SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Mijn led plafondlamp kan ook op standje bouwlamp. Maar ik heb hem vrijwel altijd op standje sfeerlicht.quote:
Ik heb al wel eens een oproep gedaan of Fok maar niemand wilde ...quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je toch een vent zien te vinden
Die van kat is speciaal geloof ikquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn led plafondlamp kan ook op standje bouwlamp. Maar ik heb hem vrijwel altijd op standje sfeerlicht.
Ja echt heel gekquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb al wel eens een oproep gedaan of Fok maar niemand wilde ...
*quote:
Vond ik wel ja. Ik vond het een heel redelijk aanbodquote:
Ama, jouw plafondlamp kan niet echt op standje bouwlamp. Uit dat ding van @Nattekat komt echt minstens nog 10 keer zoveel licht.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn led plafondlamp kan ook op standje bouwlamp. Maar ik heb hem vrijwel altijd op standje sfeerlicht.
R.I.P. zijn ogen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ama, jouw plafondlamp kan niet echt op standje bouwlamp. Uit dat ding van @:nattekat komt echt minstens nog 10 keer zoveel licht.
Wat is de tegenprestatie dan?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vond ik wel ja. Ik vond het een heel redelijk aanbod
ik denk wel 20 keer zo veel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ama, jouw plafondlamp kan niet echt op standje bouwlamp. Uit dat ding van @:nattekat komt echt minstens nog 10 keer zoveel licht.
Dat je mag toekijken hoe muis al haar liefde en aandacht aan Babi Pambar geeftquote:
daar heb je als vent van muis geen tijd voor. poetsen moet je.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je mag toekijken hoe muis al haar liefde en aandacht aan Babi Pambar geeft
Correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel aanmeldingen komen. En dat mormel wordt vast agressief van pottenkijkers.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En geld verdienen, want ik moet mijn Babi Pambar knuffelen en wandelen enzo.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb je als vent van muis geen tijd voor. poetsen moet je.
Of je moet ook nog met dat beest naar buiten gaan om te wandelen als ze geen zin heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel aanmeldingen komen. En dat mormel wordt vast agressief van pottenkijkers.
Hoeveel zou je krijgen voor Ambar?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je moet ook nog met dat beest naar buiten gaan om te wandelen als ze geen zin heeft.
Misschien loop je dan wel toevallig langs de chinees ...
Bij deze krijg je een gebiedsverbod voor mijn Âmbarquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je moet ook nog met dat beest naar buiten gaan om te wandelen als ze geen zin heeft.
Misschien loop je dan wel toevallig langs de chinees ...
Zakkie kroepoek en als je je best doet misschien nog een gebakken banaan erbijquote:
Gelukkig was ik nog niet in de auto gesprongen voor je onweerstaanbare aanbodquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij deze krijg je een gebiedsverbod voor mijn Âmbar
Hmm, nou ja, ben je er tenminste wel vanaf.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zakkie kroepoek en als je je best doet misschien nog een gebakken banaan erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |