Er loopt genoeg relatiemateriaal rond. Feit is alleen dat vrouwen een giga boodschappenlijst hebben en ze op zoek zijn naar de ideale vent.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:06 schreef Joppiez het volgende:
[..]
De moderne vrouw, waaronder vast Debby, heeft geen probleem om een (goede) beurt te krijgen als ze daar zin in heeft. Het probleem is dat er tegenwoordig weinig relatiemateriaal rondloopt wat ook constructief bijdraagt aan iets duurzaam en langetermijn. Veel vrouwen hebben daarom het gevoel niet goed begrepen te worden en vooral steeds op de tenen te moeten lopen, willen ze de relatie of huwelijk “leuk” houden. Jouw reactie laat ook weer een symptoom zien, het draait allemaal om veel meer dan yolo dingetjes en neuken.
Mannelijkheid zit voor mij niet in het niet janken.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:23 schreef Elan het volgende:
Je wilt toch een masculiene man neem ik aan? Eentje die regelmatig jankt om kleine dingen lijkt me niet heel aantrekkelijk. Zeker als je zelf aangeeft amper te huilen.
Het gaat ook niet om letterlijk niet mogen als in een verbod maar het is meer de vraag in hoeverre het sociaal geaccepteerd is door vrouwen.
Dit is wel heel erg hoor.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:19 schreef VEM2012 het volgende:
Ik kom net een doubling down van Debby en een ander geschift mens tegen:
https://www.ad.nl/podcast(...)h-benefits~ae7c12b5/
Mannen zijn emotionele golddiggers en vrouwen therapeut met benefits… omdat (god betere het…) mannen bij hun vrouw wel eens emoties tonen!
Je zal toch godverdomme zo in het leven staan als vrouw zeg! Dat jouw partner zijn problemen maar voor zich moet houden. Verwacht vooral geen steun van mij… Wat heb je dan? Geen relatie lijkt mij zo!
Zeg ik ook niet. Ik verplaats me alleen in de type moderne vrouw wat een serieuze (lange) relatie zoekt. Lijkt me logisch dat je meer punten scoort als stabiele leuke/interessante man met ambitie en een goedlopende carrière als dat kan. In plaats van een 30-40 jarige gamer die eigenlijk ontevreden is maar het allemaal wel best vindt.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof alle vrouwen hetzelfde denken. Stop maar gewoon met deze helderziende act
En trots dat ze is op haar standpunt, man man manquote:Op woensdag 24 december 2025 20:06 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het AD heeft nog een vrouw gevonden die liever single is.
Ook niet onbewust?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mannelijkheid zit voor mij niet in het niet janken.
Manipuleren heet dat.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:38 schreef sp3c het volgende:
Voor mijn gevoel willen vrouwen juist leiden in het algemeen
Noem het wat je wiltquote:
Van wat ik begrepen heb willen vrouwen juist een partner die dingen zelfstandig plant, zelf actie onderneemt als er dingen moeten gebeuren zonder dat zij het eerst moeten voorkauwen en niet bang is voor zijn eigen seksualiteit. Niet leiden op een controlerende manier maar de regie voeren zodat zij kan ontspannen.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:38 schreef sp3c het volgende:
Maar uiteindelijk belanden ook deze vrouwen ondanks hun sociale leven gewoon in een kist onder de grond, waarna er nooit meer iemand aan ze denkt en hun gelukkig leven per saldo toch zinloos en zonder enig gevolg is gebleven.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Best een jankpost om de zogenaamde jankkloof ter discussie te stellen.
En het verschil is dat vrouwen die alleen blijven, nog gewoon een sociaal leven opbouwen en ook alleen gewoon een gelukkig leven leiden. In tegenstelling tot mannen, waarvan het merendeel toch wel serieus eenzaam en onaangepast eindigt.
Het is al 80 jaar vrede hier…quote:Op woensdag 24 december 2025 23:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Al zou je er wel om janken.
Uiteindelijk leggen wij mannen als eerste het loodje.
We worden massaal door de idioterie van plannen van maniakken als Hitler of Poetin naar het front gestuurd. En we sterven dus jaren eerder dan vrouwen. Want we doen het gewoon. Hele generaties offeren wij mannen op.
En dan denken we ook nog dat we excelleren.
In wat eigenlijk?
Ik altijd maar denken dat het per individu anders kan zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:38 schreef sp3c het volgende:
Wat mannelijkheid is volgens mannen, is cultureel bepaald. Met 'mannelijkheid door de ogen van een man' kom je niet ver in een moderne samenleving. Door de ogen van vrouwen is dat al beter.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mannelijkheid zit voor mij niet in het niet janken.
Daarom zeg ik in het algemeen en voor mijn gevoelquote:Op donderdag 25 december 2025 06:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat het per individu anders kan zijn.
Streep al deze onzin gewoon door. Dit soort opinies zijn precies waarom mannen ongeschikte peuters worden gevonden.quote:Op donderdag 25 december 2025 06:53 schreef halfway het volgende:
Vrouwen kunnen helemaal niet overleven in een noodsituatie, dan zijn de mannen wel goed om de shit op te lossen.
Dit soort extremen, of het nou over mannen of vrouwen gaat, slaan inderdaad nergens op en je bereikt er ook totaal niks mee.quote:Op donderdag 25 december 2025 06:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Streep al deze onzin gewoon door. Dit soort opinies zijn precies waarom mannen ongeschikte peuters worden gevonden.
Idd. Al die kroegfilosofie over hoe competent of incompetent een denkbeeldige ander is. Als in dat zoiets afstraalt op degene die zoiets schetst.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit soort extremen, of het nou over mannen of vrouwen gaat, slaan inderdaad nergens op en je bereikt er ook totaal niks mee.
Hoe dan ook: het heeft helemaal geen zin om je druk te maken over wat ‘de vrouwen’ willen als het gaat om karaktereigenschappen die je nu eenmaal hebt of niet. Wees gewoon lekker jezelf.quote:Op donderdag 25 december 2025 06:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Daarom zeg ik in het algemeen en voor mijn gevoel
Het idee dat vrouwen niet zouden kunnen overleven in een noodsituatie is niet alleen feitelijk onjuist, maar ook een klassiek voorbeeld van hoe stereotiepe rolpatronen onze blik vertroebelen.quote:Op donderdag 25 december 2025 06:53 schreef halfway het volgende:
Vrouwen kunnen helemaal niet overleven in een noodsituatie, dan zijn de mannen wel goed om de shit op te lossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |