En nu moet je lelijke spiegels kopen?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ik had mooie spiegels besteld maar bezorgen ze niet naar een eiland
nee hoop op lazada nog mooie spiegels tegen te komen :pquote:Op woensdag 17 december 2025 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En nu moet je lelijke spiegels kopen?
Wel in de buurt denk ik.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht niets anders dan dat jij daar een keer geweest bent
Niet kinkshamen.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken hem niet, maar ik hoop het niet voor hem?
Tropisch patroontje op de kaartquote:Op woensdag 17 december 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
anyway ik heb de sleutels![]()
[ afbeelding ]
En de keycard die je ziet is voor stroom net zoals in hotels
ja maar bij deze past dat dus nietquote:Op woensdag 17 december 2025 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tropisch patroontje op de kaartIk stop er in hotels altijd een bonuskaart o.i.d. in, anders valt de airco uit als ik weg ben
nee officieel niet maar maar de sleutel er aan vastquote:Op woensdag 17 december 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar moet je die kaart meenemen als je weggaat?
Gefeliciteerd Bitterbalquote:Op woensdag 17 december 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een berg sleutels.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel huizen heb je gekocht?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja veel he. moet ze nog allemaal sorteren
Hier heb je in veel berghotels nog van die grote zware sleutelhangers aan de sleutel. Zodat je dat ding bij de receptie moet achterlaten als je niet een extra kilo wil meeslepenquote:Op woensdag 17 december 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee officieel niet maar maar de sleutel er aan vast
dus mensen zullen dat vast wel er afhalen
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel huizen heb je gekocht?![]()
Is het een heel vakantiepark ?
en die kan je er niet van af halen?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier heb je in veel berghotels nog van die grote zware sleutelhangers aan de sleutel. Zodat je dat ding bij de receptie moet achterlaten als je niet een extra kilo wil meeslepen
kan je het samen doen met de buren?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Twee offertes gehad voor gevelreiniging. Toch best veel qua kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |