Gezelligquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
En ik maar zoeken wat ios daar aan kan doen
Mijn zoon, de zoon van de buurvrouw, mijn latrelatie hebben het het zelfde. En ik hoor het bij meerquote:Op woensdag 17 december 2025 04:42 schreef essnhills het volgende:
Ik ben al ruim een week erg verkouden. En het leek wat af te zakken. Maar nu lijkt het vrij letterlijk te zijn afgezakt naar mijn longen en kan ik niet stoppen met hoesten.
Ik lig al half rechtop maar kan alsnog niet slapen
Misschien langs de huisarts?quote:Op woensdag 17 december 2025 04:42 schreef essnhills het volgende:
Ik ben al ruim een week erg verkouden. En het leek wat af te zakken. Maar nu lijkt het vrij letterlijk te zijn afgezakt naar mijn longen en kan ik niet stoppen met hoesten.
Ik lig al half rechtop maar kan alsnog niet slapen
quote:Op woensdag 17 december 2025 03:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jasuper mooi weer vandaag
Bekijk deze YouTube-video
jij?
Ik verlang toch meer naar die onderstequote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Dat is een feature.quote:
Dat klinkt wel heel aanlokkelijk.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laptop dichtklappen en weer in bed gaan liggen.
Oh ja. Ik dacht het al. Ik sloot hem. Startte Teams vervolgens weer opnieuw op, kwam ie gelijk weer in die vastloper.quote:
En kan ik ook niet bij de bestanden.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Nice. Ben je gewoon de hele dag niet beschikbaar en kun je niet vergaderen.
Ik verheug me elke week op mn 't Stoepje bezoekjequote:Op woensdag 17 december 2025 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles werd genegeerd behalve 't Stoepje.
Ik kom eigenlijk nooit op de markt, vroeger (2008-2010) wel, want ik woonde bijna op het marktplein, en kocht ik er vaak kaas. 'T Stoepje liep ik altijd voorbij. Ik vond de geur bij de olienoot altijd hemels en heb er ook wel eens nootjes gekochtquote:Op woensdag 17 december 2025 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verheug me elke week op mn 't Stoepje bezoekje
ah ik kwam er juist eerder nooit.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit op de markt, vroeger (2008-2010) wel, want ik woonde bijna op het marktplein, en kocht ik er vaak kaas. 'T Stoepje liep ik altijd voorbij. Ik vond de geur bij de olienoot altijd hemels en heb er ook wel eens nootjes gekocht
Jij biedt je aan?quote:Op woensdag 17 december 2025 09:08 schreef rival het volgende:
Hebben we al een vent gevonden voor LTVDK?
Ik had mij aangeboden, maar hij wil nietquote:
Wat wil je doen met LT dan? Uitschelden en over 1 kam scheren met alle andere mannen?quote:Op woensdag 17 december 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had mij aangeboden, maar hij wil niet
Misschien omdat je geen vent bentquote:Op woensdag 17 december 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had mij aangeboden, maar hij wil niet
quote:Op woensdag 17 december 2025 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat wil je doen met LT dan? Uitschelden en over 1 kam scheren met alle andere mannen?
Zoiets doe ik niet met individuen.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat wil je doen met LT dan? Uitschelden en over 1 kam scheren met alle andere mannen?
Is dit een kink van LTVDK?quote:Op woensdag 17 december 2025 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee het isquote:
Ohquote:Op woensdag 17 december 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLANDSE HOEREN
quote:Op woensdag 17 december 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN
Ik noemde gewoon de geniale naam van een dorp in Oostenrijkquote:Op woensdag 17 december 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN
Ja dat weet ik ook welquote:Op woensdag 17 december 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik noemde gewoon de geniale naam van een dorp in Oostenrijk
En nu moet je lelijke spiegels kopen?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ik had mooie spiegels besteld maar bezorgen ze niet naar een eiland
nee hoop op lazada nog mooie spiegels tegen te komen :pquote:Op woensdag 17 december 2025 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En nu moet je lelijke spiegels kopen?
Wel in de buurt denk ik.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht niets anders dan dat jij daar een keer geweest bent
Niet kinkshamen.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken hem niet, maar ik hoop het niet voor hem?
Tropisch patroontje op de kaartquote:Op woensdag 17 december 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
anyway ik heb de sleutels![]()
[ afbeelding ]
En de keycard die je ziet is voor stroom net zoals in hotels
ja maar bij deze past dat dus nietquote:Op woensdag 17 december 2025 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tropisch patroontje op de kaartIk stop er in hotels altijd een bonuskaart o.i.d. in, anders valt de airco uit als ik weg ben
nee officieel niet maar maar de sleutel er aan vastquote:Op woensdag 17 december 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar moet je die kaart meenemen als je weggaat?
Gefeliciteerd Bitterbalquote:Op woensdag 17 december 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een berg sleutels.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel huizen heb je gekocht?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja veel he. moet ze nog allemaal sorteren
Hier heb je in veel berghotels nog van die grote zware sleutelhangers aan de sleutel. Zodat je dat ding bij de receptie moet achterlaten als je niet een extra kilo wil meeslepenquote:Op woensdag 17 december 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee officieel niet maar maar de sleutel er aan vast
dus mensen zullen dat vast wel er afhalen
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel huizen heb je gekocht?![]()
Is het een heel vakantiepark ?
en die kan je er niet van af halen?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier heb je in veel berghotels nog van die grote zware sleutelhangers aan de sleutel. Zodat je dat ding bij de receptie moet achterlaten als je niet een extra kilo wil meeslepen
kan je het samen doen met de buren?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Twee offertes gehad voor gevelreiniging. Toch best veel qua kosten
Die hebben het al gedaanquote:Op woensdag 17 december 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je het samen doen met de buren?
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
3 units maar boven omdat ze dat geniale open keuken design hebben gedaan kunnen die binnendeuren dus op slot en de terras deuren.
Het regent overigens naar binnen. Was er net , begint te regenen en ja hoorDus daar moet ik toch wat op verzinnen. De verkoper zei ja de architect zei dat de wind nooit van die kant komt
ohquote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die hebben het al gedaan
Voor dat wij er kwamen wonen
Ben je lekker mee dan.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
hier zie je het op de vloer
[ afbeelding ]
Oh, huhquote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
hier zie je het op de vloer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh
misschien wat tomatensaus op hun gevel gooien zodat het opnieuw moet?
ja je hebt van die plastic dingen die naar beneden komen. veel restaurants hier hebben bv geen muren dus die gebruiken dat voor de regenquote:Op woensdag 17 december 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, huhLekker handig. Ik wou zeggen, misschien zo'n luifel monteren, maar ja als het waait moet je die oprollen dus heeft ook weinig zin dan.
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:24 schreef kwiwi het volgende:
Klinkt als familie van grmbl, die keukenarchitect
Dit is wel de makkelijke versiequote:Op woensdag 17 december 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg steeds meer een "Ik vertrek" vibe bij alles wat @:bitterbal vertelt.
dan ga je het beter ruikenquote:Op woensdag 17 december 2025 10:27 schreef kwiwi het volgende:
Nou gaat lekker met die afvalspuiten.. lees in kranten uit verschillende landen dat er behoorlijk wat mensen hun zicht door verloren hebben. Misschien is dat wel het idee, dan zie je niet meer de hele dag ongezond eten/drinken en val je vanzelf verder af
Leuk toch, altijd wat gaande in het leven van ballie dat mooie verhalen oplevertquote:Op woensdag 17 december 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg steeds meer een "Ik vertrek" vibe bij alles wat @:bitterbal vertelt.
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk toch, altijd wat gaande in het leven van ballie dat mooie verhalen oplevertIs het niet werken bij Schurken & Schavuiten of de blauwe doos, dan is het wel een keuken die bij elke regenbui blank staat
Ja, het leest lekker weg.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk toch, altijd wat gaande in het leven van ballie dat mooie verhalen oplevertIs het niet werken bij Schurken & Schavuiten of de blauwe doos, dan is het wel een keuken die bij elke regenbui blank staat
tot nu toe gaat het eigenlijk nog vrij makkelijk.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het leest lekker weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |