Ik zou hem alleen al kopen voor hogere resolutie en geen framedrops en misshien zelfs 60fps?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:37 schreef FlyingFish het volgende:
Maar dan wordt het een semi-nieuwe game. Die zou ik ook wel kopen denk ik.
Spirit Tracks, Phantom Hourglass en Minish Cap hebben dezelfde style.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:34 schreef FlyingFish het volgende:
Windwaker is ook mijn favoriete Zelda! Zo zonde dat ze die stijl niet vaker hebben gebruikt.
Dat is 2D, toch net anders dan Windwaker daardoor. Maar zijn ook erg leuke spellen hoor, zeker Minish Cap (al ben ik mijn exemplaar helaas kwijt, ooit uitgeleend dacht ik..quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Spirit Tracks, Phantom Hourglass en Minish Cap hebben dezelfde style.
Wind Waker was voor mij een grote teleurstelling.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:34 schreef FlyingFish het volgende:
Windwaker is ook mijn favoriete Zelda! Zo zonde dat ze die stijl niet vaker hebben gebruikt. Maar dat ze hem niet (fysiek) voor de Switch uitbrengen begrijp ik wel, er zitten grenzen aan het uitmelken van bestaande games.
twilight princess vonmd ik idd veel beterquote:Op zondag 15 maart 2026 15:57 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Wind Waker was voor mij een grote teleurstelling.
Qua stijl en qua gameplay.
Die staat voor mij onder aan het lijstje, net boven Phantom Hourglass.
Gelukkig wisselen ze een beetje af. Ik vond persoonlijk Breath of the Wild niet leuk, maar dat vinden anderen weer de beste game ooit. Smaken verschillenquote:Op zondag 15 maart 2026 15:57 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Wind Waker was voor mij een grote teleurstelling.
Qua stijl en qua gameplay.
Die staat voor mij onder aan het lijstje, net boven Phantom Hourglass.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Nintendo Switch 2 kan Switch 1-games in handheldmodus in hogere kwaliteit spelen
https://tweakers.net/nieu(...)waliteit-spelen.html
De Nintendo Switch 2 heeft met de nieuwste update de functie Handheldstijl-Boost gekregen. Die laat gebruikers Switch 1-games in handheldmodus in hogere resolutie spelen. Nintendo waarschuwt dat de modus niet bij elke game werkt en fouten kan introduceren.
Handheldstijl-Boost zit in de 22.0.0-update en laat Switch 1-games denken dat de console in het tv-dock zit, in plaats van dat hij als handheld wordt gebruikt. In het dock kan de Switch 1 games draaien op 1080p, maar in handheldmodus op maximaal 720p. Met de Handheldstijl-Boost-functie rendert de Switch 2 de Switch 1-game op de hogere 1080p-resolutie, als de game deze ondersteunt.
Toen de Switch 2 uitkwam heb ik in alle hype ook 2 Gamecube controllers mee besteld. Wacht nog steeds op Mario Kart Double Dash.quote:
Haha, denken dat Nintendo met een game komt waar iedereen op zit te wachten.quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:26 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Toen de Switch 2 uitkwam heb ik in alle hype ook 2 Gamecube controllers mee besteld. Wacht nog steeds op Mario Kart Double Dash.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |