Hmm, ja dat is wel acceptabelquote:
Een beetje als crispy bacon aan een moslim proberen te verkopenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ja dat is wel acceptabel
Al is het denk ik wel een uitdaging
Kan ze daar niet die messen voor gebruiken?quote:
Misschien dat het lukt als je zegt dat je wel iemand kent aan wie hij de crispy pork voor meer geld kan doorverkopenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje als crispy bacon aan een moslim proberen te verkopen
Kan die helpen in het huishouden?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ze daar niet die messen voor gebruiken?
Maar suggereer je nu dat muis een vent moet vinden die ze weer kan doorverkopen voor winst?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien dat het lukt als je zegt dat je wel iemand kent aan wie hij de crispy pork voor meer geld kan doorverkopen
Hmmmquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]Dat kan wel, maar dat lijkt me geen goed idee. Straks gaat ze random mannen van straat halen die onder dwang van een mes moeten stofzuigen.
En dat ze messen moet gebruiken om die man te vinden?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar suggereer je nu dat muis een vent moet vinden die ze weer kan doorverkopen voor winst?
Nee, jij moest die vent vindenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar suggereer je nu dat muis een vent moet vinden die ze weer kan doorverkopen voor winst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja hij is heel goed in het kleiner maken van oud papierquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan die helpen in het huishouden?
En die messen ook gebruiken tijdens het doorverkopen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
En dat ze messen moet gebruiken om die man te vinden?
Die messen kan @bitterbal ook wel gebruikenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
En dat ze messen moet gebruiken om die man te vinden?
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die messen ook gebruiken tijdens het doorverkopen?
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die messen kan @:bitterbal ook wel gebruiken
Voor de onderdelen
En hier altijd maar het schattige onschuldige meisje spelen, maar stiekem ...quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:50 schreef Recce het volgende:
Gewoon even Muis aanzetten tot mannenhandel, die Ess.
Het is wel duidelijk dat deze SC voor mannen levensgevaarlijk is.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hier altijd maar het schattige onschuldige meisje spelen, maar stiekem ...
Maar kan die ook koken en was vouwen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hij is heel goed in het kleiner maken van oud papier
Is er iets?quote:
hmm?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hier altijd maar het schattige onschuldige meisje spelen, maar stiekem ...
Helpt het als ik zeg dat ik gewoon braaf op de bank lig onder een dekentje met een kopje thee?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Er bekruipt mij een onbestemd gevoel van onveiligheid.
Is niet nodig.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kan die ook koken en was vouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |