abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219597213
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat soort vrouwen moet je dan ook als de pest vermijden.
Ik ben niet jaloers op mannen met geld.. dat je nooit zeker weet of ze bij jou voor jou zijn of je geld.
Golddiggers :r
'Zoek later maar een rijke vent'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 december 2025 @ 10:11:19 #202
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219597461
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:20 schreef alternatif het volgende:

[..]
Valse data (lol)

[ afbeelding ]

https://www.bndestem.nl/b(...)jk-gemaakt~add9cf9b/

Ze neuken allemaal dezelfde man, man.
Wel apart dat ze niet begrijpen wat dit veroorzaakt, dit is ondertussen tot in den treure onderzocht
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 26 december 2025 @ 10:14:20 #203
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219597503
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat soort vrouwen moet je dan ook als de pest vermijden.
Ik ben niet jaloers op mannen met geld.. dat je nooit zeker weet of ze bij jou voor jou zijn of je geld.
Golddiggers :r
Waarom precies?

Uiteindelijk zoek je in een partner iemand met wie je goed samen kan leven, die je vertrouwt, waar je van houdt en met wie je de rest van je leven samen wil zijn.

Daar kom je later achter, of je zo iemand tegengekomen bent. De eerste schifting gebeurt vrijwel altijd op oppervlakkige zaken. Ik kan me voorstellen dat een goede financiele basis een even goede eerste indruk geeft als een goed uiterlijk. Een lekker wijf zegt evenveel over die eerdere kwalificaties voor een goede partner als een goed gevulde bankrekening.

Als je straks 60 bent is het strakke buurmeisje van in de 20 ook leuker om naar te kijken dan je gerimpelde vrouw en heeft de buurman misschien ook meer geld dan jij.

Als je goed kiest, is dat dan allemaal niet meer zo belangrijk, omdat de zoektocht naar een levenspartner dieper gaat dan dat soort oppervlakkigheden. Maar ik zie niet in waarom je de ene oppervlskkigheid zou moeten verketteren terwijl de andere de standaard is.

Een man met geld heeft evenveel voordeel als een man die eruit ziet als Jan Kooijeman. Hoe ziet die er eigenlijk uit tegenwoordig
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 december 2025 @ 10:14:27 #204
56749 BlaZ
pi_219597506
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:20 schreef alternatif het volgende:

[..]
Valse data (lol)

[ afbeelding ]

https://www.bndestem.nl/b(...)jk-gemaakt~add9cf9b/

Ze neuken allemaal dezelfde man, man.
Wel apart dat ze niet begrijpen wat dit veroorzaakt, dit is ondertussen tot in den treure onderzocht
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik heb gewerkt met veel Belgen en dus ook Belgische vrouwen zijn in eerste instantie wat gesloten, maar als je daar door heen bent, is het gewoon humor en relaxed. Superleuk altijd gehad, zonder extra bedoelingen. Kan gewoon, we zijn allemaal mensen.
Overigens niet die heautemeteauten, de belgische kak. Kan ik niks mee. Het doorsnee volk is top.

Nu zit ik in een internationale tech omgeving. Wat ik merk is dat vrouwen in het buitenland meer relaxed zijn. Gewoon een praatje maken, gewoon normaal doen en gewoon een keer kunnen lachen. Veel relaxter in omgang. Hier in NL staan we bijna tegen over elkaar terwijl in het buitenland meer iets is van 'we hebben elkaar nodig'. Veel meer leven en laten leven ook. Een keer lunchen, gewoon voor de gezelligheid? Prima. Hier in NL zou ik dat niet meer vragen... hangt direct al een bepaald sfeertje omheen.

In NL is echt iets verkeerds aan het gaan op het moment en dat heeft veel te maken met het boodschappenlijstje, gedragsprojectie, verwachtingspatroon en sturingsgedrag.
Dit is ook statistisch makkelijk aantoonbaar. Dit is het zogenoemde gender-friend ratio.

zie:
https://www.ggd.world/p/can-men-and-women-be-friends-evidence
  vrijdag 26 december 2025 @ 10:27:04 #205
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219597659
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:32 schreef HSG het volgende:

[..]
December 2-0-2-5
The final time
The end, my friend, is not near
The hour, in fact is quite here
When the moon becomes red to guide the risen dead
This means God's turned his back on you
It's a Friday the 13th, of course you won't live to see noon
O+
pi_219597761
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 08:54 schreef VEM2012 het volgende:
Ach, weer zo’n gozertje die met hard schreeuwen dat de ander dom is punten denkt te scoren.
Aldus de guy die fakenieuws schreeuwt en mensen persoonlijk aanvalt.
  vrijdag 26 december 2025 @ 10:37:36 #207
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219597802
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:27 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik begrijp dat je hier op de forum een dergelijk probleem niet in een paar zinnen plat kunt slaan. En de essentie s van je verhaal snap ik ook wel hoor.
...
Nee precies, maar daar stoor ik me dus ook aan als er simpelweg geoordeeld wordt van "oh nou dan moet die vrouw maar beter communiceren". Want communicatie heb je een zender en ontvanger bij nodig, dan zitten er dingen als interpretatie en belangen en patronen tussen.

Heel stom voorbeeld misschien, maar jaren terug had ik een reünie van mijn basisschool. Inmiddels waren we allemaal 30 jaar ouder of zo en totaal andere mensen zou je zeggen, maar iedereen verviel eigenlijk in hetzelfde gedrag en dezelfde dynamiek als toen.

Het is helemaal na jaren samen zijn, best moeilijk om iets te veranderen in die dynamiek. Het is niet een kwestie van eenvoudigweg zeggen wat je nodig hebt en dat dan bijvoorbeeld de rolverdeling blijvend verandert naar tevredenheid of dat zij dan ineens niet meer overal te laat is.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 10:49:04 #208
441859 crew  Lenny77
pi_219597980
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Tegenwoordig is er echt wel medische hulp beschikbaar maar veel vrouwen willen helemaal niks die gaan liever in de slachtofferrol. Staat ook gewoon ik dat artikel dat 1 op de 30 maar hulp zoekt voor de rest hoort het er kennelijk bij en dat is het.

Als jij als vrouw bijvoorbeeld HRT wil kun je dat gewoon krijgen zolang er geen medische complicaties zijn.
Uit ervaring kan ik gewoon zeggen dat dit niet waar is.
En niet bij mijzelf, ik heb het geluk dat ik er (nog) geen last van heb. Maar wel bv van in de praktijk waar ik werk. Ze zijn nu pas de opleidingen aan het geven voor de juiste begeleiding met menopauze. En natuurlijk uit mijn verdere omgeving daar ik dicht bij de leeftijd zit waar alle shit begint.
En ik weet heel zeker dat de overgrote groep vrouwen wel therapie zou willen.

Vergeet ook even niet dat er decenia is geroepen dat hormoontherapie niet veilig was voor vrouwen omdat dit kanker zou veroorzaken en dat dit pas sinds kort is ontkracht. Dit moet nog even echt inzinken bij de bevolking. Al die tijd zijn de vrouwen er zo doorheen moeten gaan. Er heerst nu nog steeds wat angst daarvoor.

Hier op het forum is er trouwens ook een topic en daar gaat het over speciale klinieken in Nederland en dat er wachtlijsten zijn.

Dus hou maar op met je: 1/30 krijgt therapie en de rest blijft express in de slachtofferrol zitten. Ja het is ook erg leuk, die menopauze! Het is al die shit waard om het de mannen lekker moeilijk te maken en onze huwelijken op te blazen *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 10:52:24 #209
441859 crew  Lenny77
pi_219598036
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Valt wel mee of wij moeten een topdokter hebben. Geen details maar vriendin ging laatst naar de dokter met energie klachten. 'Ff bloed prikken, kunnen we gelijk daar daar en daar en daar op testen'. Nu zijn we wat dingen aan het uitproberen met die gegevens. Niks afwimpelen, gewoon luisteren en acties ondernemen.

Medisch werkt het echt anders bij vrouwen dan bij mannen. Goede boeken over geschreven en daar komen ze nu ook achter. Dat is wel top emancipatie.
Hier draaien ze nog steeds met de ogen als zo een vrouw over haar vermoedens spreekt ;(
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 10:55:33 #210
441859 crew  Lenny77
pi_219598070
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 07:21 schreef Chandler het volgende:

[..]
Misschien ook het stukje onafhankelijk zijn van de ander? Hier in Nederland zijn veel vrouwen zelfstandig en hebben direct geen man nodig, ja soms voor zware zaken maar in het algemeen niet.

In België heerst niet zo een parttime cultuur dus wij als vrouw werken meer uren. Onze vangnetten zijn ook kleiner dan bij jullie. Mij lijkt het dus dat wij minstens even zelfstandig/onafhankelijk zijn?
Ik heb gewoon het gevoel dat wij zachter en minder moeilijk zijn?
pi_219598149
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:34 schreef alternatif het volgende:

[..]
Aldus de guy die fakenieuws schreeuwt en mensen persoonlijk aanvalt.
Als je zo tegen persoonlijk aanvallen bent, hou er dan mee op. Dan hoef je de bal niet te verwachten.

En ik zei dat wat jij beweert onzin is. Aan jou om te bewijzen dat ik dat onterecht schreef. Want anders… ja, dan is het best terecht, nietwaar?
pi_219598239
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee precies, maar daar stoor ik me dus ook aan als er simpelweg geoordeeld wordt van "oh nou dan moet die vrouw maar beter communiceren". Want communicatie heb je een zender en ontvanger bij nodig, dan zitten er dingen als interpretatie en belangen en patronen tussen.

Heel stom voorbeeld misschien, maar jaren terug had ik een reünie van mijn basisschool. Inmiddels waren we allemaal 30 jaar ouder of zo en totaal andere mensen zou je zeggen, maar iedereen verviel eigenlijk in hetzelfde gedrag en dezelfde dynamiek als toen.

Het is helemaal na jaren samen zijn, best moeilijk om iets te veranderen in die dynamiek. Het is niet een kwestie van eenvoudigweg zeggen wat je nodig hebt en dat dan bijvoorbeeld de rolverdeling blijvend verandert naar tevredenheid of dat zij dan ineens niet meer overal te laat is.
Omdat mensen nu eenmaal zijn wie ze zijn.

Daarom is dat ‘ik heb toch gezegd dat hij moest veranderen’ zelden succesvol. Als je bv wil dat jouw kerel 50% van het huishouden doet, dan moet je niet in het begin van de relatie negeren dat hij helemaal niet dat type is. Accept or move on.
pi_219598281
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:03 schreef VEM2012 het volgende:
Als je zo tegen persoonlijk aanvallen bent, hou er dan mee op. Dan hoef je de bal niet te verwachten.
Ehh??

Jij begint er toch mee.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook gelul.

En met jouw posts hier vermoed ik direct dat je teveel op Reddit naar incel gebrabbel hebt gekeken.
Koekoek 8)7

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:03 schreef VEM2012 het volgende:
En ik zei dat wat jij beweert onzin is. Aan jou om te bewijzen dat ik dat onterecht schreef.
Hoezo? Bewijs maar dat wat ik zeg onzin is. Is wel heeeeuuuullll makkelijk dit.

[ Bericht 19% gewijzigd door alternatif op 26-12-2025 11:19:38 ]
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 11:16:24 #214
441859 crew  Lenny77
pi_219598325
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 09:15 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar als beide partijen nou gelukkig zijn, wat is dan het probleem?
Er zijn mensen zat bij elkaar blijven voor het geld.
En zat vrouwen in het buitenland die met een Nederlandse man willen trouwen voor het geld.
En die mannen willen dan een vrouw die wat jonger is of ze maken geen kans bij Nederlandse vrouwen.
Zolang iedereen weet waar die aan toe is dan is het toch goed?
Als je gaat liegen en bedriegen is het een ander verhaal natuurlijk.
Tja ja, als ze dat zelf willen, dan moeten ze dat natuurlijk lekker doen..
pi_219598339
Vrouwen wordt veel meer in de schoot geworpen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 december 2025 @ 11:21:47 #216
56749 BlaZ
pi_219598416
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
In België heerst niet zo een parttime cultuur dus wij als vrouw werken meer uren. Onze vangnetten zijn ook kleiner dan bij jullie. Mij lijkt het dus dat wij minstens even zelfstandig/onafhankelijk zijn?
Het volk ten zuiden van de Rijn is over het algemeen wat zachtmoediger, met name Hollanders zijn nogal hardvochtig.
pi_219598621
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het volk ten zuiden van de Rijn is over het algemeen wat zachtmoediger, met name Hollanders zijn nogal hardvochtig.
Weinig Hollanders in het noorden van het land :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219598659
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hier draaien ze nog steeds met de ogen als zo een vrouw over haar vermoedens spreekt ;(
Ja... snap ik ook niet. Vind dat wel een teken om een andere dokter te zoeken.
1947-2016
pi_219598683
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Klopt ook wel. Randstad is harder in omgang.
1947-2016
  vrijdag 26 december 2025 @ 11:38:04 #220
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219598702
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Vrouwen zijn moeilijk joh. Ga het niet omdraaien. Ik ben gek op ze, maar wel LAT graag.

Edit: En ga niet over België praten want ik heb er vier en half jaar gewoond met GBA. Daar heerst een klassieke methode mannetje vrouwtje. Hier niet en in Denemarken, ook gewoond en ingeschreven gestaan, heul niet. Dus wees lekker zelfstandig. Houden mannen zoals ik van.

Derhalve: Gewoon je muil houden en je doos zo dicht mogelijk. Gaan we daarna even kijken. :s)

[ Bericht 12% gewijzigd door Niels0Kurovski op 26-12-2025 11:44:49 ]
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_219598788
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Omdat mensen nu eenmaal zijn wie ze zijn.

Daarom is dat ‘ik heb toch gezegd dat hij moest veranderen’ zelden succesvol. Als je bv wil dat jouw kerel 50% van het huishouden doet, dan moet je niet in het begin van de relatie negeren dat hij helemaal niet dat type is. Accept or move on.
Dit.
pi_219598850
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef alternatif het volgende:

[..]
Ehh??

Jij begint er toch mee.
[..]
Koekoek 8)7
[..]
Hoezo? Bewijs maar dat wat ik zeg onzin is. Is wel heeeeuuuullll makkelijk dit.
Nee, ik begon er niet mee. En wat je post als een persoonlijke aanval was geen persoonlijke aanval:

quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:51 schreef alternatif het volgende:

[..]
Aldus de 6”7 guy
Dan deze uitspraak:

quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:47 schreef alternatif het volgende:

[..]
Data ondersteunt dat 95% van de vrouwen 5% van de mannen neukt.
Door die data te laten zien kun je jouw stelling bewijzen. Dat die data niet bestaat is niet te bewijzen, net zo min als dat je niet kan bewijzen dat bigfoot niet bestaat, of god. Negatief bewijs wordt dan ook duivels bewijs genoemd.

En sowieso: iedereen met gezonde hersenen weet dat deze uitspraak bullshit is.

Ongeveer 70% van de volwassenen is seksueel actief. Dus 5% van de vrouwen (klopt al niet, er zijn ook niet seksueel actieve vrouwen) doet de overige 65%? Rly?
pi_219598937
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, ik begon er niet mee. En wat je post als een persoonlijke aanval was geen persoonlijke aanval:
[..]
Dan deze uitspraak:
[..]
Door die data te laten zien kun je jouw stelling bewijzen. Dat die data niet bestaat is niet te bewijzen, net zo min als dat je niet kan bewijzen dat bigfoot niet bestaat, of god. Negatief bewijs wordt dan ook duivels bewijs genoemd.

En sowieso: iedereen met gezonde hersenen weet dat deze uitspraak bullshit is.

Ongeveer 70% van de volwassenen is seksueel actief. Dus 5% van de vrouwen (klopt al niet, er zijn ook niet seksueel actieve vrouwen) doet de overige 65%? Rly?
Bewijs maar wat Tila Pronk zegt onzin is dan praten we verder.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 11:59:12 #224
5428 crew  miss_sly
pi_219598977
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:27 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik begrijp dat je hier op de forum een dergelijk probleem niet in een paar zinnen plat kunt slaan. En de essentie s van je verhaal snap ik ook wel hoor.
Maar tevens gaat elke relatie met ups en downs en daarmee ook de communicatie. Maar als een vrouw 10 keer moet dreigen om weg te gaan en nog steeds blijft; wat verwacht je dan dat een man uit die communicatie haalt? Daarbij vind ik nog dat dreigen met een punt achter de relatie zetten wel een verkeerde manier van communiceren is. Dan moet je gewoon na de eerste waarschuwing gewoon al je spullen pakken. Want dat punt gaat dan onvermijdelijk een keer komen. En eerlijk gezegd, als ze dreigt met vertrekken omdat ik een aantal dingen niet goed doe dan mag ze van mij ook gelijk vertrekken. Als mijn vrouw iets dwars zit over mij dan verwacht ik op een volwassen manier een gesprek daarover te kunnen voeren zonder verwijten en dreigementen.
Ik denk dat je dat ook niet moet zien als werkelijk dreigen met weggaan.
Het is meer dat er telkens opnieuw over dezelfde dingen wordt begonnen die niet lekker gaan. En dat kan van alles zijn. De was in de wasmand gooien, eens iets met de kinderen doen, minder drinken, meer helpen in het huishouden, maar vaker nog natuurlijk een combinatie van dingen. Want als het enige dat niet lekker loopt is dat hij de was niet in de wasmand gooit, dan is dat prima iets om omheen te werken als je verder een fijne relatie hebt. Ik ben niet perfect, mijn man ook niet, maar niets is dusdanig dat het echt problemen oplevert.
En als je dan jarenlang telkens probeert om erover te praten, duidelijk probeert te maken wat je graag anders zou zien omdat voor jou de relatie zo niet lekker werkt, en er verandert niets in het gedrag van de ander, houd je daar op een bepaald moment mee op. Niet omdat je het niet meer belangrijk vindt, maar omdat je inmiddels tot de conclusie komt dat het niet gaat veranderen. En dat is het moment dat je dus na gaat denken over de andere optie, namelijk weggaan. Maar omdat dat nog best een grote stap is, denk je daar nog goed over na. Wil je dat echt? Hoe ga je dat doen? Wat moet je regelen? Hoe gaat je partner reageren? En in die periode van nadenken begin je niet meer over die zaken die je zo dwars zaten, maar je trekt je ongemerkt langzaam terug uit de relatie. Er onstaat een afstand. En op de dag dat je dan vertelt dat de koek op is en je een punt achter de relatie zet, is de partner verbaasd, want jullie hadden toch al enige tijd geen gedoe gehad? Zomaar out of the blue besluit iemand te vertrekken, zonder reden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219598981
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:54 schreef alternatif het volgende:

[..]
Bewijs maar wat Tila Pronk zegt onzin is dan praten we verder.
Ik heb niet gezegd dat het onzin is. Jij trekt er alleen een conclusie uit die er volstrekt niet uit volgt. Want dat vrouwen gemiddeld maar 5% van de profielen online een like geeft is volstrekt iets anders dan dat slechts 5% likes krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')