SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Mijn led plafondlamp kan ook op standje bouwlamp. Maar ik heb hem vrijwel altijd op standje sfeerlicht.quote:
Ik heb al wel eens een oproep gedaan of Fok maar niemand wilde ...quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je toch een vent zien te vinden
Die van kat is speciaal geloof ikquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn led plafondlamp kan ook op standje bouwlamp. Maar ik heb hem vrijwel altijd op standje sfeerlicht.
Ja echt heel gekquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb al wel eens een oproep gedaan of Fok maar niemand wilde ...
*quote:
Vond ik wel ja. Ik vond het een heel redelijk aanbodquote:
Ama, jouw plafondlamp kan niet echt op standje bouwlamp. Uit dat ding van @Nattekat komt echt minstens nog 10 keer zoveel licht.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn led plafondlamp kan ook op standje bouwlamp. Maar ik heb hem vrijwel altijd op standje sfeerlicht.
R.I.P. zijn ogen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ama, jouw plafondlamp kan niet echt op standje bouwlamp. Uit dat ding van @:nattekat komt echt minstens nog 10 keer zoveel licht.
Wat is de tegenprestatie dan?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vond ik wel ja. Ik vond het een heel redelijk aanbod
ik denk wel 20 keer zo veel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ama, jouw plafondlamp kan niet echt op standje bouwlamp. Uit dat ding van @:nattekat komt echt minstens nog 10 keer zoveel licht.
Dat je mag toekijken hoe muis al haar liefde en aandacht aan Babi Pambar geeftquote:
daar heb je als vent van muis geen tijd voor. poetsen moet je.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je mag toekijken hoe muis al haar liefde en aandacht aan Babi Pambar geeft
Correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel aanmeldingen komen. En dat mormel wordt vast agressief van pottenkijkers.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En geld verdienen, want ik moet mijn Babi Pambar knuffelen en wandelen enzo.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb je als vent van muis geen tijd voor. poetsen moet je.
Of je moet ook nog met dat beest naar buiten gaan om te wandelen als ze geen zin heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel aanmeldingen komen. En dat mormel wordt vast agressief van pottenkijkers.
Hoeveel zou je krijgen voor Ambar?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je moet ook nog met dat beest naar buiten gaan om te wandelen als ze geen zin heeft.
Misschien loop je dan wel toevallig langs de chinees ...
Bij deze krijg je een gebiedsverbod voor mijn Âmbarquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je moet ook nog met dat beest naar buiten gaan om te wandelen als ze geen zin heeft.
Misschien loop je dan wel toevallig langs de chinees ...
Zakkie kroepoek en als je je best doet misschien nog een gebakken banaan erbijquote:
Gelukkig was ik nog niet in de auto gesprongen voor je onweerstaanbare aanbodquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij deze krijg je een gebiedsverbod voor mijn Âmbar
Hmm, nou ja, ben je er tenminste wel vanaf.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zakkie kroepoek en als je je best doet misschien nog een gebakken banaan erbij
Wordt die minimuis wel onrustig en wil die jou de hele dag gaan uitlatenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, ben je er tenminste wel vanaf.
Veel stapjes, veel hapjes!quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt die minimuis wel onrustig en wil die jou de hele dag gaan uitlaten
Zou ze die dan ook voor je makenquote:
Hopelijk kan ze wel een beetje kokenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ze doet het ook voor Ambar, dus dat denk ik wel.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk kan ze wel een beetje koken
quote:
Ik denk dat ze heel graag samen kookt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk kan ze wel een beetje koken
Krijg je snel ruzie in de keuken?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind koken wel oke. De afwas niet.
Daar hebben ze vaatwassers voorquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind koken wel oke. De afwas niet.
Tellen vermoeide mensen ook mee?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
@:gianni61 ik voorspel weer een heleboel vermoeiende mensen.
Geen idee of we die gaan zien.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tellen vermoeide mensen ook mee?
Nizzie heeft d’r lolbroek aanquote:
Hangt er vanaf waarvoorquote:
Daar heb je ruzie mee?quote:
Voor muisquote:
Omdat je die messen gebruikt om het eten mooi te snijden en voor te bereiden natuurlijkquote:
Hmm, ja dat is wel acceptabelquote:
Een beetje als crispy bacon aan een moslim proberen te verkopenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ja dat is wel acceptabel
Al is het denk ik wel een uitdaging
Kan ze daar niet die messen voor gebruiken?quote:
Misschien dat het lukt als je zegt dat je wel iemand kent aan wie hij de crispy pork voor meer geld kan doorverkopenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje als crispy bacon aan een moslim proberen te verkopen
Kan die helpen in het huishouden?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ze daar niet die messen voor gebruiken?
Maar suggereer je nu dat muis een vent moet vinden die ze weer kan doorverkopen voor winst?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien dat het lukt als je zegt dat je wel iemand kent aan wie hij de crispy pork voor meer geld kan doorverkopen
Hmmmquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]Dat kan wel, maar dat lijkt me geen goed idee. Straks gaat ze random mannen van straat halen die onder dwang van een mes moeten stofzuigen.
En dat ze messen moet gebruiken om die man te vinden?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar suggereer je nu dat muis een vent moet vinden die ze weer kan doorverkopen voor winst?
Nee, jij moest die vent vindenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar suggereer je nu dat muis een vent moet vinden die ze weer kan doorverkopen voor winst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja hij is heel goed in het kleiner maken van oud papierquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan die helpen in het huishouden?
En die messen ook gebruiken tijdens het doorverkopen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
En dat ze messen moet gebruiken om die man te vinden?
Die messen kan @bitterbal ook wel gebruikenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
En dat ze messen moet gebruiken om die man te vinden?
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die messen ook gebruiken tijdens het doorverkopen?
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die messen kan @:bitterbal ook wel gebruiken
Voor de onderdelen
En hier altijd maar het schattige onschuldige meisje spelen, maar stiekem ...quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:50 schreef Recce het volgende:
Gewoon even Muis aanzetten tot mannenhandel, die Ess.
Het is wel duidelijk dat deze SC voor mannen levensgevaarlijk is.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hier altijd maar het schattige onschuldige meisje spelen, maar stiekem ...
Maar kan die ook koken en was vouwen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hij is heel goed in het kleiner maken van oud papier
Is er iets?quote:
hmm?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hier altijd maar het schattige onschuldige meisje spelen, maar stiekem ...
Helpt het als ik zeg dat ik gewoon braaf op de bank lig onder een dekentje met een kopje thee?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Er bekruipt mij een onbestemd gevoel van onveiligheid.
Is niet nodig.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kan die ook koken en was vouwen?
Heel erg ja. Ontzettendquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat deze SC voor mannen levensgevaarlijk is.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik gewoon braaf op de bank lig onder een dekentje met een kopje thee?
Van daaruit kun je Muis nog prima aansturen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik gewoon braaf op de bank lig onder een dekentje met een kopje thee?
en het ligt niet eens aan mijquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat deze SC voor mannen levensgevaarlijk is.
Maar 1 dekentje is wel heel erg verdacht ...quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Legt radiografische afstandsbediening weer wegquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Van daaruit kun je Muis nog prima aansturen.
Het is wel weer een dubbelequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar 1 dekentje is wel heel erg verdacht ...
Blijkt de Muis voordat ze was overgenomen helemaal geen hondenvrouwtje te zijn en is dat slechts geprogrammeerd zodat venten bij haar uit te buurt blijven zodat ze de antennes niet ontdekkenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Van daaruit kun je Muis nog prima aansturen.
neuj, maar je zou verwachten dat de pot de aanstichter zou zijnquote:
Ja omdat jij alleen maar dubbele hebtquote:
Nee ik heb ook een aantal enkelequote:Op dinsdag 16 december 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat jij alleen maar dubbele hebt
De pot verwijt de ketel dat hij zwart zietquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj, maar je zou verwachten dat de pot de aanstichter zou zijn
Sssstquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijkt de Muis voordat ze was overgenomen helemaal geen hondenvrouwtje te zijn en is dat slechts geprogrammeerd zodat venten bij haar uit te buurt blijven zodat ze de antennes niet ontdekken![]()
[ afbeelding ]
Maar die heb je zeker aan elkaar genaaidquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik heb ook een aantal enkele
Heul nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die heb je zeker aan elkaar genaaid
Ben je nooit bang dat je er in verdwaald raakt?quote:
Nee ik heel erg bekend met mijn dekentjes. Kan er zelfs in mijn slaap goed mee overwegquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nooit bang dat je er in verdwaald raakt?
Bouw je er ook wel eens een fort van?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik heel erg bekend met mijn dekentjes. Kan er zelfs in mijn slaap goed mee overweg
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bouw je er ook wel eens een fort van?
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bouw je er ook wel eens een fort van?
Ik heb niet zoveel dekentjesquote:
quote:
quote:
Op de bank heb ik 1 dekentje liggen, maar die ligt er vooral voor de sierquote:
Ja muis gaat dat niet voor je doen in ieder gevalquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Op de bank heb ik 1 dekentje liggen, maar die ligt er vooral voor de sier
quote:
quote:
Ja ik ben van mezelf al een redelijk straalkachelquote:
Ik heb geen dekentjes meer op de bank liggen omdat Hedwig ze anders meteen inneemt dus ligt het in een poef en vergeet ik ze.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Op de bank heb ik 1 dekentje liggen, maar die ligt er vooral voor de sier
quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen dekentjes meer op de bank liggen omdat Hedwig ze anders meteen inneemt dus ligt het in een poef en vergeet ik ze.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen dekentjes meer op de bank liggen omdat Hedwig ze anders meteen inneemt dus ligt het in een poef en vergeet ik ze.
Ja ze denkt dat het allemaal van haar is en dat zal best maar ik heb geen zin om onder een dekentje te liggen vol kattenhaar.quote:
quote:
quote:
tja..quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze denkt dat het allemaal van haar is en dat zal best maar ik heb geen zin om onder een dekentje te liggen vol kattenhaar.
Vind kroepoek of cassave lekkerderquote:
Heeft Ambar ook een winterdepressie?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg net een grom omdat ik naar de wc en weer terug op de bank wilde zitten. Hij is gewoon erg moe
Ik trouwens ook
Die had gewoon lekker in Portugal in het zonnetje kunnen liggen maar werd ontvoerd door een eng mens naar een kille plekquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft Ambar ook een winterdepressie?
quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had gewoon lekker in Portugal in het zonnetje kunnen liggen maar werd ontvoerd door een eng mens naar een kille plek
Benen geschoren?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Straks in een lekker schoon bedje slapen.Eerste nacht slaapt altijd extra lekker.
Misschien moeten we in actie komen en Pambar bevrijden van die gewetenloze tiranquote:
Ik leef graag nog een tijdje.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moeten we in actie komen en Pambar bevrijden van die gewetenloze tiran
Is er niet een etenswaar waar we d'r mee kunnen afleiden? Voor bijvoorbeeld een CL kun je gewoon wat chocolade neerstrooien of bij ballie met sushi zwaaien. Wat vindt die muis eigenlijk lekkerquote:
Ook al lang niet op moet ik zeggen, vroeger haalde ik dat nog wel eens bij de tokoquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
emping haal ik zelden.. dus dan vind ik dat lekkerder
Kaas?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er niet een etenswaar waar we d'r mee kunnen afleiden? Voor bijvoorbeeld een CL kun je gewoon wat chocolade neerstrooien of bij ballie met sushi zwaaien. Wat vindt die muis eigenlijk lekker
Kaasquote:
Nee vuurwerk in combinatie met donker.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft Ambar ook een winterdepressie?
Kaasquote:
Luna heeft dit jaar geen last meer van het vuurwerk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee vuurwerk in combinatie met donker.
Maar dat staat niet voor kaasquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, we zitten niet voor niets in de KSC.
De KaaSClubquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, we zitten niet voor niets in de KSC.
Niet?quote:
Doof geworden?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Luna heeft dit jaar geen last meer van het vuurwerk.
quote:
Heul niet, klik maar eens op de topictitel, dan zie je dat deze reeks 'topicreeks Koffie slowchat' heetquote:
quote:
Tja, je kent de blauwen hier. Die maken wel eens een foutje, schijnt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heul niet, klik maar eens op de topictitel, dan zie je dat deze reeks 'topicreeks Koffie slowchat' heet
Crewbash!quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, je kent de blauwen hier. Die maken wel eens een foutje, schijnt.
Ik ga zo ook maar mijn serie aan de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:
Ik droomde vannacht dat ik naar Amerika ging verhuizen een dag later en ik kreeg helemaal stress dat de airfryer ook mee moest.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar mijn serie aan de binnenkant van mijn ogen bekijken
Ja want daar kun je die natuurlijk helemaal niet kopenquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik naar Amerika ging verhuizen een dag later en ik kreeg helemaal stress dat de airfryer ook mee moest.En mijn fiets.
Ja beetje bijzonder was het wel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want daar kun je die natuurlijk helemaal niet kopen
Dat wisselt een beetje.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, wel fijn dat er al vooruitgang in zit. En hoe gaat het mentaal? Beetje bijgekomen van de schrik?
vakantie?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:22 schreef Ama het volgende:
Poh al anderhalf week rust. Hopelijk blijft de bovenbuurvrouw de rest van de week ook nog weg. Liefst voor altijd maar dat is teveel gevraagd denk ik.
Nee ze zit bij haar vriendin thuis omdat ik echt niet tegen dat geblaf en geschreeuw de hele tijd kan. Had haar gevraagd of het alsjeblieft kon stoppen en nu is ze al anderhalf week weer weg met de drie honden.quote:
helaas ios dat niet echt een blijvende oplossingquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ze zit bij haar vriendin thuis omdat ik echt niet tegen dat geblaf en geschreeuw de hele tijd kan. Had haar gevraagd of het alsjeblieft kon stoppen en nu is ze al anderhalf week weer weg met de drie honden.
Kaas!quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh ik moet nog wel kaas kopen voor mijn vakantie.
Stukje Stilton o.a
En ik maar zoeken wat ios daar aan kan doenquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas ios dat niet echt een blijvende oplossing
quote:Op woensdag 17 december 2025 04:42 schreef essnhills het volgende:
Ik ben al ruim een week erg verkouden. En het leek wat af te zakken. Maar nu lijkt het vrij letterlijk te zijn afgezakt naar mijn longen en kan ik niet stoppen met hoesten.
Ik lig al half rechtop maar kan alsnog niet slapen
Jaquote:Op woensdag 17 december 2025 04:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat is heel erg vervelend.
Ik ookquote:
Ik ben al ruim een week erg verkouden. En het leek wat af te zakken. Maar nu lijkt het vrij letterlijk te zijn afgezakt naar mijn longen en kan ik niet stoppen met hoesten.
Gezelligquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
En ik maar zoeken wat ios daar aan kan doen
Mijn zoon, de zoon van de buurvrouw, mijn latrelatie hebben het het zelfde. En ik hoor het bij meerquote:Op woensdag 17 december 2025 04:42 schreef essnhills het volgende:
Misschien langs de huisarts?quote:Op woensdag 17 december 2025 04:42 schreef essnhills het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2025 03:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jasuper mooi weer vandaag
Bekijk deze YouTube-video
jij?
Ik verlang toch meer naar die onderstequote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Dat is een feature.quote:
Dat klinkt wel heel aanlokkelijk.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laptop dichtklappen en weer in bed gaan liggen.
Oh ja. Ik dacht het al. Ik sloot hem. Startte Teams vervolgens weer opnieuw op, kwam ie gelijk weer in die vastloper.quote:
En kan ik ook niet bij de bestanden.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Nice. Ben je gewoon de hele dag niet beschikbaar en kun je niet vergaderen.
Ik verheug me elke week op mn 't Stoepje bezoekjequote:Op woensdag 17 december 2025 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles werd genegeerd behalve 't Stoepje.
Ik kom eigenlijk nooit op de markt, vroeger (2008-2010) wel, want ik woonde bijna op het marktplein, en kocht ik er vaak kaas. 'T Stoepje liep ik altijd voorbij. Ik vond de geur bij de olienoot altijd hemels en heb er ook wel eens nootjes gekochtquote:Op woensdag 17 december 2025 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verheug me elke week op mn 't Stoepje bezoekje
ah ik kwam er juist eerder nooit.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit op de markt, vroeger (2008-2010) wel, want ik woonde bijna op het marktplein, en kocht ik er vaak kaas. 'T Stoepje liep ik altijd voorbij. Ik vond de geur bij de olienoot altijd hemels en heb er ook wel eens nootjes gekocht
Jij biedt je aan?quote:Op woensdag 17 december 2025 09:08 schreef rival het volgende:
Hebben we al een vent gevonden voor LTVDK?
Ik had mij aangeboden, maar hij wil nietquote:
Wat wil je doen met LT dan? Uitschelden en over 1 kam scheren met alle andere mannen?quote:Op woensdag 17 december 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had mij aangeboden, maar hij wil niet
Misschien omdat je geen vent bentquote:Op woensdag 17 december 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had mij aangeboden, maar hij wil niet
quote:Op woensdag 17 december 2025 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat wil je doen met LT dan? Uitschelden en over 1 kam scheren met alle andere mannen?
Zoiets doe ik niet met individuen.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat wil je doen met LT dan? Uitschelden en over 1 kam scheren met alle andere mannen?
Is dit een kink van LTVDK?quote:Op woensdag 17 december 2025 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee het isquote:
Ohquote:Op woensdag 17 december 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLANDSE HOEREN
quote:Op woensdag 17 december 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN
Ik noemde gewoon de geniale naam van een dorp in Oostenrijkquote:Op woensdag 17 december 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN
Ja dat weet ik ook welquote:Op woensdag 17 december 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik noemde gewoon de geniale naam van een dorp in Oostenrijk
En nu moet je lelijke spiegels kopen?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ik had mooie spiegels besteld maar bezorgen ze niet naar een eiland
nee hoop op lazada nog mooie spiegels tegen te komen :pquote:Op woensdag 17 december 2025 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En nu moet je lelijke spiegels kopen?
Wel in de buurt denk ik.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht niets anders dan dat jij daar een keer geweest bent
Niet kinkshamen.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken hem niet, maar ik hoop het niet voor hem?
Tropisch patroontje op de kaartquote:Op woensdag 17 december 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
anyway ik heb de sleutels![]()
[ afbeelding ]
En de keycard die je ziet is voor stroom net zoals in hotels
ja maar bij deze past dat dus nietquote:Op woensdag 17 december 2025 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tropisch patroontje op de kaartIk stop er in hotels altijd een bonuskaart o.i.d. in, anders valt de airco uit als ik weg ben
nee officieel niet maar maar de sleutel er aan vastquote:Op woensdag 17 december 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar moet je die kaart meenemen als je weggaat?
Gefeliciteerd Bitterbalquote:Op woensdag 17 december 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een berg sleutels.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel huizen heb je gekocht?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja veel he. moet ze nog allemaal sorteren
Hier heb je in veel berghotels nog van die grote zware sleutelhangers aan de sleutel. Zodat je dat ding bij de receptie moet achterlaten als je niet een extra kilo wil meeslepenquote:Op woensdag 17 december 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee officieel niet maar maar de sleutel er aan vast
dus mensen zullen dat vast wel er afhalen
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel huizen heb je gekocht?![]()
Is het een heel vakantiepark ?
en die kan je er niet van af halen?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier heb je in veel berghotels nog van die grote zware sleutelhangers aan de sleutel. Zodat je dat ding bij de receptie moet achterlaten als je niet een extra kilo wil meeslepen
kan je het samen doen met de buren?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Twee offertes gehad voor gevelreiniging. Toch best veel qua kosten
Die hebben het al gedaanquote:Op woensdag 17 december 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je het samen doen met de buren?
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
3 units maar boven omdat ze dat geniale open keuken design hebben gedaan kunnen die binnendeuren dus op slot en de terras deuren.
Het regent overigens naar binnen. Was er net , begint te regenen en ja hoorDus daar moet ik toch wat op verzinnen. De verkoper zei ja de architect zei dat de wind nooit van die kant komt
ohquote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die hebben het al gedaan
Voor dat wij er kwamen wonen
Ben je lekker mee dan.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
hier zie je het op de vloer
[ afbeelding ]
Oh, huhquote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
hier zie je het op de vloer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh
misschien wat tomatensaus op hun gevel gooien zodat het opnieuw moet?
ja je hebt van die plastic dingen die naar beneden komen. veel restaurants hier hebben bv geen muren dus die gebruiken dat voor de regenquote:Op woensdag 17 december 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, huhLekker handig. Ik wou zeggen, misschien zo'n luifel monteren, maar ja als het waait moet je die oprollen dus heeft ook weinig zin dan.
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:24 schreef kwiwi het volgende:
Klinkt als familie van grmbl, die keukenarchitect
Dit is wel de makkelijke versiequote:Op woensdag 17 december 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg steeds meer een "Ik vertrek" vibe bij alles wat @:bitterbal vertelt.
dan ga je het beter ruikenquote:Op woensdag 17 december 2025 10:27 schreef kwiwi het volgende:
Nou gaat lekker met die afvalspuiten.. lees in kranten uit verschillende landen dat er behoorlijk wat mensen hun zicht door verloren hebben. Misschien is dat wel het idee, dan zie je niet meer de hele dag ongezond eten/drinken en val je vanzelf verder af
Leuk toch, altijd wat gaande in het leven van ballie dat mooie verhalen oplevertquote:Op woensdag 17 december 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg steeds meer een "Ik vertrek" vibe bij alles wat @:bitterbal vertelt.
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk toch, altijd wat gaande in het leven van ballie dat mooie verhalen oplevertIs het niet werken bij Schurken & Schavuiten of de blauwe doos, dan is het wel een keuken die bij elke regenbui blank staat
Ja, het leest lekker weg.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk toch, altijd wat gaande in het leven van ballie dat mooie verhalen oplevertIs het niet werken bij Schurken & Schavuiten of de blauwe doos, dan is het wel een keuken die bij elke regenbui blank staat
tot nu toe gaat het eigenlijk nog vrij makkelijk.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het leest lekker weg.
Die chat kan ook niet zo goed Engels.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Sorry, Now Agent for English skill is not available. Can we contact you back later.
De chat van de homepro winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |