abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 9 juni 2026 @ 22:22:04 #251
35723 crew  GGMM
pi_220997524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:16 schreef Drankster het volgende:

[..]
Speel dan de N64 versie via NSO? Waarschijnlijk meer karakter dan de remake (zie die griezel van een Starfox maar), veel goedkoper en nu al te spelen.
Nee joh die sprites valt niet naar te kijken wat een hel
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220997643
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:16 schreef Drankster het volgende:

[..]
Speel dan de N64 versie via NSO? Waarschijnlijk meer karakter dan de remake (zie die griezel van een Starfox maar), veel goedkoper en nu al te spelen.
Ik heb zelfs nog een goede CRT staan voor de N64 maar daar heb ik de game niet voor. Toch ben ik tegenwoordig meer van de remakes op mijn LG oled :@
pi_220998361
Zelda Ocarina of Time remake _O_
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_220998367
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

Was trouwens één van m'n favoriete games om te spelen in de kerstperiode van 2024. Ik zou zeggen een 9/10 game.
Ik heb deze gekocht voor de S2 en nooit eerder gespeeld. Krijgt van mij ook een 9/10.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_220998371
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[poll=9974]
[..]

Ik wel :(
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_220998374
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:40 schreef Aether het volgende:

[..]
Zelfs de 2014 Zelda trailer had meer beeld :D
Maar goed, november 2026 waarschijnlijk.
Dit is dan ook een teaser...
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_220998378
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:47 schreef 100Spokes het volgende:

[..]
Ik heb zelfs nog een goede CRT staan voor de N64 maar daar heb ik de game niet voor. Toch ben ik tegenwoordig meer van de remakes op mijn LG oled :@
Ik speel hem gewoon op Switch 2 met abo en wireless controller :7
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  Redactie Games woensdag 10 juni 2026 @ 09:49:44 #258
181272 crew  Noppie2000
pi_220999070
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:13 schreef 100Spokes het volgende:
steeds die motion control sports games te pushen?
Nintendo Switch Sports verkocht bijna 20 miljoen stuks, ze zouden gek zijn als ze het niet doen :+
pi_220999191
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 07:01 schreef laforest het volgende:

[..]
Dit is dan ook een teaser...
Ja, dat klopt.
Ik vond het meer opvallend dat ze weinig lieten zien van een game voor dit jaar.
De BotW 2014 trailer was uitgebreider en het zou nog 3 jaar duren tot de release (maar inderdaad trailer vs. teaser).

Aan de andere kant is Ocarina geen nieuwe game, het verhaal zal vrijwel gelijk zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221000356
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:59 schreef Aether het volgende:

[..]
Ja, dat klopt.
Ik vond het meer opvallend dat ze weinig lieten zien van een game voor dit jaar.
De BotW 2014 trailer was uitgebreider en het zou nog 3 jaar duren tot de release (maar inderdaad trailer vs. teaser).

Aan de andere kant is Ocarina geen nieuwe game, het verhaal zal vrijwel gelijk zijn.
Marketing trick
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:18:36 #261
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221000398
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:13 schreef 100Spokes het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ookal heb ik nog steeds en had ik ook vroeger een N64 ik nog nooit Ocarina of Time gespeeld heb, niet helemaal waar want ik heb hem weleens te leen gehad van een vriendje op school maar ik kan mij niet herinneren dat ik er ver in ben gekomen misschien was ik nog te jong. Ik ga hem nu zeker spelen. Ik had later ook een Gamecube maar heb Windwaker ook pas gespeeld op de Wii U met de HD versie (nu een van mijn favoriete games aller tijden).

Verder deze direct behalve Splatoon allemaal meuk waar ik geen interesse in heb. Het is 2026 en ze proberen nog steeds die motion control sports games te pushen?
Waarom speel je niet gewoon het origineel?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:19:15 #262
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221000405
Ja dit is een klassieker die heb ik altijd al willen spelen!

"Speelt inferieure remake"
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games woensdag 10 juni 2026 @ 22:11:21 #263
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221004735


28 augustus op de Switch 2 dus.

Jaja, iedereen heeft em ondertussen gespeeld op andere platformen, behalve ik.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Forum Admin woensdag 10 juni 2026 @ 22:12:30 #264
35723 crew  GGMM
pi_221004740
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jaja, iedereen heeft em ondertussen gespeeld op andere platformen, behalve ik.. :')
Ik ook niet, ik heb namelijk geen andere platformen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221004946
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Waarom speel je niet gewoon het origineel?
Omdat ik er geen nostalgie voor heb zoals met andere games is de grafische kwaliteit gewoon niet te doen. Waarom zou deze remake inferieur zijn zoals je zegt? Windwaker HD en Twilight Princess HD ware de beste versies van die games verder zijn er tal van andere games die op Switch 2 de beste versie hebben die er te spelen is.
pi_221006998
Hoe Pokémon Go-spelers onbewust militaire drones trainden: ‘Ik was gewoon een spelletje aan het spelen’
https://www.trouw.nl/redactie/PokemonGo

https://dronexl.co/2026/0(...)ry-drone-navigation/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 11 juni 2026 @ 11:09:38 #267
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221007246
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:52 schreef 100Spokes het volgende:

[..]
Omdat ik er geen nostalgie voor heb zoals met andere games is de grafische kwaliteit gewoon niet te doen. Waarom zou deze remake inferieur zijn zoals je zegt? Windwaker HD en Twilight Princess HD ware de beste versies van die games verder zijn er tal van andere games die op Switch 2 de beste versie hebben die er te spelen is.
Omdat dat geen remakes zijn

Als het je gaat om de grafische kwaliteit :')

Laat maar zitten

Ik dacht dat gamen om de gameplay ging
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games donderdag 11 juni 2026 @ 11:16:16 #268
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221007281
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik dacht dat gamen om de gameplay ging
Nope, gameplay is uiteraard een kernelement, maar veel mensen (waaronder ikzelf) vinden het ook belangrijk dat het er een beetje leuk/modern uitziet en er zijn nou eenmaal veel "klassiekers van weleer" die de tand des tijds bijzonder slecht hebben doorstaan
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 11 juni 2026 @ 11:29:43 #269
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221007344
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:16 schreef 2dope het volgende:

[..]
Nope, gameplay is uiteraard een kernelement, maar veel mensen (waaronder ikzelf) vinden het ook belangrijk dat het er een beetje leuk/modern uitziet en er zijn nou eenmaal veel "klassiekers van weleer" die de tand des tijds bijzonder slecht hebben doorstaan
Bekijk deze YouTube-video

🤷‍♂️

Bekijk deze YouTube-video

Dan speel deze

Overigens zijn de graphics natuurlijk gewoon onderdeel van het spel en ook de tijd waarin het is gemaakt.

Dat constant remaken.. Ze remaken Gone with the Wind toch ook niet
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221007374
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221007417
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:29 schreef MMaRsu het volgende:
Dat constant remaken.. Ze remaken Gone with the Wind toch ook niet
Als er een industrie is die maar oude meuk blijft herhalen dan is het Hollywood wel. :D

King Kong
Godzilla
War of the Worlds
The Mummy
Planet of the Apes

Om een paar voorbeelden te noemen waarvan er meerdere remakes zijn. Sowieso is bijna geen film is origineel, zelfs gasten als Quentin Tarantino hebben zelden een origineel verhaal.
  Forum Admin donderdag 11 juni 2026 @ 11:54:58 #272
35723 crew  GGMM
pi_221007471
Ik ga de remake kopen dat oerlelijke N64 doet pijn aan m'n ogen.

Maar als ik de game al gespeeld had was ik nu ook pissig geweest dat ze zich op remakes focussen ipv Nieuwe games.

Eigenlijk vind ik dat alsnog kut
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 11 juni 2026 @ 11:56:56 #273
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221007477
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:44 schreef Drankster het volgende:

[..]
Als er een industrie is die maar oude meuk blijft herhalen dan is het Hollywood wel. :D

King Kong
Godzilla
War of the Worlds
The Mummy
Planet of the Apes

Om een paar voorbeelden te noemen waarvan er meerdere remakes zijn. Sowieso is bijna geen film is origineel, zelfs gasten als Quentin Tarantino hebben zelden een origineel verhaal.
Ja dat is wel zo maar de echte classics remaken ze niet

The godfather ofzo :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:13:14 #274
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221008612
Die voice acting is ook mad cringe btw
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221008774
quote:
Ze remaken Gone with the Wind toch ook niet
Gone with the Wind is officially scheduled for a definitive 4K UHD Blu-ray release from Warner Bros. Gone with the Wind Comes to 4K UHD Blu-ray in Fall 2026. This highly anticipated, restored edition brings the classic 1939 film to home theaters with cutting-edge visual quality.
pi_221008884
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:26 schreef 100Spokes het volgende:

[..]
Gone with the Wind is officially scheduled for a definitive 4K UHD Blu-ray release from Warner Bros. Gone with the Wind Comes to 4K UHD Blu-ray in Fall 2026. This highly anticipated, restored edition brings the classic 1939 film to home theaters with cutting-edge visual quality.
dit is een remaster, geen remake.
pi_221017898
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221058772
Nintendo Switch Update - Version 22.5.0

* Added Dutch and Russian to “Text to Speech” languages in Accessibility.
* Added Dutch and Russian as languages for “Change Speech ⇔ Text During GameChat” in Accessibility.
* The Nintendo eShop layout has been redesigned.
* The Nintendo eShop color will now reflect the theme color if your theme in System Settings is set to “Basic Dark.”
* User-Verification PIN can now be used to confirm when “Accessing Nintendo eShop” and “Using Saved Payment Methods.”
* Added the ability to rewind 10 seconds/advance 10 seconds with the ZL and ZR Buttons when watching a full screen video in News or Nintendo eShop.
* General system stability improvements to enhance the user's experience.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221061783
De eShop voor de Switch 1 is nu een native app en geen webapp meer waardoor het vele malen sneller is.
Heeft maar 9 jaar geduurd _O-
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games donderdag 18 juni 2026 @ 15:34:47 #280
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221080175
Via de Nintendo Music webplayer kun je nu de muziek van de bekende Nintendo franchises terug luisteren via je de webbrowser.

(Nog steeds voor exclusief voor Nintendo Switch Online-leden)
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_221085334
Epic's Unreal Engine Rolls Out Major Update, Lumen Lite Mode Now Available For Switch 2
And it's "twice as fast"

https://www.nintendolife.(...)ailable-for-switch-2

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games woensdag 24 juni 2026 @ 14:42:19 #282
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221136792
Happy Birthday Sonic!

Bekijk deze YouTube-video
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')