Ocarina of Time Remake staat bij mij wel op de Bingo-kaart qua reveals morgenquote:Op maandag 8 juni 2026 16:49 schreef 100Spokes het volgende:
Ik ben benieuwd wat we te zien krijgen ik verwacht iig nog geen nieuwe 3D Mario of Zelda.
Pikmin 5quote:Op maandag 8 juni 2026 16:49 schreef 100Spokes het volgende:
Ik ben benieuwd wat we te zien krijgen ik verwacht iig nog geen nieuwe 3D Mario of Zelda.
Zeker dat maakt een hoop goed maar het is geen nieuwe 3D Zelda natuurlijk.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ocarina of Time Remake staat bij mij wel op de Bingo-kaart qua reveals morgen
35 miljoenquote:Op maandag 8 juni 2026 18:51 schreef Aether het volgende:
Nintendo Fined ¤35 Million Over Widespread Joy-Con Defects
https://www.nintendolife.(...)read-joy-con-defects
quote:Op maandag 8 juni 2026 18:51 schreef Aether het volgende:
Nintendo Fined ¤35 Million Over Widespread Joy-Con Defects
https://www.nintendolife.(...)read-joy-con-defects
Zelfs de 2014 Zelda trailer had meer beeldquote:
Nee, maar ik gebruik meestal de Pro-controller en anders de sticks vrijwel niet.quote:
Bijna elke direct..quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heel veel RPG's aangekondigd in deze Direct.
Niet allemaal, maar wel veel..quote:
Speel dan de N64 versie via NSO? Waarschijnlijk meer karakter dan de remake (zie die griezel van een Starfox maar), veel goedkoper en nu al te spelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:13 schreef 100Spokes het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ookal heb ik nog steeds en had ik ook vroeger een N64 ik nog nooit Ocarina of Time gespeeld heb, niet helemaal waar want ik heb hem weleens te leen gehad van een vriendje op school maar ik kan mij niet herinneren dat ik er ver in ben gekomen misschien was ik nog te jong. Ik ga hem nu zeker spelen. Ik had later ook een Gamecube maar heb Windwaker ook pas gespeeld op de Wii U met de HD versie (nu een van mijn favoriete games aller tijden).
Verder deze direct behalve Splatoon allemaal meuk waar ik geen interesse in heb. Het is 2026 en ze proberen nog steeds die motion control sports games te pushen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |