Er loopt genoeg relatiemateriaal rond. Feit is alleen dat vrouwen een giga boodschappenlijst hebben en ze op zoek zijn naar de ideale vent.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:06 schreef Joppiez het volgende:
[..]
De moderne vrouw, waaronder vast Debby, heeft geen probleem om een (goede) beurt te krijgen als ze daar zin in heeft. Het probleem is dat er tegenwoordig weinig relatiemateriaal rondloopt wat ook constructief bijdraagt aan iets duurzaam en langetermijn. Veel vrouwen hebben daarom het gevoel niet goed begrepen te worden en vooral steeds op de tenen te moeten lopen, willen ze de relatie of huwelijk “leuk” houden. Jouw reactie laat ook weer een symptoom zien, het draait allemaal om veel meer dan yolo dingetjes en neuken.
Mannelijkheid zit voor mij niet in het niet janken.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:23 schreef Elan het volgende:
Je wilt toch een masculiene man neem ik aan? Eentje die regelmatig jankt om kleine dingen lijkt me niet heel aantrekkelijk. Zeker als je zelf aangeeft amper te huilen.
Het gaat ook niet om letterlijk niet mogen als in een verbod maar het is meer de vraag in hoeverre het sociaal geaccepteerd is door vrouwen.
Dit is wel heel erg hoor.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:19 schreef VEM2012 het volgende:
Ik kom net een doubling down van Debby en een ander geschift mens tegen:
https://www.ad.nl/podcast(...)h-benefits~ae7c12b5/
Mannen zijn emotionele golddiggers en vrouwen therapeut met benefits… omdat (god betere het…) mannen bij hun vrouw wel eens emoties tonen!
Je zal toch godverdomme zo in het leven staan als vrouw zeg! Dat jouw partner zijn problemen maar voor zich moet houden. Verwacht vooral geen steun van mij… Wat heb je dan? Geen relatie lijkt mij zo!
Zeg ik ook niet. Ik verplaats me alleen in de type moderne vrouw wat een serieuze (lange) relatie zoekt. Lijkt me logisch dat je meer punten scoort als stabiele leuke/interessante man met ambitie en een goedlopende carrière als dat kan. In plaats van een 30-40 jarige gamer die eigenlijk ontevreden is maar het allemaal wel best vindt.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof alle vrouwen hetzelfde denken. Stop maar gewoon met deze helderziende act
En trots dat ze is op haar standpunt, man man manquote:Op woensdag 24 december 2025 20:06 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het AD heeft nog een vrouw gevonden die liever single is.
Ook niet onbewust?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mannelijkheid zit voor mij niet in het niet janken.
Manipuleren heet dat.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:38 schreef sp3c het volgende:
Voor mijn gevoel willen vrouwen juist leiden in het algemeen
Noem het wat je wiltquote:
Van wat ik begrepen heb willen vrouwen juist een partner die dingen zelfstandig plant, zelf actie onderneemt als er dingen moeten gebeuren zonder dat zij het eerst moeten voorkauwen en niet bang is voor zijn eigen seksualiteit. Niet leiden op een controlerende manier maar de regie voeren zodat zij kan ontspannen.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:38 schreef sp3c het volgende:
Maar uiteindelijk belanden ook deze vrouwen ondanks hun sociale leven gewoon in een kist onder de grond, waarna er nooit meer iemand aan ze denkt en hun gelukkig leven per saldo toch zinloos en zonder enig gevolg is gebleven.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Best een jankpost om de zogenaamde jankkloof ter discussie te stellen.
En het verschil is dat vrouwen die alleen blijven, nog gewoon een sociaal leven opbouwen en ook alleen gewoon een gelukkig leven leiden. In tegenstelling tot mannen, waarvan het merendeel toch wel serieus eenzaam en onaangepast eindigt.
Het is al 80 jaar vrede hier…quote:Op woensdag 24 december 2025 23:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Al zou je er wel om janken.
Uiteindelijk leggen wij mannen als eerste het loodje.
We worden massaal door de idioterie van plannen van maniakken als Hitler of Poetin naar het front gestuurd. En we sterven dus jaren eerder dan vrouwen. Want we doen het gewoon. Hele generaties offeren wij mannen op.
En dan denken we ook nog dat we excelleren.
In wat eigenlijk?
Ik altijd maar denken dat het per individu anders kan zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:38 schreef sp3c het volgende:
Wat mannelijkheid is volgens mannen, is cultureel bepaald. Met 'mannelijkheid door de ogen van een man' kom je niet ver in een moderne samenleving. Door de ogen van vrouwen is dat al beter.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mannelijkheid zit voor mij niet in het niet janken.
Daarom zeg ik in het algemeen en voor mijn gevoelquote:Op donderdag 25 december 2025 06:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat het per individu anders kan zijn.
Streep al deze onzin gewoon door. Dit soort opinies zijn precies waarom mannen ongeschikte peuters worden gevonden.quote:Op donderdag 25 december 2025 06:53 schreef halfway het volgende:
Vrouwen kunnen helemaal niet overleven in een noodsituatie, dan zijn de mannen wel goed om de shit op te lossen.
Dit soort extremen, of het nou over mannen of vrouwen gaat, slaan inderdaad nergens op en je bereikt er ook totaal niks mee.quote:Op donderdag 25 december 2025 06:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Streep al deze onzin gewoon door. Dit soort opinies zijn precies waarom mannen ongeschikte peuters worden gevonden.
Idd. Al die kroegfilosofie over hoe competent of incompetent een denkbeeldige ander is. Als in dat zoiets afstraalt op degene die zoiets schetst.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit soort extremen, of het nou over mannen of vrouwen gaat, slaan inderdaad nergens op en je bereikt er ook totaal niks mee.
Hoe dan ook: het heeft helemaal geen zin om je druk te maken over wat ‘de vrouwen’ willen als het gaat om karaktereigenschappen die je nu eenmaal hebt of niet. Wees gewoon lekker jezelf.quote:Op donderdag 25 december 2025 06:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Daarom zeg ik in het algemeen en voor mijn gevoel
Het idee dat vrouwen niet zouden kunnen overleven in een noodsituatie is niet alleen feitelijk onjuist, maar ook een klassiek voorbeeld van hoe stereotiepe rolpatronen onze blik vertroebelen.quote:Op donderdag 25 december 2025 06:53 schreef halfway het volgende:
Vrouwen kunnen helemaal niet overleven in een noodsituatie, dan zijn de mannen wel goed om de shit op te lossen.
Mensen in deze tijd maken al een groot verschil als ze niet met hun telefoon getrouwd raken.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe dan ook: het heeft helemaal geen zin om je druk te maken over wat ‘de vrouwen’ willen als het gaat om karaktereigenschappen die je nu eenmaal hebt of niet. Wees gewoon lekker jezelf.
In een relatie heb je natuurlijk wel compromissen te sluiten, maar als je daar veel mee bezig bent heb je kennelijk niet de juiste partner te pakken.
lol. Veel vrouwen, vooral jongere, kunnen niet eens overleven zonder het inkomen van een man.quote:Op donderdag 25 december 2025 06:53 schreef halfway het volgende:
We overleven volgens mij allemaal met de hulp van anderen…quote:Op donderdag 25 december 2025 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
lol. Veel vrouwen, vooral jongere, kunnen niet eens overleven zonder het inkomen van een man.
De jongere vrouwen hebben betere diploma's dan ooit!quote:Op donderdag 25 december 2025 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
lol. Veel vrouwen, vooral jongere, kunnen niet eens overleven zonder het inkomen van een man.
Testosteron, en zeker een hoog testosteron geeft problemen. Zo een man is agressiever en impulsiever.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook niet onbewust?
Er is een sterke relatie tussen huilen van man en en de hoeveelheid testosteron die ze produceren.
Daarom huilen oudere mannen vaker en sneller dan jongere mannen. Idem bij mannen die net vader zijn geworden is het gebruikelijk dat het testosteron dipt en ze daardoor emotioneler kunnen zijn.
Het is me niet te eens te doen om de maatschappelijke discussie want inderdaad als je nou een potje zou willen huilen moet je dat lekker doen, ook als man. Maar meer hoe vrouwen daarop reageren bewust of onbewust. Andere zaken die een hogere mate van testosteron impliceren zoals bijvoorbeeld spiergroei vinden veel dames seksueel aantrekkelijk. Dus misschien is snel huilen onaantrekkelijk?
Zelf vind ik een vrouw met veel mannelijke kenmerken (type Ellie Lust zullen we maar zeggen) echt wel op voorhand onaantrekkelijker dan een dame die heel erg in haar feminiteit staat. Dus zacht, verzorgend en misschien wel een beetje onderdanig. Wellicht is onderdanig niet het juiste woord in deze context want ze hoeft niet te gehoorzamen of te kruipen maar bij voorkeur niet een dame die jou het gelijk wel ff gaat vertellen allemaal.
Dus gewoon een volwassen zelfstandige man? Waar we het al de hele tijd over hebben?quote:Op donderdag 25 december 2025 02:02 schreef Elan het volgende:
Dus niet hee schat waar wil je eten vanavond? Maar zelf reserveren bij een bepaald restaurant en aangeven dat als het haar niet aanstaat ze met een alternatief kan komen. In plaats van zal ik de kinderen ophalen aangeven dat jij ze ophaalt etc. Niet per se alles doen in het huishouden om haar te behagen of zij het vraagt maar zien wat er wanneer moet gebeuren en daarin je verantwoordelijkheid nemen. Met seks ook duidelijk initiatief nemen, niet eerst pleasen en bevestiging zoeken en dan pas initiatief durven nemen.
Hun man, die 12 uur per dag achter de Playstation zit…quote:Op donderdag 25 december 2025 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De jongere vrouwen hebben betere diploma's dan ooit!
Natuurlijk kunnen ze dat.
Die komen vaak zat thuis dat hun vrouw een ander ligt te neuken. Ik weet niet of dat per se een goed voorbeeld is, daar is de vrouw een stuk vaker dan gemiddeld iets té zelfstandigquote:Op donderdag 25 december 2025 10:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Testosteron, en zeker een hoog testosteron geeft problemen. Zo een man is agressiever en impulsiever.
Die wil je net niet in huis hebben en zeker niet bij kinderen.
De meeste vrouwen vallen niet eens op grote spieren.
En mja, ik ga niet goed op het woord onderdanig, je kan prima sterk, besluitvaardig en zelfstandig zijn als vrouw en toch lief en verzorgend. Ik denk dat dat juist de ideale combinatie is voor een vrouw. Je moet als man wel het gevoel hebben dat je huishouden niet in stukken uit elkaar valt als jij er niet bent. Kijk maar naar vrouwen van militairen of de 'echte' mannen op boorplatformen. Die zijn maanden weg van huis. Dan heb je een sterke zelfstandige vrouw nodig die zelf alles kan en geen zacht seutje die een leider nodig heeft. Het gezin thuis moet recht gehouden worden zonder gejammer en emotioneel gezeur. Je kan het je als man in die functies niet permitteren dat je je de hele dag zorgen maakt om het thuisfront.
Dat laatste schijnt niet te kloppen (las ik ooit). Overigens is testosteron geen probleem. Te weinig of teveel natuurlijk wel. Maar verder normaal hormoon, noodzakelijk voor diverse belangrijke processen.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Testosteron, en zeker een hoog testosteron geeft problemen. Zo een man is agressiever en impulsiever.
Bijna de helft van de mannen en vrouwen gaat wel eens vreemd. We zijn dan ook geconditioneerd monogaam (slechts 0,0002% van de organismen schijnt monogaam te zijn…).quote:Op donderdag 25 december 2025 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die komen vaak zat thuis dat hun vrouw een ander ligt te neuken. Ik weet niet of dat per se een goed voorbeeld is, daar is de vrouw een stuk vaker dan gemiddeld iets té zelfstandig
Want de militairen op missie zijn wel altijd braaf? Die krijgen vanuit het leger een hoop condooms mee voor ze vertrekken. Dat zegt op zich al genoegquote:Op donderdag 25 december 2025 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die komen vaak zat thuis dat hun vrouw een ander ligt te neuken. Ik weet niet of dat per se een goed voorbeeld is, daar is de vrouw een stuk vaker dan gemiddeld iets té zelfstandig
Een heel belangrijk hormoon! Een man met te weinig voelt zich echt slecht. Wij geven niet voor niets testosteron bij in onze praktijk. We testen ook best veel mannen hier op.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste schijnt niet te kloppen (las ik ooit). Overigens is testosteron geen probleem. Te weinig of teveel natuurlijk wel. Maar verder normaal hormoon, noodzakelijk voor diverse belangrijke processen.
Het is misschien iets makkelijker, daar ze lang weg zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bijna de helft van de mannen en vrouwen gaat wel eens vreemd. We zijn dan ook geconditioneerd monogaam (slechts 0,0002% van de organismen schijnt monogaam te zijn…).
Weet je zeker dat het hoger ligt bij deze subgroep?
Dat vind ik een hele rare conclusie uit mijn post. Ik ben absoluut niet van mening dat militairen op missie altijd braaf zijn, maar jij haalt het erbij als een voorbeeld waarin het werkt en belangrijk is. In de volgende post stel je dat de partners van die vrouwen (ook) vreemdgaande honden zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Want de militairen op missie zijn wel altijd braaf? Die krijgen vanuit het leger een hoop condooms mee voor ze vertrekken. Dat zegt op zich al genoeg![]()
Het ligt echt wat genuanceerder schijnt:quote:Op donderdag 25 december 2025 10:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een heel belangrijk hormoon! Een man met te weinig voelt zich echt slecht. Wij geven niet voor niets testosteron bij in onze praktijk. We testen ook best veel mannen hier op.
Te veel geeft wel die agressie problemen. Of eerder misschien te korte lontjes en snelle overtrokken reacties op kleine dingen die storen. De rem is er vanaf en de reactie te hevig en explosief. Best een gevaarlijk iets voor de omgeving.
Dan wordt de kamerplant een kasplantjequote:Op donderdag 25 december 2025 10:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een heel belangrijk hormoon! Een man met te weinig voelt zich echt slecht.
Jij begon met vreemd gaanquote:Op donderdag 25 december 2025 10:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele rare conclusie uit mijn post. Ik ben absoluut niet van mening dat militairen op missie altijd braaf zijn, maar jij haalt het erbij als een voorbeeld waarin het werkt en belangrijk is. In de volgende post stel je dat de partners van die vrouwen (ook) vreemdgaande honden zijn.
Misschien juist wel niet makkelijker. Als je kinderen hebt iig niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is misschien iets makkelijker, daar ze lang weg zijn.
Maar hogere cijfers? Nee dat denk ik niet.
Is weldegelijk een probleem en ook geslacht afhankelijk, zoek maar op 'Bear Grylls men vs women', wellicht een extreme situatie maar het geeft mooi de arrogantie weer.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Het idee dat vrouwen niet zouden kunnen overleven in een noodsituatie is niet alleen feitelijk onjuist, maar ook een klassiek voorbeeld van hoe stereotiepe rolpatronen onze blik vertroebelen.
Overlevingsvermogen is geen kwestie van geslacht, maar van vaardigheden, training, samenwerking en omstandigheden.
Het is op een of andere manier een veel voorkomend verschijnsel dat vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die al getrouwd zijn of in een relatie zitten.quote:Op donderdag 25 december 2025 05:33 schreef Lyrebird het volgende:
Wat ik wel apart vind is dat jonge dames juist nu interesse tonen, nu ik gelukkig getrouwd ben en kinderen heb (maar de 50 al gepasseerd ben). Die interesse was er niet toen ik jonger was (knapper en met meer donker haar). Vrouwen willen zekerheid, maar willen niet investeren in een jonge man met potentie.
Jonge vrouwen zijn gemiddeld prima opgeleid inderdaad en ik ken ook enkele succesvolle, maar over het algemeen steunen vrouwen behoorlijk op mannen en dat zeggen de succesvolle alleenstaanden ook tegen me.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De jongere vrouwen hebben betere diploma's dan ooit!
Natuurlijk kunnen ze dat.
Stamp of approval.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het is op een of andere manier een veel voorkomend verschijnsel dat vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die al getrouwd zijn of in een relatie zitten.
Ik lees niets nieuws in dat artikel?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het ligt echt wat genuanceerder schijnt:
https://decorrespondent.n(...)48-0229-5f1cd3b8c597
Germquote:Op donderdag 25 december 2025 10:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dan wordt de kamerplant een kasplantje
Dat zal er sterk van afhangen waar die missie is. Afghanistan is een streng islamitisch land. Westerse militairen die op missie in Afghanistan zijn geweest, zullen daar weinig plezier met de Afghaanse vrouwen hebben gehad.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:30 schreef Lenny77 het volgende:
Want de militairen op missie zijn wel altijd braaf? Die krijgen vanuit het leger een hoop condooms mee voor ze vertrekken. Dat zegt op zich al genoeg
De gewone doorsnee man kan dit ook niet..quote:Op donderdag 25 december 2025 10:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is weldegelijk een probleem en ook geslacht afhankelijk, zoek maar op 'Bear Grylls men vs women', wellicht een extreme situatie maar het geeft mooi de arrogantie weer.
Het is niet alleen stamp of approval, maar er is ook een verschijnsel dat vrouwen zich in een relatie bijzonder willen voelen. Daarom proberen zulke vrouwen het aan te leggen met een getrouwde man. Het idee dat die man bereid is om zijn huwelijk op het spel te zetten voor een avontuurtje met een minnares, maakt dat die minnares zich bijzonder voelt. Sommige vrouwen krijgen daar echt gewoon een natte doos van.quote:
Schijnt onbewust een teken te zijn dat die man het goed doet en vruchtbaar is want anders was m niet getrouwd en had hij geen gezonde kinderen.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het is op een of andere manier een veel voorkomend verschijnsel dat vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die al getrouwd zijn of in een relatie zitten.
quote:Op donderdag 25 december 2025 10:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat zal er sterk van afhangen waar die missie is. Afghanistan is een streng islamitisch land. Westerse militairen die op missie in Afghanistan zijn geweest, zullen daar weinig plezier met de Afghaanse vrouwen hebben gehad.
Ok.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het is niet alleen stamp of approval, maar er is ook een verschijnsel dat vrouwen zich in een relatie bijzonder willen voelen. Daarom proberen zulke vrouwen het aan te leggen met een getrouwde man. Het idee dat die man bereid is om zijn huwelijk op het spel te zetten voor een avontuurtje met een minnares, maakt dat die minnares zich bijzonder voelt. Sommige vrouwen krijgen daar echt gewoon een natte doos van.
En als je als man heel lang alleen bent geweest en weinig relaties hebt gehad, dan word je daar door de dames op dating sites ook keihard op afgerekend.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:57 schreef Lenny77 het volgende:
Iemand die heel lang alleen is: daar moet vast iets mee schelen.
Gebeurt overigens tegenwoordig ook andersom. Zoals met Wifi, wat door een vrouw uitgevonden zou zijn. Terwijlquote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef Beathoven het volgende:
Door de hele geschiedenis heen zijn het mannen als individu of als groep geweest die onterecht uitvindingen en ontdekkingen op allerlei terreinen hebben opgeëist van vrouwen.
The erasure or misattribution of women's inventions throughout history is a well-documented phenomenon, often stemming from societal norms, legal restrictions, and systemic biases that prevented women from receiving credit.
De lijst is te lang om te delen. Maar met een samenleving die evenredig aan het ontwikkelen is, kunnen we dit gelukkig op tafel gooien. En deze hele 'erasure' mag imho wel resulteren in ereherstel in straatnaamborden e.d.
Wat iig lachwekkend is, is de hele verdediging als in dat zelfstandigheid van vrouwen een probleem zou zijn.
Ik heb er nooit een wetenschappelijke onderbouwing van gelezen, dus ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:02 schreef VEM2012 het volgende:
Ok.
Is dat wetenschappelijk onderbouwd?
Andersom ook hoor. Dan kwam ik een mooie vrouw tegen en die had dan op haar 30e twee relaties van een jaar gehad. Dat roept vraagtekens op.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En als je als man heel lang alleen bent geweest en weinig relaties hebt gehad, dan word je daar door de dames op dating sites ook keihard op afgerekend.
Ik kwam lang geleden een vrouw tegen die in haar leven al twee bedpartners heeft gehad.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Andersom ook hoor. Dan kwam ik een mooie vrouw tegen en die had dan op haar 30e twee relaties van een jaar gehad. Dat roept vraagtekens op.
En bij Debby hetzelfde…
Meesten zijn niet in staat om fulltime 38 uur 40 jaar lang te werken. Jeuk aan, pijn aan etc etcquote:Op donderdag 25 december 2025 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bij vrouwen betekent geen relatie niet per se geen sex. Veel vrouwen van tegenwoordig hebben in periodes waarin ze geen vaste relatie hebben, wel volop sex met scharrels, ONS en FWB. Dan heb je als man liever een vrouw die het grootste deel van haar leven in een relatie heeft gezeten.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:07 schreef VEM2012 het volgende:
Andersom ook hoor. Dan kwam ik een mooie vrouw tegen en die had dan op haar 30e twee relaties van een jaar gehad. Dat roept vraagtekens op.
En bij Debby hetzelfde…
Het spijt me voor je, maar als ze had gezegd dat ze gekozen heeft voor rondsletten, had ik dat prima gevonden.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik kwam lang geleden een vrouw tegen die in haar leven al twee bedpartners heeft gehad.
Wat een hoer.
Jij misschien.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Bij vrouwen betekent geen relatie niet per se geen sex. Veel vrouwen van tegenwoordig hebben in periodes waarin ze geen vaste relatie hebben, wel volop sex met scharrels, ONS en FWB. Dan heb je als man liever een vrouw die het grootste deel van haar leven in een relatie heeft gezeten.
Ik doe het nu toch al 30 jaar, 38+ uren..quote:Op donderdag 25 december 2025 11:12 schreef halfway het volgende:
[..]
Meesten zijn niet in staat om fulltime 38 uur 40 jaar lang te werken. Jeuk aan, pijn aan etc etc
Wifi was geen enkele uitvinding, er zijn meerdere wegen geweest.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gebeurt overigens tegenwoordig ook andersom. Zoals met Wifi, wat door een vrouw uitgevonden zou zijn. Terwijl
die uitspraak gewoon niet klopt.
Mensen hebben vaker de neiging om selectief te winkelen in feiten.
Onzekere mannetjes kunnen daar niet tegen.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij misschien.
Body count zegt mij niets. Nou ja, een 30 jarige maagd lijkt mij dan weer niet bij mij passen, maar verder…
Zoals ik het dus zei.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, vertel eens hoe het werkelijk in elkaar zit?
Nogmaals: mooie reeks tot nu toe.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:26 schreef Stepperoller het volgende:
Alweer deel 5 bijna vol. Dit is nou precies waarom zo'n ragebait column wordt geschreven.
Waar schrijf ik dat precies?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wifi was geen enkele uitvinding, er zijn meerdere wegen geweest.
Maar waarom zou één tegengeluid al het andere niet kloppend maken?
Bij mannen evenmin.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Bij vrouwen betekent geen relatie niet per se geen sex.
Voor mij is dat echt geen criterium. Hoe zou dat relevant zijn in het wel of niet bij iemand passen?quote:Veel vrouwen van tegenwoordig hebben in periodes waarin ze geen vaste relatie hebben, wel volop sex met scharrels, ONS en FWB. Dan heb je als man liever een vrouw die het grootste deel van haar leven in een relatie heeft gezeten.
Nee hoor, die lijst is helemaal niet te lang om te delen, maar je vind die erkenning niet belangrijk genoeg om die lijst te delen.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef Beathoven het volgende:
Door de hele geschiedenis heen zijn het mannen als individu of als groep geweest die onterecht uitvindingen en ontdekkingen op allerlei terreinen hebben opgeëist van vrouwen.
The erasure or misattribution of women's inventions throughout history is a well-documented phenomenon, often stemming from societal norms, legal restrictions, and systemic biases that prevented women from receiving credit.
De lijst is te lang om te delen. Maar met een samenleving die evenredig aan het ontwikkelen is, kunnen we dit gelukkig op tafel gooien. En deze hele 'erasure' mag imho wel resulteren in ereherstel in straatnaamborden e.d.
Tsja, je kunt van alles de relevantie in twijfel trekken.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij mannen evenmin.
[..]
Voor mij is dat echt geen criterium. Hoe zou dat relevant zijn in het wel of niet bij iemand passen?
mijn buurvrouw doet dat ookquote:Op woensdag 24 december 2025 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Interessant, hier is het andersom. Mijn man kost me geld en ik lever hem geld op
Precies wat ik in deel 1 van dit topic al zei.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:19 schreef VEM2012 het volgende:
Ik kom net een doubling down van Debby en een ander geschift mens tegen:
https://www.ad.nl/podcast(...)h-benefits~ae7c12b5/
Mannen zijn emotionele golddiggers en vrouwen therapeut met benefits… omdat (god betere het…) mannen bij hun vrouw wel eens emoties tonen!
Je zal toch godverdomme zo in het leven staan als vrouw zeg! Dat jouw partner zijn problemen maar voor zich moet houden. Verwacht vooral geen steun van mij… Wat heb je dan? Geen relatie lijkt mij zo!
Zelfstandigheid heeft echt niks te maken met meer kans op vreemdgaan.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar teveel je eigen plan trekken word ook niet gewaardeerd, want dan voelen ze zich ongezien en onbegrepen. Het bijzondere is ook dat al die problemen er vaak in het begin van de relatie ook al waren. Een man die nooit wat doet in het huishouden heeft dat nooit gedaan. Die begint of stopt daar niet ineens mee na 20 jaar huwelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus gewoon een volwassen zelfstandige man? Waar we het al de hele tijd over hebben?
Maar voor mannen is het wat moeilijker om sex buiten een relatie te krijgen, of hij moet ervoor betalen.quote:
Het zal meer zijn dat zo'n vrouw klaar is met uitleggen wat er verkeerd gaat aan zo'n dood paard en denkt van ja, ik ga dit niet nog 40 jaar doen, doei.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar teveel je eigen plan trekken word ook niet gewaardeerd, want dan voelen ze zich ongezien en onbegrepen. Het bijzondere is ook dat al die problemen er vaak in het begin van de relatie ook al waren. Een man die nooit wat doet in het huishouden heeft dat nooit gedaan. Die begint of stopt daar niet ineens mee na 20 jaar huwelijk.
Het zal meer een hormonaal issue zijn dat de trigger vormt dit voor soort onredelijk en ontevreden gedrag dan dat die mannen ineens alles verkeerd doen.
Gemiddelde leeftijd van een scheiding is 41, dat is zo'n beetje de leeftijd van die Debby. 70% van de scheiding komt bij vrouwen vandaan. Je leest ook over vrouwen die zichzelf niet meer herkennen en mannen die hun vrouw in een permanent ontevreden feeks zien veranderen. Perimenopause is een bitch.
Bedoel je daar nu mij mee?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
Onzekere mannetjes kunnen daar niet tegen.
Zeker degene die al heel lang alleen zijn.
Pffft! Ik heb niet eens een rijbewijs! Of geld.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:04 schreef Perrin het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-rijbewijs~ab769b10/
[..]
Interessant, vertel me meer.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:06 schreef Kottnauer het volgende:
Vrouwen zijn van nature zorgzaam. Maar we hebben onze maatschappij nu zo ingericht dat we deze zorgzaamheid commercieel hebben uitbesteed. We hebben daarmee vrouwen overbodig gemaakt voor het voortbestaan van de soort. Als gevolg hiervan zijn vrouwen hun natuurlijke energie tot verzorging gaan richten op nieuwe onderwerpen zoals klimaat en migratie.
Worden mannen niet juist rustiger van testosteron?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die wil je net niet in huis hebben en zeker niet bij kinderen.
Als je het omdraait zijn sommige vrouwen ook niet happig als het om mannen gaat die veel playen dus ik zie daar zelf geen problemen mee.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Bedoel je daar nu mij mee?
Dat ik een vrouw die veel verschillende sexpartners heeft gehad, niet aantrekkelijk vind, is echt niet uit onzekerheid. Ik zou het er eventueel wel op kunnen doen, maar ik zou me aan zo'n vrouw niet emotioneel kunnen hechten.
Is het niet handiger om of die man gelijk aan het begin van de relatie duidelijk te maken en wat je verwacht? En dan direct te besluiten of het al dan niet een dood paard is waar je aan trekt. Bedoel je verdoet niet alleen je eigen leven en je beste jaren maar ook die van hem. Het is ook geen twee of drie jaar maar vaak 15 of 20 jaar dat ze er ineens klaar mee zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het zal meer zijn dat zo'n vrouw klaar is met uitleggen wat er verkeerd gaat aan zo'n dood paard en denkt van ja, ik ga dit niet nog 40 jaar doen, doei.
Die mannen "de scheiding kwam uit het niets!?" Die vrouwen: "Hij snapt het nog steeds niet. Enfin, heerlijk zo zonder die kamerplant, ik doe nog een wijntje."
Steeds meer mannen doen dat ook gewoon. En geef ze eens ongelijk . Tijd is uiteindelijk geld en uren swipen om misschien een keer op date gaan met vrouwen die eisenlijstjes van 6 kantjes kost ook genoeg. En dan heb je nog niet wat je wil.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar voor mannen is het wat moeilijker om sex buiten een relatie te krijgen, of hij moet ervoor betalen.
Waarom is voor jou toch alles de schuld van de hormonale vrouw?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het niet handiger om of die man gelijk aan het begin van de relatie duidelijk te maken en wat je verwacht? En dan direct te besluiten of het al dan niet een dood paard is waar je aan trekt. Bedoel je verdoet niet alleen zijn eigen leven en je beste jaren maar ook die van hem. Het is ook geen twee of drie jaar maar vaak 15 of 20 jaar dat ze er ineens klaar mee zijn.
Vind het eigenlijk helemaal niet logisch klinken, het zal eerder zijn dat die vrouwen door het hormonale aspect gewoon chronisch ontevreden zijn. Wellicht met een stukje sleur er bij en dan besluiten voor zichzelf te kiezen. En omdat het natuurlijk nooit aan de vrouw zelf mag liggen want zelfreflectie is eng dumpen ze zo'n vent dan maar.
Klopt, is ook een term voor: Walkaway Wife Syndrome. Kort gezegd dat een vrouw na jaren proberen te communiceren het opgeeft en uitcheckt en haar exit begint te plannen, waardoor zo'n vingerplant denkt dat alles koek en ei is en aan het einde van de rit een paar maanden later alleen kan uitbrengen "dat de scheiding echt vanuit het niets kwam".quote:Op donderdag 25 december 2025 13:53 schreef Lenny77 het volgende:
...
Op een bepaald moment zeurt ze trouwens niet meer... En dat is het begin van het einde want dan is ze gestopt met moeite doen voor de relatie.
Een gezond testosterongehalte is noodzakelijk voor de man, voor elke mens zelfs.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:35 schreef Horzula het volgende:
[..]
Worden mannen niet juist rustiger van testosteron?
Of is dat Joe Rogan kletskoek?
Dit dus...quote:Op donderdag 25 december 2025 13:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, is ook een term voor: Walkaway Wife Syndrome. Kort gezegd dat een vrouw na jaren proberen te communiceren het opgeeft en uitcheckt en haar exit begint te plannen, waardoor zo'n vingerplant denkt dat alles koek en ei is en aan het einde van de rit een paar maanden later alleen kan uitbrengen "dat de scheiding echt vanuit het niets kwam".
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, die lijst is helemaal niet te lang om te delen, maar je vind die erkenning niet belangrijk genoeg om die lijst te delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alstublieft ouwe
Zou je wel gewoon vrienden met zo'n vrouw kunnen zijn?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat ik een vrouw die veel verschillende sexpartners heeft gehad, niet aantrekkelijk vind, is echt niet uit onzekerheid. Ik zou het er eventueel wel op kunnen doen, maar ik zou me aan zo'n vrouw niet emotioneel kunnen hechten.
Ook dit vind ik niet helemaal eerlijk naar de/een man. Geef dan gewoon aan dat je wil scheiden voordat je je exit plant.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, is ook een term voor: Walkaway Wife Syndrome. Kort gezegd dat een vrouw na jaren proberen te communiceren het opgeeft en uitcheckt en haar exit begint te plannen, waardoor zo'n vingerplant denkt dat alles koek en ei is en aan het einde van de rit een paar maanden later alleen kan uitbrengen "dat de scheiding echt vanuit het niets kwam".
Mijn man en ik weten van elkaar niet eens hoeveel de ander heeft gehad. En ik wil het ook niet weten. Wat heb ik daaraan.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |