vakantie?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:22 schreef Ama het volgende:
Poh al anderhalf week rust. Hopelijk blijft de bovenbuurvrouw de rest van de week ook nog weg. Liefst voor altijd maar dat is teveel gevraagd denk ik.
Nee ze zit bij haar vriendin thuis omdat ik echt niet tegen dat geblaf en geschreeuw de hele tijd kan. Had haar gevraagd of het alsjeblieft kon stoppen en nu is ze al anderhalf week weer weg met de drie honden.quote:
helaas ios dat niet echt een blijvende oplossingquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ze zit bij haar vriendin thuis omdat ik echt niet tegen dat geblaf en geschreeuw de hele tijd kan. Had haar gevraagd of het alsjeblieft kon stoppen en nu is ze al anderhalf week weer weg met de drie honden.
Kaas!quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh ik moet nog wel kaas kopen voor mijn vakantie.
Stukje Stilton o.a
En ik maar zoeken wat ios daar aan kan doenquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas ios dat niet echt een blijvende oplossing
quote:Op woensdag 17 december 2025 04:42 schreef essnhills het volgende:
Ik ben al ruim een week erg verkouden. En het leek wat af te zakken. Maar nu lijkt het vrij letterlijk te zijn afgezakt naar mijn longen en kan ik niet stoppen met hoesten.
Ik lig al half rechtop maar kan alsnog niet slapen
Jaquote:Op woensdag 17 december 2025 04:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat is heel erg vervelend.
Ik ookquote:
Ik ben al ruim een week erg verkouden. En het leek wat af te zakken. Maar nu lijkt het vrij letterlijk te zijn afgezakt naar mijn longen en kan ik niet stoppen met hoesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |