abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 december 2025 @ 19:19:14 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219591588
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:18 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ja, verder kan je gewoon een enorme narcist zijn. Zolang je lengte maar goed is.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219591602
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd is dat niet mijn ervaring. Ik ben een tijdje actief geweest op dating sites, en vrouwen rekenden me er gewoon keihard op af dat ik niet lang ben, dat ik geen hoog inkomen heb, dat ik weinig relatie ervaring heb.
Dat is omdat apps heel plastisch zijn. Ik kijk daar ook naar op tinder want tja, waar selecteer je anders op. Bij meeten in het echt is dat heel anders. Dan heb je veel meer om op af te gaan. Geur, stemgeluid, humor, een klik. Dat mis je allemaal online
  donderdag 25 december 2025 @ 19:20:45 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219591609
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:07 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Maar w.s. niet voor mevrouw Gerritsen waar het allemaal mee begon. Zij heeft al een leuke rijke vent. En dan is het makkelijk hoog van de toren blazen vanuit je eigen zeer comfortabele situatie.

Zij schetst een karikatuur die misschien niet eens echt bestaat.
Wat een nonsens weer, ze is al jaren columniste, en heeft pas een paar jaar een relatie met hem.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 25 december 2025 @ 19:20:58 #129
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591611
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:20 schreef Koettie het volgende:

[..]
Dat is omdat apps heel plastisch zijn. Ik kijk daar ook naar op tinder want tja, waar selecteer je anders op. Bij meeten in het echt is dat heel anders. Dan heb je veel meer om op af te gaan. Geur, stemgeluid, humor, een klik. Dat mis je allemaal online
Exact dit.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:23:05 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219591625
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:20 schreef Koettie het volgende:

[..]
En zeker snelle seks apps als Tinder, dan gaat het helemaal niet om iemand als persoon leren kennen.

Overigens betekent dat niet dat je iemand niet online kunt leren kennen, mijn man en ik hebben elkaar op FOK! ontmoet :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219591633
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat een nonsens weer, ze is al jaren columniste, en heeft pas een paar jaar een relatie met hem.
Ik lees wat je schrijft maar ik snap de relevantie niet eigenlijk. Zoveel jaar dit en zoveel jaar dat heeft toch niks te maken met wat ik zeg naar wij dachten...
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_219591638
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:18 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ja, verder kan je gewoon een enorme narcist zijn. Zolang je lengte maar goed is.
Precies.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:24:45 #133
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591644
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
En zeker snelle seks apps als Tinder, dan gaat het helemaal niet om iemand als persoon leren kennen.

Overigens betekent dat niet dat je iemand niet online kunt leren kennen, mijn man en ik hebben elkaar op FOK! ontmoet :D
Waarschijnlijk ging je met een andere intentie op FOK! Dan de meeste mensen op tinder gaan? Maar je hebt wel gelijk ja. Het kan. :Y
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219591650
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Menopauze KAN ingrijpend zijn. Zowel fysiek als geestelijk. Veranderd daarom elke vrouw in een Karen? Nee.

Ik zie de link niet met scheidingen. Dat maak jij er van.
Maar jij trekt alles erbij om de schuld in de schoenen van vrouwen te steken igv scheidingen.

Je zou net verwachten dat de mannen massaal weglopen uit de huwelijken met al die feeksen van vrouwen?
quote:
New research from the Family Law Menopause Project and Newson Health Research and Education has found that a striking seven in 10 women (73%) blame menopause for their divorce, despite its role and importance within the legal process remaining remote.

The results of the ground-breaking research – the largest ever nationwide survey of women about their experience of menopause and relationship breakdown – demonstrate the long-assumed, but never proven, correlation between menopause and relationship breakdown.

With the onset of perimenopause in the mid-40s and average age of menopause at 51, there is clear association with the peak time of divorce between ages 45 and 55 where many women are divorcing at a time when menopause or perimenopause is an issue.

The survey of more than 1,000 women also explored how menopause is considered within the divorce process itself, and reveals gaps in the awareness and understanding of family lawyers who are supporting couples throughout their divorce.
Dat jij de link niet ziet wil niet zeggen dat ik dingen verzin hoor.
En waarom mannen blijven? Waarschijnlijk omdat we ons hele leven samen dealen met moodswings veroorzaakt door haar cyclus, postpartum drama en hopen dat het wel weer bij trekt.
blablablabla
  donderdag 25 december 2025 @ 19:30:46 #135
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591689
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:25 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
En waarom mannen blijven? Waarschijnlijk omdat we ons hele leven samen dealen met moodswings veroorzaakt door haar cyclus, postpartum drama en hopen dat het wel weer bij trekt.
Mijn god zeg _O-
pi_219591725
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:30 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Mijn god zeg _O-
Daaraan zie je wel dat ze toch niet helemaal hetzelfde zijn. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:36:38 #137
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591739
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:34 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Daaraan zie je wel dat ze toch niet helemaal hetzelfde zijn. :)
Niemand is hetzelfde.

Maar mooi, want ik heb er geen last van dus kennelijk minder kans op een scheiding, lucky me
pi_219591760
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:25 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Nuja ik zei dat ik het niet herken uit mijn omgeving. Ik kan mij wel voorstellen dat als een vrouw zich klote voelt door het wegvallen van hormonen dat haar tolerantie ook daalt.

Wat ik wel in mijn omgeving merk (en in mijn job) is dat vrouwen in de (peri) menopauze nog steeds erg vaak weggewimpeld worden als ze voor hulp gaan bij hun arts. Het hoort er allemaal bij he mevrouwtje!? Nee nee, je zal wel een depressie hebben of wat dan ook.
Terwijl de juiste medicatie/suppletie gewoon erg goed helpt.
Ik zie dat mannen sneller bloednames krijgen voor testosteron te testen dan vrouwen op hun hormonen want ja, dat is niet zo makkelijk om te zien he?

Maar ok, dat is een ander verhaal... Gaat erg off-topic
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 25 december 2025 @ 19:40:20 #139
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219591770
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nuja ik zei dat ik het niet herken uit mijn omgeving. Ik kan mij wel voorstellen dat als een vrouw zich klote voelt door het wegvallen van hormonen dat haar tolerantie ook daalt.

Wat ik wel in mijn omgeving merk (en in mijn job) is dat vrouwen in de (peri) menopauze nog steeds erg vaak weggewimpeld worden als ze voor hulp gaan bij hun arts. Het hoort er allemaal bij he mevrouwtje!? Nee nee, je zal wel een depressie hebben of wat dan ook.
Terwijl de juiste medicatie/suppletie gewoon erg goed helpt.
Ik zie dat mannen sneller bloednames krijgen voor testosteron te testen dan vrouwen op hun hormonen want ja, dat is niet zo makkelijk om te zien he?

Maar ok, dat is een ander verhaal... Gaat erg off-topic
_O_
  donderdag 25 december 2025 @ 19:44:32 #140
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219591805
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:21 schreef Leandra het volgende:

Wanneer is dan het punt bereikt dat je de stekker eruit mag trekken? Of mag dat niet meer als de kinderen volwassen zijn geworden, heb je dan je stekkermoment gemist?
Hele goede vraag. Je leest m ook vaak wanneer vrouwen na jaren uit een ongelijkwaardige relatie komen. "Maar waarom ging je dan niet eerder weg?"

Alsof je na 3 jaar en 7 maanden geen voortschrijdend inzicht meer mag hebben of zo.
pi_219591806
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:02 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ik denk dat het afhangt van het doel. Is het doel 1x seks of seks op regelmatige basis of relatie materiaal.

Afhankelijk van het doel vis je in een bepaalde vijver.
Verandert verder niets aan wat ik schrijf. ;)

Het is een beetje een mathematische benadering, maar volgens mij ook daarom aantoonbaar waar.
pi_219591831
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Verandert verder niets aan wat ik schrijf. ;)

Het is een beetje een mathematische benadering, maar volgens mij ook daarom aantoonbaar waar.
Data ondersteunt dat 95% van de vrouwen 5% van de mannen neukt.
pi_219591836
Bekijk deze YouTube-video

Dit is wel een leuke
pi_219591840
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Goed profiel en realistische verwachtingen.

Als je als vijftiger verwacht dat 25-jarigen iets anders in je zien dan een wandelende creditcard zijn je verwachtingen weinig realistisch.
Zoek je in je eigen categorie (leeftijd, opleiding, looks) dan is het allemaal niet zo lastig.

Ik zie een vers (1½ jr) gescheiden famililid van 60 daten, af en toe een relatie hebben, tot er toch weer een breekpunt is, en allemaal vrouwen met een vergelijkbaar niveau, uiterlijk, vermogen en leeftijd
Toen ik net gescheiden was, was ik midden 40. Er waren toch echt genoeg 20ers die mij niet voor de Amex leuk vonden.

Dat is iets anders dan dat het een goed idee is, maar toch.

Je zal natuurlijk wel als je als 50er jonger wil daten ook moeten zorgen dat je nog toonbaar bent. Daar gaat het bij heel veel 50ers mis natuurlijk.
pi_219591852
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:16 schreef alternatif het volgende:

[..]
Lichaamslengte is absoluut het allerbelangrijkste.
Gelul.
pi_219591855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gelul.
Aldus de 6”7 guy
pi_219591858
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:47 schreef alternatif het volgende:

[..]
Oh de data wordt steeds strakker! Eerst was het nog 80/20.

En kwam die data ook niet uit Tinder? De vleeskeuring eerste plaats?

Nogmaals: ga naar buiten en kijk naar het echte leven. De meeste mensen in alle vormen en maten hebben gewoon een relatie.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219591863
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:47 schreef alternatif het volgende:

[..]
Ook gelul.

En met jouw posts hier vermoed ik direct dat je teveel op Reddit naar incel gebrabbel hebt gekeken.
pi_219591879
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:51 schreef alternatif het volgende:

[..]
Aldus de 6”7 guy
Mijn lengte is irrelevant voor de vaststelling dat jij zwetst.

Natuurlijk zijn er vrouwen die deze voorkeur hebben, net zoals er mannen zijn die grote borsten belangrijk vinden. Voorkeuren bestaan. Maar wat jij ervan maakt is gelul.
  donderdag 25 december 2025 @ 19:56:55 #150
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219591881
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Sommige mannen denken dat nogal graag.
Dat wij een rij aan de deur hebben staan. Dat wij een café binnenlopen en na 5 minuten weer buiten staan tegen een muurtje.
Als je een vrouw bent die niet onaantrekkelijk is kan dat echt. Dat je geen hoge kwaliteit mannen daarmee aantrekt is een tweede, maar bij de vrouw is het vaak "als zij het wil, gebeurt het". Zelfs bij vriendjes in de friendszone, die al wat hogere kwaliteit zijn dan een dronken hork uit de kroeg.

Een niet onaantrekkelijke man kan niet een kroeg inlopen en zeggen dat hij wil neuken en dan scoren, terwijl een vrouw er op die manier altijd minimaal een paar uit die kroeg kan krijgen, ook al is dat een kansloze hork. Vrouwen hebben meer aanbod in mannen die ze niet per se willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')