Mensen in deze tijd maken al een groot verschil als ze niet met hun telefoon getrouwd raken.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe dan ook: het heeft helemaal geen zin om je druk te maken over wat ‘de vrouwen’ willen als het gaat om karaktereigenschappen die je nu eenmaal hebt of niet. Wees gewoon lekker jezelf.
In een relatie heb je natuurlijk wel compromissen te sluiten, maar als je daar veel mee bezig bent heb je kennelijk niet de juiste partner te pakken.
lol. Veel vrouwen, vooral jongere, kunnen niet eens overleven zonder het inkomen van een man.quote:Op donderdag 25 december 2025 06:53 schreef halfway het volgende:
Vrouwen kunnen helemaal niet overleven in een noodsituatie, dan zijn de mannen wel goed om de shit op te lossen.
We overleven volgens mij allemaal met de hulp van anderen…quote:Op donderdag 25 december 2025 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
lol. Veel vrouwen, vooral jongere, kunnen niet eens overleven zonder het inkomen van een man.
De jongere vrouwen hebben betere diploma's dan ooit!quote:Op donderdag 25 december 2025 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
lol. Veel vrouwen, vooral jongere, kunnen niet eens overleven zonder het inkomen van een man.
Testosteron, en zeker een hoog testosteron geeft problemen. Zo een man is agressiever en impulsiever.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook niet onbewust?
Er is een sterke relatie tussen huilen van man en en de hoeveelheid testosteron die ze produceren.
Daarom huilen oudere mannen vaker en sneller dan jongere mannen. Idem bij mannen die net vader zijn geworden is het gebruikelijk dat het testosteron dipt en ze daardoor emotioneler kunnen zijn.
Het is me niet te eens te doen om de maatschappelijke discussie want inderdaad als je nou een potje zou willen huilen moet je dat lekker doen, ook als man. Maar meer hoe vrouwen daarop reageren bewust of onbewust. Andere zaken die een hogere mate van testosteron impliceren zoals bijvoorbeeld spiergroei vinden veel dames seksueel aantrekkelijk. Dus misschien is snel huilen onaantrekkelijk?
Zelf vind ik een vrouw met veel mannelijke kenmerken (type Ellie Lust zullen we maar zeggen) echt wel op voorhand onaantrekkelijker dan een dame die heel erg in haar feminiteit staat. Dus zacht, verzorgend en misschien wel een beetje onderdanig. Wellicht is onderdanig niet het juiste woord in deze context want ze hoeft niet te gehoorzamen of te kruipen maar bij voorkeur niet een dame die jou het gelijk wel ff gaat vertellen allemaal.
Dus gewoon een volwassen zelfstandige man? Waar we het al de hele tijd over hebben?quote:Op donderdag 25 december 2025 02:02 schreef Elan het volgende:
Dus niet hee schat waar wil je eten vanavond? Maar zelf reserveren bij een bepaald restaurant en aangeven dat als het haar niet aanstaat ze met een alternatief kan komen. In plaats van zal ik de kinderen ophalen aangeven dat jij ze ophaalt etc. Niet per se alles doen in het huishouden om haar te behagen of zij het vraagt maar zien wat er wanneer moet gebeuren en daarin je verantwoordelijkheid nemen. Met seks ook duidelijk initiatief nemen, niet eerst pleasen en bevestiging zoeken en dan pas initiatief durven nemen.
Hun man, die 12 uur per dag achter de Playstation zit…quote:Op donderdag 25 december 2025 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De jongere vrouwen hebben betere diploma's dan ooit!
Natuurlijk kunnen ze dat.
Die komen vaak zat thuis dat hun vrouw een ander ligt te neuken. Ik weet niet of dat per se een goed voorbeeld is, daar is de vrouw een stuk vaker dan gemiddeld iets té zelfstandigquote:Op donderdag 25 december 2025 10:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Testosteron, en zeker een hoog testosteron geeft problemen. Zo een man is agressiever en impulsiever.
Die wil je net niet in huis hebben en zeker niet bij kinderen.
De meeste vrouwen vallen niet eens op grote spieren.
En mja, ik ga niet goed op het woord onderdanig, je kan prima sterk, besluitvaardig en zelfstandig zijn als vrouw en toch lief en verzorgend. Ik denk dat dat juist de ideale combinatie is voor een vrouw. Je moet als man wel het gevoel hebben dat je huishouden niet in stukken uit elkaar valt als jij er niet bent. Kijk maar naar vrouwen van militairen of de 'echte' mannen op boorplatformen. Die zijn maanden weg van huis. Dan heb je een sterke zelfstandige vrouw nodig die zelf alles kan en geen zacht seutje die een leider nodig heeft. Het gezin thuis moet recht gehouden worden zonder gejammer en emotioneel gezeur. Je kan het je als man in die functies niet permitteren dat je je de hele dag zorgen maakt om het thuisfront.
Dat laatste schijnt niet te kloppen (las ik ooit). Overigens is testosteron geen probleem. Te weinig of teveel natuurlijk wel. Maar verder normaal hormoon, noodzakelijk voor diverse belangrijke processen.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Testosteron, en zeker een hoog testosteron geeft problemen. Zo een man is agressiever en impulsiever.
Bijna de helft van de mannen en vrouwen gaat wel eens vreemd. We zijn dan ook geconditioneerd monogaam (slechts 0,0002% van de organismen schijnt monogaam te zijn…).quote:Op donderdag 25 december 2025 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die komen vaak zat thuis dat hun vrouw een ander ligt te neuken. Ik weet niet of dat per se een goed voorbeeld is, daar is de vrouw een stuk vaker dan gemiddeld iets té zelfstandig
Want de militairen op missie zijn wel altijd braaf? Die krijgen vanuit het leger een hoop condooms mee voor ze vertrekken. Dat zegt op zich al genoegquote:Op donderdag 25 december 2025 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die komen vaak zat thuis dat hun vrouw een ander ligt te neuken. Ik weet niet of dat per se een goed voorbeeld is, daar is de vrouw een stuk vaker dan gemiddeld iets té zelfstandig
Een heel belangrijk hormoon! Een man met te weinig voelt zich echt slecht. Wij geven niet voor niets testosteron bij in onze praktijk. We testen ook best veel mannen hier op.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste schijnt niet te kloppen (las ik ooit). Overigens is testosteron geen probleem. Te weinig of teveel natuurlijk wel. Maar verder normaal hormoon, noodzakelijk voor diverse belangrijke processen.
Het is misschien iets makkelijker, daar ze lang weg zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bijna de helft van de mannen en vrouwen gaat wel eens vreemd. We zijn dan ook geconditioneerd monogaam (slechts 0,0002% van de organismen schijnt monogaam te zijn…).
Weet je zeker dat het hoger ligt bij deze subgroep?
Dat vind ik een hele rare conclusie uit mijn post. Ik ben absoluut niet van mening dat militairen op missie altijd braaf zijn, maar jij haalt het erbij als een voorbeeld waarin het werkt en belangrijk is. In de volgende post stel je dat de partners van die vrouwen (ook) vreemdgaande honden zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Want de militairen op missie zijn wel altijd braaf? Die krijgen vanuit het leger een hoop condooms mee voor ze vertrekken. Dat zegt op zich al genoeg![]()
Het ligt echt wat genuanceerder schijnt:quote:Op donderdag 25 december 2025 10:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een heel belangrijk hormoon! Een man met te weinig voelt zich echt slecht. Wij geven niet voor niets testosteron bij in onze praktijk. We testen ook best veel mannen hier op.
Te veel geeft wel die agressie problemen. Of eerder misschien te korte lontjes en snelle overtrokken reacties op kleine dingen die storen. De rem is er vanaf en de reactie te hevig en explosief. Best een gevaarlijk iets voor de omgeving.
Dan wordt de kamerplant een kasplantjequote:Op donderdag 25 december 2025 10:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een heel belangrijk hormoon! Een man met te weinig voelt zich echt slecht.
Jij begon met vreemd gaanquote:Op donderdag 25 december 2025 10:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele rare conclusie uit mijn post. Ik ben absoluut niet van mening dat militairen op missie altijd braaf zijn, maar jij haalt het erbij als een voorbeeld waarin het werkt en belangrijk is. In de volgende post stel je dat de partners van die vrouwen (ook) vreemdgaande honden zijn.
Misschien juist wel niet makkelijker. Als je kinderen hebt iig niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is misschien iets makkelijker, daar ze lang weg zijn.
Maar hogere cijfers? Nee dat denk ik niet.
Is weldegelijk een probleem en ook geslacht afhankelijk, zoek maar op 'Bear Grylls men vs women', wellicht een extreme situatie maar het geeft mooi de arrogantie weer.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Het idee dat vrouwen niet zouden kunnen overleven in een noodsituatie is niet alleen feitelijk onjuist, maar ook een klassiek voorbeeld van hoe stereotiepe rolpatronen onze blik vertroebelen.
Overlevingsvermogen is geen kwestie van geslacht, maar van vaardigheden, training, samenwerking en omstandigheden.
Het is op een of andere manier een veel voorkomend verschijnsel dat vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die al getrouwd zijn of in een relatie zitten.quote:Op donderdag 25 december 2025 05:33 schreef Lyrebird het volgende:
Wat ik wel apart vind is dat jonge dames juist nu interesse tonen, nu ik gelukkig getrouwd ben en kinderen heb (maar de 50 al gepasseerd ben). Die interesse was er niet toen ik jonger was (knapper en met meer donker haar). Vrouwen willen zekerheid, maar willen niet investeren in een jonge man met potentie.
Jonge vrouwen zijn gemiddeld prima opgeleid inderdaad en ik ken ook enkele succesvolle, maar over het algemeen steunen vrouwen behoorlijk op mannen en dat zeggen de succesvolle alleenstaanden ook tegen me.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De jongere vrouwen hebben betere diploma's dan ooit!
Natuurlijk kunnen ze dat.
Stamp of approval.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het is op een of andere manier een veel voorkomend verschijnsel dat vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die al getrouwd zijn of in een relatie zitten.
Ik lees niets nieuws in dat artikel?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het ligt echt wat genuanceerder schijnt:
https://decorrespondent.n(...)48-0229-5f1cd3b8c597
Germquote:Op donderdag 25 december 2025 10:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dan wordt de kamerplant een kasplantje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |