tja..quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze denkt dat het allemaal van haar is en dat zal best maar ik heb geen zin om onder een dekentje te liggen vol kattenhaar.
Vind kroepoek of cassave lekkerderquote:
Heeft Ambar ook een winterdepressie?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg net een grom omdat ik naar de wc en weer terug op de bank wilde zitten. Hij is gewoon erg moe
Ik trouwens ook
Die had gewoon lekker in Portugal in het zonnetje kunnen liggen maar werd ontvoerd door een eng mens naar een kille plekquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft Ambar ook een winterdepressie?
quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had gewoon lekker in Portugal in het zonnetje kunnen liggen maar werd ontvoerd door een eng mens naar een kille plek
Benen geschoren?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Straks in een lekker schoon bedje slapen.Eerste nacht slaapt altijd extra lekker.
Misschien moeten we in actie komen en Pambar bevrijden van die gewetenloze tiranquote:
Ik leef graag nog een tijdje.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moeten we in actie komen en Pambar bevrijden van die gewetenloze tiran
Is er niet een etenswaar waar we d'r mee kunnen afleiden? Voor bijvoorbeeld een CL kun je gewoon wat chocolade neerstrooien of bij ballie met sushi zwaaien. Wat vindt die muis eigenlijk lekkerquote:
Ook al lang niet op moet ik zeggen, vroeger haalde ik dat nog wel eens bij de tokoquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
emping haal ik zelden.. dus dan vind ik dat lekkerder
Kaas?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er niet een etenswaar waar we d'r mee kunnen afleiden? Voor bijvoorbeeld een CL kun je gewoon wat chocolade neerstrooien of bij ballie met sushi zwaaien. Wat vindt die muis eigenlijk lekker
Kaasquote:
Nee vuurwerk in combinatie met donker.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft Ambar ook een winterdepressie?
Kaasquote:
Luna heeft dit jaar geen last meer van het vuurwerk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee vuurwerk in combinatie met donker.
Maar dat staat niet voor kaasquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, we zitten niet voor niets in de KSC.
De KaaSClubquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, we zitten niet voor niets in de KSC.
Niet?quote:
Doof geworden?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Luna heeft dit jaar geen last meer van het vuurwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |