quote:Op woensdag 17 december 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel huizen heb je gekocht?![]()
Is het een heel vakantiepark ?
en die kan je er niet van af halen?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier heb je in veel berghotels nog van die grote zware sleutelhangers aan de sleutel. Zodat je dat ding bij de receptie moet achterlaten als je niet een extra kilo wil meeslepen
kan je het samen doen met de buren?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Twee offertes gehad voor gevelreiniging. Toch best veel qua kosten
Die hebben het al gedaanquote:Op woensdag 17 december 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je het samen doen met de buren?
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
3 units maar boven omdat ze dat geniale open keuken design hebben gedaan kunnen die binnendeuren dus op slot en de terras deuren.
Het regent overigens naar binnen. Was er net , begint te regenen en ja hoorDus daar moet ik toch wat op verzinnen. De verkoper zei ja de architect zei dat de wind nooit van die kant komt
ohquote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die hebben het al gedaan
Voor dat wij er kwamen wonen
Ben je lekker mee dan.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
hier zie je het op de vloer
[ afbeelding ]
Oh, huhquote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
hier zie je het op de vloer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh
misschien wat tomatensaus op hun gevel gooien zodat het opnieuw moet?
ja je hebt van die plastic dingen die naar beneden komen. veel restaurants hier hebben bv geen muren dus die gebruiken dat voor de regenquote:Op woensdag 17 december 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, huhLekker handig. Ik wou zeggen, misschien zo'n luifel monteren, maar ja als het waait moet je die oprollen dus heeft ook weinig zin dan.
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:24 schreef kwiwi het volgende:
Klinkt als familie van grmbl, die keukenarchitect
Dit is wel de makkelijke versiequote:Op woensdag 17 december 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg steeds meer een "Ik vertrek" vibe bij alles wat @:bitterbal vertelt.
dan ga je het beter ruikenquote:Op woensdag 17 december 2025 10:27 schreef kwiwi het volgende:
Nou gaat lekker met die afvalspuiten.. lees in kranten uit verschillende landen dat er behoorlijk wat mensen hun zicht door verloren hebben. Misschien is dat wel het idee, dan zie je niet meer de hele dag ongezond eten/drinken en val je vanzelf verder af
Leuk toch, altijd wat gaande in het leven van ballie dat mooie verhalen oplevertquote:Op woensdag 17 december 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg steeds meer een "Ik vertrek" vibe bij alles wat @:bitterbal vertelt.
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk toch, altijd wat gaande in het leven van ballie dat mooie verhalen oplevertIs het niet werken bij Schurken & Schavuiten of de blauwe doos, dan is het wel een keuken die bij elke regenbui blank staat
Ja, het leest lekker weg.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk toch, altijd wat gaande in het leven van ballie dat mooie verhalen oplevertIs het niet werken bij Schurken & Schavuiten of de blauwe doos, dan is het wel een keuken die bij elke regenbui blank staat
tot nu toe gaat het eigenlijk nog vrij makkelijk.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het leest lekker weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |