Anno 2025 hebben games nou eenmaal helaas een extreem lange ontwikkeltijd. Ik verwacht wel iets meer van de Direct dit najaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:22 schreef DKUp het volgende:
Je mag wel veel meer verwachten dan dit met een groot succes als de Switch 1 en nu de Switch 2. De line-up is in ieder geval heel slecht van de third party studio’s.
Is dat niet vaak in het begin van een nieuwe console (veel ports en remasters)?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:22 schreef DKUp het volgende:
Je mag wel veel meer verwachten dan dit met een groot succes als de Switch 1 en nu de Switch 2. De line-up is in ieder geval heel slecht van de third party studio’s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofzo, maar uiteindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is Odessey dan toch iets beter, overal.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:53 schreef GGMM het volgende:
Post game DK is wel wat minder dan post game Odessey
Ik had wel gehoopt opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofzo, maar uiteindelijkHet is grappig dat na 8 jaar mensen nog steeds strugglen met het spellen van OdysseySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is Odessey dan toch iets beter, overal.
Ik google het zelf ook hoor
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:58 schreef Bartttt het volgende:
[..]
Het is grappig dat na 8 jaar mensen nog steeds strugglen met het spellen van Odyssey
Ik google het zelf ook hoor
Op de zwarte markt gekocht of op vakantie in Spanje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat toch echt Odessey
quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:53 schreef GGMM het volgende:
Post game DK is wel wat minder dan post game Odessey
Ik had wel gehoopt opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofzo, maar uiteindelijkIk vind Odyssey wat gevarieerder dan Bananza.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is Odessey dan toch iets beter, overal.
Alleen in de VS. Zal vast wel iets te maken hebben met importheffingen.quote:
Ja maar kom op die shit moet naar beneden ivm switch 2 niet omhoog. Ongeacht tarrif bullshit of nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen in de VS. Zal vast wel iets te maken hebben met importheffingen.
Ze moeten niets. Als dat ding nog prima verkoopt op de oude prijs, is er geen enkele reden om ze met verlies te gaan verkopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar kom op die shit moet naar beneden ivm switch 2 niet omhoog. Ongeacht tarrif bullshit of niet
Letterlijk en figuurlijk wel heel kinderachtig helaas..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:42 schreef Aether het volgende:
My Mario, a series of Mario-themed products to be released from August 26, 2025
https://www.nintendo.co.jp/corporate/release/en/2025/250808.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |