Nee idd. Heb geen switch 1 of 2. Ik leen voor Metroid de switch van m’n zusjequote:Op vrijdag 12 september 2025 15:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je niks met Mario en/of Zelda hebt kan je de Nintendo sowieso beter links laten liggen, want dan heb je een behoorlijk overpriced apparaat waar je verder niks mee kunt.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:00 schreef Aether het volgende:
Super Mario Galaxy - ¤ 39,99
Super Mario Galaxy 2 - ¤ 39,99
Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - ¤ 69,99
Ze waren ¤ 20 op de Wii U digitaal en Super Mario 3D All-Stars was ¤ 59,99 voor 3 gamesquote:
En zeker geen aparte fysieke versie van Super Mario Galaxy 2?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:00 schreef Aether het volgende:
Ik mag er dan toch wel minimaal flinke verbeteringen van verwachten?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze waren ¤ 20 op de Wii U digitaal en Super Mario 3D All-Stars was ¤ 59,99 voor 3 games
Verwacht niet dat ze twee of drie aparte fysieke versies uitbrengen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En zeker geen aparte fysieke versie van Super Mario Galaxy 2?
Aangezien ik die time limited 3D All Stars al heb op cartridge.
Kijk eigenlijk alleen maar uit naar Hades 2, Metroid Prime 4 en Final Fantasy VII Remake , en het is leuk dat Fire Emblem weer een nieuw deel krijgt, de rest was me wat meh..
Bij Nintendo verwacht ik geen flinke verbeteringen over het algemeen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mag er dan toch wel minimaal flinke verbeteringen van verwachten?
Geen geld.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:00 schreef Aether het volgende:
Die versie is een emulatie, deze versies zijn (een soort) remasters met o.a. hogere resolutie (4K).quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aangezien ik die time limited 3D All Stars al heb op cartridge.
Beetje vreemd trouwens maar Capcom heeft nog een zijn eigen versie van de Switch 2 versie van de game laten zien die er toch wat beter uit zag, dan ze in de Nintendo direct lieten zien. Lijken net wat anders grafische settings te zijn. Kan nog steeds niet tippen aan de PC en andere consoleversies natuurlijk maar, als ze em nog een beetje verder polijsten dan kan de Switch 2 versie nog best wat worden.quote:
Is het de moeite om aan te schaffen? 20 euro is wel een leuke prijs.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:18 schreef GGMM het volgende:
Silksong update: eindbaas verslagen.
Maar blijkbaar is er nog een geheime act 3 las ik net (gelukkig, want ik vond de eindbaas niet al te lastig) dus daar ga ik volgende week maar eens m'n best voor doen.
Zeker. Game of the year voor mijquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:41 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Is het de moeite om aan te schaffen? 20 euro is wel een leuke prijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |