quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
heb deze eettafel set, de stoelen kunnen ronddraaien![]()
https://www.homepro.co.th/p/1219950
en deze patio set
https://www.homepro.co.th/p/1137441
Heb ik hier ook thuis. is prima.
Wilde voor boven op het balkon iets leukers maar vond alles te duur dus begin maar hier mee
Behalve flesquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een dartswedstrijd.
Ja dat boeit hier bijna niemand
quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Je lijkt die 'vriend' wel.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja hij had dat zonnescherm nooit gedaan. En draaiende stoelen ook niet, ze kunnen op een krukje zitten
Die heeft deze wereldmatch gemist volgens mijquote:
zin makenquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen zin meer. Maar het is pas half 4.
goeie motivatie voor je managerspelclubsquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wacht op PostNL. Er komen weer twee mysteryshirts aan en als het kan ga ik die ploegen kiezen bij dat managerspel wat ik nu heb.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
goeie motivatie voor je managerspelclubs
De gezelligheid maak je uiteindelijk zelf.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja hij had dat zonnescherm nooit gedaan. En draaiende stoelen ook niet, ze kunnen op een krukje zitten
ik vind ze beiden mooi.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze
een club uit Duitsland (tweede niveau) en een club uit Italië (hoogste niveau)
Vooral die uit Italië vind ik mooi
Die andere is ook mooi hoor. maar ik heb al een groen shirt. Deze kleur combi had ik nog niet en vind ik gewoon prima. Maar deze van Cagliari is gewoon van het huidige seizoen en dat vind ik extra tof. De andere shirts die ik meestal krijg zijn van vorig seizoen of van het seizoen daarvoor.quote:
ik snap hetquote:Op dinsdag 16 december 2025 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die andere is ook mooi hoor. maar ik heb al een groen shirt. Deze kleur combi had ik nog niet en vind ik gewoon prima. Maar deze van Cagliari is gewoon van het huidige seizoen en dat vind ik extra tof. De andere shirts die ik meestal krijg zijn van vorig seizoen of van het seizoen daarvoor.
Collegaquote:Op dinsdag 16 december 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Aangezien ik nu een soort van ambtenaar ben, ga ik nu naar huis
Daardoor heb je wel gewoon een geweldige dartspartij die tot het gaatje ging gemistquote:Op dinsdag 16 december 2025 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. In de trein terug naar huis. Dit was in ieder geval de laatste serieuze inspanning tot kerst. Lichamelijk toch zeker.
En eigenlijk had ik ook hiervoor niet per se naar kantoor gehoeven.
Tja was te verwachtenquote:Op dinsdag 16 december 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
'67' uitgeroepen tot Kinderwoord van het Jaar 2025 - https://nos.nl/l/2594841
Dat woord kennen we toch al ?quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja was te verwachten
Bij de volwassenen was het hallucineren dacht ik gehoord te hebben
Ik moest meteen aan drugs denken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja was te verwachten
Bij de volwassenen was het hallucineren dacht ik gehoord te hebben
'Hallucineren' woord van het jaar: nieuwe betekenis door chatbots - https://nos.nl/l/2594767quote:
Ik lees het. Best wel apart om er een andere definitie aan te geven.quote:
en zonder te klagen over dat je een gevaar op de weg bent.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Lekker man, om 17:20 thuis zijn op een niet-thuiswerkdag.
Ik was om 1700 thuisquote:Op dinsdag 16 december 2025 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Lekker man, om 17:20 thuis zijn op een niet-thuiswerkdag.
Iams sterilisatie voer als brokjes en cosma tonijn als natvoer.quote:
Soutar met die sudden death leg? Ja daar moet ik nog even een samenvatting van zien denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een dartswedstrijd.
Ja dat boeit hier bijna niemand
Nee dat gaat niet mooi worden. Het gaat al beter eigenlijk, alleen slapen gaat nog kut en ik kan nog veel dingen niet zelf. En als ik een tijdje heb gelopen naar de supermarkt ofzo dan gaat het pijn doen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet schrijven?Hoe gaat het nu?
Dan wordt het via Greetz versturen. Hoef je niet te schrijvenquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet mooi worden. Het gaat al beter eigenlijk, alleen slapen gaat nog kut en ik kan nog veel dingen niet zelf. En als ik een tijdje heb gelopen naar de supermarkt ofzo dan gaat het pijn doen.
Ah, wel fijn dat er al vooruitgang in zit. En hoe gaat het mentaal? Beetje bijgekomen van de schrik?quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet mooi worden. Het gaat al beter eigenlijk, alleen slapen gaat nog kut en ik kan nog veel dingen niet zelf. En als ik een tijdje heb gelopen naar de supermarkt ofzo dan gaat het pijn doen.
Ja die wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soutar met die sudden death leg? Ja daar moet ik nog even een samenvatting van zien denk ik
Hoezo heb je daar een trigger voor nodig om er trek in te hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij HHB hebben ze iets met chocolade gemaakt, nu heb ik gelijk zin in chcocolade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |