken met dat de kinderen dan heel bewerkelijk zijn, maar ook dat dan dingen schreef kunnen groeien en daar een extra scherp randje aan zit door het slaapgebrek.
pi_219601340
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik weet niet of het echt het gros is, maar gelukkig is er inderdaad best een grote groep die wel normaal kan doen.

Dat er een onbalans is in de meeste relaties, zeker als er ook kinderen zijn, is een feit. Het is bijvoorbeeld nog steeds zo dat scholen altijd eerst de moeder bellen als een kind ziek is, ook al is er al meerdere malen aangegeven dat de vader gebeld moet worden. En ook binen het gezin is veel vaker de moeder degene die alles moet onthouden en regelen voor school (kerstontbijt, pyjamadag, studiedag, vakanties). Vaders dienen vaker geinstrueerd te worden. Het lijken kleine dingen, maar ze verhogen wel de mental load van de moeders.
Mannen en vrouwen zijn dan ook verschillend en hebben over het algemeen verschillende sterktes en zwaktes. Afgaande op deze post wekt het de indruk dat jij een soort bijna utopische gelijkheid voor ogen hebt, die zal er nooit zijn doordat mannen en vrouwen dus verschillend zijn. Het valt daarnaast op dat jij vrouwen schijnbaar een bepaald slachtofferschap toebedeeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219601465
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:07 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Er zijn er een paar die ik verdenk van twee walletjes, maar die ontkennen.

Maar goed, de doorsnee viva dame zit hier niet. Die zijn echt compleet gestoord.
pi_219601470
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:10 schreef torentje het volgende:

[..]
Uit het zuiden kwam naar hier de hongersnood en de prestatiedwang.
Viva?
pi_219601515
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Viva?
Neen, de onderwijzers.
pi_219601521
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ook dat is iets wat kan veranderen. Bijvoorbeeld als er een kind komt, zij minder gaat werken en dus meer van het huishouden op zich neemt en dat blijkt dat hij vindt dat zijn deel een stuk kleiner hoeft te zijn dan zij dat vindt. Tel daar dan nog bij op dat omdat hij meer buiten de deur is, hij ook meer terrein behoudt wat betreft hobby's en hoppa, daar heb je je conflict.

Het is niet voor niks dat een hoop relaties stranden in die eerste zware jaren. Dat heeft niet alleen te maken met dat de kinderen dan heel bewerkelijk zijn, maar ook dat dan dingen schreef kunnen groeien en daar een extra scherp randje aan zit door het slaapgebrek.
Natuurlijk kan dat. Maar dat is weer iets anders dan ‘ik heb het tig keer gezegd’.

Mijn eerste huwelijk is zo op de klippen gelopen. Mijn ex wilde haar vrijheid terug.

Shit happens.
pi_219601551
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:15 schreef torentje het volgende:

[..]
Neen, de onderwijzers.
Jij bent geen onderwijzer…. Anders heb ik alle hoop voor de jeugd verloren bij dezen.
  vrijdag 26 december 2025 @ 15:21:17 #284
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219601645
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Natuurlijk kan dat. Maar dat is weer iets anders dan ‘ik heb het tig keer gezegd’.
Hoezo is dat anders? Mensen stappen niet in een relatie als een Point Zero doorgaans. Mensen krijgen een baan of verliezen er een, er komen kinderen, er wordt iemand ziek. De mannen/vrouwen die vanaf het begin al niet compatibel blijken zijn daarvoor al afgevallen.
quote:
Mijn eerste huwelijk is zo op de klippen gelopen. Mijn ex wilde haar vrijheid terug.

Shit happens.
Mijn eerste relatie strandde omdat ik zag dat hij niks bijdroeg, wel alle voordelen wilde van een relatie en alles wat hij opeiste/kreeg niet goed genoeg was. Volgens hem was ik "gek geworden" dat ik van zo'n leukerd af wilde. Dat perspectief kon ik echt niks mee.
  vrijdag 26 december 2025 @ 15:35:28 #285
545 dop
:copyright: dop
pi_219601910
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:17 schreef Discombobulate het volgende:
Vrouwen wordt veel meer in de schoot geworpen.
Zeker we komen alle uit de schoot van een vrouw.
Vraag het eens aan je moeder hoe ze dat heeft ervaren.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_219601957
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hoezo is dat anders? Mensen stappen niet in een relatie als een Point Zero doorgaans. Mensen krijgen een baan of verliezen er een, er komen kinderen, er wordt iemand ziek. De mannen/vrouwen die vanaf het begin al niet compatibel blijken zijn daarvoor al afgevallen.
[..]
Mijn eerste relatie strandde omdat ik zag dat hij niks bijdroeg, wel alle voordelen wilde van een relatie en alles wat hij opeiste/kreeg niet goed genoeg was. Volgens hem was ik "gek geworden" dat ik van zo'n leukerd af wilde. Dat perspectief kon ik echt niks mee.
Haha, volgens mijn vrouw is het een hele normale reactie van een man als de boel op de klippen loopt om te zeggen dat ze nooit een betere kerel zullen krijgen dan nu. ;)

Wat ik bedoel met dat het iets anders is, is dat je dan gewoon uit elkaar bent gegroeid. Dat is vervelend, maar denk je dat het iets had uitgemaakt als ik tegen mijn ex had gezegd: je moet gewoon kinderen leuk leren vinden?

Vond ze niet. Ja, eventjes. De leuke momenten. Maar zorgen voor de kinderen… no way. Kennelijk had ze daar niet bij stilgestaan.

Voor de goede orde: we hadden gewoon iemand vast in huis overdag voor de kinderen en de rest deed ik in bulk, dus niet dat zij de zorg alleen moest dragen ofzo.
pi_219602063
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:35 schreef dop het volgende:

[..]
Zeker we komen alle uit de schoot van een vrouw.
Vraag het eens aan je moeder hoe ze dat heeft ervaren.
Vrouwen krijgen veel gedaan met hun uiterlijk in ieder geval. Vrouwen die ik ken die een beetje goed kunnen praten en mooi zijn hebben altijd zo een baan, terwijl bij mannen dat veel moeilijker gaat.
pi_219602101
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ook dat is iets wat kan veranderen.
Dat staat lost van wat hij probeert te zeggen. Het probleem is dat er dames zijn die in een relatie stappen met het idee dat ze zijn 'imperfecties' wel even wegpoetsen. Of dat ze hem kunnen 'redden.'
Vervolgens hard nat gaan als dit niet gebeurt.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 15:48:52 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219602115
wat een speciaal topic dit

ik ga dit helemaal teruglezen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219602205
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vrouwen krijgen veel gedaan met hun uiterlijk in ieder geval. Vrouwen die ik ken die een beetje goed kunnen praten en mooi zijn hebben altijd zo een baan, terwijl bij mannen dat veel moeilijker gaat.
Lange mannen met een goede babbel hebben exact hetzelfde.
pi_219602215
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:48 schreef sp3c het volgende:
wat een speciaal topic dit

ik ga dit helemaal teruglezen
Nog dit jaar? Opschieten dan!
  vrijdag 26 december 2025 @ 15:59:47 #292
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219602275
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[..]
Mensen die samen moeten wonen vind ik sowieso al labiel. Niet zelfzorgnaam.
  vrijdag 26 december 2025 @ 16:03:57 #293
545 dop
:copyright: dop
pi_219602305
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Laatste keer dat ik keek was het over grote deel van de echt serieuze functies, een man.
Maar je kunt jezelf natuurlijk altijd vertellen dat je als man nooit kansen krijgt in het leven.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_219602551
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:03 schreef dop het volgende:
Maar je kunt jezelf natuurlijk altijd vertellen dat je als man nooit kansen krijgt in het leven.
Vrouwen krijgen over het algemeen meer kansen.
pi_219602581
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Mensen die samen moeten wonen vind ik sowieso al labiel. Niet zelfzorgnaam.
Als je aan kinderen wil beginnen lijkt het me wel aan te raden om samen te gaan wonen. Dat heeft niets met zelfzorgzaamheid te maken.
  vrijdag 26 december 2025 @ 16:31:43 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219602671
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Fair enough. Ik ben trots op je. Mijn meis is volledig zelfstandig. Erg blij mee.
Doe eens normaal man, serieus, als je zo met mensen omgaat, dit soort gesneer, en dan je vorige post nog:
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
En jij dan zonder je mannie? Niet zo veel he huisvrouw met je grote bek.
En het vervolgens raar vinden dat vrouwen je niet moeten?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')