SPOILER: Lijst met User ID´sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Bij jou is het glas meestal half leeg he? Tering jantje, wat ben jij negatief ingesteld zeg.quote:Op zondag 7 december 2025 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
Het spel zat ook jaren in dev hell, de game is vrij richtlijnig en het metroidvania gedeelte is er niet echt.
Een lege woestijn is natuurlijk gewoon fucking saai
Oh nee, kritiek op een gamequote:Op donderdag 11 december 2025 08:57 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Bij jou is het glas meestal half leeg he? Tering jantje, wat ben jij negatief ingesteld zeg.
Kwestie van alleen maar tijd, natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 14:24 schreef laforest het volgende:
Nieuwe Zelda open world formaat zou mooi zijn.
Nintendo Online is een abonnement, maar er is een 7 dagen proefperiode (weet niet of dat ook voor Gamecube games e.d. geldt).quote:Op woensdag 10 december 2025 21:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zeker alleen als je een abo neemt 😭
Ja! Moet maar een Nintendo Online + uitbreidingspakket abo nemen voor deze games. Vooral Tonic Trouble roept zoveel nostalgische gevoelens bij me op. Dé game waar de engine van Rayman 2 in werd getest.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Nintendo Online is een abonnement, maar er is een 7 dagen proefperiode (weet niet of dat ook voor Gamecube games e.d. geldt).
Lego Buildersquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:20 schreef Aure het volgende:
Wij hebben sinds kort een switch 2 en nu is er winter sale bij de Nintendo eShop. Hebben jullie daar nog goeie musthaves gezien? Ik heb nu iig voor de kinderen mario rabbids sparks of hope voor 5.40 en Lego Jurassic world voor 3.99 gekocht, volgens mij wel prima deals voor deze games.
Is het al 1 aprilquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:12 schreef Aether het volgende:
Nintendo Reveals First New Joy-Con 2 Colours For Switch 2
[ afbeelding ]
Wat is verschil met de switch 1 versie?quote:
Klinkt als een standaard Square Enix spel.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:09 schreef GGMM het volgende:
Octopath Traveler 0
Eindbaas, geheime eindbaas 1, geheime eindbaas 2 verslagen.
8/10. Beter dan 1, iets minder dan 2.
@:notorious_roy niet bovenstaande review lezen er staan spoilers in over geheime eindbazen
https://www.nintendo.com/(...)-Flower-3008088.htmlquote:Bring a little fun into your daily life!
From the Flower Kingdom in Super Mario Bros. Wonder into the real world, the Talking Flower can help brighten your day!
Leave it to speak freely, or press the button to make it talk immediately – press the button often and it might even say something special! You can also set it to greet you when you wake up, or send you to sleep with a smile.
The Talking Flower will say things based on the time of day, sense how warm or cold its surroundings are, speak up if its batteries are running low and even tell the time. Hold down the button and it will give a shout of ‘Wonderrr!’ as music starts to play!
Dit is wel een beetje Direct inflatie aan het worden hoor, Jezusquote:Op woensdag 28 januari 2026 15:41 schreef Aether het volgende:
29 januari 15 uur
Bekijk deze YouTube-video
We moesten 10 jaar wachten op Pikmin 4quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:14 schreef Elvi het volgende:
Ik wil een Pikmin 5 of nieuwe Animal Crossing
Laat me even in de waanquote:Op donderdag 29 januari 2026 15:19 schreef Aether het volgende:
[..]
We moesten 10 jaar wachten op Pikmin 4
Je hebt net een gratis 3.0.0 update gekregen voor AC:NH wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:14 schreef Elvi het volgende:
Ik wil een Pikmin 5 of nieuwe Animal Crossing
Donkey Kong Coutry Tropical Freeze.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:39 schreef Peejtur het volgende:
Wat is een musthave voor de switch 1? Heb al mario wonder en galaxy 2 maar wil ook ander soort spellen. Ben ps5 gewend maar wil dit ook weer oppakken.
Heb je Metroid Prime al eens gespeeld vroeger? Metroid Prime 1 Remastered zou ik anders aanraden. Verder is Mario Rabbids Kingdom Battle een van mijn favorieten op de Switch 1.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:39 schreef Peejtur het volgende:
Wat is een musthave voor de switch 1? Heb al mario wonder en galaxy 2 maar wil ook ander soort spellen. Ben ps5 gewend maar wil dit ook weer oppakken.
Die ken ik idd van ps al. Zeker wel leuk.quote:Op zondag 1 februari 2026 22:56 schreef FlyingFish het volgende:
Ik kan overcooked aanraden. Is een erg leuk spelletje voor even tussendoor met vrienden en is ook goedkoop in de e-shop te vinden.
Zal ik eens bekijken.quote:Op zondag 1 februari 2026 22:27 schreef Bartttt het volgende:
[..]
Heb je Metroid Prime al eens gespeeld vroeger? Metroid Prime 1 Remastered zou ik anders aanraden. Verder is Mario Rabbids Kingdom Battle een van mijn favorieten op de Switch 1.
Tis niet best.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:49 schreef Aether het volgende:
Alles aangekondigd tijdens de Nintendo Direct: https://www.dekudeals.com(...)2026-02-05?sort=name
Inderdaad, vrij voorspelbaar.quote:
Verheugde me zo op Pokopia, maar dat wordt exclusief een keycard...quote:
Confirmed: Switch’s Virtual Boy headset can play VR-supported Switch games including Breath of the Wild and Mario Odysseyquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:30 schreef CoExist het volgende:
Mijn Nintendo Virtual Boy is zojuist bezorgd. Kan er nog niets mee omdat er nog geen VB app is uitgebracht op de Switch.
Maar wel mooi op tijd geleverd door Nintendo.
De VB app is vandaag uitgekomen. Later op de avond maar eens proberen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:30 schreef CoExist het volgende:
Mijn Nintendo Virtual Boy is zojuist bezorgd. Kan er nog niets mee omdat er nog geen VB app is uitgebracht op de Switch.
Maar wel mooi op tijd geleverd door Nintendo.
Wel nette prijs ivm updates voor bijvoorbeeld Kirby en Mario Wonder.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
60 fps op de Switch 2, nu de andere Xenoblade games nog.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
60 fps op de Switch 2, nu de andere Xenoblade games nog.
Ik ben blij met de upgrade daarnietvan, maar ze hadden ook niet meer moeten vragen qua prijs. Het zijn minimale upgrades (upscaled tot 4K textures en 60 fps performance) en die upgrades waren voor Kirby and The Forgotten Land en Mario Wonder (zonder de Switch 2 content) gratis. Voor pc-platform zijn dit soort dingen triviaal als onderdeel van het standaard pakket zonder extra geld te vragen. Maar goed het is de Xenoblade-series die naar m'n hart ligt, dus ja we trekken de portemonnee maar weer om het zonder al teveel gedoe op de bank voor m'n 4K-tv te kunnen spelen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:10 schreef Aether het volgende:
[..]
Wel nette prijs ivm updates voor bijvoorbeeld Kirby en Mario Wonder.
Dit is een ietwat teleurstellende aankondiging.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:54 schreef Aether het volgende:
Nintendo Treehouse Returns This Week With A Pair Of Gameplay Showcases
https://www.nintendolife.(...)f-gameplay-showcases
Super Mario Bros. Wonder - Nintendo Switch 2 Edition + Meetup In Bellabel Park and Pokémon Pokopia
24 februari 23:00 uur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |