Hmmm. Weet niet of dat universeel is hoor. Na de overgang zouden hún stemmingen in ieder geval wat gelijkmatiger moeten worden.quote:Op donderdag 25 december 2025 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar zogenaamd hebben ze er geen zin meer in omdat Henk zijn bordje niet afwast en een kamerplant is met een rijbewijs.
Het gaat er niet om wat je precies wel en niet doet. Vrouwen van 25-35 zijn hierdoor uiteindelijk veel zachter en makkelijker om mee samen te leven dan de hormonaal uitgerangeerden.
quote:Op donderdag 25 december 2025 15:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik heb net even aan mijn geliefde verteld dat ze volgens Elan van de Foks hormonaal uitgerangeerd is. Daar moest ze erg om lachen.
Heerlijk toch he? Stoute vrouwen.. arme weerloze totaal onschuldige mannen. Slachtoffers van de menopauze..quote:Op donderdag 25 december 2025 14:13 schreef Elan het volgende:
@:Lenny77 Omdat het bullshit is. Jullie willen scheiden omdat jullie veranderende hormoonhuishouding Karens van jullie maken. En in plaats van dat gewoon toe te geven is dat zogenaamd allemaal de schuld van de man die jullie al 20 jaar liefhebben en die nog steeds dezelfde persoon is. Erg goedkoop allemaal. En het meest krankzinnige is dat je van dezelfde types (ook Debby) steevast hoort en leest dat menopauze en perimenopause vooral niet onderschat dienen te worden qua lichamelijke en geestelijke impact
Nee tuurlijk niet..quote:Op donderdag 25 december 2025 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet het ook allemaal niet heel serieus nemen hoor.
Aangezien lesbische huwelijken het vaakst klappen en homoseksuele het minst vaak zal het wel wat genuanceerder zijn dan jij nu stelt.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het zal meer zijn dat zo'n vrouw klaar is met uitleggen wat er verkeerd gaat aan zo'n dood paard en denkt van ja, ik ga dit niet nog 40 jaar doen, doei.
Die mannen "de scheiding kwam uit het niets!?" Die vrouwen: "Hij snapt het nog steeds niet. Enfin, heerlijk zo zonder die kamerplant, ik doe nog een wijntje."
Zet de krediet maar om in Straatnamenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, credit where credit is due. Het is gebeurd, dan zoek je dat uit en dan geef je de vrouw in kwestie de credits. Niet dat 'wij vrouwen' gelul zonder het hard te maken, als er meer voorbeelden te vinden zijn dan moet je die vinden. Anders geef je mannen die iets uitvonden terwijl een vrouw alleen maar aan hun kop zat te zeiken te weinig krediet.
vrouwen moet je met short lease doen , dat is verreweg het goedkoopstquote:Op woensdag 24 december 2025 16:05 schreef Elan het volgende:
Kippen houden is altijd een goed idee. Leveren namelijk wat op in de vorm van eieren en vlees.
Vrouwen daarentegen kosten alleen maar geld.
Je kan in zo'n geval ook in een LAT-relatie verder gaan.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:19 schreef VEM2012 het volgende:
En even over scheiding: ik denk dat het vaak een kwestie is van uit elkaar groeien.
Je kan dan wel tegen je partner zeggen: ik wil dat jij verandert, maar mensen veranderen niet omdat een ander dat wil. En het is bovendien een onredelijke eis.
Er zijn best dingen die ik liever anders zou zien aan mijn vrouw, maar ja: het is niet a la carte, maar een fixed menu.
Take it, or leave it.
Ik neem haar graag.
Dat achterlijke wijf is begonnen hoor met haar column.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet..
Het is wel lekker eerst gezegd.
Eens... Belachelijk column, vreselijke algemene belediging voor mannen.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat achterlijke wijf is begonnen hoor met haar column.
Double vaginal penetration.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een DvP is?
En anders kun je het uit de context toch wel opmaken?
Op donderdag 25 december 2025 17:05 schreef Lenny77 het volgende:
Vraag is of ze het allemaal meent. Ze woont samen met een vent, ex voetballer nota bene. En ragebait verkoopt lekker.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eens... Belachelijk column, vreselijke algemene belediging voor mannen.
Totdat je ineens een telepathische link weet te leggen, dan is dat plezier heel gauw het raam uit.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Nee.
Een DvP is gewoon een Dame van Plezier.
Dit!quote:Op donderdag 25 december 2025 13:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het zal meer zijn dat zo'n vrouw klaar is met uitleggen wat er verkeerd gaat aan zo'n dood paard en denkt van ja, ik ga dit niet nog 40 jaar doen, doei.
Die mannen "de scheiding kwam uit het niets!?" Die vrouwen: "Hij snapt het nog steeds niet. Enfin, heerlijk zo zonder die kamerplant, ik doe nog een wijntje."
Die snap ik niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Totdat je ineens een telepathische link weet te leggen, dan is dat plezier heel gauw het raam uit.
Noem dat gewoon een hoer of prostituee, het is voor haar geen plezier.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Nee.
Een DvP is gewoon een Dame van Plezier.
Ik had ooit heel veel lol met een DvP, maar toen werden we telepatisch gelinkt (tijdens de seks) en toen wilde ze snel van me af.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
Leg eens uit?
voor haar is het gewoon werkquote:Op donderdag 25 december 2025 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Noem dat gewoon een hoer of prostituee, het is voor haar geen plezier.
De kans is groot dat ze "haar werk" niet eens vrijwillig doet.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
voor haar is het gewoon werk
even de spier aanspanenn en hoppa hier die 300 jochies
daag tot volgende week
haal zelf de rubber er maar af
In principe is het voor haar ook plezier, maar zit het plezier erin dat ze er geld voor krijgt. Helaas is het in de praktijk zo dat de DvP maar weinig ziet van het geld dat de klanten betalen, vooral sinds het een legaal beroep is en ze dus ook nog belasting moeten betalen.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:42 schreef Leandra het volgende:
Noem dat gewoon een hoer of prostituee, het is voor haar geen plezier.
Je bent echt wel heel naïef als je denkt dat het voor haar ook plezier is.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In principe is het voor haar ook plezier, maar zit het plezier erin dat ze er geld voor krijgt. Helaas is het in de praktijk zo dat de DvP maar weinig ziet van het geld dat de klanten betalen, vooral sinds het een legaal beroep is en ze dus ook nog belasting moeten betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |