quote:
Heul niet, klik maar eens op de topictitel, dan zie je dat deze reeks 'topicreeks Koffie slowchat' heetquote:
quote:
Tja, je kent de blauwen hier. Die maken wel eens een foutje, schijnt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heul niet, klik maar eens op de topictitel, dan zie je dat deze reeks 'topicreeks Koffie slowchat' heet
Crewbash!quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, je kent de blauwen hier. Die maken wel eens een foutje, schijnt.
Ik ga zo ook maar mijn serie aan de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:
Ik droomde vannacht dat ik naar Amerika ging verhuizen een dag later en ik kreeg helemaal stress dat de airfryer ook mee moest.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar mijn serie aan de binnenkant van mijn ogen bekijken
Ja want daar kun je die natuurlijk helemaal niet kopenquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik naar Amerika ging verhuizen een dag later en ik kreeg helemaal stress dat de airfryer ook mee moest.En mijn fiets.
Ja beetje bijzonder was het wel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want daar kun je die natuurlijk helemaal niet kopen
Dat wisselt een beetje.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, wel fijn dat er al vooruitgang in zit. En hoe gaat het mentaal? Beetje bijgekomen van de schrik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |