Weer een Nintendo 64 remake. Switch 2 begint echt alleen maar uit remakes te bestaan nu 1 jaar later..quote:
Ik heb er stiekem wel zin in, aangezien ik nooit een N64 gehad heb en eigenlijk maar heel kort bij iemand anders dat spel heb mogen ervaren. Dus ik zat stiekem wel te wachten op een remake met geupdate graphics specifiek voor dit geval en deze game bevat meer QoL-toevoegingen dan sommige andere luie remakes.quote:Op donderdag 7 mei 2026 00:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Weer een Nintendo 64 remake. Switch 2 begint echt alleen maar uit remakes te bestaan nu 1 jaar later..
Ik zie nu ook ports van games die totaal niets toevoegen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 00:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Weer een Nintendo 64 remake. Switch 2 begint echt alleen maar uit remakes te bestaan nu 1 jaar later..
Oh ja, Falco heeft nu opeens vogelpoten. Zag het al in de trailer. Ergens begrijpelijk met die meer realistische inslag maar ik kan er nog niet aan wennen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:29 schreef Aether het volgende:
Star Fox Is Getting An Adorable New Plush Line In Japan
https://www.nintendolife.(...)-plush-line-in-japan
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |