F&S / The Super Mario Galaxy Movie (2026)quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:23 schreef Drankster het volgende:
Mario Galaxy film gezien, was leuk, 7,5/10. Een 8 als ie in het Engels was (iets met neefje van 8 jaar).
Ik heb tot en met Mario 64 gespeeld dus waarschijnlijk 1001 referenties gemist maar al met al een vermakelijke film.
quote:Happy 40th birthday, Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, B, A!
https://soranews24.com/20(...)ight-left-right-b-a/
You don’t look a day over 30 lives.
On this very day in 1986, a piece of code was accidentally left in the Famicom (NES) version of Konami’s Gradius that allowed anyone to completely juice up their spaceship by pressing up, up, down, down, left, right, left, right, B, then A on the controller. And so began the legendary “Konami Code”, which really caught on in the West as a way to get 30 lives in Contra.
And in celebration of the cheat code’s 40th anniversary, Konami has opened a commemorative webpage on the official site for its Project Zircon. The largely user-built world of this Web3 game platform is still under development, but is expected to include the Konami Code somehow as it grows.
https://zircon.konami.net/collab/40_UUDDLRLRBA.html
Weer een Nintendo 64 remake. Switch 2 begint echt alleen maar uit remakes te bestaan nu 1 jaar later..quote:
Ik heb er stiekem wel zin in, aangezien ik nooit een N64 gehad heb en eigenlijk maar heel kort bij iemand anders dat spel heb mogen ervaren. Dus ik zat stiekem wel te wachten op een remake met geupdate graphics specifiek voor dit geval en deze game bevat meer QoL-toevoegingen dan sommige andere luie remakes.quote:Op donderdag 7 mei 2026 00:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Weer een Nintendo 64 remake. Switch 2 begint echt alleen maar uit remakes te bestaan nu 1 jaar later..
Ik zie nu ook ports van games die totaal niets toevoegen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 00:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Weer een Nintendo 64 remake. Switch 2 begint echt alleen maar uit remakes te bestaan nu 1 jaar later..
Oh ja, Falco heeft nu opeens vogelpoten. Zag het al in de trailer. Ergens begrijpelijk met die meer realistische inslag maar ik kan er nog niet aan wennen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:29 schreef Aether het volgende:
Star Fox Is Getting An Adorable New Plush Line In Japan
https://www.nintendolife.(...)-plush-line-in-japan
[ afbeelding ]
Twijfel of ik deze ga halen. Ik weet niet of ik kan wennen aan chubby Fox McCloud en de slechte voice acting.quote:
Dat ziet er vrij creepy uitquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:13 schreef Aether het volgende:
https://www.nintendolife.(...)d-file-size-revealed
14,8 GB
[ afbeelding ]
Dan maarquote:Op donderdag 7 mei 2026 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
Maargoed dit was ook altijd al creepy
[ afbeelding ]
Hey die heb ik ook nog ergens op m’n Snes-mini staan maar nooit gespeeld natuurlijk, because of reasons. Net zoals dat zowat niemand de Starlink games gespeeld heeft met Fox McCloud..quote:
Ik heb alleen de eerste SNES game gespeeld en heel kort de 2e op de SNES min.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hey die heb ik ook nog ergens op m’n Snes-mini staan maar nooit gespeeld natuurlijk, because of reasons. Net zoals dat zowat niemand de Starlink games gespeeld heeft met Fox Mccloud..
Bekijk deze YouTube-video
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1993 Star Fox 1997 Star Fox 64 2002 Star Fox Adventures 2005 Star Fox: Assault 2006 Star Fox Command 2011 Star Fox 64 3D 2016 Star Fox Zero 2017 Star Fox 2 2026 Star Fox |
Binnen 2 uur? Heb je em.uitquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:46 schreef GGMM het volgende:
Ik snap goed dat er veel mensen niet superblij zijn met een nieuwe remake
Dat gezegd hebbende ik heb nog nooit van m'n leven een Star Fox game gespeeld, dus deze jongen is érg tevreden.
Valt hier nog mee, in Japan 20% duurder.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nintendo gaat de prijzen verhogen voor de Switch 2
Vanaf 1 september dus..
Zat er dik in. Valt nog mee dat ze het zo ruim van tevoren aankondigen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nintendo gaat de prijzen verhogen voor de Switch 2
Vanaf 1 september dus..
True, laatste prijsverhoging van de PlayStation 5 was geloof ik binnen een week na aankondiging.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zat er dik in. Valt nog mee dat ze het zo ruim van tevoren aankondigen.
Er zijn nog maar heel weinig first party games. Dat zeurt iedereen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Starfox 64 nooit gespeeld, dus voor mij is die welkom. En nu Nintendo ook fatsoenlijke third party heeft, wat zeurt iedereen, alsof RE:requiem en Pragmata geen fatsoenlijke titels zijn. Prima te spelen op Switch 2.
Dat is niet veel anders voor Sony en Microsoft. Plus mensen zeuren al jaren over te weinig of interessante 1st party games voor de platformen. Mensen vergeten alleen wel dat Nintendo redelijk consequent/frequent is met het uitbrengen van hun eigen gepubliceerde titels. Ik vind het echt wel meevallen als je naar de 1st-party line-up voor de Switch 2 bekijkt tov de andere consoles.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn nog maar heel weinig first party games. Dat zeurt iedereen.
Hangt van de definitie af. Mario Kart World en Donkey Kong Bananza zijn de enige Nintendo 1st party games op dit moment. Als je 2nd party ook betrekt komen Pokémon Pokopia en Mario Tennis Fever in aanmerking.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is niet veel anders voor Sony en Microsoft. Plus mensen zeuren al jaren over te weinig of interessante 1st party games voor de platformen. Mensen vergeten alleen wel dat Nintendo redelijk consequent/frequent is met het uitbrengen van hun eigen gepubliceerde titels. Ik vind het echt wel meevallen als je naar de 1st-party line-up voor de Switch 2 bekijkt tov de andere consoles.
@:aether kan vast wel een lijstje maken..
Ik denk dat je er nog een paar vergeet. Metroid Prime 4, Pokémon Z/A Legends, Tomodachi Life en wat re-releases/remakes Pokémon Fire red/Green, Super Mario Galaxy 1/2 Switch Edition, Donkey Kong Country Returns HD en er zijn vast nog wel meer titels.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Hangt van de definitie af. Mario Kart World en Donkey Kong Bananza zijn de enige Nintendo 1st party games op dit moment. Als je 2nd party ook betrekt komen Pokémon Pokopia en Mario Tennis Fever in aanmerking.
Dan is er nog Kirby Air Riders (Bandai) en Hyrule Warriors, maar dat zijn 3rd party developers waarbij Nintendo de licenties heeft.
Ik dacht dat het om Switch 2 1st party ging. Al die titels zijn Switch 1 en de meeste 2nd party.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk dat je er nog een paar vergeet. Metroid Prime 4, Pokémon Z/A Legends, Tomodachi Life en wat re-releases/remakes Pokémon Fire red/Green, Super Mario Galaxy 1/2 Switch Edition, Donkey Kong Country Returns HD en er zijn vast nog wel meer titels.
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:49 schreef Aether het volgende:
Op pagina 17 staan vijf aangekondige 1st party games vanaf mei 2026 t/m 2027.
https://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2026/260508_5e.pdf#page=17
Verhouding in Japan en buiten Japan is ook soms apart.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En om even in perspectief te plaatsen hoe "populair" Star Fox is geweest de afgelopen jaren..
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |