Dat woord kennen we toch al ?quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja was te verwachten
Bij de volwassenen was het hallucineren dacht ik gehoord te hebben
Ik moest meteen aan drugs denken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja was te verwachten
Bij de volwassenen was het hallucineren dacht ik gehoord te hebben
'Hallucineren' woord van het jaar: nieuwe betekenis door chatbots - https://nos.nl/l/2594767quote:
Ik lees het. Best wel apart om er een andere definitie aan te geven.quote:
en zonder te klagen over dat je een gevaar op de weg bent.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Lekker man, om 17:20 thuis zijn op een niet-thuiswerkdag.
Ik was om 1700 thuisquote:Op dinsdag 16 december 2025 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Lekker man, om 17:20 thuis zijn op een niet-thuiswerkdag.
Iams sterilisatie voer als brokjes en cosma tonijn als natvoer.quote:
Soutar met die sudden death leg? Ja daar moet ik nog even een samenvatting van zien denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een dartswedstrijd.
Ja dat boeit hier bijna niemand
Nee dat gaat niet mooi worden. Het gaat al beter eigenlijk, alleen slapen gaat nog kut en ik kan nog veel dingen niet zelf. En als ik een tijdje heb gelopen naar de supermarkt ofzo dan gaat het pijn doen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet schrijven?Hoe gaat het nu?
Dan wordt het via Greetz versturen. Hoef je niet te schrijvenquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet mooi worden. Het gaat al beter eigenlijk, alleen slapen gaat nog kut en ik kan nog veel dingen niet zelf. En als ik een tijdje heb gelopen naar de supermarkt ofzo dan gaat het pijn doen.
Ah, wel fijn dat er al vooruitgang in zit. En hoe gaat het mentaal? Beetje bijgekomen van de schrik?quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet mooi worden. Het gaat al beter eigenlijk, alleen slapen gaat nog kut en ik kan nog veel dingen niet zelf. En als ik een tijdje heb gelopen naar de supermarkt ofzo dan gaat het pijn doen.
Ja die wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soutar met die sudden death leg? Ja daar moet ik nog even een samenvatting van zien denk ik
Hoezo heb je daar een trigger voor nodig om er trek in te hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij HHB hebben ze iets met chocolade gemaakt, nu heb ik gelijk zin in chcocolade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |