quote:
Heul niet, klik maar eens op de topictitel, dan zie je dat deze reeks 'topicreeks Koffie slowchat' heetquote:
quote:
Tja, je kent de blauwen hier. Die maken wel eens een foutje, schijnt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heul niet, klik maar eens op de topictitel, dan zie je dat deze reeks 'topicreeks Koffie slowchat' heet
Crewbash!quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, je kent de blauwen hier. Die maken wel eens een foutje, schijnt.
Ik ga zo ook maar mijn serie aan de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:
Ik droomde vannacht dat ik naar Amerika ging verhuizen een dag later en ik kreeg helemaal stress dat de airfryer ook mee moest.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar mijn serie aan de binnenkant van mijn ogen bekijken
Ja want daar kun je die natuurlijk helemaal niet kopenquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik naar Amerika ging verhuizen een dag later en ik kreeg helemaal stress dat de airfryer ook mee moest.En mijn fiets.
Ja beetje bijzonder was het wel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want daar kun je die natuurlijk helemaal niet kopen
Dat wisselt een beetje.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, wel fijn dat er al vooruitgang in zit. En hoe gaat het mentaal? Beetje bijgekomen van de schrik?
vakantie?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:22 schreef Ama het volgende:
Poh al anderhalf week rust. Hopelijk blijft de bovenbuurvrouw de rest van de week ook nog weg. Liefst voor altijd maar dat is teveel gevraagd denk ik.
Nee ze zit bij haar vriendin thuis omdat ik echt niet tegen dat geblaf en geschreeuw de hele tijd kan. Had haar gevraagd of het alsjeblieft kon stoppen en nu is ze al anderhalf week weer weg met de drie honden.quote:
helaas ios dat niet echt een blijvende oplossingquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ze zit bij haar vriendin thuis omdat ik echt niet tegen dat geblaf en geschreeuw de hele tijd kan. Had haar gevraagd of het alsjeblieft kon stoppen en nu is ze al anderhalf week weer weg met de drie honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |