Wat ik stelde is natuurlijk wel gechargeerd/ragebait maar over het algemeen klopt het gewoon dat het gros van de vrouwen niks moet hebben van het gros van de mannen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het onzin is. Jij trekt er alleen een conclusie uit die er volstrekt niet uit volgt. Want dat vrouwen gemiddeld maar 5% van de profielen online een like geeft is volstrekt iets anders dan dat slechts 5% likes krijgt.
En? Aan wie ligt dat?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:07 schreef alternatif het volgende:
[..]
Wat ik stelde is natuurlijk wel gechargeerd/ragebait maar over het algemeen klopt het gewoon dat het gros van de vrouwen niks moet hebben van het gros van de mannen.
Vrouwen zijn tegenwoordig onafhankelijker/financieel zelfstandiger wat een positieve ontwikkeling is. Vrouwen hebben geen man nodig dus kunnen ze kritischer zijn.quote:
Dat lijkt mij logisch. Ik zou ook met veruit de meeste vrouwen geen goed koppel vormen. En ook seksueel vind ik de meeste vrouwen niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:07 schreef alternatif het volgende:
[..]
Wat ik stelde is natuurlijk wel gechargeerd/ragebait maar over het algemeen klopt het gewoon dat het gros van de vrouwen niks moet hebben van het gros van de mannen.
Ja, het is allemaal wat sinds vrouwen niet meer gehuwd hoeven zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:15 schreef alternatif het volgende:
[..]
Vrouwen zijn tegenwoordig onafhankelijker/financieel zelfstandiger wat een positieve ontwikkeling is. Vrouwen hebben geen man nodig dus kunnen ze kritischer zijn.
Eensquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja... snap ik ook niet. Vind dat wel een teken om een andere dokter te zoeken.
Begin zo langzamerhand het gevoel te krijgen dat dat hele huwelijk een of ander mannelijk construct is om vrouwen er onder te houden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal wat sinds vrouwen niet meer gehuwd hoeven zijn.
Fair enough. Ik ben trots op je. Mijn meis is volledig zelfstandig. Erg blij mee.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb me altijd prima zonder hem gered en zou niet weten waarom ik het niet minstens net zo goed zou redden zonder hem.
Okay, een wat minder riant huis, maar dat geldt voor hem net zo goed, hij kan zich dit zonder mij ook niet permitteren.
Wat voor klassieke methode?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Vrouwen zijn moeilijk joh. Ga het niet omdraaien. Ik ben gek op ze, maar wel LAT graag.
Edit: En ga niet over België praten want ik heb er vier en half jaar gewoond met GBA. Daar heerst een klassieke methode mannetje vrouwtje. Hier niet en in Denemarken, ook gewoond en ingeschreven gestaan, heul niet. Dus wees lekker zelfstandig. Houden mannen zoals ik van.
Derhalve: Gewoon je muil houden en je doos zo dicht mogelijk. Gaan we daarna even kijken.![]()
Weer zo'n kerel die wel even denkt te kunnen bepalen hoe vrouwen zich moeten gedragen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Derhalve: Gewoon je muil houden en je doos zo dicht mogelijk. Gaan we daarna even kijken.![]()
Na bijna vijf jaar geloofde ik het wel ja. Met rasse schreden terug naar Nederland. Halfgaar land, weet je zelf ook wel. Hier ook, maar daar is echt erg. Niet zere neus te nemenquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat voor klassieke methode?
Enne... Mag ik niet over België praten? Ik woon er al 48 jaar en ben een rasechte Belg. Ik mag hopen dat ik er meer over weet dan jij?
Het huwelijk/monogamie is een sociaal construct wat vooral is bedacht om het voetvolk productief te houden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:24 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Begin zo langzamerhand het gevoel te krijgen dat dat hele huwelijk een of ander mannelijk construct is om vrouwen er onder te houden.
Want stel je voor dat ze het prima zonder mannen afkunnen en voor zichzelf kunnen zorgen.
De frustratie van veel mannen hier spat er vanaf.
Hij is aan het trollen…quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:28 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Weer zo'n kerel die wel even denkt te kunnen bepalen hoe vrouwen zich moeten gedragen.
De copium is sterk in deze.
Maar wat dan? Ik weet niet waar je het over hebt? Misschien zie ik het niet meer omdat ik het gewend ben?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Na bijna vijf jaar geloofde ik het wel ja. Met rasse schreden terug naar Nederland. Halfgaar land, weet je zelf ook wel. Hier ook, maar daar is echt erg. Niet zere neus te nemen
Waar is bij ons?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zat vrouwen die onafhankelijk zijn bij ons. Verdienen prima, vrijgezel en ook niet op hun bekkie gevallen.
Maar gemiddeld beter mee te geinen, mee te werken en mee te lunchen dan de NLse.
Er is een bepaalde geslotenheid, mindset en/of arrogantie die het gewoon fijn omgaan met elkaar echt in de weg staat hier. Zo'n gekkie uit het onderwerp is daar een extreem voorbeeld van wellicht, maar essentie's zit er bij velen.
Minder grote bek hebben. Ik hou echt van ze, maar niet doordeweeks.quote:
België is een sjoemelland en daar houd ik niet van.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar wat dan? Ik weet niet waar je het over hebt? Misschien zie ik het niet meer omdat ik het gewend ben?
Oh dat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
België is een sjoemelland en daar houd ik niet van.
Ik ga al 12 jaar met een vlaamse LAT, ik R'dam zij Paris. Geen klachten. LAT-style.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh dat.
Ja klopt.
Maar jij had het over de klassieke mannen vrouwen systemen.
Daar was ik benieuwd naar.
Ging over werkomgeving. Als in mijn werk.quote:
Ik vind het dus uitermate moeilijk te geloven dat je er pas bij een kind achterkomt dat het zo zal gaan. Ja het is een voorbeeld natuurlijk, maar als vrouwen dit probleem dan zo wijdverspreid herkennen en niet met geloofwaardige voorbeelden kunnen komen weet ik niet wat ze willen behalve zeuren, gechargeerd gezegd.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee maar stel je dan even voor dat je man (bijvoorbeeld( een lakse vader blijkt die denkt dat zijn leven gewoon doorgaat inclusief hobby's en jij dan opdraait voor 90% van de zorg. Dan ga je niet na die tweede keer meteen je huwelijk wegdonderen. Dan probeer je het op een andere manier en dan escaleer je nog verder op een derde manier en dan doet hij even alsof hij het snapt maar eigenlijk vindt hij je een zeikerd en wil gewoon weer de deur achter zich kunnen dichttrekken en jij doet het zo goed, natuurlijk moederschap en zulks.
Ben je weer een jaar verder en inmiddels zou je 6 jaar aan relatie weggooien en zit je jezelf af te vragen of je signalen gemist hebt want je moeder zegt van "ja hallo, hij was ook leuk genoeg om een kind mee te krijgen, je hebt m zelf uitgezocht".
En aan het einde van de rit is diezelfde vent die jou op alle mogelijke manieren de boodschap heeft laten brengen omdat hij geen belang had (dacht hij) bij echt luisteren nog boos op jou ook, want "ja, nu ineens, had je dat niet eerder kunnen bedenken".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |