quote:
GTA VI moet je niet willen spelen op de Switch 2. Die game gaat al kut lopen op een PS5.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:28 schreef laforest het volgende:
https://wccftech.com/gta-(...)-switch-2-pointless/
Er staat in het article dat het op een smartphone kan draaien.quote:Op zaterdag 26 september 2026 01:34 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
GTA VI moet je niet willen spelen op de Switch 2. Die game gaat al kut lopen op een PS5.
Zeldaquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Geen GTA 6 voor mij, want ik heb geen PS5. Maar wel binnenkort Zelda en eerlijk gezegd heb ik daar eigenlijk veel meer zin in.
En terechtquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Geen GTA 6 voor mij, want ik heb geen PS5. Maar wel binnenkort Zelda en eerlijk gezegd heb ik daar eigenlijk veel meer zin in.
Ja, ik moet zeggen dat dit soort games mij steeds minder boeien op deze oudere leeftijd, ik kijk veel meer uit naar Zelda, ik heb de originele ook nooit gespeeld.quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht
Elke GTA is precies hetzelfde spel alleen dan iets mooier.
Je kan in de stad lopen, auto rijden en schieten, het is wat.
Ik heb wel een PS5 maar weet nog niet of ik GTA ga spelen. Zelda komt er sowieso day 1.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Heb je hem ook besteld?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:39 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Ik heb wel een PS5 maar weet nog niet of ik GTA ga spelen. Zelda komt er sowieso day 1.
Zelda uiteraard... Ik ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:18 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
GTA? Nee. Zelda pre-order voor fysieke versie staat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |