Ik verheug me elke week op mn 't Stoepje bezoekjequote:Op woensdag 17 december 2025 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles werd genegeerd behalve 't Stoepje.
Ik kom eigenlijk nooit op de markt, vroeger (2008-2010) wel, want ik woonde bijna op het marktplein, en kocht ik er vaak kaas. 'T Stoepje liep ik altijd voorbij. Ik vond de geur bij de olienoot altijd hemels en heb er ook wel eens nootjes gekochtquote:Op woensdag 17 december 2025 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verheug me elke week op mn 't Stoepje bezoekje
ah ik kwam er juist eerder nooit.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit op de markt, vroeger (2008-2010) wel, want ik woonde bijna op het marktplein, en kocht ik er vaak kaas. 'T Stoepje liep ik altijd voorbij. Ik vond de geur bij de olienoot altijd hemels en heb er ook wel eens nootjes gekocht
Jij biedt je aan?quote:Op woensdag 17 december 2025 09:08 schreef rival het volgende:
Hebben we al een vent gevonden voor LTVDK?
Ik had mij aangeboden, maar hij wil nietquote:
Wat wil je doen met LT dan? Uitschelden en over 1 kam scheren met alle andere mannen?quote:Op woensdag 17 december 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had mij aangeboden, maar hij wil niet
Misschien omdat je geen vent bentquote:Op woensdag 17 december 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had mij aangeboden, maar hij wil niet
quote:Op woensdag 17 december 2025 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat wil je doen met LT dan? Uitschelden en over 1 kam scheren met alle andere mannen?
Zoiets doe ik niet met individuen.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat wil je doen met LT dan? Uitschelden en over 1 kam scheren met alle andere mannen?
Is dit een kink van LTVDK?quote:Op woensdag 17 december 2025 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee het isquote:
Ohquote:Op woensdag 17 december 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLANDSE HOEREN
quote:Op woensdag 17 december 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN
Ik noemde gewoon de geniale naam van een dorp in Oostenrijkquote:Op woensdag 17 december 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN
Ja dat weet ik ook welquote:Op woensdag 17 december 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik noemde gewoon de geniale naam van een dorp in Oostenrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |