Nee joh die sprites valt niet naar te kijken wat een helquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Speel dan de N64 versie via NSO? Waarschijnlijk meer karakter dan de remake (zie die griezel van een Starfox maar), veel goedkoper en nu al te spelen.
Ik heb zelfs nog een goede CRT staan voor de N64 maar daar heb ik de game niet voor. Toch ben ik tegenwoordig meer van de remakes op mijn LG oledquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Speel dan de N64 versie via NSO? Waarschijnlijk meer karakter dan de remake (zie die griezel van een Starfox maar), veel goedkoper en nu al te spelen.
Ik heb deze gekocht voor de S2 en nooit eerder gespeeld. Krijgt van mij ook een 9/10.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Was trouwens één van m'n favoriete games om te spelen in de kerstperiode van 2024. Ik zou zeggen een 9/10 game.
Dit is dan ook een teaser...quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Zelfs de 2014 Zelda trailer had meer beeld
Maar goed, november 2026 waarschijnlijk.
Ik speel hem gewoon op Switch 2 met abo en wireless controllerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:47 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een goede CRT staan voor de N64 maar daar heb ik de game niet voor. Toch ben ik tegenwoordig meer van de remakes op mijn LG oled
Nintendo Switch Sports verkocht bijna 20 miljoen stuks, ze zouden gek zijn als ze het niet doenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:13 schreef 100Spokes het volgende:
steeds die motion control sports games te pushen?
Ja, dat klopt.quote:
Marketing trickquote:Op woensdag 10 juni 2026 09:59 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Ik vond het meer opvallend dat ze weinig lieten zien van een game voor dit jaar.
De BotW 2014 trailer was uitgebreider en het zou nog 3 jaar duren tot de release (maar inderdaad trailer vs. teaser).
Aan de andere kant is Ocarina geen nieuwe game, het verhaal zal vrijwel gelijk zijn.
Waarom speel je niet gewoon het origineel?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:13 schreef 100Spokes het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ookal heb ik nog steeds en had ik ook vroeger een N64 ik nog nooit Ocarina of Time gespeeld heb, niet helemaal waar want ik heb hem weleens te leen gehad van een vriendje op school maar ik kan mij niet herinneren dat ik er ver in ben gekomen misschien was ik nog te jong. Ik ga hem nu zeker spelen. Ik had later ook een Gamecube maar heb Windwaker ook pas gespeeld op de Wii U met de HD versie (nu een van mijn favoriete games aller tijden).
Verder deze direct behalve Splatoon allemaal meuk waar ik geen interesse in heb. Het is 2026 en ze proberen nog steeds die motion control sports games te pushen?
Ik ook niet, ik heb namelijk geen andere platformen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jaja, iedereen heeft em ondertussen gespeeld op andere platformen, behalve ik..
Omdat ik er geen nostalgie voor heb zoals met andere games is de grafische kwaliteit gewoon niet te doen. Waarom zou deze remake inferieur zijn zoals je zegt? Windwaker HD en Twilight Princess HD ware de beste versies van die games verder zijn er tal van andere games die op Switch 2 de beste versie hebben die er te spelen is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom speel je niet gewoon het origineel?
Omdat dat geen remakes zijnquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:52 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Omdat ik er geen nostalgie voor heb zoals met andere games is de grafische kwaliteit gewoon niet te doen. Waarom zou deze remake inferieur zijn zoals je zegt? Windwaker HD en Twilight Princess HD ware de beste versies van die games verder zijn er tal van andere games die op Switch 2 de beste versie hebben die er te spelen is.
Nope, gameplay is uiteraard een kernelement, maar veel mensen (waaronder ikzelf) vinden het ook belangrijk dat het er een beetje leuk/modern uitziet en er zijn nou eenmaal veel "klassiekers van weleer" die de tand des tijds bijzonder slecht hebben doorstaanquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nope, gameplay is uiteraard een kernelement, maar veel mensen (waaronder ikzelf) vinden het ook belangrijk dat het er een beetje leuk/modern uitziet en er zijn nou eenmaal veel "klassiekers van weleer" die de tand des tijds bijzonder slecht hebben doorstaan
Als er een industrie is die maar oude meuk blijft herhalen dan is het Hollywood wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:29 schreef MMaRsu het volgende:
Dat constant remaken.. Ze remaken Gone with the Wind toch ook niet
Ja dat is wel zo maar de echte classics remaken ze nietquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als er een industrie is die maar oude meuk blijft herhalen dan is het Hollywood wel.
King Kong
Godzilla
War of the Worlds
The Mummy
Planet of the Apes
Om een paar voorbeelden te noemen waarvan er meerdere remakes zijn. Sowieso is bijna geen film is origineel, zelfs gasten als Quentin Tarantino hebben zelden een origineel verhaal.
Gone with the Wind is officially scheduled for a definitive 4K UHD Blu-ray release from Warner Bros. Gone with the Wind Comes to 4K UHD Blu-ray in Fall 2026. This highly anticipated, restored edition brings the classic 1939 film to home theaters with cutting-edge visual quality.quote:Ze remaken Gone with the Wind toch ook niet
dit is een remaster, geen remake.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:26 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Gone with the Wind is officially scheduled for a definitive 4K UHD Blu-ray release from Warner Bros. Gone with the Wind Comes to 4K UHD Blu-ray in Fall 2026. This highly anticipated, restored edition brings the classic 1939 film to home theaters with cutting-edge visual quality.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |