'Zoek later maar een rijke vent'quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen moet je dan ook als de pest vermijden.
Ik ben niet jaloers op mannen met geld.. dat je nooit zeker weet of ze bij jou voor jou zijn of je geld.
Golddiggers
Wel apart dat ze niet begrijpen wat dit veroorzaakt, dit is ondertussen tot in den treure onderzochtquote:Op donderdag 25 december 2025 20:20 schreef alternatif het volgende:
[..]
Valse data (lol)
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/b(...)jk-gemaakt~add9cf9b/
Ze neuken allemaal dezelfde man, man.
Waarom precies?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen moet je dan ook als de pest vermijden.
Ik ben niet jaloers op mannen met geld.. dat je nooit zeker weet of ze bij jou voor jou zijn of je geld.
Golddiggers
Wel apart dat ze niet begrijpen wat dit veroorzaakt, dit is ondertussen tot in den treure onderzochtquote:Op donderdag 25 december 2025 20:20 schreef alternatif het volgende:
[..]
Valse data (lol)
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/b(...)jk-gemaakt~add9cf9b/
Ze neuken allemaal dezelfde man, man.
Dit is ook statistisch makkelijk aantoonbaar. Dit is het zogenoemde gender-friend ratio.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt met veel Belgen en dus ook Belgische vrouwen zijn in eerste instantie wat gesloten, maar als je daar door heen bent, is het gewoon humor en relaxed. Superleuk altijd gehad, zonder extra bedoelingen. Kan gewoon, we zijn allemaal mensen.
Overigens niet die heautemeteauten, de belgische kak. Kan ik niks mee. Het doorsnee volk is top.
Nu zit ik in een internationale tech omgeving. Wat ik merk is dat vrouwen in het buitenland meer relaxed zijn. Gewoon een praatje maken, gewoon normaal doen en gewoon een keer kunnen lachen. Veel relaxter in omgang. Hier in NL staan we bijna tegen over elkaar terwijl in het buitenland meer iets is van 'we hebben elkaar nodig'. Veel meer leven en laten leven ook. Een keer lunchen, gewoon voor de gezelligheid? Prima. Hier in NL zou ik dat niet meer vragen... hangt direct al een bepaald sfeertje omheen.
In NL is echt iets verkeerds aan het gaan op het moment en dat heeft veel te maken met het boodschappenlijstje, gedragsprojectie, verwachtingspatroon en sturingsgedrag.
quote:Op donderdag 25 december 2025 23:32 schreef HSG het volgende:
[..]
December 2-0-2-5
The final time
The end, my friend, is not near
The hour, in fact is quite here
When the moon becomes red to guide the risen dead
This means God's turned his back on you
It's a Friday the 13th, of course you won't live to see noon
Aldus de guy die fakenieuws schreeuwt en mensen persoonlijk aanvalt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:54 schreef VEM2012 het volgende:
Ach, weer zo’n gozertje die met hard schreeuwen dat de ander dom is punten denkt te scoren.
Nee precies, maar daar stoor ik me dus ook aan als er simpelweg geoordeeld wordt van "oh nou dan moet die vrouw maar beter communiceren". Want communicatie heb je een zender en ontvanger bij nodig, dan zitten er dingen als interpretatie en belangen en patronen tussen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je hier op de forum een dergelijk probleem niet in een paar zinnen plat kunt slaan. En de essentie s van je verhaal snap ik ook wel hoor.
...
Uit ervaring kan ik gewoon zeggen dat dit niet waar is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er echt wel medische hulp beschikbaar maar veel vrouwen willen helemaal niks die gaan liever in de slachtofferrol. Staat ook gewoon ik dat artikel dat 1 op de 30 maar hulp zoekt voor de rest hoort het er kennelijk bij en dat is het.
Als jij als vrouw bijvoorbeeld HRT wil kun je dat gewoon krijgen zolang er geen medische complicaties zijn.
Hier draaien ze nog steeds met de ogen als zo een vrouw over haar vermoedens spreektquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Valt wel mee of wij moeten een topdokter hebben. Geen details maar vriendin ging laatst naar de dokter met energie klachten. 'Ff bloed prikken, kunnen we gelijk daar daar en daar en daar op testen'. Nu zijn we wat dingen aan het uitproberen met die gegevens. Niks afwimpelen, gewoon luisteren en acties ondernemen.
Medisch werkt het echt anders bij vrouwen dan bij mannen. Goede boeken over geschreven en daar komen ze nu ook achter. Dat is wel top emancipatie.
In België heerst niet zo een parttime cultuur dus wij als vrouw werken meer uren. Onze vangnetten zijn ook kleiner dan bij jullie. Mij lijkt het dus dat wij minstens even zelfstandig/onafhankelijk zijn?quote:Op vrijdag 26 december 2025 07:21 schreef Chandler het volgende:
[..]
Misschien ook het stukje onafhankelijk zijn van de ander? Hier in Nederland zijn veel vrouwen zelfstandig en hebben direct geen man nodig, ja soms voor zware zaken maar in het algemeen niet.
Als je zo tegen persoonlijk aanvallen bent, hou er dan mee op. Dan hoef je de bal niet te verwachten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:34 schreef alternatif het volgende:
[..]
Aldus de guy die fakenieuws schreeuwt en mensen persoonlijk aanvalt.
Omdat mensen nu eenmaal zijn wie ze zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee precies, maar daar stoor ik me dus ook aan als er simpelweg geoordeeld wordt van "oh nou dan moet die vrouw maar beter communiceren". Want communicatie heb je een zender en ontvanger bij nodig, dan zitten er dingen als interpretatie en belangen en patronen tussen.
Heel stom voorbeeld misschien, maar jaren terug had ik een reünie van mijn basisschool. Inmiddels waren we allemaal 30 jaar ouder of zo en totaal andere mensen zou je zeggen, maar iedereen verviel eigenlijk in hetzelfde gedrag en dezelfde dynamiek als toen.
Het is helemaal na jaren samen zijn, best moeilijk om iets te veranderen in die dynamiek. Het is niet een kwestie van eenvoudigweg zeggen wat je nodig hebt en dat dan bijvoorbeeld de rolverdeling blijvend verandert naar tevredenheid of dat zij dan ineens niet meer overal te laat is.
Ehh??quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:03 schreef VEM2012 het volgende:
Als je zo tegen persoonlijk aanvallen bent, hou er dan mee op. Dan hoef je de bal niet te verwachten.
Koekoekquote:Op donderdag 25 december 2025 19:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook gelul.
En met jouw posts hier vermoed ik direct dat je teveel op Reddit naar incel gebrabbel hebt gekeken.
Hoezo? Bewijs maar dat wat ik zeg onzin is. Is wel heeeeuuuullll makkelijk dit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:03 schreef VEM2012 het volgende:
En ik zei dat wat jij beweert onzin is. Aan jou om te bewijzen dat ik dat onterecht schreef.
Tja ja, als ze dat zelf willen, dan moeten ze dat natuurlijk lekker doen..quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar als beide partijen nou gelukkig zijn, wat is dan het probleem?
Er zijn mensen zat bij elkaar blijven voor het geld.
En zat vrouwen in het buitenland die met een Nederlandse man willen trouwen voor het geld.
En die mannen willen dan een vrouw die wat jonger is of ze maken geen kans bij Nederlandse vrouwen.
Zolang iedereen weet waar die aan toe is dan is het toch goed?
Als je gaat liegen en bedriegen is het een ander verhaal natuurlijk.
Het volk ten zuiden van de Rijn is over het algemeen wat zachtmoediger, met name Hollanders zijn nogal hardvochtig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In België heerst niet zo een parttime cultuur dus wij als vrouw werken meer uren. Onze vangnetten zijn ook kleiner dan bij jullie. Mij lijkt het dus dat wij minstens even zelfstandig/onafhankelijk zijn?
Ik heb gewoon het gevoel dat wij zachter en minder moeilijk zijn?
Weinig Hollanders in het noorden van het landquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het volk ten zuiden van de Rijn is over het algemeen wat zachtmoediger, met name Hollanders zijn nogal hardvochtig.
Ja... snap ik ook niet. Vind dat wel een teken om een andere dokter te zoeken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hier draaien ze nog steeds met de ogen als zo een vrouw over haar vermoedens spreekt
Klopt ook wel. Randstad is harder in omgang.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het volk ten zuiden van de Rijn is over het algemeen wat zachtmoediger, met name Hollanders zijn nogal hardvochtig.
Vrouwen zijn moeilijk joh. Ga het niet omdraaien. Ik ben gek op ze, maar wel LAT graag.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In België heerst niet zo een parttime cultuur dus wij als vrouw werken meer uren. Onze vangnetten zijn ook kleiner dan bij jullie. Mij lijkt het dus dat wij minstens even zelfstandig/onafhankelijk zijn?
Ik heb gewoon het gevoel dat wij zachter en minder moeilijk zijn?
Dit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat mensen nu eenmaal zijn wie ze zijn.
Daarom is dat ‘ik heb toch gezegd dat hij moest veranderen’ zelden succesvol. Als je bv wil dat jouw kerel 50% van het huishouden doet, dan moet je niet in het begin van de relatie negeren dat hij helemaal niet dat type is. Accept or move on.
Nee, ik begon er niet mee. En wat je post als een persoonlijke aanval was geen persoonlijke aanval:quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef alternatif het volgende:
[..]
Ehh??
Jij begint er toch mee.
[..]
Koekoek
[..]
Hoezo? Bewijs maar dat wat ik zeg onzin is. Is wel heeeeuuuullll makkelijk dit.
Dan deze uitspraak:quote:
Door die data te laten zien kun je jouw stelling bewijzen. Dat die data niet bestaat is niet te bewijzen, net zo min als dat je niet kan bewijzen dat bigfoot niet bestaat, of god. Negatief bewijs wordt dan ook duivels bewijs genoemd.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:47 schreef alternatif het volgende:
[..]
Data ondersteunt dat 95% van de vrouwen 5% van de mannen neukt.
Bewijs maar wat Tila Pronk zegt onzin is dan praten we verder.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik begon er niet mee. En wat je post als een persoonlijke aanval was geen persoonlijke aanval:
[..]
Dan deze uitspraak:
[..]
Door die data te laten zien kun je jouw stelling bewijzen. Dat die data niet bestaat is niet te bewijzen, net zo min als dat je niet kan bewijzen dat bigfoot niet bestaat, of god. Negatief bewijs wordt dan ook duivels bewijs genoemd.
En sowieso: iedereen met gezonde hersenen weet dat deze uitspraak bullshit is.
Ongeveer 70% van de volwassenen is seksueel actief. Dus 5% van de vrouwen (klopt al niet, er zijn ook niet seksueel actieve vrouwen) doet de overige 65%? Rly?
Ik denk dat je dat ook niet moet zien als werkelijk dreigen met weggaan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je hier op de forum een dergelijk probleem niet in een paar zinnen plat kunt slaan. En de essentie s van je verhaal snap ik ook wel hoor.
Maar tevens gaat elke relatie met ups en downs en daarmee ook de communicatie. Maar als een vrouw 10 keer moet dreigen om weg te gaan en nog steeds blijft; wat verwacht je dan dat een man uit die communicatie haalt? Daarbij vind ik nog dat dreigen met een punt achter de relatie zetten wel een verkeerde manier van communiceren is. Dan moet je gewoon na de eerste waarschuwing gewoon al je spullen pakken. Want dat punt gaat dan onvermijdelijk een keer komen. En eerlijk gezegd, als ze dreigt met vertrekken omdat ik een aantal dingen niet goed doe dan mag ze van mij ook gelijk vertrekken. Als mijn vrouw iets dwars zit over mij dan verwacht ik op een volwassen manier een gesprek daarover te kunnen voeren zonder verwijten en dreigementen.
Ik heb niet gezegd dat het onzin is. Jij trekt er alleen een conclusie uit die er volstrekt niet uit volgt. Want dat vrouwen gemiddeld maar 5% van de profielen online een like geeft is volstrekt iets anders dan dat slechts 5% likes krijgt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:54 schreef alternatif het volgende:
[..]
Bewijs maar wat Tila Pronk zegt onzin is dan praten we verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |