Heel erg ja. Ontzettendquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat deze SC voor mannen levensgevaarlijk is.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik gewoon braaf op de bank lig onder een dekentje met een kopje thee?
Van daaruit kun je Muis nog prima aansturen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik gewoon braaf op de bank lig onder een dekentje met een kopje thee?
en het ligt niet eens aan mijquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat deze SC voor mannen levensgevaarlijk is.
Maar 1 dekentje is wel heel erg verdacht ...quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Legt radiografische afstandsbediening weer wegquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Van daaruit kun je Muis nog prima aansturen.
Het is wel weer een dubbelequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar 1 dekentje is wel heel erg verdacht ...
Blijkt de Muis voordat ze was overgenomen helemaal geen hondenvrouwtje te zijn en is dat slechts geprogrammeerd zodat venten bij haar uit te buurt blijven zodat ze de antennes niet ontdekkenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Van daaruit kun je Muis nog prima aansturen.
neuj, maar je zou verwachten dat de pot de aanstichter zou zijnquote:
Ja omdat jij alleen maar dubbele hebtquote:
Nee ik heb ook een aantal enkelequote:Op dinsdag 16 december 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat jij alleen maar dubbele hebt
De pot verwijt de ketel dat hij zwart zietquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj, maar je zou verwachten dat de pot de aanstichter zou zijn
Sssstquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijkt de Muis voordat ze was overgenomen helemaal geen hondenvrouwtje te zijn en is dat slechts geprogrammeerd zodat venten bij haar uit te buurt blijven zodat ze de antennes niet ontdekken![]()
[ afbeelding ]
Maar die heb je zeker aan elkaar genaaidquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik heb ook een aantal enkele
Heul nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die heb je zeker aan elkaar genaaid
Ben je nooit bang dat je er in verdwaald raakt?quote:
Nee ik heel erg bekend met mijn dekentjes. Kan er zelfs in mijn slaap goed mee overwegquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nooit bang dat je er in verdwaald raakt?
Bouw je er ook wel eens een fort van?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik heel erg bekend met mijn dekentjes. Kan er zelfs in mijn slaap goed mee overweg
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bouw je er ook wel eens een fort van?
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bouw je er ook wel eens een fort van?
Ik heb niet zoveel dekentjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |