abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219586610
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:30 schreef Lenny77 het volgende:
Want de militairen op missie zijn wel altijd braaf? Die krijgen vanuit het leger een hoop condooms mee voor ze vertrekken. Dat zegt op zich al genoeg :')
Dat zal er sterk van afhangen waar die missie is. Afghanistan is een streng islamitisch land. Westerse militairen die op missie in Afghanistan zijn geweest, zullen daar weinig plezier met de Afghaanse vrouwen hebben gehad.
pi_219586667
quote:
6s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Is weldegelijk een probleem en ook geslacht afhankelijk, zoek maar op 'Bear Grylls men vs women', wellicht een extreme situatie maar het geeft mooi de arrogantie weer.
De gewone doorsnee man kan dit ook niet..
Net zoals de gewone doorsnee man niet op een boorplatform kan werken.
Dit soort dingen zijn voor uitzonderlijke types weggelegd. En ja dat zijn heel vaak mannen.

Haal Henk maar eens achter zijn bureau vandaan en gooi m in die Grylls toestanden.
Gaat het m niet worden hè? :N
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219586670
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:49 schreef VEM2012 het volgende:
Stamp of approval.
Het is niet alleen stamp of approval, maar er is ook een verschijnsel dat vrouwen zich in een relatie bijzonder willen voelen. Daarom proberen zulke vrouwen het aan te leggen met een getrouwde man. Het idee dat die man bereid is om zijn huwelijk op het spel te zetten voor een avontuurtje met een minnares, maakt dat die minnares zich bijzonder voelt. Sommige vrouwen krijgen daar echt gewoon een natte doos van.
pi_219586686
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het is op een of andere manier een veel voorkomend verschijnsel dat vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die al getrouwd zijn of in een relatie zitten.
Schijnt onbewust een teken te zijn dat die man het goed doet en vruchtbaar is want anders was m niet getrouwd en had hij geen gezonde kinderen.

Iemand die heel lang alleen is: daar moet vast iets mee schelen.

Zoiets... Denk dat het weinig wetenschappelijk is.
pi_219586695
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat zal er sterk van afhangen waar die missie is. Afghanistan is een streng islamitisch land. Westerse militairen die op missie in Afghanistan zijn geweest, zullen daar weinig plezier met de Afghaanse vrouwen hebben gehad.
:D
Je hebt duidelijk geen idee
pi_219586713
Door de hele geschiedenis heen zijn het mannen als individu of als groep geweest die onterecht uitvindingen en ontdekkingen op allerlei terreinen hebben opgeëist van vrouwen.

The erasure or misattribution of women's inventions throughout history is a well-documented phenomenon, often stemming from societal norms, legal restrictions, and systemic biases that prevented women from receiving credit.

De lijst is te lang om te delen. Maar met een samenleving die evenredig aan het ontwikkelen is, kunnen we dit gelukkig op tafel gooien. En deze hele 'erasure' mag imho wel resulteren in ereherstel in straatnaamborden e.d.

Wat iig lachwekkend is, is de hele verdediging als in dat zelfstandigheid van vrouwen een probleem zou zijn.
pi_219586735
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het is niet alleen stamp of approval, maar er is ook een verschijnsel dat vrouwen zich in een relatie bijzonder willen voelen. Daarom proberen zulke vrouwen het aan te leggen met een getrouwde man. Het idee dat die man bereid is om zijn huwelijk op het spel te zetten voor een avontuurtje met een minnares, maakt dat die minnares zich bijzonder voelt. Sommige vrouwen krijgen daar echt gewoon een natte doos van.
Ok.

Is dat wetenschappelijk onderbouwd?
pi_219586740
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:58 schreef Lenny77 het volgende:
:D
Je hebt duidelijk geen idee
Ik zou zeggen, vertel eens hoe het werkelijk in elkaar zit?
pi_219586755
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:57 schreef Lenny77 het volgende:
Iemand die heel lang alleen is: daar moet vast iets mee schelen.
En als je als man heel lang alleen bent geweest en weinig relaties hebt gehad, dan word je daar door de dames op dating sites ook keihard op afgerekend.
pi_219586758
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef Beathoven het volgende:
Door de hele geschiedenis heen zijn het mannen als individu of als groep geweest die onterecht uitvindingen en ontdekkingen op allerlei terreinen hebben opgeëist van vrouwen.

The erasure or misattribution of women's inventions throughout history is a well-documented phenomenon, often stemming from societal norms, legal restrictions, and systemic biases that prevented women from receiving credit.

De lijst is te lang om te delen. Maar met een samenleving die evenredig aan het ontwikkelen is, kunnen we dit gelukkig op tafel gooien. En deze hele 'erasure' mag imho wel resulteren in ereherstel in straatnaamborden e.d.

Wat iig lachwekkend is, is de hele verdediging als in dat zelfstandigheid van vrouwen een probleem zou zijn.
Gebeurt overigens tegenwoordig ook andersom. Zoals met Wifi, wat door een vrouw uitgevonden zou zijn. Terwijl
die uitspraak gewoon niet klopt.

Mensen hebben vaker de neiging om selectief te winkelen in feiten.
pi_219586764
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:02 schreef VEM2012 het volgende:
Ok.

Is dat wetenschappelijk onderbouwd?
Ik heb er nooit een wetenschappelijke onderbouwing van gelezen, dus ik zou het niet weten.
pi_219586778
Vrouwen zijn van nature zorgzaam. Maar we hebben onze maatschappij nu zo ingericht dat we deze zorgzaamheid commercieel hebben uitbesteed. We hebben daarmee vrouwen overbodig gemaakt voor het voortbestaan van de soort. Als gevolg hiervan zijn vrouwen hun natuurlijke energie tot verzorging gaan richten op nieuwe onderwerpen zoals klimaat en migratie.
pi_219586784
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En als je als man heel lang alleen bent geweest en weinig relaties hebt gehad, dan word je daar door de dames op dating sites ook keihard op afgerekend.
Andersom ook hoor. Dan kwam ik een mooie vrouw tegen en die had dan op haar 30e twee relaties van een jaar gehad. Dat roept vraagtekens op.

En bij Debby hetzelfde… ;)
pi_219586818
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Andersom ook hoor. Dan kwam ik een mooie vrouw tegen en die had dan op haar 30e twee relaties van een jaar gehad. Dat roept vraagtekens op.

Ik kwam lang geleden een vrouw tegen die in haar leven al twee bedpartners heeft gehad.

Wat een hoer.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_219586864
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
lol. Veel vrouwen, vooral jongere, kunnen niet eens overleven zonder het inkomen van een man.
Meesten zijn niet in staat om fulltime 38 uur 40 jaar lang te werken. Jeuk aan, pijn aan etc etc
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_219586866
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:07 schreef VEM2012 het volgende:

Bij vrouwen betekent geen relatie niet per se geen sex. Veel vrouwen van tegenwoordig hebben in periodes waarin ze geen vaste relatie hebben, wel volop sex met scharrels, ONS en FWB. Dan heb je als man liever een vrouw die het grootste deel van haar leven in een relatie heeft gezeten.
pi_219586881
Denken dat ze macht hebben met dat streepje haar daaronder _O- _O-
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_219586904
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:08 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik kwam lang geleden een vrouw tegen die in haar leven al twee bedpartners heeft gehad.

Wat een hoer.
Het spijt me voor je, maar als ze had gezegd dat ze gekozen heeft voor rondsletten, had ik dat prima gevonden.

Ze bleef vaag daarover.
pi_219586938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Bij vrouwen betekent geen relatie niet per se geen sex. Veel vrouwen van tegenwoordig hebben in periodes waarin ze geen vaste relatie hebben, wel volop sex met scharrels, ONS en FWB. Dan heb je als man liever een vrouw die het grootste deel van haar leven in een relatie heeft gezeten.
Jij misschien.

Body count zegt mij niets. Nou ja, een 30 jarige maagd lijkt mij dan weer niet bij mij passen, maar verder…
pi_219586961
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:12 schreef halfway het volgende:

[..]
Meesten zijn niet in staat om fulltime 38 uur 40 jaar lang te werken. Jeuk aan, pijn aan etc etc
Ik doe het nu toch al 30 jaar, 38+ uren..
pi_219586962
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gebeurt overigens tegenwoordig ook andersom. Zoals met Wifi, wat door een vrouw uitgevonden zou zijn. Terwijl
die uitspraak gewoon niet klopt.

Mensen hebben vaker de neiging om selectief te winkelen in feiten.
Wifi was geen enkele uitvinding, er zijn meerdere wegen geweest.

Maar waarom zou één tegengeluid al het andere niet kloppend maken?
pi_219586982
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij misschien.

Body count zegt mij niets. Nou ja, een 30 jarige maagd lijkt mij dan weer niet bij mij passen, maar verder…
Onzekere mannetjes kunnen daar niet tegen.
Zeker degene die al heel lang alleen zijn.
pi_219587071
Alweer deel 5 bijna vol. Dit is nou precies waarom zo'n ragebait column wordt geschreven.
pi_219587076
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik zou zeggen, vertel eens hoe het werkelijk in elkaar zit?
Zoals ik het dus zei.
Op missie zijn er genoeg opties.
Als het niet met de lokale bevolking is (ook moslim dames zijn er niet vies van hoor) dan wel met elkaar. Genoeg vrouwen in het leger.
Nogmaals: als het geen dingetje was dan gaf het leger echt geen condooms.

En ja ik heb 2 lange relaties gehad met militairen die in het buitenland zaten. Ik zat in de cirkel. Ik weet wat er gebeurde. De partners kwamen ook samen op speciale avonden die gereorganiseerd werden vanuit het leger als de mannen weg waren. Daar werd ook over gesproken en 'educatie' over gegeven hoe hiermee om te gaan. Postpakketen enz werden via het leger verstuurd enz enz.

Er zullen er vast genoeg braaf zijn hoor!

Schijnbaar gaven ze vroeger zelfs laudaneum aan de soldaten om hun libido onder controle te houden.
pi_219587082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:26 schreef Stepperoller het volgende:
Alweer deel 5 bijna vol. Dit is nou precies waarom zo'n ragebait column wordt geschreven.
Nogmaals: mooie reeks tot nu toe.
Langlopende topics kunnen heel prettig zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')