Waar schrijf ik dat precies?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wifi was geen enkele uitvinding, er zijn meerdere wegen geweest.
Maar waarom zou één tegengeluid al het andere niet kloppend maken?
Bij mannen evenmin.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Bij vrouwen betekent geen relatie niet per se geen sex.
Voor mij is dat echt geen criterium. Hoe zou dat relevant zijn in het wel of niet bij iemand passen?quote:Veel vrouwen van tegenwoordig hebben in periodes waarin ze geen vaste relatie hebben, wel volop sex met scharrels, ONS en FWB. Dan heb je als man liever een vrouw die het grootste deel van haar leven in een relatie heeft gezeten.
Nee hoor, die lijst is helemaal niet te lang om te delen, maar je vind die erkenning niet belangrijk genoeg om die lijst te delen.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef Beathoven het volgende:
Door de hele geschiedenis heen zijn het mannen als individu of als groep geweest die onterecht uitvindingen en ontdekkingen op allerlei terreinen hebben opgeëist van vrouwen.
The erasure or misattribution of women's inventions throughout history is a well-documented phenomenon, often stemming from societal norms, legal restrictions, and systemic biases that prevented women from receiving credit.
De lijst is te lang om te delen. Maar met een samenleving die evenredig aan het ontwikkelen is, kunnen we dit gelukkig op tafel gooien. En deze hele 'erasure' mag imho wel resulteren in ereherstel in straatnaamborden e.d.
Tsja, je kunt van alles de relevantie in twijfel trekken.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij mannen evenmin.
[..]
Voor mij is dat echt geen criterium. Hoe zou dat relevant zijn in het wel of niet bij iemand passen?
mijn buurvrouw doet dat ookquote:Op woensdag 24 december 2025 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Interessant, hier is het andersom. Mijn man kost me geld en ik lever hem geld op
Precies wat ik in deel 1 van dit topic al zei.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:19 schreef VEM2012 het volgende:
Ik kom net een doubling down van Debby en een ander geschift mens tegen:
https://www.ad.nl/podcast(...)h-benefits~ae7c12b5/
Mannen zijn emotionele golddiggers en vrouwen therapeut met benefits… omdat (god betere het…) mannen bij hun vrouw wel eens emoties tonen!
Je zal toch godverdomme zo in het leven staan als vrouw zeg! Dat jouw partner zijn problemen maar voor zich moet houden. Verwacht vooral geen steun van mij… Wat heb je dan? Geen relatie lijkt mij zo!
Zelfstandigheid heeft echt niks te maken met meer kans op vreemdgaan.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die komen vaak zat thuis dat hun vrouw een ander ligt te neuken. Ik weet niet of dat per se een goed voorbeeld is, daar is de vrouw een stuk vaker dan gemiddeld iets té zelfstandig
Maar teveel je eigen plan trekken word ook niet gewaardeerd, want dan voelen ze zich ongezien en onbegrepen. Het bijzondere is ook dat al die problemen er vaak in het begin van de relatie ook al waren. Een man die nooit wat doet in het huishouden heeft dat nooit gedaan. Die begint of stopt daar niet ineens mee na 20 jaar huwelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus gewoon een volwassen zelfstandige man? Waar we het al de hele tijd over hebben?
Maar voor mannen is het wat moeilijker om sex buiten een relatie te krijgen, of hij moet ervoor betalen.quote:
Het zal meer zijn dat zo'n vrouw klaar is met uitleggen wat er verkeerd gaat aan zo'n dood paard en denkt van ja, ik ga dit niet nog 40 jaar doen, doei.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar teveel je eigen plan trekken word ook niet gewaardeerd, want dan voelen ze zich ongezien en onbegrepen. Het bijzondere is ook dat al die problemen er vaak in het begin van de relatie ook al waren. Een man die nooit wat doet in het huishouden heeft dat nooit gedaan. Die begint of stopt daar niet ineens mee na 20 jaar huwelijk.
Het zal meer een hormonaal issue zijn dat de trigger vormt dit voor soort onredelijk en ontevreden gedrag dan dat die mannen ineens alles verkeerd doen.
Gemiddelde leeftijd van een scheiding is 41, dat is zo'n beetje de leeftijd van die Debby. 70% van de scheiding komt bij vrouwen vandaan. Je leest ook over vrouwen die zichzelf niet meer herkennen en mannen die hun vrouw in een permanent ontevreden feeks zien veranderen. Perimenopause is een bitch.
Bedoel je daar nu mij mee?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
Onzekere mannetjes kunnen daar niet tegen.
Zeker degene die al heel lang alleen zijn.
Pffft! Ik heb niet eens een rijbewijs! Of geld.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:04 schreef Perrin het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-rijbewijs~ab769b10/
[..]
Interessant, vertel me meer.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:06 schreef Kottnauer het volgende:
Vrouwen zijn van nature zorgzaam. Maar we hebben onze maatschappij nu zo ingericht dat we deze zorgzaamheid commercieel hebben uitbesteed. We hebben daarmee vrouwen overbodig gemaakt voor het voortbestaan van de soort. Als gevolg hiervan zijn vrouwen hun natuurlijke energie tot verzorging gaan richten op nieuwe onderwerpen zoals klimaat en migratie.
Worden mannen niet juist rustiger van testosteron?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Testosteron, en zeker een hoog testosteron geeft problemen. Zo een man is agressiever en impulsiever.
Die wil je net niet in huis hebben en zeker niet bij kinderen.
Als je het omdraait zijn sommige vrouwen ook niet happig als het om mannen gaat die veel playen dus ik zie daar zelf geen problemen mee.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Bedoel je daar nu mij mee?
Dat ik een vrouw die veel verschillende sexpartners heeft gehad, niet aantrekkelijk vind, is echt niet uit onzekerheid. Ik zou het er eventueel wel op kunnen doen, maar ik zou me aan zo'n vrouw niet emotioneel kunnen hechten.
Is het niet handiger om of die man gelijk aan het begin van de relatie duidelijk te maken en wat je verwacht? En dan direct te besluiten of het al dan niet een dood paard is waar je aan trekt. Bedoel je verdoet niet alleen je eigen leven en je beste jaren maar ook die van hem. Het is ook geen twee of drie jaar maar vaak 15 of 20 jaar dat ze er ineens klaar mee zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het zal meer zijn dat zo'n vrouw klaar is met uitleggen wat er verkeerd gaat aan zo'n dood paard en denkt van ja, ik ga dit niet nog 40 jaar doen, doei.
Die mannen "de scheiding kwam uit het niets!?" Die vrouwen: "Hij snapt het nog steeds niet. Enfin, heerlijk zo zonder die kamerplant, ik doe nog een wijntje."
Steeds meer mannen doen dat ook gewoon. En geef ze eens ongelijk . Tijd is uiteindelijk geld en uren swipen om misschien een keer op date gaan met vrouwen die eisenlijstjes van 6 kantjes kost ook genoeg. En dan heb je nog niet wat je wil.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar voor mannen is het wat moeilijker om sex buiten een relatie te krijgen, of hij moet ervoor betalen.
Waarom is voor jou toch alles de schuld van de hormonale vrouw?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het niet handiger om of die man gelijk aan het begin van de relatie duidelijk te maken en wat je verwacht? En dan direct te besluiten of het al dan niet een dood paard is waar je aan trekt. Bedoel je verdoet niet alleen zijn eigen leven en je beste jaren maar ook die van hem. Het is ook geen twee of drie jaar maar vaak 15 of 20 jaar dat ze er ineens klaar mee zijn.
Vind het eigenlijk helemaal niet logisch klinken, het zal eerder zijn dat die vrouwen door het hormonale aspect gewoon chronisch ontevreden zijn. Wellicht met een stukje sleur er bij en dan besluiten voor zichzelf te kiezen. En omdat het natuurlijk nooit aan de vrouw zelf mag liggen want zelfreflectie is eng dumpen ze zo'n vent dan maar.
Klopt, is ook een term voor: Walkaway Wife Syndrome. Kort gezegd dat een vrouw na jaren proberen te communiceren het opgeeft en uitcheckt en haar exit begint te plannen, waardoor zo'n vingerplant denkt dat alles koek en ei is en aan het einde van de rit een paar maanden later alleen kan uitbrengen "dat de scheiding echt vanuit het niets kwam".quote:Op donderdag 25 december 2025 13:53 schreef Lenny77 het volgende:
...
Op een bepaald moment zeurt ze trouwens niet meer... En dat is het begin van het einde want dan is ze gestopt met moeite doen voor de relatie.
Een gezond testosterongehalte is noodzakelijk voor de man, voor elke mens zelfs.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:35 schreef Horzula het volgende:
[..]
Worden mannen niet juist rustiger van testosteron?
Of is dat Joe Rogan kletskoek?
Dit dus...quote:Op donderdag 25 december 2025 13:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, is ook een term voor: Walkaway Wife Syndrome. Kort gezegd dat een vrouw na jaren proberen te communiceren het opgeeft en uitcheckt en haar exit begint te plannen, waardoor zo'n vingerplant denkt dat alles koek en ei is en aan het einde van de rit een paar maanden later alleen kan uitbrengen "dat de scheiding echt vanuit het niets kwam".
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, die lijst is helemaal niet te lang om te delen, maar je vind die erkenning niet belangrijk genoeg om die lijst te delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alstublieft ouwe
Zou je wel gewoon vrienden met zo'n vrouw kunnen zijn?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat ik een vrouw die veel verschillende sexpartners heeft gehad, niet aantrekkelijk vind, is echt niet uit onzekerheid. Ik zou het er eventueel wel op kunnen doen, maar ik zou me aan zo'n vrouw niet emotioneel kunnen hechten.
Ook dit vind ik niet helemaal eerlijk naar de/een man. Geef dan gewoon aan dat je wil scheiden voordat je je exit plant.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, is ook een term voor: Walkaway Wife Syndrome. Kort gezegd dat een vrouw na jaren proberen te communiceren het opgeeft en uitcheckt en haar exit begint te plannen, waardoor zo'n vingerplant denkt dat alles koek en ei is en aan het einde van de rit een paar maanden later alleen kan uitbrengen "dat de scheiding echt vanuit het niets kwam".
Mijn man en ik weten van elkaar niet eens hoeveel de ander heeft gehad. En ik wil het ook niet weten. Wat heb ik daaraan.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |