abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 24 december 2025 @ 21:36:18 #176
441859 crew  Lenny77
pi_219581036
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:23 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Zo staan ze niet in het leven. Maar de meeste knappen diep van binnen wel af als hun man, hun stevige kalme rots in de oceaan, ineens in het openbaar begint te huilen om [reden]. :P
Nee toch niet.
Echt niet!

De Ansa's van de wereld misschien.. die moet je als man dan ook niet willen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219581042
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Waarom geven we die gekken toch een podium? :N

Het overgrote deel van de vrouwen denkt zo toch helemaal niet...
Gelukkig kunnen vrouwen helemaal niet zonder een man en visa versa.
Vakman pur sang
pi_219581043
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:11 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Er zullen hoe dan ook weinig kinderen op die kar zitten. ik zie correlaties. ;)
Heel Europa tankt leeg door vergrijzing. Ik was van het zomer in een Deens stadje en de gemiddelde leeftijd was torenhoog. Allemaal van die oudjes die nog een boetiekje runden. Maar ook in mn eigen omgeving denk ik dat wanneer je de grijze haren op straat weg zou denken, dat er bar weinig toekomst is.

Ik denk dat toekomstige overheden echt wel vol op bestaanszekerheid moeten spelen, willen generaties nog aan kinderen beginnen.
pi_219581066
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:23 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Zo staan ze niet in het leven. Maar de meeste knappen diep van binnen wel af als hun man, hun stevige kalme rots in de oceaan, ineens in het openbaar begint te huilen om [reden]. :P
Als ze dat bedoelen omschrijven ze dat wel heel raar…
  woensdag 24 december 2025 @ 21:44:36 #180
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_219581068
Is er ooit een tijd geweest dat mensen iets relatie-achtigs kregen omdat ze elkaar gewoon leuk, lekker en aardig vonden?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_219581077
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Als mens m/v.
Op zich: ja. Maar het gaat nu om twee vrouwen die beweren dat het doodnormaal is dat andere vrouwen zogenaamd ook zo in het leven staan.

The bottom line hier lijkt mij: met een grote boog om deze egoïsten heen lopen.
pi_219581082
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Waarom geven we die gekken toch een podium? :N

Het overgrote deel van de vrouwen denkt zo toch helemaal niet...
Nee, natuurlijk niet!
  Spellchecker woensdag 24 december 2025 @ 21:49:51 #183
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219581098
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is er ooit een tijd geweest dat mensen iets relatie-achtigs kregen omdat ze elkaar gewoon leuk, lekker en aardig vonden?
je gaat het je wel afvragen :Y
pi_219581105
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee toch niet.
Echt niet!

De Ansa's van de wereld misschien.. die moet je als man dan ook niet willen.
Vrouwen mogen random een potje janken alleen als ze een kutdag hebben gehad, daar hoef je als man echt niet mee aan te komen hoor. Zie jij je vent al troosten omdat hij Hans bij de kopieermachine een rotopmerking maakte en hij daarna ook nog een paaltje raakte bij het inparkeren? Je mag huilen als iemand dood is of ernstig ziek en dat is het wel dan.
blablablabla
pi_219581109
Tenzij het een klein traantje van blijdschap is. Liefst als je samen iets bereikt hebt. Nooit uit frustratie.
blablablabla
pi_219581145
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Vrouwen mogen random een potje janken alleen als ze een kutdag hebben gehad, daar hoef je als man echt niet mee aan te komen hoor. Zie jij je vent al troosten omdat hij Hans bij de kopieermachine een rotopmerking maakte en hij daarna ook nog een paaltje raakte bij het inparkeren? Je mag huilen als iemand dood is of ernstig ziek en dat is het wel dan.
Mooie karikatuur. Zo kun je ook een Jake Paul, een Ad Melkert of een Donald Trump uit je mouw schudden.
pi_219581158
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Mooie karikatuur. Zo kun je ook een Jake Paul, een Ad Melkert of een Donald Trump uit je mouw schudden.
Nou, Trump… dan moet je wel hele wijde mouwen hebben…
pi_219581338
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Gelukkig kunnen vrouwen helemaal niet zonder een man en visa versa.
Dat maak jij jezelf wijs, want wat moeten vrouwen met zoveel harde mannen die niet tegen grapjes kunnen?
  woensdag 24 december 2025 @ 22:43:25 #189
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219581368
quote:

[..]
Van wie mag dat allemaal wel of niet? Doe lekker waar je zin in hebt, van mij mag je.

Wie gaat zich nou door iemand laten vertellen wat hij wel en niet mag :') _!
Laffe huichelaar
pi_219581383
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 22:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Van wie mag dat allemaal wel of niet? Doe lekker waar je zin in hebt, van mij mag je.

Wie gaat zich nou door iemand laten vertellen wat hij wel en niet mag :') _!
Er klinkt een boel frustratie door. _O-
En dan bedoel ik niet bij jou.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 24 december 2025 @ 23:33:09 #191
441859 crew  Lenny77
pi_219581870
quote:

[..]
Ik ken geen enkele vrouw die om zoiets jankt.
Zelf heb ik al jaren niet meer gehuild trouwens.. kan het mij zelfs niet herinneren.

Maar nee, ik zou mijn partner daar niet raar op aan kijken. Net alsof je dan minder man bent...
pi_219582124
Al zou je er wel om janken.
Uiteindelijk leggen wij mannen als eerste het loodje.

We worden massaal door de idioterie van plannen van maniakken als Hitler of Poetin naar het front gestuurd. En we sterven dus jaren eerder dan vrouwen. Want we doen het gewoon. Hele generaties offeren wij mannen op.

En dan denken we ook nog dat we excelleren. :')
In wat eigenlijk?
pi_219582275
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 23:33 schreef Lenny77 het volgende:
Zelf heb ik al jaren niet meer gehuild trouwens.. kan het mij zelfs niet herinneren.

Maar nee, ik zou mijn partner daar niet raar op aan kijken. Net alsof je dan minder man bent...
Ìk heb laatst van iemand op dit forum gelezen dat een man maar twee keer in zijn leven mag huilen, namelijk bij de dood van zijn vader en bij de dood van zijn moeder. Als een man vaker huilt, is hij geen echte man.
pi_219582419
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 23:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ìk heb laatst van iemand op dit forum gelezen dat een man maar twee keer in zijn leven mag huilen, namelijk bij de dood van zijn vader en bij de dood van zijn moeder. Als een man vaker huilt, is hij geen echte man.
Ja kijk, naar dat soort mensen moet je dus niet luisteren.
Diezelfde persoon heeft nog wel ergere dingen gezegd wat ze verwacht van mannen..
pi_219582437
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 23:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:

We worden massaal door de idioterie van plannen van maniakken als Hitler of Poetin naar het front gestuurd. En we sterven dus jaren eerder dan vrouwen. Want we doen het gewoon. Hele generaties offeren wij mannen op.

In wat eigenlijk?
Ik vind dit oprecht erg
pi_219582491
Vakman pur sang
pi_219582566
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 23:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hahahahaha
blablablabla
pi_219582609
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 23:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:

In wat eigenlijk?
Je krijgt al zwak zaad bij het lezen van dit soort onzin. Wat een ellende zeg.
pi_219582734
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 00:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Hahahahaha
IK ken geen enkele vrouw die om zoiets jankt.
N=1

Dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan.

Jij kent precies wel een hoop jankerds?
pi_219582744
Ik ben ervan overtuigd dat vrouwen ons mannen meer nodig hebben dan wij (succesvolle) mannen vrouwen nodig hebben. Ik snap niet waarom maar heb best vaak dat bloedmooie vrouwen mij wel zien zitten en dat ook zeggen, vaak veel jonger en te mooi voor mij (vind ik zelf). Ook al ben ik al bezet (en dat weten ze ook)
Zelf zou ik jaren zonder kunnen en me prima voelen. Als je sport, werkt, soms je vrienden ziet is dat meer dan genoeg.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')