Maar die heb je zeker aan elkaar genaaidquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik heb ook een aantal enkele
Heul nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die heb je zeker aan elkaar genaaid
Ben je nooit bang dat je er in verdwaald raakt?quote:
Nee ik heel erg bekend met mijn dekentjes. Kan er zelfs in mijn slaap goed mee overwegquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nooit bang dat je er in verdwaald raakt?
Bouw je er ook wel eens een fort van?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik heel erg bekend met mijn dekentjes. Kan er zelfs in mijn slaap goed mee overweg
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bouw je er ook wel eens een fort van?
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bouw je er ook wel eens een fort van?
Ik heb niet zoveel dekentjesquote:
quote:
quote:
Op de bank heb ik 1 dekentje liggen, maar die ligt er vooral voor de sierquote:
Ja muis gaat dat niet voor je doen in ieder gevalquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Op de bank heb ik 1 dekentje liggen, maar die ligt er vooral voor de sier
quote:
quote:
Ja ik ben van mezelf al een redelijk straalkachelquote:
Ik heb geen dekentjes meer op de bank liggen omdat Hedwig ze anders meteen inneemt dus ligt het in een poef en vergeet ik ze.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Op de bank heb ik 1 dekentje liggen, maar die ligt er vooral voor de sier
quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen dekentjes meer op de bank liggen omdat Hedwig ze anders meteen inneemt dus ligt het in een poef en vergeet ik ze.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen dekentjes meer op de bank liggen omdat Hedwig ze anders meteen inneemt dus ligt het in een poef en vergeet ik ze.
Ja ze denkt dat het allemaal van haar is en dat zal best maar ik heb geen zin om onder een dekentje te liggen vol kattenhaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |