abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219582770
Je wilt toch een masculiene man neem ik aan? Eentje die regelmatig jankt om kleine dingen lijkt me niet heel aantrekkelijk. Zeker als je zelf aangeeft amper te huilen.

Het gaat ook niet om letterlijk niet mogen als in een verbod maar het is meer de vraag in hoeverre het sociaal geaccepteerd is door vrouwen.
blablablabla
pi_219583066
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 20:06 schreef Joppiez het volgende:

[..]
De moderne vrouw, waaronder vast Debby, heeft geen probleem om een (goede) beurt te krijgen als ze daar zin in heeft. Het probleem is dat er tegenwoordig weinig relatiemateriaal rondloopt wat ook constructief bijdraagt aan iets duurzaam en langetermijn. Veel vrouwen hebben daarom het gevoel niet goed begrepen te worden en vooral steeds op de tenen te moeten lopen, willen ze de relatie of huwelijk “leuk” houden. Jouw reactie laat ook weer een symptoom zien, het draait allemaal om veel meer dan yolo dingetjes en neuken.
Er loopt genoeg relatiemateriaal rond. Feit is alleen dat vrouwen een giga boodschappenlijst hebben en ze op zoek zijn naar de ideale vent.

Die bestaat niet in het eggie.
Net als ideale vrouwen, bestaan ook niet.

Dus ga gewoon voor die leuke stabiele en accepteer van elkaar de minpunten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219583175
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 00:23 schreef Elan het volgende:
Je wilt toch een masculiene man neem ik aan? Eentje die regelmatig jankt om kleine dingen lijkt me niet heel aantrekkelijk. Zeker als je zelf aangeeft amper te huilen.

Het gaat ook niet om letterlijk niet mogen als in een verbod maar het is meer de vraag in hoeverre het sociaal geaccepteerd is door vrouwen.
Mannelijkheid zit voor mij niet in het niet janken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219583217
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:19 schreef VEM2012 het volgende:
Ik kom net een doubling down van Debby en een ander geschift mens tegen:

https://www.ad.nl/podcast(...)h-benefits~ae7c12b5/

Mannen zijn emotionele golddiggers en vrouwen therapeut met benefits… omdat (god betere het…) mannen bij hun vrouw wel eens emoties tonen!

Je zal toch godverdomme zo in het leven staan als vrouw zeg! Dat jouw partner zijn problemen maar voor zich moet houden. Verwacht vooral geen steun van mij… Wat heb je dan? Geen relatie lijkt mij zo!
Dit is wel heel erg hoor.

Lekker single blijven en je vooral afzijdig houden met je mannenhaat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219583234
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Alsof alle vrouwen hetzelfde denken. Stop maar gewoon met deze helderziende act
Zeg ik ook niet. Ik verplaats me alleen in de type moderne vrouw wat een serieuze (lange) relatie zoekt. Lijkt me logisch dat je meer punten scoort als stabiele leuke/interessante man met ambitie en een goedlopende carrière als dat kan. In plaats van een 30-40 jarige gamer die eigenlijk ontevreden is maar het allemaal wel best vindt.
pi_219583379
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 20:06 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Het AD heeft nog een vrouw gevonden die liever single is.
En trots dat ze is op haar standpunt, man man man :')
Dat je geen partner wil, lekker zelf weten, maar waarom dit soort crap publiceren?

Die Debbie van de OP is volgens mij ook niet goed snik. D66 stemmend meisje dat heel hard moet roepen 'waarom vrouwen geen mannen willen', maar waarschijnlijk zelf gewoon geen fatsoenlijke relatie kan opbouwen. Die verborgen frustraties moeten natuurlijk wel verpakt worden in de 'zelfstandig en trotse power vrouw die weet wat vrouwen willen en wat mannen vooral niet te bieden hebben' :')

Koop 10 katten, hou je bek en leef je leven.
pi_219583584
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 00:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ook niet onbewust?
Er is een sterke relatie tussen huilen van man en en de hoeveelheid testosteron die ze produceren.

Daarom huilen oudere mannen vaker en sneller dan jongere mannen. Idem bij mannen die net vader zijn geworden is het gebruikelijk dat het testosteron dipt en ze daardoor emotioneler kunnen zijn.

Het is me niet te eens te doen om de maatschappelijke discussie want inderdaad als je nou een potje zou willen huilen moet je dat lekker doen, ook als man. Maar meer hoe vrouwen daarop reageren bewust of onbewust. Andere zaken die een hogere mate van testosteron impliceren zoals bijvoorbeeld spiergroei vinden veel dames seksueel aantrekkelijk. Dus misschien is snel huilen onaantrekkelijk?

Zelf vind ik een vrouw met veel mannelijke kenmerken (type Ellie Lust zullen we maar zeggen) echt wel op voorhand onaantrekkelijker dan een dame die heel erg in haar feminiteit staat. Dus zacht, verzorgend en misschien wel een beetje onderdanig. Wellicht is onderdanig niet het juiste woord in deze context want ze hoeft niet te gehoorzamen of te kruipen maar bij voorkeur niet een dame die jou het gelijk wel ff gaat vertellen allemaal.
blablablabla
pi_219583667
Ook over dat leiden he en dan niet leiden in de meest letterlijke vorm dat je de baas bent, vinden vrouwen dat ook niet gewoon aantrekkelijk(er) dan een kan die niet goed weet wat hij wil of de keuzes bij haar legt?

Je hebt dat datingprogramma in dat huis, Lang leve de Liefde of zo en daar zie je wel dat echt heel veel vrouwen slecht gaan op mannen die het niks uit maakt of de keuzes bij haar laten. Andersom lijkt dat veel minder een issue. Hoop mannen vinden een onderdanig schaapje wel prima.

Huilen uit onmacht zou je kunnen zien als een vorm van niet in staat zijn zelf de beste keuzes te maken op een rationele manier. Voor jezelf al niet, laat staan voor jullie.
blablablabla
  Moderator donderdag 25 december 2025 @ 01:38:27 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219583889
Voor mijn gevoel willen vrouwen juist leiden in het algemeen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219583913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 01:38 schreef sp3c het volgende:
Manipuleren heet dat.
...hier om je mars te breken.
  Moderator donderdag 25 december 2025 @ 01:41:11 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219583921
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 01:40 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Manipuleren heet dat.
Noem het wat je wilt
pi_219584150
quote:
Van wat ik begrepen heb willen vrouwen juist een partner die dingen zelfstandig plant, zelf actie onderneemt als er dingen moeten gebeuren zonder dat zij het eerst moeten voorkauwen en niet bang is voor zijn eigen seksualiteit. Niet leiden op een controlerende manier maar de regie voeren zodat zij kan ontspannen.

Dus niet hee schat waar wil je eten vanavond? Maar zelf reserveren bij een bepaald restaurant en aangeven dat als het haar niet aanstaat ze met een alternatief kan komen. In plaats van zal ik de kinderen ophalen aangeven dat jij ze ophaalt etc. Niet per se alles doen in het huishouden om haar te behagen of zij het vraagt maar zien wat er wanneer moet gebeuren en daarin je verantwoordelijkheid nemen. Met seks ook duidelijk initiatief nemen, niet eerst pleasen en bevestiging zoeken en dan pas initiatief durven nemen.

Leiden is ook helemaal niet de baas spelen of je autonomie uit handen geven zoals een hoop van die feministische bakfietsen denken.
blablablabla
pi_219584379
Te grappig idioten topic is dit, ik lurk nog ff mee. 🫠
pi_219584409
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2025 16:20 schreef Seven. het volgende:

[..]
Best een jankpost om de zogenaamde jankkloof ter discussie te stellen.

En het verschil is dat vrouwen die alleen blijven, nog gewoon een sociaal leven opbouwen en ook alleen gewoon een gelukkig leven leiden. In tegenstelling tot mannen, waarvan het merendeel toch wel serieus eenzaam en onaangepast eindigt.
Maar uiteindelijk belanden ook deze vrouwen ondanks hun sociale leven gewoon in een kist onder de grond, waarna er nooit meer iemand aan ze denkt en hun gelukkig leven per saldo toch zinloos en zonder enig gevolg is gebleven.
pi_219584644
Ik vind Debby maar raar, maar het moge duidelijk zijn dat mannen en vrouwen er samen steeds minder van bakken. Geboortecijfers blijven maar dalen. Zelf ben ik veel te laat aan kinderen begonnen (was begin 40) maar op school ben ik een van de jongere vaders. Een vader waar ik goed mee kan opschieten is net met pensioen gegaan.

Wat ik wel apart vind is dat jonge dames juist nu interesse tonen, nu ik gelukkig getrouwd ben en kinderen heb (maar de 50 al gepasseerd ben). Die interesse was er niet toen ik jonger was (knapper en met meer donker haar). Vrouwen willen zekerheid, maar willen niet investeren in een jonge man met potentie.

Ik zie dit gebrek aan initiatief terug op mijn werk, waar ik les moet geven aan 20-jarigen, die vinden dat ze een diploma verdienen zonder er iets voor hoeven te doen. Hier ligt ws de crux: jongeren zijn consumenten. Ze kunnen goed filmpjes kijken en gamen, maar hebben daarnaast veel minder interesses dan onze generatie. Hoe veel scholieren ik wel niet ben tegengekomen die niet weten wat ze willen studeren..

Willen we er met z’n allen nog iets van maken, dan zullen we de mentaliteit van onze kinderen bij moeten spijkeren. Wil je geluk in het leven, dan zul je er keihard voor moeten werken. In relaties moet je geven en nemen, en dat geven wordt steeds moeilijker als je niet gewend bent om (in je zelf) te investeren maar vooral op je smartphone kijkt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219584725
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 23:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Al zou je er wel om janken.
Uiteindelijk leggen wij mannen als eerste het loodje.

We worden massaal door de idioterie van plannen van maniakken als Hitler of Poetin naar het front gestuurd. En we sterven dus jaren eerder dan vrouwen. Want we doen het gewoon. Hele generaties offeren wij mannen op.

En dan denken we ook nog dat we excelleren. :')
In wat eigenlijk?
Het is al 80 jaar vrede hier…
pi_219584751
quote:
Ik altijd maar denken dat het per individu anders kan zijn.
pi_219584766
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 00:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wat mannelijkheid is volgens mannen, is cultureel bepaald. Met 'mannelijkheid door de ogen van een man' kom je niet ver in een moderne samenleving. Door de ogen van vrouwen is dat al beter.

En ik denk dat mannelijkheid door die ogen voornamelijk zit in het zijn van een stabiele partner die wat kan plannen of op zn minst meedenkt ipv bezig is met bijzaken. Iemand die ook kookt, het huishouden mede doet, de kinderen mede verzorgd. Iemand die niet achter iedere andere vrouw aan zit en die niet zwaar into gaming is of de hele dag loopt te doomscrollen. Kortom iemand waarmee een vrouw een stabiele omgeving voor eventuele kinderen zou kunnen creeeren zonder dat ze zelf het kind zijn of worden dat verzorging opeist. Ongeacht of zo iemand macho-trekken heeft of niet.

Denk niet dat dat een onmogelijke missie is voor mannen. Maar met alle afleiding die mannen hebben lijkt dat er soms wel op.

[ Bericht 8% gewijzigd door Beathoven op 25-12-2025 06:53:17 ]
pi_219584793
Vrouwen kunnen helemaal niet overleven in een noodsituatie, dan zijn de mannen wel goed om de shit op te lossen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Moderator donderdag 25 december 2025 @ 06:55:14 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219584796
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 06:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik altijd maar denken dat het per individu anders kan zijn.
Daarom zeg ik in het algemeen en voor mijn gevoel
pi_219584797
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 06:53 schreef halfway het volgende:
Vrouwen kunnen helemaal niet overleven in een noodsituatie, dan zijn de mannen wel goed om de shit op te lossen.
Streep al deze onzin gewoon door. Dit soort opinies zijn precies waarom mannen ongeschikte peuters worden gevonden.
  donderdag 25 december 2025 @ 07:24:15 #222
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219584825
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 06:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Streep al deze onzin gewoon door. Dit soort opinies zijn precies waarom mannen ongeschikte peuters worden gevonden.
Dit soort extremen, of het nou over mannen of vrouwen gaat, slaan inderdaad nergens op en je bereikt er ook totaal niks mee.
pi_219584903
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 07:24 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Dit soort extremen, of het nou over mannen of vrouwen gaat, slaan inderdaad nergens op en je bereikt er ook totaal niks mee.
Idd. Al die kroegfilosofie over hoe competent of incompetent een denkbeeldige ander is. Als in dat zoiets afstraalt op degene die zoiets schetst.
pi_219584918
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 06:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
Daarom zeg ik in het algemeen en voor mijn gevoel
Hoe dan ook: het heeft helemaal geen zin om je druk te maken over wat ‘de vrouwen’ willen als het gaat om karaktereigenschappen die je nu eenmaal hebt of niet. Wees gewoon lekker jezelf.

In een relatie heb je natuurlijk wel compromissen te sluiten, maar als je daar veel mee bezig bent heb je kennelijk niet de juiste partner te pakken.
pi_219584942
quote:
Het idee dat vrouwen niet zouden kunnen overleven in een noodsituatie is niet alleen feitelijk onjuist, maar ook een klassiek voorbeeld van hoe stereotiepe rolpatronen onze blik vertroebelen.
Overlevingsvermogen is geen kwestie van geslacht, maar van vaardigheden, training, samenwerking en omstandigheden.
pi_219584956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 07:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe dan ook: het heeft helemaal geen zin om je druk te maken over wat ‘de vrouwen’ willen als het gaat om karaktereigenschappen die je nu eenmaal hebt of niet. Wees gewoon lekker jezelf.

In een relatie heb je natuurlijk wel compromissen te sluiten, maar als je daar veel mee bezig bent heb je kennelijk niet de juiste partner te pakken.
Mensen in deze tijd maken al een groot verschil als ze niet met hun telefoon getrouwd raken.
pi_219585094
Leuk topic! en wat een meningen! *)

Ben zelf eens wezen googlen, wat documentatie wezen lezen en kom tot de conclusie dat het verhaal ook wel te spiegel is door mannen, mannen willen in deze tijd ook geen manager-therapeut, iemand die steeds alles maar onder controle moet houden.

Zelf heb ik net een relatie verbroken, niet omdat ze mijn manager-therapeut was ofzo hoor maar omdat onze toekomsten niet meer samen kwamen (onze gedachten waren blijkbaar veranderd..) maar zie wel dat vrouwen zelfstandiger zijn geworden in de jaren, ze hebben mannen niet echt nodig want als ze eentje nodig hebben is het een knip in de vingers en staan ze in de rij (klinkt een beetje cru maar zo is het wel).

Mannen daar in tegen kunnen knippen met hun vingers tot ze een ons wezen maar zullen niet snel door vrouwen geholpen worden <-- vrij generaliserend maar je snapt wat ik bedoel.

Maar dat gezegd gaat het om 30-35% van de mannen en 35-40% van de vrouwen en vooral in de grotere steden. Verder van de stad veranderd dat idee stukje bij beetje. Daar zijn mensen vaak ook meer op elkaar aangewezen om elkaar te helpen terwijl in de stad dat niet het geval is.

Maar goed, voor alle partijen zijn nog zat heren en dames te vinden.

Ik maak mij iig niet druk dat ik in de toekomst geen relatie meer kan krijgen doordat er teveel vrouwen zijn die liever alleen zijn dan samen, want stiekem willen deze vrouwen ook samen zijn, dat wil iedereen maar een kleine groep (in de steden steeds groter worden) trekt het 'gezeur' niet meer en dat snap ik wel, het leven daar is ook vele malen drukker en chaotischer dan buiten de stad.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 25 december 2025 @ 08:41:49 #228
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219585189
quote:
lol. Veel vrouwen, vooral jongere, kunnen niet eens overleven zonder het inkomen van een man.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_219585272
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
lol. Veel vrouwen, vooral jongere, kunnen niet eens overleven zonder het inkomen van een man.
We overleven volgens mij allemaal met de hulp van anderen…
pi_219585943
quote:

[..]
De jongere vrouwen hebben betere diploma's dan ooit!
Natuurlijk kunnen ze dat.
pi_219586021
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 01:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Ook niet onbewust?
Er is een sterke relatie tussen huilen van man en en de hoeveelheid testosteron die ze produceren.

Daarom huilen oudere mannen vaker en sneller dan jongere mannen. Idem bij mannen die net vader zijn geworden is het gebruikelijk dat het testosteron dipt en ze daardoor emotioneler kunnen zijn.

Het is me niet te eens te doen om de maatschappelijke discussie want inderdaad als je nou een potje zou willen huilen moet je dat lekker doen, ook als man. Maar meer hoe vrouwen daarop reageren bewust of onbewust. Andere zaken die een hogere mate van testosteron impliceren zoals bijvoorbeeld spiergroei vinden veel dames seksueel aantrekkelijk. Dus misschien is snel huilen onaantrekkelijk?

Zelf vind ik een vrouw met veel mannelijke kenmerken (type Ellie Lust zullen we maar zeggen) echt wel op voorhand onaantrekkelijker dan een dame die heel erg in haar feminiteit staat. Dus zacht, verzorgend en misschien wel een beetje onderdanig. Wellicht is onderdanig niet het juiste woord in deze context want ze hoeft niet te gehoorzamen of te kruipen maar bij voorkeur niet een dame die jou het gelijk wel ff gaat vertellen allemaal.
Testosteron, en zeker een hoog testosteron geeft problemen. Zo een man is agressiever en impulsiever.
Die wil je net niet in huis hebben en zeker niet bij kinderen.

De meeste vrouwen vallen niet eens op grote spieren.

En mja, ik ga niet goed op het woord onderdanig, je kan prima sterk, besluitvaardig en zelfstandig zijn als vrouw en toch lief en verzorgend. Ik denk dat dat juist de ideale combinatie is voor een vrouw. Je moet als man wel het gevoel hebben dat je huishouden niet in stukken uit elkaar valt als jij er niet bent. Kijk maar naar vrouwen van militairen of de 'echte' mannen op boorplatformen. Die zijn maanden weg van huis. Dan heb je een sterke zelfstandige vrouw nodig die zelf alles kan en geen zacht seutje die een leider nodig heeft. Het gezin thuis moet recht gehouden worden zonder gejammer en emotioneel gezeur. Je kan het je als man in die functies niet permitteren dat je je de hele dag zorgen maakt om het thuisfront.
pi_219586044
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 02:02 schreef Elan het volgende:

Dus niet hee schat waar wil je eten vanavond? Maar zelf reserveren bij een bepaald restaurant en aangeven dat als het haar niet aanstaat ze met een alternatief kan komen. In plaats van zal ik de kinderen ophalen aangeven dat jij ze ophaalt etc. Niet per se alles doen in het huishouden om haar te behagen of zij het vraagt maar zien wat er wanneer moet gebeuren en daarin je verantwoordelijkheid nemen. Met seks ook duidelijk initiatief nemen, niet eerst pleasen en bevestiging zoeken en dan pas initiatief durven nemen.

Dus gewoon een volwassen zelfstandige man? Waar we het al de hele tijd over hebben?
:P
pi_219586155
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 09:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hun man, die 12 uur per dag achter de Playstation zit… ;)
  donderdag 25 december 2025 @ 10:17:42 #234
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219586179
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Testosteron, en zeker een hoog testosteron geeft problemen. Zo een man is agressiever en impulsiever.

De meeste vrouwen vallen niet eens op grote spieren.

En mja, ik ga niet goed op het woord onderdanig, je kan prima sterk, besluitvaardig en zelfstandig zijn als vrouw en toch lief en verzorgend. Ik denk dat dat juist de ideale combinatie is voor een vrouw. Je moet als man wel het gevoel hebben dat je huishouden niet in stukken uit elkaar valt als jij er niet bent. Kijk maar naar vrouwen van militairen of de 'echte' mannen op boorplatformen. Die zijn maanden weg van huis. Dan heb je een sterke zelfstandige vrouw nodig die zelf alles kan en geen zacht seutje die een leider nodig heeft. Het gezin thuis moet recht gehouden worden zonder gejammer en emotioneel gezeur. Je kan het je als man in die functies niet permitteren dat je je de hele dag zorgen maakt om het thuisfront.
Die komen vaak zat thuis dat hun vrouw een ander ligt te neuken. Ik weet niet of dat per se een goed voorbeeld is, daar is de vrouw een stuk vaker dan gemiddeld iets té zelfstandig
Laffe huichelaar
pi_219586278
quote:

[..]

Dat laatste schijnt niet te kloppen (las ik ooit). Overigens is testosteron geen probleem. Te weinig of teveel natuurlijk wel. Maar verder normaal hormoon, noodzakelijk voor diverse belangrijke processen. :)
pi_219586310
quote:
9s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Die komen vaak zat thuis dat hun vrouw een ander ligt te neuken. Ik weet niet of dat per se een goed voorbeeld is, daar is de vrouw een stuk vaker dan gemiddeld iets té zelfstandig
Bijna de helft van de mannen en vrouwen gaat wel eens vreemd. We zijn dan ook geconditioneerd monogaam (slechts 0,0002% van de organismen schijnt monogaam te zijn…).

Weet je zeker dat het hoger ligt bij deze subgroep?
pi_219586330
quote:

[..]
Want de militairen op missie zijn wel altijd braaf? Die krijgen vanuit het leger een hoop condooms mee voor ze vertrekken. Dat zegt op zich al genoeg :')

Ik weet wel van 2 militairen die thuis kwamen in een leeggehaald huis.
De rest deed het prima met hun zelfstandige partners.
En ja de thuisblijvende partner MOET heel erg zelfstandig zijn. De huwelijken met de afhankelijkere, emotioneel gevoelige types falen miserabel bij militairen en andere mannen die lang van huis zijn.
pi_219586365
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat laatste schijnt niet te kloppen (las ik ooit). Overigens is testosteron geen probleem. Te weinig of teveel natuurlijk wel. Maar verder normaal hormoon, noodzakelijk voor diverse belangrijke processen. :)
Een heel belangrijk hormoon! Een man met te weinig voelt zich echt slecht. Wij geven niet voor niets testosteron bij in onze praktijk. We testen ook best veel mannen hier op.

Te veel geeft wel die agressie problemen. Of eerder misschien te korte lontjes en snelle overtrokken reacties op kleine dingen die storen. De rem is er vanaf en de reactie te hevig en explosief. Best een gevaarlijk iets voor de omgeving.
pi_219586388
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bijna de helft van de mannen en vrouwen gaat wel eens vreemd. We zijn dan ook geconditioneerd monogaam (slechts 0,0002% van de organismen schijnt monogaam te zijn…).

Weet je zeker dat het hoger ligt bij deze subgroep?
Het is misschien iets makkelijker, daar ze lang weg zijn.
Maar hogere cijfers? Nee dat denk ik niet.
  donderdag 25 december 2025 @ 10:36:22 #240
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219586414
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Want de militairen op missie zijn wel altijd braaf? Die krijgen vanuit het leger een hoop condooms mee voor ze vertrekken. Dat zegt op zich al genoeg :')

Dat vind ik een hele rare conclusie uit mijn post. Ik ben absoluut niet van mening dat militairen op missie altijd braaf zijn, maar jij haalt het erbij als een voorbeeld waarin het werkt en belangrijk is. In de volgende post stel je dat de partners van die vrouwen (ook) vreemdgaande honden zijn. :?
Laffe huichelaar
pi_219586470
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Een heel belangrijk hormoon! Een man met te weinig voelt zich echt slecht. Wij geven niet voor niets testosteron bij in onze praktijk. We testen ook best veel mannen hier op.

Te veel geeft wel die agressie problemen. Of eerder misschien te korte lontjes en snelle overtrokken reacties op kleine dingen die storen. De rem is er vanaf en de reactie te hevig en explosief. Best een gevaarlijk iets voor de omgeving.
Het ligt echt wat genuanceerder schijnt:

https://decorrespondent.n(...)48-0229-5f1cd3b8c597
pi_219586476
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Een heel belangrijk hormoon! Een man met te weinig voelt zich echt slecht.
Dan wordt de kamerplant een kasplantje :'(
pi_219586499
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat vind ik een hele rare conclusie uit mijn post. Ik ben absoluut niet van mening dat militairen op missie altijd braaf zijn, maar jij haalt het erbij als een voorbeeld waarin het werkt en belangrijk is. In de volgende post stel je dat de partners van die vrouwen (ook) vreemdgaande honden zijn. :?
Jij begon met vreemd gaan :D
Dat die vrouwen te zelfstandig zijn en met een ander liggen te krikken.
Dan pareer ik met het feit dat de militair zelf ook genoeg mogelijkheden heeft. Plus daar nog in ondersteunt wordt door het leger. De thuisblijvende partner krijgt geen doos condooms opgestuurd he?

Mijn post ging trouwens niet eens over het seksuele...
Dus eigenlijk is jouw conclusie op mijn eerste post vreemder dan de mijne op die van jou :?
pi_219586517
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is misschien iets makkelijker, daar ze lang weg zijn.
Maar hogere cijfers? Nee dat denk ik niet.
Misschien juist wel niet makkelijker. Als je kinderen hebt iig niet.

Het is denk ik meer de hersenkronkel: als ik mijn vrouw niet controleer, dan gaan de benen wijd voor iedereen…

Wat op een enorme onzekerheid duidt. Misschien wel te weinig testosteron? ;)
  donderdag 25 december 2025 @ 10:47:06 #245
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_219586562
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 08:02 schreef torentje het volgende:

[..]
Het idee dat vrouwen niet zouden kunnen overleven in een noodsituatie is niet alleen feitelijk onjuist, maar ook een klassiek voorbeeld van hoe stereotiepe rolpatronen onze blik vertroebelen.
Overlevingsvermogen is geen kwestie van geslacht, maar van vaardigheden, training, samenwerking en omstandigheden.
Is weldegelijk een probleem en ook geslacht afhankelijk, zoek maar op 'Bear Grylls men vs women', wellicht een extreme situatie maar het geeft mooi de arrogantie weer.
pi_219586565
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 05:33 schreef Lyrebird het volgende:
Wat ik wel apart vind is dat jonge dames juist nu interesse tonen, nu ik gelukkig getrouwd ben en kinderen heb (maar de 50 al gepasseerd ben). Die interesse was er niet toen ik jonger was (knapper en met meer donker haar). Vrouwen willen zekerheid, maar willen niet investeren in een jonge man met potentie.
Het is op een of andere manier een veel voorkomend verschijnsel dat vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die al getrouwd zijn of in een relatie zitten.
  donderdag 25 december 2025 @ 10:48:46 #247
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219586583
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 09:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jonge vrouwen zijn gemiddeld prima opgeleid inderdaad en ik ken ook enkele succesvolle, maar over het algemeen steunen vrouwen behoorlijk op mannen en dat zeggen de succesvolle alleenstaanden ook tegen me.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_219586590
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het is op een of andere manier een veel voorkomend verschijnsel dat vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die al getrouwd zijn of in een relatie zitten.
Stamp of approval.
pi_219586605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het ligt echt wat genuanceerder schijnt:

https://decorrespondent.n(...)48-0229-5f1cd3b8c597
Ik lees niets nieuws in dat artikel?
Er staat in wat ik hier beknopt omschreef?
En natuurlijk is het genuanceerder, niet elke man met een hoog testosterongehalte zal dit gedrag vertonen. Lijkt mij logisch dat een intelligente man met een hoog gehalte heel anders reageert dan een 'domme' man. Maar daar spelen dan weer andere dingen mee.
De potentie is er wel.

Vrouwen met een te laag gehalte doen het trouwens ook niet goed.
Te hoog is ook niet zo handig :X

De geslachtshormonen zijn voor beide partijen zeer belangrijk, je kan er maar beter niet te veel of te weinig van hebben.
pi_219586608
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dan wordt de kamerplant een kasplantje :'(
Germ ;(
pi_219586610
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:30 schreef Lenny77 het volgende:
Dat zal er sterk van afhangen waar die missie is. Afghanistan is een streng islamitisch land. Westerse militairen die op missie in Afghanistan zijn geweest, zullen daar weinig plezier met de Afghaanse vrouwen hebben gehad.
pi_219586667
quote:
6s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Is weldegelijk een probleem en ook geslacht afhankelijk, zoek maar op 'Bear Grylls men vs women', wellicht een extreme situatie maar het geeft mooi de arrogantie weer.
De gewone doorsnee man kan dit ook niet..
Net zoals de gewone doorsnee man niet op een boorplatform kan werken.
Dit soort dingen zijn voor uitzonderlijke types weggelegd. En ja dat zijn heel vaak mannen.

Haal Henk maar eens achter zijn bureau vandaan en gooi m in die Grylls toestanden.
Gaat het m niet worden hè? :N
pi_219586670
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:49 schreef VEM2012 het volgende:
Stamp of approval.
Het is niet alleen stamp of approval, maar er is ook een verschijnsel dat vrouwen zich in een relatie bijzonder willen voelen. Daarom proberen zulke vrouwen het aan te leggen met een getrouwde man. Het idee dat die man bereid is om zijn huwelijk op het spel te zetten voor een avontuurtje met een minnares, maakt dat die minnares zich bijzonder voelt. Sommige vrouwen krijgen daar echt gewoon een natte doos van.
pi_219586686
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Schijnt onbewust een teken te zijn dat die man het goed doet en vruchtbaar is want anders was m niet getrouwd en had hij geen gezonde kinderen.

Iemand die heel lang alleen is: daar moet vast iets mee schelen.

Zoiets... Denk dat het weinig wetenschappelijk is.
pi_219586695
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat zal er sterk van afhangen waar die missie is. Afghanistan is een streng islamitisch land. Westerse militairen die op missie in Afghanistan zijn geweest, zullen daar weinig plezier met de Afghaanse vrouwen hebben gehad.
:D
Je hebt duidelijk geen idee
pi_219586713
Door de hele geschiedenis heen zijn het mannen als individu of als groep geweest die onterecht uitvindingen en ontdekkingen op allerlei terreinen hebben opgeëist van vrouwen.

The erasure or misattribution of women's inventions throughout history is a well-documented phenomenon, often stemming from societal norms, legal restrictions, and systemic biases that prevented women from receiving credit.

De lijst is te lang om te delen. Maar met een samenleving die evenredig aan het ontwikkelen is, kunnen we dit gelukkig op tafel gooien. En deze hele 'erasure' mag imho wel resulteren in ereherstel in straatnaamborden e.d.

Wat iig lachwekkend is, is de hele verdediging als in dat zelfstandigheid van vrouwen een probleem zou zijn.
pi_219586735
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het is niet alleen stamp of approval, maar er is ook een verschijnsel dat vrouwen zich in een relatie bijzonder willen voelen. Daarom proberen zulke vrouwen het aan te leggen met een getrouwde man. Het idee dat die man bereid is om zijn huwelijk op het spel te zetten voor een avontuurtje met een minnares, maakt dat die minnares zich bijzonder voelt. Sommige vrouwen krijgen daar echt gewoon een natte doos van.
Ok.

Is dat wetenschappelijk onderbouwd?
pi_219586740
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:58 schreef Lenny77 het volgende:
:D
Je hebt duidelijk geen idee
Ik zou zeggen, vertel eens hoe het werkelijk in elkaar zit?
pi_219586755
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:57 schreef Lenny77 het volgende:
Iemand die heel lang alleen is: daar moet vast iets mee schelen.
En als je als man heel lang alleen bent geweest en weinig relaties hebt gehad, dan word je daar door de dames op dating sites ook keihard op afgerekend.
pi_219586758
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef Beathoven het volgende:
Door de hele geschiedenis heen zijn het mannen als individu of als groep geweest die onterecht uitvindingen en ontdekkingen op allerlei terreinen hebben opgeëist van vrouwen.

The erasure or misattribution of women's inventions throughout history is a well-documented phenomenon, often stemming from societal norms, legal restrictions, and systemic biases that prevented women from receiving credit.

De lijst is te lang om te delen. Maar met een samenleving die evenredig aan het ontwikkelen is, kunnen we dit gelukkig op tafel gooien. En deze hele 'erasure' mag imho wel resulteren in ereherstel in straatnaamborden e.d.

Wat iig lachwekkend is, is de hele verdediging als in dat zelfstandigheid van vrouwen een probleem zou zijn.
Gebeurt overigens tegenwoordig ook andersom. Zoals met Wifi, wat door een vrouw uitgevonden zou zijn. Terwijl
die uitspraak gewoon niet klopt.

Mensen hebben vaker de neiging om selectief te winkelen in feiten.
pi_219586764
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:02 schreef VEM2012 het volgende:
Ok.

Is dat wetenschappelijk onderbouwd?
Ik heb er nooit een wetenschappelijke onderbouwing van gelezen, dus ik zou het niet weten.
pi_219586778
Vrouwen zijn van nature zorgzaam. Maar we hebben onze maatschappij nu zo ingericht dat we deze zorgzaamheid commercieel hebben uitbesteed. We hebben daarmee vrouwen overbodig gemaakt voor het voortbestaan van de soort. Als gevolg hiervan zijn vrouwen hun natuurlijke energie tot verzorging gaan richten op nieuwe onderwerpen zoals klimaat en migratie.
pi_219586784
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En als je als man heel lang alleen bent geweest en weinig relaties hebt gehad, dan word je daar door de dames op dating sites ook keihard op afgerekend.
Andersom ook hoor. Dan kwam ik een mooie vrouw tegen en die had dan op haar 30e twee relaties van een jaar gehad. Dat roept vraagtekens op.

En bij Debby hetzelfde… ;)
pi_219586818
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Andersom ook hoor. Dan kwam ik een mooie vrouw tegen en die had dan op haar 30e twee relaties van een jaar gehad. Dat roept vraagtekens op.

Ik kwam lang geleden een vrouw tegen die in haar leven al twee bedpartners heeft gehad.

Wat een hoer.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_219586864
quote:

[..]
Meesten zijn niet in staat om fulltime 38 uur 40 jaar lang te werken. Jeuk aan, pijn aan etc etc
pi_219586866
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:07 schreef VEM2012 het volgende:

Bij vrouwen betekent geen relatie niet per se geen sex. Veel vrouwen van tegenwoordig hebben in periodes waarin ze geen vaste relatie hebben, wel volop sex met scharrels, ONS en FWB. Dan heb je als man liever een vrouw die het grootste deel van haar leven in een relatie heeft gezeten.
pi_219586881
Denken dat ze macht hebben met dat streepje haar daaronder _O- _O-
pi_219586904
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:08 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik kwam lang geleden een vrouw tegen die in haar leven al twee bedpartners heeft gehad.

Wat een hoer.
Het spijt me voor je, maar als ze had gezegd dat ze gekozen heeft voor rondsletten, had ik dat prima gevonden.

Ze bleef vaag daarover.
pi_219586938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Bij vrouwen betekent geen relatie niet per se geen sex. Veel vrouwen van tegenwoordig hebben in periodes waarin ze geen vaste relatie hebben, wel volop sex met scharrels, ONS en FWB. Dan heb je als man liever een vrouw die het grootste deel van haar leven in een relatie heeft gezeten.
Jij misschien.

Body count zegt mij niets. Nou ja, een 30 jarige maagd lijkt mij dan weer niet bij mij passen, maar verder…
pi_219586961
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:12 schreef halfway het volgende:

[..]
Meesten zijn niet in staat om fulltime 38 uur 40 jaar lang te werken. Jeuk aan, pijn aan etc etc
Ik doe het nu toch al 30 jaar, 38+ uren..
pi_219586962
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gebeurt overigens tegenwoordig ook andersom. Zoals met Wifi, wat door een vrouw uitgevonden zou zijn. Terwijl
die uitspraak gewoon niet klopt.

Mensen hebben vaker de neiging om selectief te winkelen in feiten.
Wifi was geen enkele uitvinding, er zijn meerdere wegen geweest.

Maar waarom zou één tegengeluid al het andere niet kloppend maken?
pi_219586982
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij misschien.

Body count zegt mij niets. Nou ja, een 30 jarige maagd lijkt mij dan weer niet bij mij passen, maar verder…
Onzekere mannetjes kunnen daar niet tegen.
Zeker degene die al heel lang alleen zijn.
pi_219587071
Alweer deel 5 bijna vol. Dit is nou precies waarom zo'n ragebait column wordt geschreven.
pi_219587076
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik zou zeggen, vertel eens hoe het werkelijk in elkaar zit?
Zoals ik het dus zei.
Op missie zijn er genoeg opties.
Als het niet met de lokale bevolking is (ook moslim dames zijn er niet vies van hoor) dan wel met elkaar. Genoeg vrouwen in het leger.
Nogmaals: als het geen dingetje was dan gaf het leger echt geen condooms.

En ja ik heb 2 lange relaties gehad met militairen die in het buitenland zaten. Ik zat in de cirkel. Ik weet wat er gebeurde. De partners kwamen ook samen op speciale avonden die gereorganiseerd werden vanuit het leger als de mannen weg waren. Daar werd ook over gesproken en 'educatie' over gegeven hoe hiermee om te gaan. Postpakketen enz werden via het leger verstuurd enz enz.

Er zullen er vast genoeg braaf zijn hoor!

Schijnbaar gaven ze vroeger zelfs laudaneum aan de soldaten om hun libido onder controle te houden.
pi_219587082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:26 schreef Stepperoller het volgende:
Alweer deel 5 bijna vol. Dit is nou precies waarom zo'n ragebait column wordt geschreven.
Nogmaals: mooie reeks tot nu toe.
Langlopende topics kunnen heel prettig zijn
pi_219587092
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Wifi was geen enkele uitvinding, er zijn meerdere wegen geweest.

Maar waarom zou één tegengeluid al het andere niet kloppend maken?
Waar schrijf ik dat precies?
  donderdag 25 december 2025 @ 11:28:09 #277
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219587096
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Bij vrouwen betekent geen relatie niet per se geen sex.
Bij mannen evenmin.

quote:
Veel vrouwen van tegenwoordig hebben in periodes waarin ze geen vaste relatie hebben, wel volop sex met scharrels, ONS en FWB. Dan heb je als man liever een vrouw die het grootste deel van haar leven in een relatie heeft gezeten.
Voor mij is dat echt geen criterium. Hoe zou dat relevant zijn in het wel of niet bij iemand passen?
Huilen dan.
pi_219587130
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef Beathoven het volgende:

Nee hoor, die lijst is helemaal niet te lang om te delen, maar je vind die erkenning niet belangrijk genoeg om die lijst te delen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 25 december 2025 @ 12:13:19 #279
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219587706
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Bij mannen evenmin.
[..]
Voor mij is dat echt geen criterium. Hoe zou dat relevant zijn in het wel of niet bij iemand passen?
Tsja, je kunt van alles de relevantie in twijfel trekken.
  donderdag 25 december 2025 @ 12:13:29 #280
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_219587710
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 16:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Interessant, hier is het andersom. Mijn man kost me geld en ik lever hem geld op :D
mijn buurvrouw doet dat ook
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219587732
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:19 schreef VEM2012 het volgende:
Ik kom net een doubling down van Debby en een ander geschift mens tegen:

https://www.ad.nl/podcast(...)h-benefits~ae7c12b5/

Mannen zijn emotionele golddiggers en vrouwen therapeut met benefits… omdat (god betere het…) mannen bij hun vrouw wel eens emoties tonen!

Je zal toch godverdomme zo in het leven staan als vrouw zeg! Dat jouw partner zijn problemen maar voor zich moet houden. Verwacht vooral geen steun van mij… Wat heb je dan? Geen relatie lijkt mij zo!
Precies wat ik in deel 1 van dit topic al zei.
Laat ik het even bij vrouwen als Debby houden; die willen een emotioneel stabiele vent die ook emotioneel nog kan connecten zowel met zijn innerlijke zelf als met de vrouw.
Maar hij mag dan vooral zelf geen emotie tonen want zij zit niet te wachten op gezeik en het moet vooral allemaal maar leuk blijven en een aanvulling op haar leven
  donderdag 25 december 2025 @ 12:20:29 #282
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219587803
quote:

[..]
Zelfstandigheid heeft echt niks te maken met meer kans op vreemdgaan.
Is meer iets in iemands karakter en het vermogen om je impulsen te kunnen beheersen.
Sommige mensen zullen vaker keuzes maken die gericht zijn op hun eigen genot/ego. En dan ook sneller vreemdgaan, en proberen er mee weg te komen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219588372
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus gewoon een volwassen zelfstandige man? Waar we het al de hele tijd over hebben?
:P
Maar teveel je eigen plan trekken word ook niet gewaardeerd, want dan voelen ze zich ongezien en onbegrepen. Het bijzondere is ook dat al die problemen er vaak in het begin van de relatie ook al waren. Een man die nooit wat doet in het huishouden heeft dat nooit gedaan. Die begint of stopt daar niet ineens mee na 20 jaar huwelijk.

Het zal meer een hormonaal issue zijn dat de trigger vormt dit voor soort onredelijk en ontevreden gedrag dan dat die mannen ineens alles verkeerd doen.

Gemiddelde leeftijd van een scheiding is 41, dat is zo'n beetje de leeftijd van die Debby. 70% van de scheiding komt bij vrouwen vandaan. Je leest ook over vrouwen die zichzelf niet meer herkennen en mannen die hun vrouw in een permanent ontevreden feeks zien veranderen. Perimenopause is een bitch.
blablablabla
pi_219588379
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef Isdatzo het volgende:
Bij mannen evenmin.
Maar voor mannen is het wat moeilijker om sex buiten een relatie te krijgen, of hij moet ervoor betalen.
  donderdag 25 december 2025 @ 13:07:45 #285
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219588415
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar teveel je eigen plan trekken word ook niet gewaardeerd, want dan voelen ze zich ongezien en onbegrepen. Het bijzondere is ook dat al die problemen er vaak in het begin van de relatie ook al waren. Een man die nooit wat doet in het huishouden heeft dat nooit gedaan. Die begint of stopt daar niet ineens mee na 20 jaar huwelijk.

Het zal meer een hormonaal issue zijn dat de trigger vormt dit voor soort onredelijk en ontevreden gedrag dan dat die mannen ineens alles verkeerd doen.

Gemiddelde leeftijd van een scheiding is 41, dat is zo'n beetje de leeftijd van die Debby. 70% van de scheiding komt bij vrouwen vandaan. Je leest ook over vrouwen die zichzelf niet meer herkennen en mannen die hun vrouw in een permanent ontevreden feeks zien veranderen. Perimenopause is een bitch.
Het zal meer zijn dat zo'n vrouw klaar is met uitleggen wat er verkeerd gaat aan zo'n dood paard en denkt van ja, ik ga dit niet nog 40 jaar doen, doei.

Die mannen "de scheiding kwam uit het niets!?" Die vrouwen: "Hij snapt het nog steeds niet. Enfin, heerlijk zo zonder die kamerplant, ik doe nog een wijntje."
pi_219588426
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
Onzekere mannetjes kunnen daar niet tegen.
Zeker degene die al heel lang alleen zijn.
Bedoel je daar nu mij mee?
Dat ik een vrouw die veel verschillende sexpartners heeft gehad, niet aantrekkelijk vind, is echt niet uit onzekerheid. Ik zou het er eventueel wel op kunnen doen, maar ik zou me aan zo'n vrouw niet emotioneel kunnen hechten.
pi_219588724
quote:
Pffft! Ik heb niet eens een rijbewijs! Of geld.
pi_219588782
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:06 schreef Kottnauer het volgende:
Vrouwen zijn van nature zorgzaam. Maar we hebben onze maatschappij nu zo ingericht dat we deze zorgzaamheid commercieel hebben uitbesteed. We hebben daarmee vrouwen overbodig gemaakt voor het voortbestaan van de soort. Als gevolg hiervan zijn vrouwen hun natuurlijke energie tot verzorging gaan richten op nieuwe onderwerpen zoals klimaat en migratie.
Interessant, vertel me meer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219588830
quote:

[..]
Worden mannen niet juist rustiger van testosteron?

Of is dat Joe Rogan kletskoek?

[ Bericht 0% gewijzigd door Horzula op 25-12-2025 13:45:28 ]
pi_219588834
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat ik een vrouw die veel verschillende sexpartners heeft gehad, niet aantrekkelijk vind, is echt niet uit onzekerheid. Ik zou het er eventueel wel op kunnen doen, maar ik zou me aan zo'n vrouw niet emotioneel kunnen hechten.
Als je het omdraait zijn sommige vrouwen ook niet happig als het om mannen gaat die veel playen dus ik zie daar zelf geen problemen mee.

En ook al had ik dat wel hoef je er trouwens voor geen meter mee te zitten want als puntje bij paaltje komt is het uiteindelijk ook een strikt persoonlijke beslissing.
Niemand kan jou dwingen of verplichten om iemand wel of niet aantrekkelijk te vinden om het even om welke reden wel/niet dan ook.
pi_219588955
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het zal meer zijn dat zo'n vrouw klaar is met uitleggen wat er verkeerd gaat aan zo'n dood paard en denkt van ja, ik ga dit niet nog 40 jaar doen, doei.

Die mannen "de scheiding kwam uit het niets!?" Die vrouwen: "Hij snapt het nog steeds niet. Enfin, heerlijk zo zonder die kamerplant, ik doe nog een wijntje."
Is het niet handiger om of die man gelijk aan het begin van de relatie duidelijk te maken en wat je verwacht? En dan direct te besluiten of het al dan niet een dood paard is waar je aan trekt. Bedoel je verdoet niet alleen je eigen leven en je beste jaren maar ook die van hem. Het is ook geen twee of drie jaar maar vaak 15 of 20 jaar dat ze er ineens klaar mee zijn.

Vind het eigenlijk helemaal niet logisch klinken, het zal eerder zijn dat die vrouwen door het hormonale aspect gewoon chronisch ontevreden zijn. Wellicht met een stukje sleur er bij en dan besluiten voor zichzelf te kiezen. En omdat het natuurlijk nooit aan de vrouw zelf mag liggen want zelfreflectie is eng dumpen ze zo'n vent dan maar.
blablablabla
pi_219589003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Maar voor mannen is het wat moeilijker om sex buiten een relatie te krijgen, of hij moet ervoor betalen.
Steeds meer mannen doen dat ook gewoon. En geef ze eens ongelijk . Tijd is uiteindelijk geld en uren swipen om misschien een keer op date gaan met vrouwen die eisenlijstjes van 6 kantjes kost ook genoeg. En dan heb je nog niet wat je wil.
blablablabla
pi_219589061
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Is het niet handiger om of die man gelijk aan het begin van de relatie duidelijk te maken en wat je verwacht? En dan direct te besluiten of het al dan niet een dood paard is waar je aan trekt. Bedoel je verdoet niet alleen zijn eigen leven en je beste jaren maar ook die van hem. Het is ook geen twee of drie jaar maar vaak 15 of 20 jaar dat ze er ineens klaar mee zijn.

Vind het eigenlijk helemaal niet logisch klinken, het zal eerder zijn dat die vrouwen door het hormonale aspect gewoon chronisch ontevreden zijn. Wellicht met een stukje sleur er bij en dan besluiten voor zichzelf te kiezen. En omdat het natuurlijk nooit aan de vrouw zelf mag liggen want zelfreflectie is eng dumpen ze zo'n vent dan maar.
Waarom is voor jou toch alles de schuld van de hormonale vrouw?
Ze is labiel, ze jankt, ze is een week een feeks, ze is de man beu, ze is ontevreden, ze gaat scheiden,..
Allemaal door haar verdommese hormonen!

Zie je zelf niet in hoe belachelijk dit is?

Volgens mij heb jij een hele hormonale partner en trek je dit door naar de hele vrouwelijke bevolking. Dat kan bijna niet anders?!

Trouwens, als de vrouw aangeeft wat ze verwacht en dit moet blijven herhalen dan is ze een zeur en een zaag. Dat is ook weer niet goed.
Op een bepaald moment zeurt ze trouwens niet meer... En dat is het begin van het einde want dan is ze gestopt met moeite doen voor de relatie.
  donderdag 25 december 2025 @ 13:57:43 #294
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219589105
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:53 schreef Lenny77 het volgende:

...
Op een bepaald moment zeurt ze trouwens niet meer... En dat is het begin van het einde want dan is ze gestopt met moeite doen voor de relatie.
Klopt, is ook een term voor: Walkaway Wife Syndrome. Kort gezegd dat een vrouw na jaren proberen te communiceren het opgeeft en uitcheckt en haar exit begint te plannen, waardoor zo'n vingerplant denkt dat alles koek en ei is en aan het einde van de rit een paar maanden later alleen kan uitbrengen "dat de scheiding echt vanuit het niets kwam".
pi_219589108
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:35 schreef Horzula het volgende:

[..]
Worden mannen niet juist rustiger van testosteron?

Of is dat Joe Rogan kletskoek?
Een gezond testosterongehalte is noodzakelijk voor de man, voor elke mens zelfs.
Teveel of te weinig is een probleem. En ik denk te weinig nog veel erger dan teveel.
pi_219589111
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Klopt, is ook een term voor: Walkaway Wife Syndrome. Kort gezegd dat een vrouw na jaren proberen te communiceren het opgeeft en uitcheckt en haar exit begint te plannen, waardoor zo'n vingerplant denkt dat alles koek en ei is en aan het einde van de rit een paar maanden later alleen kan uitbrengen "dat de scheiding echt vanuit het niets kwam".
Dit dus...
pi_219589147
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee hoor, die lijst is helemaal niet te lang om te delen, maar je vind die erkenning niet belangrijk genoeg om die lijst te delen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alstublieft ouwe
  donderdag 25 december 2025 @ 14:03:15 #298
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_219589149
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zou je wel gewoon vrienden met zo'n vrouw kunnen zijn?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_219589158
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ook dit vind ik niet helemaal eerlijk naar de/een man. Geef dan gewoon aan dat je wil scheiden voordat je je exit plant.

Het is een goed recht hoor maar een beetje vilein is het ergens ook wel.
  donderdag 25 december 2025 @ 14:07:22 #300
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219589180
quote:

[..]
Mijn man en ik weten van elkaar niet eens hoeveel de ander heeft gehad. En ik wil het ook niet weten. Wat heb ik daaraan.

We houden van elkaar, dat is belangrijker dan een seksverleden.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')